• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Performance is ook wel het gene waar ik me het meeste zorgen over maak. Dat je in VR ineens geen spiegels of publiek hebt als je om je heen kijken of gewoon in resolutie wat om te janken is.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kenny_026 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 20:02:
Performance is ook wel het gene waar ik me het meeste zorgen over maak. Dat je in VR ineens geen spiegels of publiek hebt als je om je heen kijken of gewoon in resolutie wat om te janken is.
Foveated rendering zou juist dat moeten voorkomen. De headset heeft eye tracking dus waar jij kijkt is waar de meeste resources aan gespendeerd worden. Geen idee of dat ook zo goed in de praktijk gaat werken, dat zullen we gaan meemaken.
Eye tracking cameras follow your line of sight when aiming or looking around, while advanced foveated rendering techniques improve the visual experience by adjusting resolutions to pinpoint and enhance whatever you’re focusing on.
Kalder schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 19:11:
[...]

Je hoeft alleen geen zeer geavanceerde chips zoals de APU van de PS5 te hebben, dus denk dat ze bij de PSVR2 niet zoveel last zullen hebben van de tekorten, of in ieder geval minder.
Denk ook dat €500 wel een realistische prijs is, gezien de PS4 en PSVR1 allebei €400 waren bij release en de PS5 €500 (of 400 als je de discloze hebt maar dat verdienen ze dan wel weer terug aan digitale aankopen).

Ben vooral heel erg benieuwd of GT7 volledige support voor PSVR2 gaat krijgen, niet zoals GT Sport waar het een simpele demo mode is.
Chiptekorten zitten niet alleen op high end chips. Ik had een usb hub controller chip nodig, simpel usb 2.0 dingetje. Nou 1 jaar levertijd

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:38
JobKlimop schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:04:
[...]

Werkt deze nog steeds goed voor je? Ik heb er zojuist eens besteld voor mijn (inmiddels bejaarde, maar nog steeds prima werkende) Asus VG278HE. Vind het zonde om geen gebruik te kunnen maken van 120Hz als het scherm zelf het prima aan kan.
Gebruik hem zo nu en dan als de playstation naar beneden gaat. Werkt nog steeds top. Het is dat mijn tv soms even hangt bij switchen naar het hdmi kanaal, maar dat ligt niet aan de evanlak. Die 120hz is met bepaalde spellen echt een voordeel.

[ Voor 4% gewijzigd door b.o.n.s op 04-02-2022 23:29 ]

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
cold_as_ijs schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:36:
Vandaag gearriveerd. Volgens mij de eerste game ooit die ik op release dag heb gekocht. Gun de ontwikkelaar de premium wel en 56 euro is ook niks te duur als je het mij vraagt.

[Afbeelding]
En tevreden?
Ik heb er een paar uurtjes opzitten en ben zeer tevreden met de game en nog geen bugs gezien.
Geluid, beeld en sfeer is fantastisch….tot nu toe zeer content

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Poeh, begin steeds meer te twijfelen om toch Horizon te pre-orderen. Game ziet er echt fantastisch mooi uit. Ben alleen bang dat hij uiteindelijk net zo repetitief als zijn voorganger gaat zijn....

Iemand een idee wanneer de reviews online komen?
Timothy3000 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:53:
Poeh, begin steeds meer te twijfelen om toch Horizon te pre-orderen. Game ziet er echt fantastisch mooi uit. Ben alleen bang dat hij uiteindelijk net zo repetitief als zijn voorganger gaat zijn....

Ik vond de repetitiefheid vergeleken met b.v. een Ubisoft game behooooooooorlijk meevallen, tenzij je misschien letterlijk al die logs gaat willen verzamelen ofzo, maar das niet per se nodig voor de platinum. Heb van HZD de platinum en dat viel best mee moet ik zeggen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

14 februari.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Timothy3000
  • Nu online
Kalder schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:20:
[...]

Ik vond de repetitiefheid vergeleken met b.v. een Ubisoft game behooooooooorlijk meevallen, tenzij je misschien letterlijk al die logs gaat willen verzamelen ofzo, maar das niet per se nodig voor de platinum. Heb van HZD de platinum en dat viel best mee moet ik zeggen.
Heb de main story (en die van de DLC) uitgespeeld en had het op 3/4 van de game eigenlijk wel gezien. Ik hoop in deel 2 echt op een behoorlijk aantal verhalende sidequests. Dat maakt open world games voor mij altijd leuk en die miste ik in deel I wat. :)
Timothy3000 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:27:
[...]

Heb de main story (en die van de DLC) uitgespeeld en had het op 3/4 van de game eigenlijk wel gezien. Ik hoop in deel 2 echt op een behoorlijk aantal verhalende sidequests. Dat maakt open world games voor mij altijd leuk en die miste ik in deel I wat. :)
Dat had ik bij Horizon ZD juist wat minder omdat het verhaal mij wel aansprak, ookal ben ik ondertussen de details wel vergeten, misschien voor mij eens tijd om een YT video te kijken over wat er ook alweer precies afspeelde in HZD.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:05

Games raken niet op dus je kan hem toch gewoon op release kopen?

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Een goeie uitleg over de aankoop en waar die 3.6 miljard vandaan komt o.a.

• Timothy3000
  • Nu online
giantgiantus schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:12:
[...]

Games raken niet op dus je kan hem toch gewoon op release kopen?
Ja, helemaal waar natuurlijk. Denk dat ik de user reviews even afwacht en de ervaringen hier. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Timothy3000 op 05-02-2022 18:42 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:24

JSchut

.....

Timothy3000 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:41:
[...]

Ja, helemaal waar natuurlijk. Denk dat ik de user reviews even afwacht en de ervaringen hier. :)
Ik wil ook heel graag Forbidden west spelen. Zit al een tijd te twijfelen om hem op release te halen. Echter weet ik zeker dat ik na een week een tijd niet zal spelen vanwege Elden Ring.

Dus slim is om hem niet te kopen en pas te kopen als er weer tijd is. Wellicht met een korting. Maarja heb wel zin in deze game.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Mr-Music schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:43:
[...]

En tevreden?
Ik heb er een paar uurtjes opzitten en ben zeer tevreden met de game en nog geen bugs gezien.
Geluid, beeld en sfeer is fantastisch….tot nu toe zeer content
Zal nog even duren voordat hem opstart. Zit nog volop in GoW. Daarna is het weer tijd voor backlog bingo oOo

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

JSchut schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 18:54:
[...]

Ik wil ook heel graag Forbidden west spelen. Zit al een tijd te twijfelen om hem op release te halen. Echter weet ik zeker dat ik na een week een tijd niet zal spelen vanwege Elden Ring.

Dus slim is om hem niet te kopen en pas te kopen als er weer tijd is. Wellicht met een korting. Maarja heb wel zin in deze game.
Februari - maart biedt te veel games. Je moet keuzes maken. Ik houd het op Elden Ring en GT7. Anders niet te doen. Ghostwire, Sifu, dying light 2 en Horizon komt wel een keer.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

kazuka schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:47:
De PSVR2 website is intussen live. Zal denk ik niet lang meer duren voordat we een dedicated event krijgen.

https://www.playstation.com/en-us/ps-vr2/

[Afbeelding]
Goed nieuws, maar ik ga hem voorlopig niet halen denk ik.

Bij de psvr vond ik het game aanbod uiteindelijk vrij teleurstellend met eigenlijk (voor mij) 2 echte topgames en dat was dirt rally en RE7. Het laatste jaar eigenlijk niet eens meer de moeite genomen om te kijken eigenlijk.

Dat en mijn stijfkoppige weigering om die twee nunchucks te moeten kopen voor een fortuin heeft de psvr in een stoffige hoek doen belanden. :P

Dus ff afwachten deze ronde.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
FMS schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:41:
[...]

Februari - maart biedt te veel games. Je moet keuzes maken. Ik houd het op Elden Ring en GT7. Anders niet te doen. Ghostwire, Sifu, dying light 2 en Horizon komt wel een keer.
Nahja teveel denk niet dat er veel mensen zijn die echt alles spelen. Elden Ring en Ghostwire zijn niet mijn ding, Sifu lijkt me typisch een game die naar PS+ komt.

Horizon haal ik wel bij de release of uit vrij snel na de release. GT7 haal ik dan wel als ik met Horizon klaar ben.

Ben nu bijna klaar met FF7, zit in chapter 15, ik weet niet of ik de Yuffie expansion ook ga spelen. Na FF7 heb ik FC6 nog liggen maar mijn ervaring is dat ik ubisoft games zelden uitspeelt :P Kena heb ook nog op de wishlist dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:24

JSchut

.....

Chaoss schreef op zondag 6 februari 2022 @ 02:08:
[...]

Nahja teveel denk niet dat er veel mensen zijn die echt alles spelen. Elden Ring en Ghostwire zijn niet mijn ding, Sifu lijkt me typisch een game die naar PS+ komt.

Horizon haal ik wel bij de release of uit vrij snel na de release. GT7 haal ik dan wel als ik met Horizon klaar ben.

Ben nu bijna klaar met FF7, zit in chapter 15, ik weet niet of ik de Yuffie expansion ook ga spelen. Na FF7 heb ik FC6 nog liggen maar mijn ervaring is dat ik ubisoft games zelden uitspeelt :P Kena heb ook nog op de wishlist dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen...
Ik speel zeker niet alles. Maar Elden ring, Horizon en Tiny Tina zijn toevallig wel de games die ik wil spelen. Met de beperkte tijd die ik heb ben ik daar wel wat maanden mee zoet. Sifu, GT7 en Ghostwire laat ik bijvoorbeeld allemaal voorbij gaan.

Ben nu bezig met a plague tale. Wil die al een tijdje spelen maar kwam er niet van. Mooie game tot nu toe!

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 06-02-2022 08:03 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Kena heb ook nog op de wishlist [...]
Die staat nu voor een mooi prijsje tussen de aanbiedingen in de PS Store ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Timothy3000
  • Nu online
Kena lijkt me ook een game die niet over al te lange tijd in de PSPlus staat. Vond het een leuke game, maar wel erg kort (en enigszins repetitief).

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:05
Timothy3000 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 09:44:
Kena lijkt me ook een game die niet over al te lange tijd in de PSPlus staat. Vond het een leuke game, maar wel erg kort (en enigszins repetitief).
Eens met ps plus potentieel.

Qua duur niet helemaal eens eigenlijk. Heb er 11 uur over gedaan. Das toch een hele mooie tijd voor een game? Voor mij hoeft niet alles langer eigenlijk.

• Timothy3000
  • Nu online
Ja, dat is waar. Ik denk dat het hier ook meer een geval ''game voelde kort'' was. Zat nog een hoop meer in de wereld en het verhaal imo. Op een gegeven moment werd het allemaal wat eentonig en toen was het ook zo afgelopen.

Wel een knappe prestatie. Kena was de eerste game van die devs toch?

[ Voor 36% gewijzigd door Timothy3000 op 06-02-2022 10:09 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:31
Timothy3000 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:08:
Ja, dat is waar. Ik denk dat het hier ook meer een geval ''game voelde kort'' was. Zat nog een hoop meer in de wereld en het verhaal imo. Op een gegeven moment werd het allemaal wat eentonig en toen was het ook zo afgelopen.

Wel een knappe prestatie. Kena was de eerste game van die devs toch?
Kena is idd hun eerste game. Hiervoor deed Ember Labs animatie werk. In dat opzicht zeker een knappe prestatie om zo'n mooie gepolijste eerste game af te leveren. En ook nog eens als kleine studio: 15~20 man.

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:03
[...]

Ben nu bijna klaar met FF7, zit in chapter 15, ik weet niet of ik de Yuffie expansion ook ga spelen....
Ben net een paar uur bezig met Final fantasy remake. Leuke gameplay maar ik heb zelden zo'n Japans aandoende game gespeeld. Die rare dialogen, kreuntjes, enorme tieten bij elke vrouwelijke character :') Ook het verhaal is tot nu toe erg onsamenhangend.

Durf het amper te spelen als mn vriendin thuis is.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
RozeDwergbanaan schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:40:
[...]

Ben net een paar uur bezig met Final fantasy remake. Leuke gameplay maar ik heb zelden zo'n Japans aandoende game gespeeld. Die rare dialogen, kreuntjes, enorme tieten bij elke vrouwelijke character :') Ook het verhaal is tot nu toe erg onsamenhangend.

Durf het amper te spelen als mn vriendin thuis is.
Haha herkenbaar typische Japanse games zijn ook niet mijn ding, zit ook echt gringe shit in. Maar de gameplay is wel lekker, ziet er goed uit en het verhaal wordt wel steeds duidelijker.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• TechFox
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:16
Hebben jullie ook wel eens dat jullie op de PS App ios eruit worden gegooid? Dan moet je helemaal opnieuw aanmelden met wachtwoord en 2fa.

[ Voor 28% gewijzigd door TechFox op 06-02-2022 17:03 ]

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:10
TechFox schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:02:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie op de PS App ios eruit worden gegooid? Dan moet je helemaal opnieuw aanmelden met wachtwoord en 2fa.
Ja, al meegemaakt maar het is niet zo frequent. Misschien 1 keer om de 2 maand.
Vind het op zich niet storend maar het mag wel verholpen worden.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Overwegend goede reviews voor Sifu, 80OC/81MC.

Hij schijnt wel erg pittig te zijn, dus het zal niet voor iedereen zijn. Het ziet er wel tof uit moet ik zeggen.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-01 18:50
Trishul schreef op zondag 6 februari 2022 @ 11:29:
[...]

Kena is idd hun eerste game. Hiervoor deed Ember Labs animatie werk. In dat opzicht zeker een knappe prestatie om zo'n mooie gepolijste eerste game af te leveren. En ook nog eens als kleine studio: 15~20 man.
Ook de reden dat ik er de volle 40 euro voor heb betaald: deze studio belooft veel goeds en zo ondersteun ik ze :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-11-2025
Geronimous schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:28:
[...]

Ook de reden dat ik er de volle 40 euro voor heb betaald: deze studio belooft veel goeds en zo ondersteun ik ze :)
Uiteindelijk is het ook de vraag hoeveel er uiteindelijk bij de ontwikkelaar terecht komt, want Sony pakt het merendeel en al zeker als je leest als software (en apps) via de beheerder van het platform zijn weg vindt naar de eindgebruiker kan 30% alleen al in de zakken van Sony verdwenen zijn.

• Runaque
Ik ben uiteindelijk eens begonnen aan Jurassic World Evolution 2 nadat ik de eerste uitgespeeld had en in het begin lijkt het wat tegen te vallen, maar je moet er toch even door voordat je terug hetzelfde gevoel krijgt als het eerste game.
Het game is niet aan iedereen besteed, maar zulke games vind ik soms wel eens fijn om te spelen doordat het wat "trager" gaat en dat combineert best goed naast je ouderlijke taken. :P

Verwijderd

Runaque schreef op maandag 7 februari 2022 @ 07:50:
[...]

Uiteindelijk is het ook de vraag hoeveel er uiteindelijk bij de ontwikkelaar terecht komt, want Sony pakt het merendeel en al zeker als je leest als software (en apps) via de beheerder van het platform zijn weg vindt naar de eindgebruiker kan 30% alleen al in de zakken van Sony verdwenen zijn.
Als 30% naar Sony gaat als er een aankoop via de store gedaan wordt, dan gaat 70% toch naar de ontwikkelaar? dan pakt Sony toch niet het merendeel?

Bij de fysieke versie zou de retailer, distributeur etc ook een percentage pakken. Maar die percentages liggen niet hoger dan 5%.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-01 20:35
kazuka schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:23:

Hij schijnt wel erg pittig te zijn, dus het zal niet voor iedereen zijn. Het ziet er wel tof uit moet ik zeggen.

[Streamable: Sifu PS5]
Mja ik ben meer een easy-mode speler voor het verhaal dus ik denk dat ik deze game maar over sla omdat er eigenlijk geen moeilijkheidssetting in zit. En het feit dat je levels moet herspelen voor betere uitkomst, lijkt me ook niks (om het zo vaak te doen om uiteindelijk alle moves uit je hoofd te kennen). Leuke gimmick om je karakter ouder te laten worden naarmate je vaker dood gaat, maar het was geen probleem om de hoeveelheid ouder af te laten hangen van een difficulty setting.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Timothy3000 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 09:44:
Dat is ook wat ik verwacht inderdaad. Ik heb lang getwijfeld om hem aan te schaffen maar er uiteindelijk voor nu toch maar vanaf gezien mede vanwege de lengte van het spel en de verhalen die ik her en der lees over bugs die het spelen vrijwel onmogelijk maken in sommige gevallen. Ik vermoed dat het spel over niet al te lange tijd in PSPlus komt en anders pik ik hem wel een keer uit de virtuele budgetbak op.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Runaque
Verwijderd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:05:
[...]

Als 30% naar Sony gaat als er een aankoop via de store gedaan wordt, dan gaat 70% toch naar de ontwikkelaar? dan pakt Sony toch niet het merendeel?

Bij de fysieke versie zou de retailer, distributeur etc ook een percentage pakken. Maar die percentages liggen niet hoger dan 5%.
Je hebt naast de ontwikkelaar ook nog de "publisher" en die pakt zogezegd het verdelen ervan voor zijn rekening, dus ook naar digitale versies toe, maar dan heb je ook nog belastingen op dat bedrag en die verschillen van land tot land. Maar 30% om gewoon een server aan de gang te houden is best pittig, en die staan dan meestal gewoon in landen waar energie goedkoop is.

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:22

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

kazuka schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:23:

[Streamable: Sifu PS5]
Ik had de deluxe versie, maar ik kon helaas pas gisteravond er mee aan de slag. Vermoedelijk was er een date-veld fu (maand en dag verwisseld), dat probleem was ergens laat in de middag opgelost.

Qua moeilijkheidsgraad, tot nu toe boven gemiddeld moeilijk. Maar zeker ook (groten) deels een gevalletje van kwestie van wennen qua timing en de controls.
Ik wil niet al te veel spoilen, hoewel een van de hoofdmechaniekjes - je gaat niet dood, maar wordt ouder - wel bekend moet zijn, maar bij de eerste keer wist ik nog voorbij de level 1 hoofdbaas te gaan, maar wel als 70 jarige :) oftewel daarna is het permadeath. Ik ging vrij rap dood in level2. :D
Poging 2 ben ik aangekomen als 30 jarige in level 2, maar toen was het al lang voor mijn normale bedtijd,dus vaanvond ff kijken hoe ver ik kom.

Verwijderd

Runaque schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:17:
[...]

Je hebt naast de ontwikkelaar ook nog de "publisher" en die pakt zogezegd het verdelen ervan voor zijn rekening, dus ook naar digitale versies toe, maar dan heb je ook nog belastingen op dat bedrag en die verschillen van land tot land. Maar 30% om gewoon een server aan de gang te houden is best pittig, en die staan dan meestal gewoon in landen waar energie goedkoop is.
Beetje kort door de bocht. Maar Sony betaald daar het hele Playstation platform van, alle diensten die er omheen draaien etc. Dat is het hele verdienmodel, geen winst maken op de consoles en de winst uit games pakken. Dus het is wel meer dan alleen een server live houden.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:31
Runaque schreef op maandag 7 februari 2022 @ 08:17:
[...]

Volgens mij is Ember Labs zowel de developer als de Publisher. Dus ze pakken zo'n beetje de volle buit in dit geval. Ze hebben zelf ook aangegeven uit te willen breiden naar andere platformen (steam).

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-12-2025
Iemand die Sifu al gekocht heeft? Voor €39,99 twijfel ik nog wel. Ziet er wel vet uit maar wellicht even wachten op een sale… gameplay is natuurlijk wel weer vet “kung-fu”!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
cypress3d schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:22:
Iemand die Sifu al gekocht heeft? Voor €39,99 twijfel ik nog wel. Ziet er wel vet uit maar wellicht even wachten op een sale… gameplay is natuurlijk wel weer vet “kung-fu”!
Gekocht en kwam niet eens het eerste level door, misschien toch niks voor mij met mijn oude botten, heb nogal moeite met de combo's etc :P

Vooral die throws van vijanden lukt me niet om te omzeilen.

Maar toch geen spijt van de aankoop, als het klikt dan is het wel vet, en voldoening geeft het zeker als je verder komt.

• Recon24
Tobii is in negotiation to be the eye tracking technology provider for the Sony PlayStation VR2
Tobii AB, the global leader in eye tracking and pioneer of attention computing, announces it is currently in negotiation with Sony Interactive Entertainment (“SIE”) be the eye tracking technology provider in SIE’s new VR headset, PlayStation VR2 (PS VR2).

Tobii is not commenting on the financial impact of the deal at this time as negotiations are ongoing.

This information is information Tobii AB (publ) is obliged to make public pursuant to the EU Market Abuse Regulation. The information was submitted for publication, through the agency of the contact person set out below, on February 7, 2022, at 7:30 a.m. CET.
https://www.tobii.com/gro...the-sony-playstation-vr2/

Sony AI ✖️ Polyphony Digital Inc February 9th
Sony’s AI subsidiary is developing smarter opponents and teammates for PlayStation games
“Sony AI [...] has begun a collaboration with PlayStation that will make game experiences even richer and more enjoyable,” say notes from a recent strategy presentation given by Sony CEO Kenichiro Yoshida. “By leveraging reinforcement learning, we are developing Game AI Agents that can be a player’s in-game opponent or collaboration partner.”

Reinforcement learning (RL) is an area of machine learning concerned with how intelligent agents ought to take actions in an environment in order to maximize the notion of cumulative reward. Reinforcement learning is one of three basic machine learning paradigms, alongside supervised learning and unsupervised learning.

-----------------------------------------------

[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1490743490770264067?s=20&t=V-KJxJW_UHy1UMKQkVX3Lw]

[ Voor 41% gewijzigd door Recon24 op 07-02-2022 20:33 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Tom Holland speelt niet veel videogames in z'n vrije tijd zo te zien :P

:

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:22

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

cypress3d schreef op maandag 7 februari 2022 @ 16:22:
Ja, ik heb 'm gekocht en ik vermaak me er prima mee. Het gaat in ups en downs, een kwestie van timing en controls leren kennen. Waar afgezien van de eindbaas van level 1 die wel redelijk er door heen kom (bij de eindbaas weet ik nog niet zo goed hoe ik 'm kan counteren, dus meer aan het dodgen en een paar klappen geven en weer dodgen), maar level 2 is duidelijk een stap omhoog qua moeilijkheidsgraad, ben vermoedelijk wel een keer aan het laatste stuk beland, maar nog niet de eindbaas zelf bereikt.

Ik zie allerlei mechaniekjes uit andere spellen terug en sommige probeer ik te doorgronden
spoiler:
  • Vermoedelijk kan je de skilltree uitnutten door vaker een level te doorlopen
  • Het lijkt erop dat je skills permanent kan unlocken, weet nog niet of dat game-breed is, of alleen saveslot-breed, vermoedelijk het eerste
  • Je verzamelt collectibles, die ogenschijnlijk invloed kan hebben op andere levels, sowieso hebben ze à la Soulsborn dat je deuren unlockt waardoor je "sneller" door het level kan, maar komt dan weer met de prijs dat je minder XP verzamelt en dat heeft weer invloed op de skills die je wel of niet kan unlocken

• MRE-Inc
  • Laatst online: 12:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor de momenten als de jongste hier 45 minuten zwemles heeft. Had afgelopen vrijdag de iPad mee, maar deze combi past gewoon in de binnenzak van m'n winterjas. En aangezien XCloud ook werkt met de Dualsense heb ik zo het beste van 2 werelden in m'n binnenzak

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-GiIMiXfl7rSkq5znRj8r1TuIxM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ff3tYEwjW3fFIFVAnC9J9VT8.jpg?f=fotoalbum_large

XBL: MRE Inc

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:14
MRE-Inc schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:20:
Voor de momenten als de jongste hier 45 minuten zwemles heeft. Had afgelopen vrijdag de iPad mee, maar deze combi past gewoon in de binnenzak van m'n winterjas. En aangezien XCloud ook werkt met de Dualsense heb ik zo het beste van 2 werelden in m'n binnenzak

[Afbeelding]
Maar dit is geen xcloud toch? :9

• MRE-Inc

MRE-Inc

FrankoNL schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:02:
[...]

Maar dit is geen xcloud toch? :9
Haha nee, maar xCloud werkt wel met diverse controllers. Ben ook wel benieuwd of de PS Remote Play app detecteert of er een dualshock/sense of andere controller geconnect is met je telefoon en of die dan ook werken.

Maar het viel me op dat bij het starten van de PS Remote Play app ook gewoon de PS5 en TV aan gingen. Das weer jammer want als ik tijdens de zwemles wil gamen en mijn vriendin zit tv te kijken, dan springt de TV dus op de input van de PS5. Vanavond eens testen of dat anders kan. Volgens mij alleen door HDMI-CEC uit te schakelen.

@MRE-Inc Ja dat is HDMI-CEC. Beste kan je die uitzetten. Het werkt maar zelden echt lekker, dacht dat het komt omdat de implementatie iets verschild per fabrikant

• MRE-Inc

MRE-Inc

cold_as_ijs schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:53:
@MRE-Inc Ja dat is HDMI-CEC. Beste kan je die uitzetten. Het werkt maar zelden echt lekker, dacht dat het komt omdat de implementatie iets verschild per fabrikant
Zwemles is maar 1x per week, dus dan ga ik HDMI-CEC niet daarvoor speciaal uitzetten. Grote voordeel van HDMI-CEC is dat wanneer ik de PS5 aanzet, de tv naar de juiste input switcht van de PS5 en ik game thuis vaker dan onderweg.

In de vakantie als mijn schoonouders er zijn, trek ik de HDMI kabel er wel uit :)

EDIT: ik had dus wel verwacht dat de PS5 app en PS5 zelf zo slim zouden zijn om te zien of er een remote sessie wordt opgezet om dan geen HDMI-CEC signaal uit te sturen. De Series X doet het namelijk wel zo als ik daarop remote speel. Dan gaat zelfs de Xbox niet aan (powerknop licht niet op) en geeft geen HDMI-CEC signaal naar de tv. Je speelt dan wel remote, maar met de console in een soort van "uit" stand.

FWP :)

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 08-02-2022 17:04 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 14:20:

[Afbeelding]
sorry, maar gaat dit niet te ver? we kunnen toch wel ff een uurtje zonder gamen? :9

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:15
Farabi schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:55:
[...]

sorry, maar gaat dit niet te ver? we kunnen toch wel ff een uurtje zonder gamen? :9
Hoe moet je anders flexen met het feit dat je een PS5 hebt kunnen bemachtigen :+

• TechFox
Nieuwe functies / opties die eraan zitten te komen. Als we de beta mogen geloven. Zit zeker paar leuke tussen zoals meer games op je homescreen en games "vast zetten" Helaas alleen nog geen VRR.

New Party Chat Options
Open and Closed Parties (PS5 and PS4 betas)
When you start a party, you can now select either an open party or a closed party:
An open party lets your friends see and join the party without an invite. Friends of party members can also join.
A closed party is only for players you invite.
Note: in Game Base on PS5 and Party on PS4, if you select [Open Party] when starting a party, only players using the beta version of the PS5 or PS4 system software will be able to join. To start a party that players who aren’t using the beta version can also join, select [Closed Party].

Voice chat reporting feature update (PS5 beta)
If you want to report something that someone in a party said, there are now visual indicators for you to identify who was speaking. This will help PlayStation Safety take appropriate action based on your report. You can learn more about this feature here.
Share Play update (PS5 beta)
Start Share Play directly from the voice chat card. You no longer need to start Share Screen first to use Share Play.

Voice chat volume (PS4 beta)
You can now individually adjust the voice chat volume of each player in a party on PS4, just like on PS5.

PS5 Game Base Enhancements
Voice chats are now called parties. For easier access, we’ve divided the Game Base menu into three tabs: Friends, Parties and Messages.

From the Game Base control menu and cards, you can now:
View all your friends under the [Friends] tab in the control menu, or access the player search feature and friend requests through links on this tab.
Add a player to a group or create a new group directly from Game Base in the Control Center. You can also send text messages, quick messages, images, video clips, and view a group’s shared media from this card.

When someone in a party is sharing their screen, you’ll now see the (on air) icon.
We’ve made it easier to decline friend requests by adding a [Decline] button to your friend request list.
New PS5 UI Features

Filter by genre
We’ve added an option to filter your game collection by genre, letting you quickly find specific types of game experiences.

Keep in Home
You can now keep the games or apps you choose on your home screen by selecting “Keep in Home” with the (options) button.
You can keep a maximum of five games and apps on each home screen with this feature.

Increased apps on the home screen
You can now have a total of 14 games and apps appear on your home screen.
Trophies UI update
We’ve updated the visual design of trophy cards and the trophy list. You can also see suggestions for which trophies to earn on the trophy tracker and access it from the Control Center whenever you’re playing a game.

Start Share Screen from the Create menu
From the Create menu, you can now start a Share Screen and stream your gameplay to an open party.

More Screen Reader languages
Screen Reader, which reads aloud on-screen text and provides spoken guidance for operating the console, is now supported in six additional languages: Russian, Arabic, Dutch, Brazilian Portuguese, Polish, and Korean.
This expands Screen Reader support to 15 languages, including the current ones (United States English, United Kingdom English, Japanese, Italian, German, Spanish, Latin American Spanish, French and Canadian French).

Mono audio for headphones
You can now enable mono audio for headphones so the same audio is played from both the left and right headphones, instead of a stereo or 3D audio sound mix. This feature provides an added option to enhance the PS5 audio experience, particularly for players with unilateral hearing loss.**

Check marks for enabled settings
You can now show a check mark on enabled settings so you can easily see that they’re turned on.
Voice Command (Preview): U.S. and U.K. limited release

We’re also testing a feature that enables voice commands for finding and opening games, apps, and settings, as well as controlling media playback on the PS5 console.
This feature is currently available in English for beta participants with accounts registered to the U.S. and U.K.
To get started, enable Voice Command (Preview) from the Settings menu. Then, call out “Hey, PlayStation!” and ask your PS5 console to find a game, open an app or setting, or control playback while enjoying a movie, TV show or song.

Bron: https://blog.playstation....-betas-roll-out-tomorrow/

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Benieuwd naar de verbeteringen van de parties en game base die ik toch niet echt vlot vind werken.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Pff ik wil een PS5 kopen puur en alleen voor GT 7, maar het is al weer weken stil met de leveringen.

• Bazziek
BramViking schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 22:59:
Pff ik wil een PS5 kopen puur en alleen voor GT 7, maar het is al weer weken stil met de leveringen.
Nee hoor. Afgelopen weken zijn er genoeg mediamarkt en game mania en een Amazon Frankrijk drop geweest. Zelf heb ik anderhalve week geleden bij Game Mania gescoord. Check het leveringen topic voor telegram links waar alles voorbij komt.

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Idem, ook erg zin in een ps5 na het zien van de State of Play. De meeste andere games kunnen me weinig boeien, maar voor gt7 wil ik wel een ps5. Ik heb het punt al een aantal keer gemaak hier, maar ik zie nog weinig must plays en exclusives. Enige wat ik tot nu toe erg graag zou willen spelen is AstroBot PS5 en Returnal.

Rest been there, done that of niet mijn smaak, of niet ps5 exclusive. Dat is GT7 ook niet daar ben ik het mee eens, maar ik verwacht weinig soeps van gt7 op een ps4.

De twee genoemde games zijn voor mij weinig reden om haast te maken met een aanschaf (zeker in deze markt). Die games speel ik later wel eens tussen door. Maar GT7 is een must play, zo snel mogelijk.
Bazziek schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 23:08:
[...]

Nee hoor. Afgelopen weken zijn er genoeg mediamarkt en game mania en een Amazon Frankrijk drop geweest. Zelf heb ik anderhalve week geleden bij Game Mania gescoord. Check het leveringen topic voor telegram links waar alles voorbij komt.
Misschien belangrijk om te vermelden of dit aan MSPR is of in (voor mij ongewenste) bundels, indien je dit soort anekdotes wil delen.

Ik heb me ingeschreven op de playstation website. Verwacht er niet veel van, maar wie weet, misschien over een paar maand of zo?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30
[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
Mooi om te zien dat GT het toch altijd zo goed doet dat mensen er speciaal een PS voor kopen :D
Moest ik even kwijt :)

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:21
Mijn PS5 lag altijd bekabeld aan mijn router en sinds afgelopen week heel veel last van lags en dropouts. Mijn router was ook wel een beetje EOL. Ik heb nu een nieuwe router staan(TP-link AX55), ik heb voor de verandering eens even de wifi getest. Als de PS5 met de 2.4Ghz band verbind haalt hij prima 175mbps, zodra ik hem force voor de 5Ghz pakt hij 200kbps. Iemand hier ervaring mee?

Het gaat om een wifi 6 en de router gooit er 1 netwerk uit dat zowel 2.4Ghz als 5Ghz is. De PS5 koos standaard al 2.4Ghz.

Om mijn telefoon haal ik overigens gewoon veel hogere snelheden op de 5Ghz band.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kalder schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:55:
Mooi om te zien dat GT het toch altijd zo goed doet dat mensen er speciaal een PS voor kopen :D
Denk dat ook veel mensen er echt op zitten te wachten (zoals ik), ben helemaal geen raceliefhebber, maar Gran turismo heeft altijd een plekje weten te veroveren sinds GT3 a-spec. Op de PS4 heb ik altijd een echte GT gemist. GT sport is leuk, maar voelde voor mij altijd aan als een prologue versie. Ik vind juist de (massa)productieauto's leuk om te racen, de GT auto's doen mij (grappig genoeg) niet veel :)

Als ik terugdenk aan de eerste races waar je nog met een Cuore raced om later andere autos vrij te spelen, good memories :)

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 09-02-2022 10:11 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

timmert26 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:08:
Mijn PS5 lag altijd bekabeld aan mijn router en sinds afgelopen week heel veel last van lags en dropouts. Mijn router was ook wel een beetje EOL. Ik heb nu een nieuwe router staan(TP-link AX55), ik heb voor de verandering eens even de wifi getest. Als de PS5 met de 2.4Ghz band verbind haalt hij prima 175mbps, zodra ik hem force voor de 5Ghz pakt hij 200kbps. Iemand hier ervaring mee?

Het gaat om een wifi 6 en de router gooit er 1 netwerk uit dat zowel 2.4Ghz als 5Ghz is. De PS5 koos standaard al 2.4Ghz.

Om mijn telefoon haal ik overigens gewoon veel hogere snelheden op de 5Ghz band.
Dat bundelen van die netwerken werkt toch nooit helemaal lekker. Omdat de router dan gaat bepalen wat voor device het is en dan bepaalt welk netwerk deze krijgt. Ik heb dat uitgezet en ervoor gekozen om twee aparte wifi signalen uit te sturen met een aparte SSID. Dan kan je per device zelf bepalen welke band je kiest, ik zou eens proberen of dat het probleem met je ps5 oplost.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Kalder schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:55:
GT is gewoon speciaal :9

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
timmert26 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:08:

Grote kans dat jouw telefoon niet in een kastje/hoekje staat als jij de snelheid test ;)

5Ghz heeft meer moeite, dan 2.4Ghz, om door voorwerpen te gaan met als gevolg dat 5Ghz minder bereik heeft. Op korte afstanden zonder vreemde dingen heeft 5Ghz meer bandbreedte maar het is niet vreemd dat 2.4Ghz in de praktijk een betere bandbreedte heeft

Als je al een kabel hebt liggen zou ik hem lekker bekabeld aangesloten laten. Dat is nog steeds beter dan WiFi, ook met een dure WiFI 6E router.

[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 09-02-2022 10:44 ]

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12-2025

thunder8

Het gedonder begint weer.

Caayn schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:35:
[...]
Grote kans dat jouw telefoon niet in een kastje/hoekje staat als jij de snelheid test ;)

5Ghz heeft meer moeite, dan 2.4Ghz, om door voorwerpen te gaan met als gevolg dat 5Ghz minder bereik heeft. Op korte afstanden zonder vreemde dingen heeft 5Ghz meer bandbreedte maar het is niet vreemd dat 2.4Ghz in de praktijk een betere bandbreedte heeft

Als je al een kabel hebt liggen zou ik hem lekker bekabeld aangesloten laten. Dat is nog steeds beter dan WiFi, ook met een dure WiFI 6E router.
Ik ben sowieso fan van bekabeld aansluiten, zodat je minimale pingtijden hebt. Ook al kan je met Wifi gelijke tijden halen, dan hoeft er maar 1 stoorbron in de buurt te zitten om je online ervaring negatief te beïnvloeden. Bekabeld loop je dat risico gewoon niet.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:21
De afstand tot de router is een meter of 2-3 dus ik vermoed niet dat dat het verschil veroorzaakt. Ik zal vanavond eens beide kanalen splitten om te kijken wat er gebeurd.
Idealiter wil ik hem wel weer aan de kabel, maar dan blijft het zo'n zooi met kabels overal.

Verwijderd

timmert26 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:55:
De afstand tot de router is een meter of 2-3 dus ik vermoed niet dat dat het verschil veroorzaakt. Ik zal vanavond eens beide kanalen splitten om te kijken wat er gebeurd.
Idealiter wil ik hem wel weer aan de kabel, maar dan blijft het zo'n zooi met kabels overal.
Een router kan ook te dichtbij staan, het signaal is dan te sterk waardoor je problemen krijgt. Helemaal met 5ghz levert dit vaak problemen op. Je kan ook proberen om de router of ps5 iets verder uit elkaar te zetten om te kijken of dit het probleem oplost. Op zich zou 3 meter niet uit moeten maken, maar er zijn devices die dan problemen geven.

• Chelseamarre123
  • Nu online
timmert26 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 11:55:
Als je 175mbps op 2.4ghz haalt verbind je toch gewoon daarmee? Ik haal bekabeld nog niet zoveel.

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:16:
[...]

Als je 175mbps op 2.4ghz haalt verbind je toch gewoon daarmee? Ik haal bekabeld nog niet zoveel.
Maar als je internet abonnement veel hoger is dan is het zonde om er geen gebruik van te maken.

Als jij bekabeld nog niet zoveel haalt, dan heb je of een 100mbit kabel liggen of een internet abonnement wat niet zo hoog is. Als dat niet zo is dan zal ik toch even je kabel controleren.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 12:22:
[...]

Maar als je internet abonnement veel hoger is dan is het zonde om er geen gebruik van te maken.

Als jij bekabeld nog niet zoveel haalt, dan heb je of een 100mbit kabel liggen of een internet abonnement wat niet zo hoog is. Als dat niet zo is dan zal ik toch even je kabel controleren.
Mijn internetabbo is inderdaad begrenst op 100 en haal zo'n 80 via de ps5. Maar voor gaming boeit zo'n veel hogere downloadsnelheid toch niet. Vooral je ping is van belang als je wat competitief gamed.

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 13:40:
[...]

Mijn internetabbo is inderdaad begrenst op 100 en haal zo'n 80 via de ps5. Maar voor gaming boeit zo'n veel hogere downloadsnelheid toch niet. Vooral je ping is van belang als je wat competitief gamed.
Ik vind het vooral fijn dat grote updates heel snel binnen zijn :-) Daarom heb ik 600Mbit. Online speel ik nagenoeg nooit eerlijk gezegd.

• Recon24
Sony AI Unveils Gran Turismo Sophy, a Breakthrough in AI

https://www.ai.sony/articles/sonyai009/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yLpAjLC_ZImTlgDo0NU7sd-HNg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GL0Rb21W4gZGzWhr6DQYtjtJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Recon24 op 09-02-2022 17:47 ]

• Bazziek
Nog niets over GT7 integratie dus. Hopelijk komt dat nog in de toekomst.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-01 18:50
Gezien hij aardig actief was op het forum en een uitgesproken mening had deel ik het nieuws toch ook even hier.

poor Leno is niet meer onder ons. Vorige week dinsdag bereikte mij het trieste nieuws dat mijn gamemaatje was overleden. Vandaag hebben we afscheid van hem genomen.

Mike was een levensgenieter, een avonturier. Een gedreven, gepassioneerde creatieveling, of zoals hij het zelf omschreef, een professional dreamer. We hebben online menig uurtjes Battlefield weggespeeld, in parties gewouwehoerd, gemijmerd over het leven, ons druk gemaakt tijdens de F1, geragequit en gelachen.

Het gaat je goed maatje. ;w

sorry voor de domper tussendoor...

[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 09-02-2022 20:33 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Geronimous schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:33:
Gezien hij aardig actief was op het forum en een uitgesproken mening had deel ik het nieuws toch ook even hier.

poor Leno is niet meer onder ons. Vorige week dinsdag bereikte mij het trieste nieuws dat mijn gamemaatje was overleden. Vandaag hebben we afscheid van hem genomen.

Mike was een levensgenieter, een avonturier. Een gedreven, gepassioneerde creatieveling, of zoals hij het zelf omschreef, een professional dreamer. We hebben online menig uurtjes Battlefield weggespeeld, in parties gewouwehoerd, gemijmerd over het leven, ons druk gemaakt tijdens de F1, geragequit en gelachen.

:| Ik ben sprakeloos. Kan me nog goed de hoogtijdagen herinneren van de GoT clan in Battlefield 4. Vele uurtjes samen met Leno gespeeld en andere Tweakers. Rest in peace.

Verwijderd

Rust zacht Mike, we gaan je missen! :'(

Bah, wat een verdrietig nieuws. :-( Rust zacht Mike.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Oooh vet!!! Een nieuwe telltale game! Ziet er goed uit!!

Edit: R.I.P. @poor Leno

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 09-02-2022 21:03 ]

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

Iemand met we je heerlijk konden ouwehoeren over het leven, zeiken over de politiek en altijd kon vragen om raad en een mening.

Je wordt gemist jongen 😢🙏
Shit zeg, van dit nieuws word ik wel stil. @poor Leno Veel te vroeg heen gegaan.

• RaijRaij
  • Laatst online: 30-12-2025
Kak dit. Kreeg vorige week een Whatsapp bericht hierover maar kon het niet plaatsen omdat ik de afzender niet kende afgedaan als verkeerd nummer... Kende mike in eerste instantie via hier en daarmee via Battlefield met vele mannen van dit forum. Goede herinneringen.

Rust zacht Mike.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:10
Rust zacht Mike.
Mijn innige deelneming aan de familie en vrienden.
Hij zal zeker gemist worden op dit forum.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
@Geronimous @poor Leno Verdrietig. Rust zacht en bedankt voor alle leuke posts!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47
Kende @poor Leno niet persoonlijk maar op Tweakers wel veel voorbij zien komen.
Veels te vroeg uit het leven genomen.
Sterkte de komende periode voor familie, vrienden en een ieder die hem lief had!

Verwijderd

Rust in vrede @poor Leno

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:49

Wat een vreselijk nieuws. Hij was zelfs 4 jaar jonger dan ik ben. Wat een tijd leven we in. :-( Rust zacht. :|

[ Voor 3% gewijzigd door Shaker74 op 10-02-2022 11:55 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30
edit; dit kan beter in een TR

[ Voor 93% gewijzigd door 418O2 op 10-02-2022 12:01 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:33

rajackar

Blood Minister

Triest nieuws. Kende hem voornamelijk van dit topic. Altijd een fijne bijdrage en een vriendelijke Tweaker :-(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Jumpman
  • Laatst online: 13:24
Heftig nieuws van poor Leno. Ik kende hem ook van hier en van Battlefield. Sterkte iedereen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

7 nieuwe indie announcements en updates de komende uren van Shuhei Yoshida op de PS Blog.

Benieuwd of er nieuws is over Little Devil Inside en Stray.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
kazuka schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:49:
7 nieuwe indie announcements en updates de komende uren van Shuhei Yoshida op de PS Blog.

[Twitter]
Vooral die eerste ja
kazuka schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:49:

[Twitter]
TMNT ziet er wel leuk uit, als die een ouderwetse lengte heeft 1-2 uur dan lijkt het mij wel een vette beat’em up. Als de prijs dan goed is komt hij op de wishlist

• TechFox
De nieuwe beta firmware zet de PS Plus icon vast aan het begin. Zou dit te maken hebben met de aankomende veranderingen playstation spartacus release?

Afbeeldingslocatie: https://images.pushsquare.com/879865e5b0c9a/ps-plus-icon.large.jpg

Bron: https://www.pushsquare.co...-start-of-the-home-screen

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:37
TechFox schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 07:58:
De nieuwe beta firmware zet de PS Plus icon vast aan het begin. Zou dit te maken hebben met de aankomende veranderingen playstation spartacus release?

[Afbeelding]

Bron: https://www.pushsquare.co...-start-of-the-home-screen
Dat zou kunnen, al is het mij nog steeds niet helemaal duidelijk of het nu een vervanger van Playstation Now gaat worden of van Playstation Plus..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Magic
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:16:
[...]

Dat zou kunnen, al is het mij nog steeds niet helemaal duidelijk of het nu een vervanger van Playstation Now gaat worden of van Playstation Plus..
Playstation now kaarten zijn al uit de schappen gehaald. Voor wat de geruchten nu zijn komen er 2 (of meer) tiers van playstation plus. de lagere tier blijft wat het nu is, en de hogere tier krijgt extra content.

Maar: geruchten.

Verwijderd

Magic schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:19:
[...]

Playstation now kaarten zijn al uit de schappen gehaald. Voor wat de geruchten nu zijn komen er 2 (of meer) tiers van playstation plus. de lagere tier blijft wat het nu is, en de hogere tier krijgt extra content.

Maar: geruchten.
Sony heeft ook aangegeven dat ze alleen nog ps store tegoed kaarten verkoopt. Omdat je daar ook gewoon ps now mee kan kopen, dus dat die kaarten uit de handel gehaald zijn heeft daar niet zoveel mee te maken.

• kaos001
  • Laatst online: 05-09-2025
Nog 1 week. Ik herhaal, nog 1 week! *O*

Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/b17sdMXH7zXxlA48U2/giphy.gif

Soundcloud

• -SaveMe-
  • Laatst online: 04-01 10:09
Ik weet het. Maar ik ga eerste op mijn gemak Dying Light 2 uitspelen en dan ben ik een en al aandacht voor Aloy! :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:37
Daar zijn we van op de hoogte [PS4 /PS5] Horizon II - Forbidden West ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:26:
[...]

Sony heeft ook aangegeven dat ze alleen nog ps store tegoed kaarten verkoopt. Omdat je daar ook gewoon ps now mee kan kopen, dus dat die kaarten uit de handel gehaald zijn heeft daar niet zoveel mee te maken.
Dat klopt, maar het is wel vreemd dat de PS now kaarten uit de winkel zijn gehaald, terwijl de PS plus kaarten vooralsnog gewoon verkrijgbaar zijn :)

Pagina: 1 ... 195 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord