• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:24
schumi2004 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:19:
[...]

Dat is inderdaad balen zeg.

Zelf heb ik 2 1 model controllers maar die R2 en L2 werken nog uitstekend maar doe dan ook geen games als CoD zeg maar dus wellicht minder onderhevig aan extreme clicks?
Met COD schiet je wel met die triggers. Dus dat zou goed kunnen. De laatste controller die bij mij stuk ging was een DualShock 4 in de tijd dat ik veel GTA5 speelde.

De R2 trigger brak letterlijk door, dus ik kon de controller weggooien. Kennelijk is dit nog steeds een issue bij de DualSense? Jammer om te horen. Sony zou dat echt wel wat steviger mogen maken. Bij de DualShock 4 was het altijd hetzelfde kleine plastic veertje dat doorbrak. Heb er toen 2 versleten.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:18
Er is een apart topic voor het bespreken van problemen van de PS5 of controllers; [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 14:28

s0kkie

Cowabunga

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12 09:26

SD5k

>4&X

Zin in! :9

Mooi dat Ada Wong er nu ook echt een Aziatisch uiterlijk heeft, ik vond het destijds al een beetje vreemd dat ze zo'n westers voorkomen had.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:29
Zag toevallig wat beelden van MW2 voorbijkomen, singleplayer in Amsterdam

Dat ziet er wel heel erg goed uit, YouTube staat er al vol mee.

https://twitter.com/mercifuhlfps/status/1583178563238658048

[ Voor 22% gewijzigd door Cardwizard op 21-10-2022 12:11 ]

• Thonz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Cardwizard schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:45:

Wat ik op youtube heb gezien is erg kort, zo'n 5 minuten ongeveer. Is dit alles dat zich in Amsterdam afspeelt?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee of je via Remote Play ook Call of Duty kan spelen met toetsenbord en muis? Toetsenbord werkt, maar ik blijf m'n muis cursor zien en het komt niet door als input in de game.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-12 22:41

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Cardwizard schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:45:

Lang geen CoD gekocht, maar deze wordt wel weer een insta buy/play XSX of PS5.
Wauw ziet er goed en realistich uit zeg ik als Amsterdammer :9~

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

DennusB schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:20:
Iemand enig idee of je via Remote Play ook Call of Duty kan spelen met toetsenbord en muis? Toetsenbord werkt, maar ik blijf m'n muis cursor zien en het komt niet door als input in de game.
Waarom met remote play? Je kan gewoon een muis en toetsenbord aan je PS4/5 hangen en COD spelen ermee. CoD ondersteunt dit al een aantal delen. Denk dat een FPS via Remote play sowieso niet lekker speelt, vanwege de hoeveel extra lag die je hiermee toevoegt.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
thunder8 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:13:
[...]

Waarom met remote play? Je kan gewoon een muis en toetsenbord aan je PS4/5 hangen en COD spelen ermee. CoD ondersteunt dit al een aantal delen. Denk dat een FPS via Remote play sowieso niet lekker speelt, vanwege de hoeveel extra lag die je hiermee toevoegt.
Zodat ik niet met m'n PS5 zou hoeven slepen, maar dat moet ik dan toch maar doen haha.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

DennusB schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:25:
[...]

Zodat ik niet met m'n PS5 zou hoeven slepen, maar dat moet ik dan toch maar doen haha.
Toetsenbord en muis zijn lichter om te verslepen. :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Previews zijn uit. Tot dusver is iedere outlet lovend.

En, een 40fps mode aanwezig:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/29FsM_JJ7lnCsgWNfb7lmzlU81I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FqVsDyUFb0DtPT621wZSvhEc.png?f=fotoalbum_large

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:25

v8power67

Psn: Mausosaurus

kazuka schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:16:
[Twitter]

[Afbeelding]
Ga ervan uit dat de 120hz modus de performance modus is maar dan met vrr tot max 120hz.

Zou ook leuk vinden als ze meer modussen maken voor vrr met bv een agressievere resolutie scaler. Dat die tot max 48fps mag zakken.

Maar goed nieuws dat er zoveel modussen zijn.
Ben wel benieuwd naar de game. 2018 was heel goed dus benieuwd of ze niveau vast kunnen houden!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• ZesBarkiePK
Ik heb momenteel zo’n 6 uur in Gotham Knights zitten met gemiddeld 25 FPS. Wat zal God of War straks een verademing zijn. Het is dat ik DC leuk vind anders had ik de game al neergelegd.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:41

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Wat me ook nog eens verbaasd aan GK is dat het enrook nog eens veel slechter uitziet dan de vorige Batman Arkham knight en die game is 7 jaar oud... Hoe dan?

Zelf begonnen met AC Odyssee, ooit al eens gekocht en toen vrij snel verkocht omdat ik er na 10-15 uurtjes al klaar mee was. Speelde hem de vorige keer vrij snel na AC Origins en die games lijken wel heel erg op elkaar. Game zat nu gratis bij PS+ extra, kijken of ik het nu langer volhoudt.

[ Voor 48% gewijzigd door Chaoss op 22-10-2022 15:49 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-12 13:29
Zijn er trouwens mensen die Dayz op de Ps5 spelen? Lijkt me leuk om eens met wat mensen samen op avontuur te gaan.

ps Dayz is afgeprijsd in de PS store naar 30 euro en er is onlangs een dikke patch uitgekomen die zorgt voor meer items maar vooral een betere stabiliteit.

• ZesBarkiePK
Chaoss schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:47:
Wat me ook nog eens verbaasd aan GK is dat het enrook nog eens veel slechter uitziet dan de vorige Batman Arkham knight en die game is 7 jaar oud... Hoe dan?
Het is een grote tegenvaller.

De stad leeft niet, de NPC’s in Gotham roepen steeds dezelfde zinnetjes, zoals: “het wordt morgen erg warm weer” Geen haptic feedback. De batcycle, grappling hook, wingsuit zijn een draak om te gebruiken, er zit gewoon geen snelheid in. De audio valt af en toe compleet weg, en dus mag je resetten. De gevechten worden al snel eentonig, ik had op veel meer combo’s gehoopt, en er is geen counter. Dan is er nog het probleem dat de game er niet zo bijzonder uitziet op grafisch gebied en amper 30 fps vast weet te houden. Het is af en toe zo ontzettend laggy. Handmatig saven of een mission reset zijn er niet, wil je iets overnieuw proberen moet je jezelf dood laten gaan.

Toch weet de game me wel te boeien, maar dat komt omdat ik DC leuk vind, ik speel het hoofdverhaal en ben er daarna klaar mee.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12 17:15
kazuka schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:16:
[Twitter]

[Afbeelding]
Dat wordt moeilijk kiezen. Sowieso 60 fps... maar 40 fps schijnt ook erg goed te zijn in R&C.

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12:50
Mijn geduld wordt beloond, net de Samsung 980 Pro 2TB met heatsink kunnen kopen voor €180 *O* (eigenlijk nog minder dankzij korting via mijn werkgever op Bol).

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:42
MathieuT schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:58:
Mijn geduld wordt beloond, net de Samsung 980 Pro 2TB met heatsink kunnen kopen voor €180 *O* (eigenlijk nog minder dankzij korting via mijn werkgever op Bol).
En gebruik je hem maanden korter dan mensen die hem een jaar geleden hebben gekocht. Aankoopprijs is natuurlijk echt niet de enige relevante factor in termen van beloning.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:29
MathieuT schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 21:58:
Retourdeal of zo? Ik zie hem niet voor die prijs

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12:50
giantgiantus schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:40:
[...]

En gebruik je hem maanden korter dan mensen die hem een jaar geleden hebben gekocht. Aankoopprijs is natuurlijk echt niet de enige relevante factor in termen van beloning.
Ik zie het anders, de PS5 zelf heb ik van begin december 2020, ik gebruik die dus ongeveer sinds de release.
Die SSD is eerder een add-on, die in de loop van de levensduur wordt toegevoegd. Als die add-on bij introductie bijna zoveel kost als de PS5 zelf en nu minder dan een derde dan wil ik daar gerust op wachten.

En met geduld bedoel ik geen jaren maar 2 weken want had bij de Prime days getwijfeld.
Cardwizard schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:56:
[...]

Retourdeal of zo? Ik zie hem niet voor die prijs
Het was een externe verkoper in België, is al uitverkocht ondertussen.

• Orangelights23
  • Laatst online: 09:39
giantgiantus schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:40:
[...]

Wat een bijzondere gedachtegang… misschien moest hij er wel voor sparen. Misschien had hij het eerder niet nodig. Misschien is zijn vorige kapot gegaan. Volgens deze gedachtegang kan je juist beter wachten met het kopen van producten. 180 euro nu is 200 euro vorig jaar :)

Verwijderd

Sony’s NEW PS5 Camouflage Controller + Console Covers

Let ook op de 'details' zowel op de controller als side plates :Y

• lapino
  • Laatst online: 29-12 13:26
Zonet Ratchett&Clank:Rift Apart uitgespeeld. Wat een prachtig spel. Fenomenale gfx, zeer leuke gameplay, heel leuk verhaaltje ook... Dit spel is gewoonweg AF. Heb het wel altijd voor dit soort spelletjes gehad maar dit is in mijn ogen één van dé show-off games voor de PS5. Echt elke seconde van genoten.

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-12 19:46
lapino schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:26:
Zonet Ratchett&Clank:Rift Apart uitgespeeld. Wat een prachtig spel. Fenomenale gfx, zeer leuke gameplay, heel leuk verhaaltje ook... Dit spel is gewoonweg AF. Heb het wel altijd voor dit soort spelletjes gehad maar dit is in mijn ogen één van dé show-off games voor de PS5. Echt elke seconde van genoten.
Deze staat ook nog op mijn lijstje, ziet er tof uit idd.
Komende weken eerst maar Cod en GoW hiero.

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
R&C is zowat gewoon een pixar film. Zo ontiegelijk mooi en idd het verhaal is ook erg leuk. Hoop nog steeds op een DLC of een compleet nieuw deel.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 13:42
Wellicht nog steeds wel de mooiste game op de PS5. RT mét 60fps, echt een knap staaltje programmeerwerk.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ramon27 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 06:52:
[...]

R&C is zowat gewoon een pixar film. Zo ontiegelijk mooi en idd het verhaal is ook erg leuk. Hoop nog steeds op een DLC of een compleet nieuw deel.
Toch voelde ik wel het gemis van wat meer gadgets, de Trespasser bijv.. Ik vond hem wat leeg aan voelen, gevoelsmatig hebben ze hem gerusht. Dus hoop ook op een DLC voor wat extra diepgang.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-12 21:26
Ik kon niet 123 een topic vinden voor deze vraag. Ik heb een restitutie aangevraagd bij Sony. Gebeurd het vaker dat dit langer duurt dan de vermelde 48 uur, voordat ze bij je terugkomen met een antwoord?

Was vorige week woensdag op mijn PS5 dus COD MW2 aan het kopen. Maar toen dacht ik doe het wel even op mijn mobiel, das makkelijker. Blijkbaar stond daar Fifa 23 nog in mijn mandje…. Lekker snugger.

• ZesBarkiePK
lennertvdkort schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:11:
[...]

Toch voelde ik wel het gemis van wat meer gadgets, de Trespasser bijv.. Ik vond hem wat leeg aan voelen, gevoelsmatig hebben ze hem gerusht. Dus hoop ook op een DLC voor wat extra diepgang.
Leeg?! Ratchet & Clank 2016 had de Trespasser puzzels, en Rift Apart de Anomaly puzzels. Ja ik hoop ook op een volgend deel of DLC, maar spreken van rushen over deze game is echt onzin. Rift Apart had alles waar de fans op hoopte, zelfs de arena kwam er in terug. 8)7

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:57
Ondanks dat R&C er grafisch echt prachtig uitziet kom ik maar niet in de game. Volgens mij ben ik wat te oud voor het genre? Is ook pas mijn eerste R&C.

• lennertvdkort
  • Nu online
ZesBarkiePK schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:36:
[...]

Leeg?! Ratchet & Clank 2016 had de Trespasser puzzels, en Rift Apart de Anomaly puzzels. Ja ik hoop ook op een volgend deel of DLC, maar spreken van rushen over deze game is echt onzin. Rift Apart had alles waar de fans op hoopte, zelfs de arena kwam er in terug. 8)7
Leeg ja.. niet in de zin van weinig te zien, maar imo weinig te doen. Het gevoel wat mij vaak bekroop was dat de game in de basis gewoon af is, maar dat ze geen tijd maar hadden voor extra's.
En eerlijkheidshalve ben ik nooit zo'n fan van arena's dus die heb ik inderdaad niet meegewogen.
Misschien ben ik verwend door andere games, misschien komt het omdat ik een stuk ouder ben.
Maar de replay-value is voor mij daardoor echt heel laag, terwijl ik R&C 2016 direct na het uitspelen verder gegaan ben met de challenge mode.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:55

spaceboy

Op grote hoogte

Chelseamarre123 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:27:
Ondanks dat R&C er grafisch echt prachtig uitziet kom ik maar niet in de game. Volgens mij ben ik wat te oud voor het genre? Is ook pas mijn eerste R&C.
Hoe oud ben je? Als het 104 is, misschien wel ja. :P
Zonder gekheid, ik merk als ware game-senior (44 jaar) ook dat echte behendigheid steeds lastiger wordt, maar ik kom nog prima mee en heb R&C net via Marktplaats gekocht. Ik ben benieuwd of ik het ga trekken. Moet zeggen dat ik momenteel "druk" ben met Red Dead Redemption 2 en dat speelt wel HEERLIJK relaxed. Alles op z'n tijd. Niets hoeft snel (behalve shoot-outs) :) maar verder is het echt een lekker bejaardenspel. Aanrader voor de ouderen onder ons. :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Chelseamarre123
spaceboy schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:34:
[...]

Zonder gekheid, ik merk als ware game-senior (44 jaar) ook dat echte behendigheid steeds lastiger wordt, maar ik kom nog prima mee en heb R&C net via Marktplaats gekocht. Ik ben benieuwd of ik het ga trekken. Moet zeggen dat ik momenteel "druk" ben met Red Dead Redemption 2 en dat speelt wel HEERLIJK relaxed. Alles op z'n tijd. Niets hoeft snel (behalve shoot-outs) :) maar verder is het echt een lekker bejaardenspel. Aanrader voor de ouderen onder ons. :D
Haha 30, bedoel niet qua gameplay. Meer het tekenfilm achtige genre.
Ben meer voor realistische games.

• ZesBarkiePK
lennertvdkort schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:33:
[...]

Leeg ja.. niet in de zin van weinig te zien, maar imo weinig te doen. Het gevoel wat mij vaak bekroop was dat de game in de basis gewoon af is, maar dat ze geen tijd maar hadden voor extra's.
En eerlijkheidshalve ben ik nooit zo'n fan van arena's dus die heb ik inderdaad niet meegewogen.
Misschien ben ik verwend door andere games, misschien komt het omdat ik een stuk ouder ben.
Maar de replay-value is voor mij daardoor echt heel laag, terwijl ik R&C 2016 direct na het uitspelen verder gegaan ben met de challenge mode.
Sja het is ook gewoon een game van max 10 uur. De replay value zit hem in NG+ Challenge Mode en alles nog een keer over doen, alle wapens upgraden, inclusief de Rhyno. Alle collectibles verzamelen. Dan heb je de Platinum ook wel meteen in je zak.

Een veelgehoord kritiek is dat de game te kort is, daarom had de arena van mij ook wel wat langer gemogen. Maar te weinig dingen om te doen heb ik nog nooit iemand horen zeggen.

Ik hoop dat ze ooit nog met een HD Collection komen voor de PS5, zoals ze dat ooit voor de PS3 hebben gedaan. Waarschijnlijk is het nu weer wachten op de PS6 voordat er weer een nieuwe Ratchet and Clank komt. De PS4 had namelijk ook maar 1 Ratchet and Clank game.
spaceboy schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:34:
[...]

Red Dead Redemption 2 deed ik af en toe niks anders dan uren lang jagen en dan naar de trapper voor een mooie nieuwe outfit. Ik ben ooit een paar uur bezig geweest om een perfecte badger te schieten, werkte wel heerlijk ontspannend. Die varmint rifle volledig geüpgraded, zalige avonden waren dat.

[ Voor 44% gewijzigd door ZesBarkiePK op 24-10-2022 15:13 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:18

nFo

• ZesBarkiePK
Ik kan serieus niet wachten.

Ik ga in ieder geval starten met Fidelity modus 40 FPS. Dat moet ik eerst gezien hebben, daarna switch ik wel naar 120 FPS modus denk ik.

Ik twijfel alleen nog over de difficulty waarop ik de game ga spelen. M’n favoriete Twitch streamer gaat het op Give Me God of War difficulty spelen, maar dat is voor een gewone sterveling zoals ik niet te doen.

Er gaat denk ik wel een controller stuk door deze game. Hehe

• Hulleman
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:53:
[...]
Ik ga in ieder geval starten met Fidelity modus 40 FPS. Dat moet ik eerst gezien hebben, daarna switch ik wel naar 120 FPS modus denk ik.
*cries in HDMI 2.0*

Enorm hyped ook voor deze game. Zijn maar weinig games die ik op NG+ nog eens doorspeel en dat heb ik met het vorige deel gedaan. Naast the last of us was dit voor mij verreweg het beste op de PS4.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

Ik heb ook wel zin in de game maar nu nog te druk met Overwatch 2. Mocht ik OW2 zat zijn over 2 weken dan dan komt Ragnarok meteen in huis en anders nog geen idee. :P De serie is goed maar geen Uncharted of TLOU niveau voor mij. De combat ligt mij minder.
Sowieso 60fps mode. Goed dat alle keuzes er zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2022 09:23 ]

• Down-loader
  • Laatst online: 29-12 02:10
Je kan de Dualsense Edge nu pre-orderen op https://direct.playstation.com/nl-nl.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zo jammer van die back buttons. Als het er 4 waren geweest had ik het gekocht.

Verwijderd

En betalen met Paypal, goede ervaringen mee zowel PlayStation als Microsoft

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-12 15:40
Tot mijn verbazing had God of War Ragnarok nog geen eigen topic. Voor de liefhebbers:
[PS4/5] God of War 2: Ragnarok

• Steven030
  • Laatst online: 08-12 22:13
FMS schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:20:
Zo jammer van die back buttons. Als het er 4 waren geweest had ik het gekocht.
Eens, ik snap nog steeds niet waarom ze dit gedaan hebben
Steven030 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:09:
[...]

Eens, ik snap nog steeds niet waarom ze dit gedaan hebben
Ze hebben toch nooit 4 backbuttons gehad? De back button attachment voor de PS4 controller had ook maar 2 knopjes.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Steven030
  • Laatst online: 08-12 22:13
Kalder schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:30:
[...]

Ze hebben toch nooit 4 backbuttons gehad? De back button attachment voor de PS4 controller had ook maar 2 knopjes.
Klopt, maar ook dat snapte ik niet. Op de Xbox Elite en mijn PS5 AimController vervangen de 4 backbuttons kruisje, rondje, vierkantje en driehoekje zodat je de sticks nooit los hoeft te laten. Nu ben je dus alsnog gedwongen om de sticks los te laten tijdens het gamen

• SD5k
  • Laatst online: 29-12 09:26

SD5k

>4&X

Steven030 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:53:
[...]

Klopt, maar ook dat snapte ik niet. Op de Xbox Elite en mijn PS5 AimController vervangen de 4 backbuttons kruisje, rondje, vierkantje en driehoekje zodat je de sticks nooit los hoeft te laten. Nu ben je dus alsnog gedwongen om de sticks los te laten tijdens het gamen
Ben het met je eens dat voor dit bedrag de optie erop had moeten zitten, maar ikzelf kan ook prima uit de voeten met 2 backbuttons.

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Geen idee of de Grey Camo plates hier al voorbij zijn gekomen, maar ik heb ze zojuist gemonteerd. Vind ze in het echt een stuk beter staan dan op de afbeeldingen van Sony! Leuk detail is ook dat in de lichtgrijze vlakken de driehoekjes, vierkantjes, rondjes en kruisjes verwerkt zitten.

Edit: In het echt is de camo net iets groener dan op de foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRTz-H9I52vswwg00voQr2krxr4=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/eWcCG7wM6ruNQ196LqLiJwsL.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/km75KnCnGIU49DPKM8XMg6qqx6Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjzi6PCwnEcE87vvtySc8Joa.jpg?f=fotoalbum_large

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ethiron schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:37:
Geen idee of de Grey Camo plates hier al voorbij zijn gekomen, maar ik heb ze zojuist gemonteerd.
Slechts 1 pagina terug voorbij gekomen in de vorm van een video, inclusief de bijbehorende controller.

Maar nu we het toch over covers/kleuren hebben, de nieuwe DualSense Edge is alleen voor pre-order in het wit te verkrijgen.
Nou is 240 Euro toch al stevig aan de prijs, met slechts 2 back buttons, maar dan dan niet in het zwart verkrijgbaar 8)7 .
Ik hoop dat we daar niet net als de Sony covers jaren op moeten wachten.

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-12 00:21
Iemand hier toevallig een in het bezit van een LG UltraGear 27GP850 monitor? Erg benieuwd of deze sinds de update met 1440p ondersteuning ook 1440p op 120hz kan draaien. :9

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hulleman schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:08:
[...]

*cries in HDMI 2.0*

Enorm hyped ook voor deze game. Zijn maar weinig games die ik op NG+ nog eens doorspeel en dat heb ik met het vorige deel gedaan. Naast the last of us was dit voor mij verreweg het beste op de PS4.
ik heb voor de nieuwe generatie consoles een hdmi 2.1 tv aangeschaft, maar ik moet zeggen dat de performance mij tegenvalt met vrr op de ps5. ik vind het gewoon niet lekker lopen. ik kon net zo goed bij mijn oude C7 blijven helaas. Ik heb nu de C9. maar misschien werkt het op de nieuwere oleds beter, ik weet het niet.

• Chelseamarre123
Flitzer schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:01:
[...]

Slechts 1 pagina terug voorbij gekomen in de vorm van een video, inclusief de bijbehorende controller.

Maar nu we het toch over covers/kleuren hebben, de nieuwe DualSense Edge is alleen voor pre-order in het wit te verkrijgen.
Nou is 240 Euro toch al stevig aan de prijs, met slechts 2 back buttons, maar dan dan niet in het zwart verkrijgbaar 8)7 .
Ik hoop dat we daar niet net als de Sony covers jaren op moeten wachten.
Zoals ze in de tweakers podcast ook al zeiden is het echt een gemiste kans dat je hem niet kunt customizen zoals je wel met scuf en aimcontrollers kan.
Zeker in een tijdperk waar veel jongeren geld uitgeven aan custom skins en outfits in games

• ZesBarkiePK
Farabi schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:48:
[...]

ik heb voor de nieuwe generatie consoles een hdmi 2.1 tv aangeschaft, maar ik moet zeggen dat de performance mij tegenvalt met vrr op de ps5. ik vind het gewoon niet lekker lopen. ik kon net zo goed bij mijn oude C7 blijven helaas. Ik heb nu de C9. maar misschien werkt het op de nieuwere oleds beter, ik weet het niet.
Ik denk het niet, ik ben van een C9 naar een C2 gegaan, maar ik merk of zie geen enkel verschil. Wat me wel opvalt is dat de C9 een hogere helderheid leek te hebben, met zonlicht overdag zie ik niks op de C2 en moet de zonwering omlaag. Met de C9 was het nog te doen. Wat ik overigens niet snap, want de C2 zou hogere helderheid moeten hebben.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-12 21:47

DarkSide

theres no place like ::1

Geen idee of de Grey Camo plates hier al voorbij zijn gekomen, maar ik heb ze zojuist gemonteerd. Vind ze in het echt een stuk beter staan dan op de afbeeldingen van Sony! Leuk detail is ook dat in de lichtgrijze vlakken de driehoekjes, vierkantjes, rondjes en kruisjes verwerkt zitten.

[Afbeelding]
Wat moet je zien dan.....zie twee controllers :+

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Farabi
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:03:
[...]

Ik denk het niet, ik ben van een C9 naar een C2 gegaan, maar ik merk of zie geen enkel verschil. Wat me wel opvalt is dat de C9 een hogere helderheid leek te hebben, met zonlicht overdag zie ik niks op de C2 en moet de zonwering omlaag. Met de C9 was het nog te doen. Wat ik overigens niet snap, want de C2 zou hogere helderheid moeten hebben.
Vindt jij vrr wel fijn werken op je tv?

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-12 03:31
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:53:
[...]

Ik kan serieus niet wachten.

Ik twijfel alleen nog over de difficulty waarop ik de game ga spelen. M’n favoriete Twitch streamer gaat het op Give Me God of War difficulty spelen, maar dat is voor een gewone sterveling zoals ik niet te doen.

Er gaat denk ik wel een controller stuk door deze game. Hehe
is al bevestigd dat de game een 40 fps mode krijgt? :)

• ZesBarkiePK
Farabi schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:47:
[...]

Vindt jij vrr wel fijn werken op je tv?
Ja werkt perfect, geen last van flickering of zo. Maar misschien valt dat mij ook niet op. Op de C2 kan ik bijvoorbeeld ook realtime zien wat mijn FPS/VRR info is, die info kreeg ik niet van de C9. Dus met de C9 moest ik VRR aanzetten op de PS5, en er maar op vertrouwen dat het werkte.

[ Voor 8% gewijzigd door ZesBarkiePK op 26-10-2022 01:22 ]

• Farabi
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 01:10:
[...]

Ja werkt perfect, geen last van flickering of zo. Maar misschien valt dat mij ook niet op. Op de C2 kan ik bijvoorbeeld ook realtime zien wat mijn FPS/VRR info is, die info kreeg ik niet van de C9. Dus met de C9 moest ik VRR aanzetten op de PS5, en er maar op vertrouwen dat het werkte.
Hier ook geen flickering, maar iets vreemds met smoothness. Ben er iig wel gevoelig voor. Maar gelukkig ben ik een fidelity speler, dus die vrr gaat nooit aan hier. Ja, stom dat ik alsnog een C9 gehaald heb weet ik, maar wilde up-to-grade zijn :P

• Hulleman
FrankoNL schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:22:
[...]

is al bevestigd dat de game een 40 fps mode krijgt? :)
Ja, de game krijgt 4 modi, namelijk Fidelity (met of zonder high frame rate) en Performance (met of zonder high framerate). HFR houdt in dat de game de 120hz modus van de tv gaat gebruiken. In Fidelity wordt dat 40fps en in Performance 120hz. Het is nog niet duidelijk of high frame rate modi een lagere resolutie / settings hebben. Voor de 120hz mode moet dat bijna wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 26-10-2022 08:41 ]

• Hulleman
Farabi schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:48:
[...]

Hmm, oké dat klinkt niet goed, maar goed om te weten. Thnx!

• ZesBarkiePK
Farabi schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 01:30:
[...]

Hier ook geen flickering, maar iets vreemds met smoothness. Ben er iig wel gevoelig voor. Maar gelukkig ben ik een fidelity speler, dus die vrr gaat nooit aan hier. Ja, stom dat ik alsnog een C9 gehaald heb weet ik, maar wilde up-to-grade zijn :P
Nou dat ben je zeker, ik beschouw de C9 als een van de beste OLED’s die LG heeft gemaakt. 4x HDMI 2.1 met volledige 48 gbps, een zeer snel en fijn WebOS en het paneel blijft gewoon goed in vergelijking met nieuwere modellen. Ik krijg het vermoeden dat er misschien een beeldverbeteraar bij jou aanstaat. Voordeel van de C2 is dat er een game mode op zit die dat allemaal uitschakelt. Maar misschien ben je al door de settings gegaan? Anders kan je op bijvoorbeeld de OLED Reddit eenvoudig de beste game settings voor je PS5 terugvinden.

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik gebruik de settings van Vincent (HDTVtest) voor mijn OLED: link Ben tevreden!

VRR heeft in mijn beleving in bepaalde spellen wel echt voordeel gebracht, met name Elden Ring.

• Hulleman
ZesBarkiePK schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:33:
[...]

Nou dat ben je zeker, ik beschouw de C9 als een van de beste OLED’s die LG heeft gemaakt. 4x HDMI 2.1 met volledige 48 gbps, een zeer snel en fijn WebOS en het paneel blijft gewoon goed in vergelijking met nieuwere modellen. Ik krijg het vermoeden dat er misschien een beeldverbeteraar bij jou aanstaat. Voordeel van de C2 is dat er een game mode op zit die dat allemaal uitschakelt. Maar misschien ben je al door de settings gegaan? Anders kan je op bijvoorbeeld de OLED Reddit eenvoudig de beste game settings voor je PS5 terugvinden.
Mijn C7 heeft ook een gamemode, maar daar op is HDR niet best en Dolby Vision (XSX) echt niet om aan te gluren. Het beeld is ook zo enorm gedimd, dat het praktisch onzichtbaar wordt. De Technicolor HDR en Cinemamode Dolby Vision modi geven een zóveel mooier plaatje dat ik niet kan begrijpen dat iemand de gamemode überhaupt gebruikt. Is die gamemode op de nieuwere LG's veel beter?

Zit wel te twijfelen om eind dit jaar toch de overstap naar een HDMI 2.1 tv te maken met BFI. Een 65" LG C1 is voor een mooi prijsje te koop tegenwoordig. Mijn receiver ga ik nog niet upgraden, die doet alles behalve HDMI 2.1, dus dan maar de eARC gaan gebruiken.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:36

FeaR

In GoT we trust

Hulleman schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:23:
[...]
Mijn receiver ga ik nog niet upgraden, die doet alles behalve HDMI 2.1, dus dan maar de eARC gaan gebruiken.
SR5010 doet HDMI 2.0a en is daarmee geen onderdeel van de receivers die HDMI eARC ondersteunen over HDMI 2.0b. Dan val je terug naar HDMI ARC. Met een LG val je dan terug naar Dolby Digital aangezien DTS niet wordt ondersteunt. Of HDMI eARC Audio Extractor kopen en op een HDMI IN van de SR5010 zetten, dan kan je de Xbox dan wel Playstation op LPCM zetten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

*kuch*
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xcugn25.png
*kuch*

Zal blij als GoW:R uitkomt, ben nu maar een beetje doelloos een aantal spellen nogmaals aan het spelen, omdat ik het merendeel van de spellen die mij interessant lijken al gespeeld heb (of nog te duur vind voor de mate waarin ik er interesse in heb).

Tijd voor wat nieuws!

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• ZesBarkiePK
Bas170 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:34:
*kuch*
[Afbeelding]
*kuch*

Zal blij als GoW:R uitkomt, ben nu maar een beetje doelloos een aantal spellen nogmaals aan het spelen, omdat ik het merendeel van de spellen die mij interessant lijken al gespeeld heb (of nog te duur vind voor de mate waarin ik er interesse in heb).

Tijd voor wat nieuws!
Ik ben momenteel maar wat trophies aan het hunten in een paar games en wat DLC aan het spelen. Ben nu bijna level 4 in PlayStation Stars. De DLC van Spider-Man Remastered had ik nog nooit gespeeld. Gotham Knights had ik nog gekocht maar valt erg tegen, toch is het wel een leuk zoethoudertje. Nog twee lange weken rommelen, en dan kunnen we eindelijk weer.

Op Reddit zijn trouwens al veel spoilers gelekt. Ik probeer maar niet te kijken.

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik merk dat ik intussen ook wel een beetje klaar ben met Elden Ring. Dat is zo wat het enige wat ik sinds launch speel (met GT7 ernaast). Zo zin in een nieuwe AAA single player game. Tot nu toe gelukkig nagenoeg niets gezien of gelezen over GoW: R, behalve
spoiler:
fat Thor
. That's it. :P

Let's go!

• Farabi
  • Niet online
weet iemand of ik een nieuwe gameslot kan maken bij it takes two? ik ben bang dat de huidige wordt overschreven.
Farabi schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:17:
weet iemand of ik een nieuwe gameslot kan maken bij it takes two? ik ben bang dat de huidige wordt overschreven.
Nee, kan helaas niet. Een nieuwe game overschrijft je savegame. Enige oplossing zou zijn om een apart account aan te maken waarop je een nieuwe game start.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Hulleman
FMS schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:37:
Ik merk dat ik intussen ook wel een beetje klaar ben met Elden Ring. Dat is zo wat het enige wat ik sinds launch speel (met GT7 ernaast). Zo zin in een nieuwe AAA single player game. Tot nu toe gelukkig nagenoeg niets gezien of gelezen over GoW: R, behalve
spoiler:
fat Thor
. That's it. :P

Let's go!
Wel echt een heeeeele ieniemienie spoiler. In het vorige deel werd hij al aangekondigd als je na het uitspelen terug naar je huis ging.

Same here. Weinig te spelen na Elden Ring, dus heb tijdje terug maar een XSX gehaald om daar van alles op te spelen wat ik op de PS niet kon/niet heb gespeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 26-10-2022 13:33 ]

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Hulleman schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:32:
[...]

Wel echt een heeeeele ieniemienie spoiler. In het vorige deel werd hij al aangekondigd als je na het uitspelen terug naar je huis ging.
spoiler:
Maar niet z'n omvang :+

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Hulleman
FeaR schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:27:
[...]

SR5010 doet HDMI 2.0a en is daarmee geen onderdeel van de receivers die HDMI eARC ondersteunen over HDMI 2.0b. Dan val je terug naar HDMI ARC. Met een LG val je dan terug naar Dolby Digital aangezien DTS niet wordt ondersteunt. Of HDMI eARC Audio Extractor kopen en op een HDMI IN van de SR5010 zetten, dan kan je de Xbox dan wel Playstation op LPCM zetten.
Ah ja natuurlijk, stom van me... 8)7

• Hulleman
Bas170 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:33:
[...]

spoiler:
Maar niet z'n omvang :+
haha, fair point!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 18:43

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er netjes uit! Zag 'm van de week in de store staan. Maar ben persoonlijk nog erg content met mijn Cyberpunk skin van vorig jaar :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2GAQBT2cqQCekauFxg_KX1VP47o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lGg0HNKEJRxXwGeYk51QJFmY.jpg?f=fotoalbum_large

Moet nog steeds dezelfde skin maar dan met de Cyberpunk vrouw erop op de XBX plakken.

π MW finishers

MaTr1x schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

Ziet er netjes uit! Zag 'm van de week in de store staan. Maar ben persoonlijk nog erg content met mijn Cyberpunk skin van vorig jaar :)
[Afbeelding]

Moet nog steeds dezelfde skin maar dan met de Cyberpunk vrouw erop op de XBX plakken.
Dat beestje ernaast is veel mooier!

Verwijderd

ZesBarkiePK schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:33:
[...]

De C9 is nog steeds geweldig. :Y Mijn beste tv aankoop ooit en 0 behoefte aan een upgrade. Speciaal toen gekocht voor de nieuwe consoles.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2022 23:09 ]

• ZesBarkiePK
Goed nieuws voor de Gotham Knights spelers onder ons. Er komt een performance patch voor de consoles.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkahj7-SxM9mKIK0c6chYkaxoFw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bTPUNuQM5JcyiRHo0DZgBfCP.jpg?f=fotoalbum_large

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-12 16:38
ZesBarkiePK schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:36:
Goed nieuws voor de Gotham Knights spelers onder ons. Er komt een performance patch voor de consoles.

[Afbeelding]
Mooi maar dan heb ik de game vast al uitgespeeld denk ik...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:43

Superkiwi

Hoi doei

[Afbeelding]
Ik zag de review op IGN, die waren niet al te positief. Dat de game na de patch wél steady 30fps draait gaat daar weinig aan veranderen denk ik; in vergelijking met Arkham Knight is het allemaal maar zo-zo.
Jammer want Arkham Knight had wel een waardig opvolger verdiend.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Pixeljunk_NL
Ik heb een wat technische vraag. Ik wil weten of de PS5 Dualsense controller surround sound via de 3,5mm jackport doorgeeft aan mijn headset.

[ Voor 78% gewijzigd door Pixeljunk_NL op 27-10-2022 10:59 ]

• ZesBarkiePK
Martinspire schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:13:
[...]

Mooi maar dan heb ik de game vast al uitgespeeld denk ik...
Dat geldt helaas ook voor mij (Ik ben nu bij Arkham Asylum) maar als deze patch de moeite is dan ga ik nog wel alle side content uitspelen en misschien zelfs nog een keer overnieuw beginnen. (Heeft deze game een NG+?) Aangezien ik alleen nog maar als Batgirl heb gespeeld. Verbeterd de patch niet veel dan is het jammer en gaat de game voorlopig in de vrieskist.
Superkiwi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:23:
[...]

Ik zag de review op IGN, die waren niet al te positief. Dat de game na de patch wél steady 30fps draait gaat daar weinig aan veranderen denk ik; in vergelijking met Arkham Knight is het allemaal maar zo-zo.
Jammer want Arkham Knight had wel een waardig opvolger verdiend.
Ja klopt en ik ben het met zo’n beetje alle kritiek eens, maar de performance vind ik echt kwalijk. Hoe dan ook de binnen ruimtes zitten wel echt vol met super gave details, en als fan van het Batman genre heb ik daar erg van genoten. Je kan ook zien dat er heel erg veel werk in zit, ik zou dan ook graag Gotham City verder willen verkennen, maar rijden op de Batcycle of vliegen of gliden doet pijn aan m’n ogen zo slecht en instabiel dat de frame rate is. Ik hoop echt dat ze het oplossen.

Pixeljunk_NL schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:27:
Ik heb een wat technische vraag. Ik wil weten of de PS5 Dualsense controller surround sound via de 3,5mm jackport doorgeeft aan mijn headset.
Surround sound zelf niet, want daar heb je meer dan 2 kanalen voor nodig, maar de PS5 heeft wel een optie voor 3D geluid, werkt goed icm de officiele headset heb geen ervaring met andere headsets.
Je kunt het gewoon uitproberen in de geluid settings van de PS5

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16:51
Kalder schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:42:
[...]

Surround sound zelf niet, want daar heb je meer dan 2 kanalen voor nodig, maar de PS5 heeft wel een optie voor 3D geluid, werkt goed icm de officiele headset heb geen ervaring met andere headsets.
Je kunt het gewoon uitproberen in de geluid settings van de PS5
Ik gebruik regelmatig mijn Sony WH100XM3 direct aangesloten op de controller met audiojack, en voor mijn gevoel werkt 3D geluid prima daarmee. Ik kon duidelijk verschil horen in de profielen die je kan kiezen. Tijdens het spelen hoor ik ook echt vanaf welke kant geluiden en stemmen en zo komen.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

London Studio is dus niet bezig met een PSVR2 project, zoals velen denk ik wel verwacht hadden gezien hun geschiedenis, maar met een PS5 co-op game:

https://www.gamesindustry...antasy-online-combat-game
The game in question is this title that's been teased today, which Saunders says is being built specifically for PlayStation 5.

"It is our most ambitious game to-date," Saunders says. "We're going to take all of that innovation DNA and apply that into this online co-op combat game.

"[In our concept art] you're seeing a take on a modern fantasy London. Our overarching theme is about bringing fantastical and magical elements and intersecting that with familiar worlds, and you don't get much more familiar to us than London."
Our Soho Engine, our in-house game engine, is at the heart of what we're doing here," he says. "This is an engine that was built from the ground-up for this generation of hardware and the needs of the game that we're making. It's designed to take full advantage of the PS5. But it's fair to say that some of the toolset that we're using dates back to the VR Worlds and Blood & Truth tech that we had on PS4. Because at the end of the day, VR games need to have super-efficient pipelines and engines."

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:43

Superkiwi

Hoi doei

FMS schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:37:
Ik merk dat ik intussen ook wel een beetje klaar ben met Elden Ring. Dat is zo wat het enige wat ik sinds launch speel (met GT7 ernaast). Zo zin in een nieuwe AAA single player game.
Nioh2 al gespeeld?
Die zit komende maand bij de gratis PS+ games :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ZesBarkiePK
Denken jullie dat dit een goede game wordt?

https://blog.playstation....d-card-tactics-explained/

Ik vind Marvel wel leuk, en ik speel ook card games zoals Heartstone.

Maar ik heb nooit XCOM gespeeld of zo, dus vraag me af of iemand deze game op z’n lijstje heeft staan?

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
ZesBarkiePK schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:30:

Maar ik heb nooit XCOM gespeeld of zo, dus vraag me af of iemand deze game op z’n lijstje heeft staan?
Staat niet op mijn radar, maar xcom vind ik nog steeds super tof, jammer dat ie zo slecht is geoptimaliseerd waardoor de laadtijden echt bizar zijn.

To dare is to do

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wat nieuwe beelden van Forspoken, gaat over traversal:

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Pre-order geplaatst! _/-\o_ *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YPHqv_ByBqtp9Bsq2Nbx5vHFLoc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R8yrvSp8nfDwAcXzpxwYnIrg.jpg?f=fotoalbum_large

Trouwens, ik zag dat de PS-app voor Android vernieuwd is, maar dat de optie voor een donkere modus nu ontbreekt? :S

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-12 20:11

Gregory76

Sony PlayStation freak

Trouwens, ik zag dat de PS-app voor Android vernieuwd is, maar dat de optie voor een donkere modus nu ontbreekt? :S
Ik zit op 22.10.0 en mijn app is gewoon donker...

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• FMS
  • Niet online

FMS

Superkiwi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:09:
[...]

Nioh2 al gespeeld?
Die zit komende maand bij de gratis PS+ games :*)
Ja dat was het plan maar ik heb toch maar weer een poging gedaan tot Returnal. Helemaal van scratch. ennuh... wow. yea, oke, I get it :P <3
Gregory76 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:57:
[...]

Ik zit op 22.10.0 en mijn app is gewoon donker...
Heb jij je telefoon dan niet sowieso in donkere modus staan in je Android instellingen?
Ik zit ook op 22.10.0 en helaas geen donkere modus meer. Tenzij ik dus m'n gehele telefoon in donkere modus zet.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Pixeljunk_NL

[Afbeelding]
Ik wist het... allemaal marketing dit...

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12 11:08
ZesBarkiePK schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:30:

Jups! Me! Ik hou van die tactische games/rpgs en deze lijkt me erg tof te worden!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Hulleman
Ben benieuwd op wat voor fps deze game gaat draaien. Alles wat je ziet is 30fps op z'n best. Voor zo'n fast paced game niet echt lekker.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 28-10-2022 08:46 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-12 22:25
Pixeljunk_NL schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:23:
[...]

Ik wist het... allemaal marketing dit...
Marketing om een slechte game uit te brengen, verkoop te verliezen op basis van het fps nieuws en reviews om vervolgens te moeten gaan patchen? :P

Ze hadden die game gewoon moeten uitstellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 28-10-2022 08:50 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
-SaveMe- schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:33:
[...]

Jups! Me! Ik hou van die tactische games/rpgs en deze lijkt me erg tof te worden!
Ook op 60fps blijft het een lelijke game... Level design is saai en mist een echte Batman vibe.

• Pixeljunk_NL
Timothy3000 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:49:
[...]

Marketing om een slechte game uit te brengen, verkoop te verliezen op basis van het fps nieuws en reviews om vervolgens te moeten gaan patchen? :P

Ze hadden die game gewoon moeten uitstellen.
De meeste gamers zullen niet direct een game bij release aanschaffen maar wachten tot dat de game in prijs is gedaald. Daar spelen de devs natuurlijk op in en hebben ze meer tijd om de game te verfijnen. Zoals ik in een eerdere post aangaf kon ik me al niet voorstellen dat ze niet aan een performance patch werken... Je zag het ook bij Horizon Forbidden West. Die game speelt in performance mode lekkerder dan de 4K resolution mode op mijn OLED. Kwa mooiheid is het bijna niet te onderscheiden van elkaar.

• Hulleman
Pixeljunk_NL schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:05:
[...]
De meeste gamers zullen niet direct een game bij release aanschaffen maar wachten tot dat de game in prijs is gedaald. Daar spelen de devs natuurlijk op in en hebben ze meer tijd om de game te verfijnen. Zoals ik in een eerdere post aangaf kon ik me al niet voorstellen dat ze niet aan een performance patch werken... Je zag het ook bij Horizon Forbidden West. Die game speelt in performance mode lekkerder dan de 4K resolution mode op mijn OLED. Kwa mooiheid is het bijna niet te onderscheiden van elkaar.
Ik weet niet of dat waar is. Ik heb wat vrienden werken bij zeer grote retailers. Die geven altijd aan dat de verkopen in de eerste dagen/week na release van een game rustig 75%-90% van de totale verkopen van die game uitmaken. Uiteraard digitale verkoop niet meegenomen. Dus ik denk dat de meeste gamers een game juist wel direct bij release(window) aanschaffen. Ook afhankelijk van de staat van dienst van een game/ontwikkelaar uiteraard, maar de FOMO is strong in this one.

De performance patch voor Gotham Knights wil overigens niet zeggen dat er een performance mode met 60fps komt. Wellicht is het alleen om de game stabiel op 30fps te laten draaien. Lijkt technisch wel meer aan de hand met die game, gezien de laatste video van digital foundry. Zelfs een 4090 draait deze game niet stabiel op 60fps native 4K ultra settings met RT. Een 3080 met console settings dipt net zo hard als een PS5....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4mhTzFGbCx3vyLtJoBqXqJK3sNc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ykRADmlcFcjun5S6g5DWA5OZ.gif?f=user_large

Pagina: 1 ... 239 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord