Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Valt wel mee toch, het blijft gewoon geld. Als je daar vervolgens ook PS Now van kan kopen, dan scheelt dat weer drukwerk en aparte distributie. En het scheelt ook onderhoudt aan je administratie van vouchers, omdat ps now alleen voor psnow gebruikt konden worden.Magic schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:03:
[...]
Dat klopt, maar het is wel vreemd dat de PS now kaarten uit de winkel zijn gehaald, terwijl de PS plus kaarten vooralsnog gewoon verkrijgbaar zijn
Ik zie de voordelen wel voor Sony
Zeker, dat ontkracht ik ook niet, ik (en vele anderen met mij) vinden het alleen frappant dat onverkochte PS now kaarten uit de winkel zijn gehaald, en de PS Plus kaarten gewoon verkocht worden tot ze op zijnZvennn schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:13:
[...]
Valt wel mee toch, het blijft gewoon geld. Als je daar vervolgens ook PS Now van kan kopen, dan scheelt dat weer drukwerk en aparte distributie. En het scheelt ook onderhoudt aan je administratie van vouchers, omdat ps now alleen voor psnow gebruikt konden worden.
Ik zie de voordelen wel voor Sony
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Volgens mij is het meer omdat mensen gewoon niet exact weten wat de PS Now is en als blijkt dat deze amper verkochten, dan kan men het nog steeds via de store kopen met het aankooptegoed dat je kan gebruiken via zulke kaarten.Magic schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:15:
[...]
Zeker, dat ontkracht ik ook niet, ik (en vele anderen met mij) vinden het alleen frappant dat onverkochte PS now kaarten uit de winkel zijn gehaald, en de PS Plus kaarten gewoon verkocht worden tot ze op zijn
[quote]kaos001 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:33:kaos001 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:33:
Nog 1 week. Ik herhaal, nog 1 week!![]()
[Afbeelding]
Nog 1 week. Ik herhaal, nog 1 week!
Kan niet wachten. Gisteren is hij bij mij gedownload..
[ Voor 9% gewijzigd door Shaker74 op 11-02-2022 10:39 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/d6eaNeYl02COcMHbBK19S9np.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/P6Zk2fd9An0QtFS84CpKNqEO.png?f=user_large)
Update: Gevonden. Link is de e-mail is waardeloos, via Google kom ik wel op de juiste pagina terecht.
[ Voor 29% gewijzigd door Seroczynski op 11-02-2022 13:43 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ben zelf veel meer hyped voor GT7 dan HFW... Maar heb ze allebei gepre-orderd, ben benieuwd of ik HFW in 2 weken uitgespeeld heb, zal wel niet, en zodra GT7 uit is gaat die hoofdzakelijk gespeeld wordenTrishul schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:29:
De eerste horizon is inmiddels meer dan 20 miljoen keer verkocht op PS4 en PC bij elkaar maakte Hermen Hulst vandaag bekend op Twitter. Dat beloofd wat voor horizon forbidden west. Erg mooi om te zien, nieuwe IP van een Nederlandse developer die het zo goed doet. En de hypelevel voor het vervolg is ook niet te houden op het moment.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Hele drukke tijden idd, heb zelf D2: The Witch Queen en GT7 gekocht, voor Horizon en Elden Ring heb ik simpelweg geen tijdKalder schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:33:
[...]
Ben zelf veel meer hyped voor GT7 dan HFW... Maar heb ze allebei gepre-orderd, ben benieuwd of ik HFW in 2 weken uitgespeeld heb, zal wel niet, en zodra GT7 uit is gaat die hoofdzakelijk gespeeld worden
In de zomer gaat m'n PS bijna nooit aan, dus dat wordt dan najaar waarschijnlijk voor die andere games.
Even een crosspost, HFW voor 51 euro met ps5 upgrade ;-)
Via de US store.
[ Voor 6% gewijzigd door rajackar op 11-02-2022 15:56 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Had Horizon Forbidden West ook wel graag gespeeld bij release, maar bij die game heb ik meer de drang dat ik die per se op de PS5 wil spelen dan dat ik dat bij Elden Ring heb. Bovendien gaat Elden Ring voor mij boven Horizon, dus Horizon moest sowieso even wachten (had er überhaupt geen zin in om er in één week doorheen te moeten rushen).
Maar goed, ook ik ben verder wel erg nieuwsgierig naar Horizon en GT7 hoor! Ga de eerste volgende week vrijdag dan ook wel even bij een vriend checken, maar verwacht dat het gewoon twee toptitels worden.
Overigens erg sneu om te lezen van Poor Leno. Kon vaak erg lachen om z’n posts.
[ Voor 5% gewijzigd door dvd-linden op 11-02-2022 17:05 ]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Ring..
Hele vette game zeg… qua moeilijkheidsgraad ben ik bang net zo moeilijk 😄. Hier vermaak ik me nog wel mee tot 25ste..
Wel heel moeilijk zeg 😢😂😂
[ Voor 9% gewijzigd door k1978 op 11-02-2022 22:58 ]
Verwijderd
Volgens mij kan je save games gewoon opslaan op je usb stick. Alleen een save game is wel gekoppeld aan je account. Dus je kan een save game niet zomaar uitwisselen met anderen.Farabi schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:49:
klopt het dat je je savegames niet meer mee kan nemen op een usb-stick? ben je verplicht om een ps+ aan te schaffen?
Ik las paar maanden geleden hier dat ze dat eruit hebben gesloopt met een update. Vandaar de verwarring.Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 00:14:
[...]
Volgens mij kan je save games gewoon opslaan op je usb stick. Alleen een save game is wel gekoppeld aan je account. Dus je kan een save game niet zomaar uitwisselen met anderen.
Klopt, was in het begin niet mogelijk. Nu wel, maar je kunt alleen alle savegames overzetten, niet los per game.Farabi schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 00:18:
[...]
Ik las paar maanden geleden hier dat ze dat eruit hebben gesloopt met een update. Vandaar de verwarring.
Duurt 500uur he-SaveMe- schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:44:
[...]
Ik weet het. Maar ik ga eerste op mijn gemak Dying Light 2 uitspelen en dan ben ik een en al aandacht voor Aloy!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Maandagavond 21:01 verloopt t embargo. Erg benieuwd naar reviews ook. Voor mij is dit na the last of us het beste wat ik op de ps4 heb gespeeld.kaos001 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:33:
Nog 1 week. Ik herhaal, nog 1 week!![]()
[Afbeelding]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Als Fallout, Bioschock Infinite en Call of Duty met z'n drieën een kind zouden krijgenKalder schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:11:
Dit ziet er ook wel tof uit, Atomic Heart:
[YouTube: Atomic Heart - Official Release Window Trailer]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Hey! So it's weird I get to help break news but yes #Sifu is getting #accessibility updates post-launch.
— Steve Saylor (@stevesaylor) 11 februari 2022
- Better captions
- High Contrast Mode on PS4/5 (was on PC, but not PS4/5 at launch due to a bug)
- Difficulty Modes. Both easier & harder, similar to Metroid Dread's update. https://t.co/9pFTOmfvnR
Sifu krijgt een easy mode. En hard mode voor de liefhebbers.
Ik lees het trieste nieuws nu pas.Geronimous schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:33:
Gezien hij aardig actief was op het forum en een uitgesproken mening had deel ik het nieuws toch ook even hier.
poor Leno is niet meer onder ons. Vorige week dinsdag bereikte mij het trieste nieuws dat mijn gamemaatje was overleden. Vandaag hebben we afscheid van hem genomen.
Mike was een levensgenieter, een avonturier. Een gedreven, gepassioneerde creatieveling, of zoals hij het zelf omschreef, een professional dreamer. We hebben online menig uurtjes Battlefield weggespeeld, in parties gewouwehoerd, gemijmerd over het leven, ons druk gemaakt tijdens de F1, geragequit en gelachen.
Het gaat je goed maatje.
sorry voor de domper tussendoor...
Heel veel sterkte voor iedereen hier, die hem kende.
Is inderdaad heel moeilijk. Zie net wel een speedrun onder de 50 min. zonder dood te gaan. Dan lijkt het zo makkelijk 😂😂kazuka schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 18:49:
Nice. Ik ga Sifu zeker proberen nadat ik klaar ben met Horizon. Ik heb mezelf uiteindelijk ook door Returnal geworsteld dus ik ga een poging wagen met de standaard moeilijkheidsgraad. Hoewel ik nu toch wel het vermoeden heb dat Returnal toch iets makkelijker is dan Sifu
Deze game volg ik al jaren! Intrgigeerde me van het begin want die artwork vind ik fenomenaal!Kalder schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:11:
Dit ziet er ook wel tof uit, Atomic Heart:
[YouTube: Atomic Heart - Official Release Window Trailer]
En nu iets anders
Uitgebreide maar spoiler vrije review van Horizon Forbidden West. Vrij veel bugs in het spel blijkbaar. Ik ga toch wachten op een aantal patches voor ik het koop.
[ Voor 7% gewijzigd door Cowboy_Henk op 14-02-2022 09:30 ]
Het was dus maandag om 9u01, niet 21u01Hulleman schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:37:
[...]
Maandagavond 21:01 verloopt t embargo. Erg benieuwd naar reviews ook. Voor mij is dit na the last of us het beste wat ik op de ps4 heb gespeeld.
Dus ja, de frontpage heeft de review al : reviews: Horizon Forbidden West - Nog beter dan Zero Dawn
ha, ik zie het ja. Leuke verrassing voor me, ff wat reviews neuzenTwixie schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:34:
[...]
Het was dus maandag om 9u01, niet 21u01. Kon je ook al horen op de Tweakers podcast.
Dus ja, de frontpage heeft de review al : reviews: Horizon Forbidden West - Nog beter dan Zero Dawn
Erg benieuwd naar de verschillende grafische modi op de PS5. Horizon ZD vond ik op 30fps erg soepel aanvoelen. Dus ik denk dat ik dit deel op de PS5 op 30fps ga proberen. Kijken of digital foundry vanavond wat online heeft.
[ Voor 19% gewijzigd door Hulleman op 14-02-2022 09:48 ]
ps5 games is cloud only voor transfers. geen stickFarabi schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:49:
klopt het dat je je savegames niet meer mee kan nemen op een usb-stick? ben je verplicht om een ps+ aan te schaffen?
ps4 save games kan wel
GiTS
Ik zou willen dat ik zoveel geduld had. Voor mij kan het niet snel genoeg vrijdag zijn en dan ga ik gelijk losCowboy_Henk schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:29:
[...]
Uitgebreide maar spoiler vrije review van Horizon Forbidden West. Vrij veel bugs in het spel blijkbaar. Ik ga toch wachten op een aantal patches voor ik het koop.
Voor mij moet de ervaring zo perfect mogelijk zijn. Als ik die rollende ogen zie van Aloy als ze met iemand praat of random crashes dan ga Ik me teveel ergerenSteven030 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:51:
[...]
Ik zou willen dat ik zoveel geduld had. Voor mij kan het niet snel genoeg vrijdag zijn en dan ga ik gelijk los
Soms is een backlog best handigSteven030 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:51:
[...]
Ik zou willen dat ik zoveel geduld had. Voor mij kan het niet snel genoeg vrijdag zijn en dan ga ik gelijk los
Dit ivm de aanschaf van de nieuwe horizon game
Hopelijk kan Guerrilla die paar bugs voor de release vrijdag nog gladstrijken.
https://www.pushsquare.co...s5/horizon-forbidden-west
PS4 versie kost nu €55 bij MM met gratis PS5 upgrade.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nee, in principe niet. Wat de PS nog wel eens wil doen (althans hier) is zowel de ps4 als de ps5 versie naast elkaar installeren.robster19 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:30:
Misschien is deze vraag al gesteld. maar kost een ps4 met gratis ps5 upgrade spel of een ps5 spel installatie meer ruimte of maakt dat niet uit ?
De PS4 en PS5 versie zijn losstaande installs. Met de spellen die ik kon upgraden, merkte ik dat het spel bij een upgrade naar PS5 compleet opnieuw werd gedownload en geinstalleerd. Als je daarna de PS5 versie opstart en de savefile kan gebruiken, kan je de PS4 versie eraf gooien. Je hebt dus even meer ruimte nodig om de volledige versie PS5 te downloaden en installeren, maar daarna kan je dus de ruimte van de PS4 versie weer vrijmaken. Alleen bij mij is zijn dat aparte schijven. Externe SSD voor de PS4 spellen en Interne SSD (uitbreiding) voor de PS5 spellen. Over een goede week zal dat bij mij ook plaatsvinden met Assetto Corsa Competizione, als de PS5 update/upgrade er is.robster19 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:30:
Misschien is deze vraag al gesteld. maar kost een ps4 met gratis ps5 upgrade spel of een ps5 spel installatie meer ruimte of maakt dat niet uit ?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik hoop echt dat ze dit nog 'fixen'. Dit slaat totaal op niets, zeker voor huishoudens met meerdere gamers maar met slechts 1 PS+ abonnement. Ik vond het al kwalijk dat op PS4 enkel de save games van de PS+ owner naar de cloud gesaved worden. Bij de PS5 nu helemaal andere gezinsleden uitsluiten van het kunnen exporteren/verhuizen van save games, is compleet belachelijk.reaL_G schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:46:
[...]
ps5 games is cloud only voor transfers. geen stick
Skillup merkte op dat de pop-in soms behoorlijk aanwezig kan zijn. Zo zag het er ook op in de beelden uit.kazuka schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:40:
Mooie MC/OC score van 89, ik geloof dat Zero Dawn exact dezelfde score kreeg 5 jaar geleden
Hopelijk kan Guerrilla die paar bugs voor de release vrijdag nog gladstrijken.
Voor de rest klinkt het allemaal schitterend. Ik las ook dat de terrain traversal iets weg heeft van Death Stranding. Ofwel dat je moet nadenken hoe en waar je loopt.
Ik moet mijn best doen om niet meteen het spel te halen.... Oooooooh Elden Ring.
/f/image/PyJ1oxpS186OtrdFfFYacgE0.png?f=fotoalbum_large)
Klik op de afbeelding om in te zoomen
Zeer mooi verschil in character model detail tussen last gen en current gen. Minder hoekig gezicht en zie die kleine fuzzy haartjes
[ Voor 3% gewijzigd door Cowboy_Henk op 14-02-2022 13:08 ]
Ligt het nou aan mij of ziet ze er dikker uit op de base PS4? Op de Pro en PS5 versie lijkt het alsof ze wat slanker is in haar gezichtCowboy_Henk schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:07:
[Afbeelding]
Zeer mooi verschil in character model detail tussen last gen en current gen. Minder hoekig gezicht en zie die kleine fuzzy haartjes
Viel me sowieso al op dat ze wat dikkere wangen heeft in HFW, maar op de base PS4 lijkt het nog het ergst te zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 14-02-2022 13:15 ]
Tja hoeveel tijd is er over gegaan in het verhaal? 5 jaar? 10 jaar? Van twintiger naar dertiger doet iets met een vrouw haar gezicht.Kalder schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:13:
[...]
Ligt het nou aan mij of ziet ze er dikker uit op de base PS4? Op de Pro en PS5 versie lijkt het alsof ze wat slanker is in haar gezicht
Viel me sowieso al op dat ze wat dikkere wangen heeft in HFW, maar op de base PS4 lijkt het nog het ergst te zijn.
Het speelt zich af 6 maanden na afloop HZD.Cowboy_Henk schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:24:
[...]
Tja hoeveel tijd is er over gegaan in het verhaal? 5 jaar? 10 jaar? Van twintiger naar dertiger doet iets met een vrouw haar gezicht.
OepsFrankoNL schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:25:
[...]
Het speelt zich af 6 maanden na afloop HZD.
Misschien heeft ze wat genoten van de rustperiode en heeft ze lekker gegeten hehe. Ach ja een fotomodel is ze niet. Hoeft ook niet
Hoe kan dat nou? Ik lees hier op Tweakers juist altijd dat als je eenmaal 60fps gewend bent,Hulleman schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:41:
[...]
Horizon ZD vond ik op 30fps erg soepel aanvoelen. Dus ik denk dat ik dit deel op de PS5 op 30fps ga proberen.
30fps ab-so-luut onspeelbaar is.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
hehe, ja dat is zeker waar, maar als je niet weet wat je mist, mis je het nietSuperkiwi schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:35:
[...]
Hoe kan dat nou? Ik lees hier op tweakers juist altijd dat als je eenmaal 60fps gewend bent dat 30fps absoluut onspeelbaar is.
Kijken wat Digital Foundry hierover te melden heeft. Ben erg benieuwd naar de cutbacks die gedaan zijn voor de perfomance mode.
Ik speel alle singleplayer games op 30fps met zoveel mogelijk eye candy....Superkiwi schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:35:
[...]
Hoe kan dat nou? Ik lees hier op Tweakers juist altijd dat als je eenmaal 60fps gewend bent,
GamiQ, de game notes app met game maps!
de ene 30FPS is de andere niet, maar als 30FPS een dipje krijgt van 5FPS dan is dat meteen reteirritant, krijgt 60FPS een dipje dan is het soms niet eens merkbaar. En dan spreek ik nog niet eens over frametimes.Superkiwi schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:35:
[...]
Hoe kan dat nou? Ik lees hier op Tweakers juist altijd dat als je eenmaal 60fps gewend bent,
Ik heb doorgaans liever een stabiele 30FPS dan een instabiele 60FPS.
Eensch. Gek dat we er zo weinig van horen. Zal hopelijk de standaard worden in echte next gen games.kazuka schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:39:
Ik blijf het roepen maar de 40fps mode die Insomniac bij Ratchet & Clank had zou Sony bij al haar first party games moeten toevoegen. Alle eye candy en een framerate die echt prettiger aanvoelt dan 30fps.
Maar al bij al is het verschil toch echt wel klein, en al zeker wanneer je het zelf aan het spelen bent ipv screenshots te zitten analyzeren. Toont vooral hoe we echt met serieus diminishing returns zitten momenteel. Al is het natuurlijk ook omdat het gewoon geen game is dat exclusief voor PS5 gemaakt is.Cowboy_Henk schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:07:
Ik heb toch niet het gevoel dat ik zoveel mis als ik op mijn PS4 Pro speel ipv de PS5. PS5 staat in de woonkamer waar mijn vrouw 's avonds Netflixt en doggy-sit
Laadtijden? Geluidsproductie? Haptic feedback? 3D audio?Twixie schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:51:
[...]
Maar al bij al is het verschil toch echt wel klein, en al zeker wanneer je het zelf aan het spelen bent ipv screenshots te zitten analyzeren. Toont vooral hoe we echt met serieus diminishing returns zitten momenteel. Al is het natuurlijk ook omdat het gewoon geen game is dat exclusief voor PS5 gemaakt is.
Ik heb toch niet het gevoel dat ik zoveel mis als ik op mijn PS4 Pro speel ipv de PS5. PS5 staat in de woonkamer waar mijn vrouw 's avonds Netflixt en doggy-sit. Vandaar dat ik eigenlijk vaker op de PS4 dan de PS5 game.
Inderdaad, dat zijn eigenlijk belangrijker redenen om de PS5 te verkiezen. Maar dus zeker niet de vooruitgang in gfx.yinx84 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:54:
[...]
Laadtijden? Geluidsproductie? Haptic feedback?
3D Audio heb ik doelbewust weggelaten. Komt omdat we in de woonkamer slechts stereo hebben en 3D Audio is echt een wassen neus, zeker voor speakers. Ik heb zelfs 3D Audio weer uitgezet omdat het bij momenten vreselijk klinkt. Geef mij dan maar stereo (of de 5.1 surround waar de PS4 Pro staat
Verschil tussen de base en pro is een beetje "meh" maar die kleine haartjes op haar wang en dat algemeen goed afgeronde gezicht/hoofd vind ik wel weer soort van next level hoor.Cowboy_Henk schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:07:
[Afbeelding]
3D audio hadden ze van mij mogen vervangen voor Atmos, of ons de keuze moeten laten om hier een licentie voor aan te schaffen. Haptic feedback en adaptive triggers zijn leuk, maar voor mij is grafische pracht en praal toch wel het belangrijkste, het liefst met een soepele 60fps. Al met al heel blij met mijn PS5 en ik ga vrijdag genieten, maar ik hoop dat we het PS4 tijdperk snel achter ons kunnen laten en het maximale uit de PS5 kunnen halenyinx84 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:54:
[...]
Laadtijden? Geluidsproductie? Haptic feedback? 3D audio?
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 14-02-2022 15:44 ]
Tweakers zegt en IGN ook, dat op PS5 het verschil tussen resolutie (ten alle tijden 4K) en performance relatief klein is. Ik denk dat ik hem op performance zou zetten dan..
Ik teken nergens meer voor
Performance is geen 4K. Het is 1800p.Quakie schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:24:
Ik sta versteld er van wat de ps4 nog laat zien trouwens. Best knap wat ze eruit persen.
Tweakers zegt en IGN ook, dat op PS5 het verschil tussen resolutie (ten alle tijden 4K) en performance relatief klein is. Ik denk dat ik hem op performance zou zetten dan..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die 40fps mode was gruwelijk! Raytracing aan en toch lekker soepel! Als meer games zo zouden zijn dat zou een verademing zijn want zoals gezegd Idd 30fps kan écht niet meer nu hoor 😎kazuka schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:39:
Ik blijf het roepen maar de 40fps mode die Insomniac bij Ratchet & Clank had zou Sony bij al haar first party games moeten toevoegen. Alle eye candy en een framerate die echt prettiger aanvoelt dan 30fps.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Ze hebben het hier iig over de PS5 versie:Hulleman schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:39:
[...]
hehe, ja dat is zeker waar, maar als je niet weet wat je mist, mis je het niet![]()
Kijken wat Digital Foundry hierover te melden heeft. Ben erg benieuwd naar de cutbacks die gedaan zijn voor de perfomance mode.
Weet niet of er spoilers in voor komen dus ga het zelf pas kijken als ik weet dat het spoiler free is
Dit ga ik echt nooit begrijpen. Dat je een potentiële aanschaf van een dergelijke 'eens per generatie' titel laat afhangen door de 'fijne motoriek in gezichtsexpressies'. Ik heb me daar bij HZD op de base ps4 nooit aan geërgerd. Sterker nog, weet nauwelijks nog waar het verhaal over ging.Orangelights23 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:27:
Goede cijfer, heel veel zin in! Ik hoop dat de characters wel iets meer emotie vertonen qua gezicht in gesprekken. Het was altijd hetzelfde zorgelijke gezicht van Aloy, en alle andere characters waar je mee sprak waren ook niet al te indrukwekkend. Als ze ook de graphics en emoties wat verbeterd hebben, dan is het een no brainer om dit te kopen voor mij.
Het blijft een game, de uncanny valley is nog lang niet gedicht. Duurt misschien nog 20 jaar aan dit tempo. Het ervaren van de subtiliteit van de menselijke expressie is het resultaat van een paar honderd duizend jaar aan menselijke evolutie. Als je doorwrochte acteerprestaties zoekt kan je beter een film kijken. En als je de actieve 'game' stukken enkel afhaspelt om van cut scene naar cut scene te gaan (ik zeg niet dat dit bij jou het geval is misschien is het beide, gameplay en expressie), kan je beter een no-gameplay cutscene compilatie op youtube opzoeken.
Dit is echt een game die je speelt omwille van de loepzuivere, brede en gevarieerde mechanics. Even zo’n mechanische kolos neerhalen met de aanpak die jij wenst, gebruik makend van je eigen arsenaal en de omgeving
[ Voor 21% gewijzigd door Hulleman op 14-02-2022 16:13 ]
Ik snap dat je het niet kunt begrijpen, want dat schreef ik ook nietAmos_x schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:03:
[...]
Dit ga ik echt nooit begrijpen. Dat je een potentiële aanschaf van een dergelijke 'eens per generatie' titel laat afhangen door de 'fijne motoriek in gezichtsexpressies'. Ik heb me daar bij HZD op de base ps4 nooit aan geërgerd. Sterker nog, weet nauwelijks nog waar het verhaal over ging.
Het blijft een game, de uncanny valley is nog lang niet gedicht. Duurt misschien nog 20 jaar aan dit tempo. Het ervaren van de subtiliteit van de menselijke expressie is het resultaat van een paar honderd duizend jaar aan menselijke evolutie. Als je doorwrochte acteerprestaties zoekt kan je beter een film kijken. En als je de actieve 'game' stukken enkel afhaspelt om van cut scene naar cut scene te gaan (ik zeg niet dat dit bij jou het geval is misschien is het beide, gameplay en expressie), kan je beter een no-gameplay cutscene compilatie op youtube opzoeken.
Dit is echt een game die je speelt omwille van de loepzuivere, brede en gevarieerde mechanics. Even zo’n mechanische kolos neerhalen met de aanpak die jij wenst, gebruik makend van je eigen arsenaal en de omgevingOngeëvenaard in een free flow actie game (waar weinig echt scripted is)
Waar het op neerkomt, is dat ik de gezichten gewoon niet zo goed vond in deel 1. Als je kijkt naar The Last of Us 2, is dat echt van topniveau. Het enige wat ik zou willen is dat Horizon er ook zo goed uit zou zien qua gezichtsanimaties, want dat was één van de punten die ik niet zo goed vond als de rest. Forbidden West rolt over een tijdje ook gerust mijn PS5 in
Volgens mij komt dat 3D audio ook alleen echt tot zijn recht als een game ervoor gemaakt is, hoe dat voor videos zou moeten werken geen idee, het zou wel fijn zijn als je wat meer opties krijgt voor dat 3D geluid over de koptelefoon, bijvoorbeeld "Alleen inschakelen bij 3D Audio bron".Twixie schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:07:
[...]
Inderdaad, dat zijn eigenlijk belangrijker redenen om de PS5 te verkiezen. Maar dus zeker niet de vooruitgang in gfx.
3D Audio heb ik doelbewust weggelaten. Komt omdat we in de woonkamer slechts stereo hebben en 3D Audio is echt een wassen neus, zeker voor speakers. Ik heb zelfs 3D Audio weer uitgezet omdat het bij momenten vreselijk klinkt. Geef mij dan maar stereo (of de 5.1 surround waar de PS4 Pro staat).
Ik vind de verschillen echt wel behoorlijk nog. Het is geen simpele resolution/FPS bump. Al is het plaatje op de PS4 absoluut al erg mooi. Op de PS4 kun je tijdens het laden ondertussen ook van alles doen. Ff snel stofzuigen bijvoorbeeld. Kan op de PS5 helaas weer nietTwixie schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:51:
[...]
Maar al bij al is het verschil toch echt wel klein, en al zeker wanneer je het zelf aan het spelen bent ipv screenshots te zitten analyzeren. Toont vooral hoe we echt met serieus diminishing returns zitten momenteel. Al is het natuurlijk ook omdat het gewoon geen game is dat exclusief voor PS5 gemaakt is.
Ik heb toch niet het gevoel dat ik zoveel mis als ik op mijn PS4 Pro speel ipv de PS5. PS5 staat in de woonkamer waar mijn vrouw 's avonds Netflixt en doggy-sit. Vandaar dat ik eigenlijk vaker op de PS4 dan de PS5 game.
Op de PS4 ging ik vaak even m'n telefoon checken tijdens het laden. Sinds de PS5 kom ik daar niet meer aan toe.Hulleman schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:32:
[...]
Ik vind de verschillen echt wel behoorlijk nog. Het is geen simpele resolution/FPS bump. Al is het plaatje op de PS4 absoluut al erg mooi. Op de PS4 kun je tijdens het laden ondertussen ook van alles doen. Ff snel stofzuigen bijvoorbeeld. Kan op de PS5 helaas weer niet
Ja vervelend he. Overigens goed voor mijn drankverslaving, heb geen tijd meer om ondertussen nieuw bier te halenHulleman schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:32:
[...]
Ik vind de verschillen echt wel behoorlijk nog. Het is geen simpele resolution/FPS bump. Al is het plaatje op de PS4 absoluut al erg mooi. Op de PS4 kun je tijdens het laden ondertussen ook van alles doen. Ff snel stofzuigen bijvoorbeeld. Kan op de PS5 helaas weer niet
cold_as_ijs schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:37:
[...]
Ja vervelend he. Overigens goed voor mijn drankverslaving, heb geen tijd meer om ondertussen nieuw bier te halen
:strip_exif()/f/image/1mscbaFswcn9kVveBbt6argG.jpg?f=fotoalbum_large)
+
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yQMWx0DDf4zx27RNWYQT5dYd.jpg?f=user_large)
Opgelost!
Ze beginnen al met 'may contain spoilers'.... Dan kan ik het pas over een paar maand kijkenKalder schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:49:
[...]
Ze hebben het hier iig over de PS5 versie:
[YouTube: Horizon Forbidden West - Digital Foundry Tech Review - A PS5 Graphics Masterclass]
Weet niet of er spoilers in voor komen dus ga het zelf pas kijken als ik weet dat het spoiler free is
Sommige developers gaan er ook gewoon beter mee om. Motion blur kan goed geïmplementeerd worden.Superkiwi schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:35:
[...]
Inderdaad er zijn voorbeelden (TLOU) waar motion blur perfect werkt, en andere voorbeelden (AC Valhalla) waar het veel minder goed werkt. Een goede implementatie van motion blur kan 30fps een stuk dragelijker maken!Kenny_026 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:03:
[...]
Sommige developers gaan er ook gewoon beter mee om. Motion blur kan goed geïmplementeerd worden.
Inderdaad. Gek genoeg hebben veel racegames het ook goed gedaan.Kalder schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:18:
[...]
Inderdaad er zijn voorbeelden (TLOU) waar motion blur perfect werkt, en andere voorbeelden (AC Valhalla) waar het veel minder goed werkt. Een goede implementatie van motion blur kan 30fps een stuk dragelijker maken!
Maar 24fps op tv is ook niet ondraaglijk. Daar zit een natuurlijke fade in en out of ghosting effect in bij ieder frame. Een game plakt gewoon keihard stills achter elkaar. Dit kun je softwarematig goed oplossen met bijvoorbeeld motion blur
De video begint met de mededeling dat er location spoilers inzitten.Kalder schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:49:
[...]
[YouTube: Horizon Forbidden West - Digital Foundry Tech Review - A PS5 Graphics Masterclass]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Thanks had stiekem de eerste paar seconden opgezet en kwam hier ook achterRivanov schreef op maandag 14 februari 2022 @ 18:16:
[...]
De video begint met de mededeling dat er location spoilers inzitten.
Ik vind de verschillen tussen de PS4 Pro en de PS5 eigenlijk niet eens zo groot. In ieder geval niet groot genoeg om de game per se op de PS5 te willen spelen. Wat ik tot nu toe van Elden Ring heb gezien geldt voor die game hetzelfde.Hulleman schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:06:
Mooi spoilervrije vergelijking tussen PS4(pro) en PS5.
[YouTube: Horizon Forbidden West | PS4 - PS4 Pro - PS5 | Graphics Comparison]
Gunstig, dat betekent dat ik één van deze twee rustig op de Pro kan gaan spelen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
? Zo ja welke kunnen jullie aanraden?
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:20
Geen verhaal spoilers, je krijgt enkel locaties te zien.Kalder schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:49:
[...]
Maar wat een dijk van een game, Spiderman MM en R&C waren prachtig maar dit gaat er nog een overheen als ik DF mag geloven
DF komt nog met een PS4 VS PS5 video deze week, ben ik ook wel benieuwd naar volgens hem is het verschil groot.
Ben nu toch wel hyped voor deze game
[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 14-02-2022 22:07 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Jammer dat deze game precies de week voor elden ring uit moet komen. Nu moet ik verplicht wachten tot ik elden ring uitgespeeld hebChaoss schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:04:
[...]
Geen verhaal spoilers, je krijgt enkel locaties te zien.
Maar wat een dijk van een game, Spiderman MM en R&C waren prachtig maar dit gaat er nog een overheen als ik DF mag geloven
DF komt nog met een PS4 VS PS5 video deze week, ben ik ook wel benieuwd naar volgens hem is het verschil groot.
Ik vind het nog best een groot verschil bij stilstaande screenshots. En het verschil in particles bij blight is wel echt enorm. Dat gezicht van Aloy op de PS5... je ziet zelfs donshaartjes op haar wangenSuperkiwi schreef op maandag 14 februari 2022 @ 18:47:
[...]
Ik vind de verschillen tussen de PS4 Pro en de PS5 eigenlijk niet eens zo groot. In ieder geval niet groot genoeg om de game per se op de PS5 te willen spelen.
Volgens Digital Foundry zijn de verschillen best groot tussen de PS4 en PS5 versie. Ben benieuwd naar hun vergelijkingsvideo. John Linneman speelde de game voornamelijk op 30fps, dat belooft wel veel goeds naar hoe goed dat aanvoelt en blijkbaar een stuk mooier is dan de 60fps modus.
[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 15-02-2022 08:27 ]
Ik verwacht gewoon net zoals bij andere games. Bij R&C rift apart en Demon's Souls hoorde ik de PS5 ook niet. De PS4 was met HZD insane, vooral als je de 3D world map er bij pakte.....shoombak schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:26:
Ik ben benieuwd wat het spel met de PS5 doet, ik heb HZD op mijn PS4 Pro uiteindelijk zonder behuizing gespeeld en dan nog was het een stofzuiger, echt bizar wat een teringherrie dat ding maakte. Daardoor uiteindelijk ook niet zoveel plezier gehad van HZD vrees ik. Toevallig afgelopen week verder gegaan met Frozen Wilds op de PS5 omdat ik die nog niet gespeeld had. Speelt toch wel lekkerder zonder herrie.
Ik zou het andersom doen, ik denk dat je sneller door HFW heen zult zijn dan door elden ring, dus ik zou eerst HFW uitspelen en dan pas elden ring. Maar je moet het zelf weten natuurlijk, als jij veel meer hyped bent voor elden ring dan kan ik het me goed voorstellen. Zodra 2 weken na release van HFW, GT7 uit komt zal ik ook veel minder HFW gaan spelen.mxmemx schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 07:41:
[...]
Jammer dat deze game precies de week voor elden ring uit moet komen. Nu moet ik verplicht wachten tot ik elden ring uitgespeeld heb
Nu was uncharted al een prachtige game. ik heb zelf de upgrade wel gedaan, de render distance is wat hoger en daardoor is de pop-in wat minder merkbaar, en de 60FPS optie is erg lekker, en de laadtijden zijn een heel stuk beter. Voor die 10 euro upgrade is dat een prima deal imo, zeker gezien ik de lost legacy nog nooit gespeeld heb.Farabi schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:34:
Uncharted legacy collection overslaan mocht je het overwegen. Zelfs op hoogste kwaliteit geen verschil te merken met het blote oog.
Maar mocht je hem al gespeeld hebben en hem opnieuw aanschaffen en een totaal nieuwe ervaring verwachten, dan kom je bedrogen uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 15-02-2022 08:40 ]
Ik heb HZD 3 jaar na release gespeeld. De game was geen seconde minder leuk.mxmemx schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 07:41:
[...]
Jammer dat deze game precies de week voor elden ring uit moet komen. Nu moet ik verplicht wachten tot ik elden ring uitgespeeld heb
For real? Want R&C vond ik met afstand de mooiste console game die ik ooit heb gezien/gespeeld. Ik zou het knap vinden als een game als Horizon (veel grotere game) daar nog even overheen gaat.Chaoss schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:04:
[...]
Geen verhaal spoilers, je krijgt enkel locaties te zien.
R&C? Dan moet het stijltje je heel erg aangesproken hebben. Ik vond het ook heel mooi en kleurrijk, maar realistisch ogende games zoals Uncharted en RDR2 etc vind ik persoonlijk toch mooier, en Horizon afgaande op de beelden ook. Ben benieuwd als ik het zelf mag spelen vrijdagCyrax0508 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:36:
[...]
For real? Want R&C vond ik met afstand de mooiste console game die ik ooit heb gezien/gespeeld. Ik zou het knap vinden als een game als Horizon (veel grotere game) daar nog even overheen gaat.
Ik vind een UC of RDR ook prachtig hoor, begrijp me goed, maar als ik moet laten zien waartoe de PS5 in staat is, dan laat ik op dit moment nog steeds R&C zien. Natuurlijk snap ik dat een game met dat stijltje makkelijker mooi eruit kan zien dan een realistische game, maar desalniettemin vind ik R&C op dit moment de mooiste consolegame die ik ooit gespeeld heb. Ik verwacht nu wel wat van Horizon en zeker van Gran Turismo 7, dus ik ben erg benieuwd.Steven030 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:58:
[...]
R&C? Dan moet het stijltje je heel erg aangesproken hebben. Ik vond het ook heel mooi en kleurrijk, maar realistisch ogende games zoals Uncharted en RDR2 etc vind ik persoonlijk toch mooier, en Horizon afgaande op de beelden ook. Ben benieuwd als ik het zelf mag spelen vrijdag
Ik ben het daar mee eens. R&C liet echt zien wat er met een console kan: drawing distance, bewegende objecten overal (als je goed kijkt is achtergrond veel statisch bij andere games door technische limitaties) en hoe soepel de game draaide. Ik vond R&C een geweldige ervaring (en al helemaal omdat ik R&C PS4 versie daarvoor nog heb gespeeld en dan zie je dat contrast.)Cyrax0508 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:09:
[...]
Ik vind een UC of RDR ook prachtig hoor, begrijp me goed, maar als ik moet laten zien waartoe de PS5 in staat is, dan laat ik op dit moment nog steeds R&C zien. Natuurlijk snap ik dat een game met dat stijltje makkelijker mooi eruit kan zien dan een realistische game, maar desalniettemin vind ik R&C op dit moment de mooiste consolegame die ik ooit gespeeld heb. Ik verwacht nu wel wat van Horizon en zeker van Gran Turismo 7, dus ik ben erg benieuwd.
Ik verwacht niet teveel van GT7 in dat opzicht. Ik blijf met race games het probleem houden dat de auto's geweldig zijn, maar ik vind omgeving toch vaak vlak en versimpeld. Ook de trailers voor GT7 geven mij geen wauwfactor. Asfalt, etc., blijft een plastic look houden. Ik weet niet goed hoe het uit te leggen.
Iets wat realistisch is, is moeilijker te maken, omdat je een direct referentiekader hebt. Maar ik vind de race games nog ver weg staan van een race kijken op TV.
[ Voor 20% gewijzigd door Hann1BaL op 15-02-2022 10:29 ]
Ik vind het lastig om games die zo van genre verschillen te vergelijken met elkaar.Cyrax0508 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:09:
[...]
Ik verwacht nu wel wat van Horizon en zeker van Gran Turismo 7, dus ik ben erg benieuwd.
GT7 is ontwikkeld door een stel artsen met operatiekamer licht, terwijl Horizon een artistiek kunstwerk is.
Ik snap je idee wel, maar een groter (technisch) verschil tussen games kan je bijna niet hebben.
Vooral de weather conditions bij State of Play. Maar zal wel aan mij liggen.
Ik vergelijk de games ook niet, ik doel simpelweg op de grafische pracht (elk in hun eigen genre) die ik verwacht te zien bij Horizon en GT7. Bij R&C Rift Apart is duidelijk zichtbaar (vind ik dan) dat het een next-gen game is, je kunt zien dat die beelden (icm de framerate) op een PS4 gewoon technisch niet haalbaar zijn. Ik hoop dat dit ook bij Horizon en GT7 te zien is.kaos001 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:30:
[...]
Ik vind het lastig om games die zo van genre verschillen te vergelijken met elkaar.
GT7 is ontwikkeld door een stel artsen met operatiekamer licht, terwijl Horizon een artistiek kunstwerk is.
Ik snap je idee wel, maar een groter (technisch) verschil tussen games kan je bijna niet hebben.
@Hann1BaL
Eens hoor, racegames zijn best steriel en ook ik kan niet verklaren waarom dat zo voelt. Ik heb er vaak geen gevoel bij. Maar als ik moet laten zien aan vrienden die nog geen PS5 of Series X hebben staan wat mijn PS5 kan, dan hoop ik toch (ook) GT7 en Horizon te kunnen laten zien.
Ook met veel plezier opnieuw door U4 en ULL gespeeld, voor een tientje vond ik het een no-brainer. Viel mij op hoe knap U4 er nog uitziet voor een bijna 6 jaar oude game en met 60 of 120fps voelt de gunplay ook opeens veel lekkerder aan.Magic schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:36:
[...]
Nu was uncharted al een prachtige game. ik heb zelf de upgrade wel gedaan, de render distance is wat hoger en daardoor is de pop-in wat minder merkbaar, en de 60FPS optie is erg lekker, en de laadtijden zijn een heel stuk beter. Voor die 10 euro upgrade is dat een prima deal imo, zeker gezien ik de lost legacy nog nooit gespeeld heb.
Maar mocht je hem al gespeeld hebben en hem opnieuw aanschaffen en een totaal nieuwe ervaring verwachten, dan kom je bedrogen uit.
Ook vond ik de 3D audio en DualSense implementatie goed gedaan, met een koptelefoon op voegt dat zeker wat toe v.w.b. de immersion.
Ik hoop dat Naughty Dog of een andere Sony studio ooit nog met een nieuwe Uncharted komt, blijft leuk om in die exotische locaties rond te klauteren.
Voor diegene die ook geïnteresseerd zijn: de prijzen van de SSD's (incl heatsink) zijn sinds Black Friday vaak met enkele tientjes gedaald.
- pricewatch: WD Black NVMe SSD SN850 1TB (met heatsink)
- pricewatch: Samsung 980 Pro (met heatsink) 1TB
- pricewatch: Seagate FireCuda 530 (met heatsink) 1TB
- pricewatch: Corsair MP600 Pro LPX 1TB
alexsdam schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:37:
Ik vond de omgeving van GT7 juist heel indrukwekkend.
Vooral de weather conditions bij State of Play. Maar zal wel aan mij liggen.

Precies, ik weet niet wat mensen precies willen zien van de omgevingen, maar dit ziet er toch indrukwekkend en gedetailleerd uit?
[ Voor 15% gewijzigd door Recon24 op 15-02-2022 11:10 ]
Holy crap die eerste screen. Dat is al een wat oudere, maar dat is toch net een echte foto....Recon24 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:10:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Precies, ik weet niet wat mensen precies willen zien van de omgevingen, maar dit ziet er toch indrukwekkend en gedetailleerd uit?
Erg fijn, ik kijk er echt naar uit, hoewel ik in mijn achterhoofd houd dat dit waarschijnlijk in photo mode is gemaakt. Aan de andere kant, wat zie je nog van de baan als je er met 200km/h overheen scheurt.Recon24 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:10:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bewolkte scenes zijn makkelijker fotorealistisch te krijgen dan scenes met veel schaduwenHulleman schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:12:
[...]
Holy crap die eerste screen. Dat is al een wat oudere, maar dat is toch net een echte foto....
[ Voor 13% gewijzigd door Magic op 15-02-2022 11:14 ]
Het avondshot is zeker mooi en prachtig gedetailleerd, maar de 2 shots erna zie ik toch weer een plastic vangrail en kunstgras. Ik vind het lastig uitleggen, maar dat is niet hoe het er in werkelijkheid uit ziet. Avond is misschien makkelijker omdat je veel met licht kunt doen (en daarmee ook kunt verbergen.)Recon24 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:10:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Begrijp mij niet verkeerd. Het is een prachtige race game, maar ik verbaas mij er over hoe ik nog altijd een groot verschil ervaar met werkelijkheid en ik dit een een evolutie over GT sport vind, die al jaren oud is. Verwacht dan toch meer. (En daaruit concludeer ik dat mijn verwachtingspatroon niet realistisch is.)
Als fan van GT moet ik aangeven dat je dit soort beelden echt niet tijdens de race kan verwachten. Dit is waarschijnlijk gerenderd in photomode of een still uit een replay van een race.Recon24 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:10:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |