Acties:
  • +12 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:01

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[PS/PC] Horizon II - Forbidden West

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NbCUmnySXWmrCgplbNL_b-3zLXw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/GvRtU4HIhxocNuq3vHpheHXq.png?f=user_large
Ontwikkelaar:Guerrilla Games
Uitgever:Sony Interactive Entertainment
Platforms:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large Playstation 4 | 5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Windows
Release-datum:18-02-2022
Zie ook:Officiële website

Horizon speelt zich af in een post-apocalyptische wereld waarin mensen weer in stammen leven en robots de plek van wilde dieren hebben ingenomen, hoofdrolspeelster Aloy kan zulke robots overnemen. Horizon II Forbidden West speelt zich zes maanden af na Horizon Zero Dawn, een game die op de PS4 veel indruk maakte. Andermaal gaan we aan de slag met Aloy, die naar het Westen is afgereisd, om onderzoek te doen naar een ‘deadly blight’. Daar komt ze in aanraking met nieuwe stammen, die over de mogelijkheid beschikken om op de machines te rijden. Dat levert weer nieuwe uitdagingen op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJQvx70JepqCgGhxXAoRYqYiYRA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DbaWG7X5ZvFBdxofMBEFEdtV.jpg?f=fotoalbum_large

Verhaal

Horizon Forbidden West vervolgt het verhaal van Aloy, een jonge jageres van de Nora-stam die op een zoektocht wordt gestuurd naar een mysterieus grensgebied dat zich uitstrekt van Utah tot aan de Pacifische kust om de bron te vinden van een mysterieuze plaag die alles doodt en besmet. Op haar reis door de onbekende landen van het Verboden Westen, ontmoet ze vijandige gebieden vol bedreigingen en wordt Aloy geteisterd door stormen, vijanden en dodelijke machines, zowel nieuw als oud. Terwijl Aloy de bredere en diepere delen van het Verboden Westen probeert te verkennen, ontdekt ze een breed scala aan verschillende ecologische ecosystemen, waaronder weelderige valleien, droge woestijnen, besneeuwde bergen, tropische stranden en verwoeste steden, zowel boven als onder water.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LgVTz-pcWPpg3nc6hS_Y9WtyOLg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7wkAH2rW0tFAtMUguwUrWEUy.jpg?f=fotoalbum_large

Trotseer met Aloy het Verboden Westen

Verken verre gebieden, vecht tegen grotere, nog indrukwekkendere machines en ontmoet verbazingwekkende nieuwe stammen als je terugkeert naar de post-apocalyptische verre toekomst van Horizon.

De aarde is stervende. Helse stormen en een niet te stoppen plaag richten een ravage aan onder de uiteengeslagen restanten van de mensheid, terwijl angstaanjagende nieuwe machines de grenzen onveilig maken. Het leven op aarde dreigt opnieuw uit te sterven en niemand weet waarom.

Het is aan Aloy om de geheimen achter deze gevaren te ontrafelen en de orde en het evenwicht van de wereld te herstellen. Onderweg ontmoet ze oude vrienden, smeedt ze verbonden met strijdende nieuwe facties en legt ze de erfenis van het verre verleden bloot, terwijl ze een ogenschijnlijk onverslaanbare nieuwe vijand probeert voor te blijven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KE_lnrV6Oz1EDiUP0Kz4wFYj7Yo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H0fojpaGnIUTuvSjr4b2U83z.jpg?f=fotoalbum_large

De gevechten

De gevechten in Horizon Forbidden West om techniek en keuze. Spelers hebben keuze uit verschillende soorten wapens en effecten, net als in het eerste deel. De game krijgt ook nieuwe wapens, waaronder een katapult die lijmgranaten afschiet en rookbommen. Verder krijgen spelers de mogelijkheid om wapens te upgraden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KKOLix2V0JN1ojhHOUZbJM4yWLE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cmxYlGsEE2pdcJLWc5DQFEiM.png?f=fotoalbum_large

Nieuwe voorwerpen

Naast bekende wapens als de pijl en boog zijn in de trailer ook nieuwe voorwerpen te zien. Zo heeft Aloy een duikmasker, zodat de speler in tegenstelling tot de eerste game kan zwemmen en duiken. Onder water zijn koraalriffen, tropische vissen en waterstromen te zien.

Ook nieuw is een soort vlieger waarmee Aloy van hoge plekken naar beneden kan glijden. Met de nieuwe Pullcaster kan zij juist makkelijk hogerop komen. Ook is er een nieuwe scanfunctie, die toont welke dingen in de omgeving te beklimmen zijn.

Tactiek belangrijker

Guerrilla-game director Matthijs de Jonge vertelt in de trailer dat ook het vechtsysteem is vernieuwd. Nu zijn tactieken en keuzes belangrijker. Met nieuwe munitie kunnen spelers de schilden van robots schieten, om vervolgens met nieuwe combo-aanvallen van dichtbij de zwakke plek te raken.

Edities

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKkAzZdnEEb2mMvimwjiGGPYNSM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/89JTT9OaQIFdAZT0PPNXNMng.jpg?f=fotoalbum_tile
Digital Deluxe Edition:
  • Horizon: Forbidden West (PS4 & PS5)
  • Twee speciale outfits: Carja Behemoth Elite and Nora Thunder Elite
  • Twee speciale wapens: Carja Behemoth Short Bow and Nora Thunder Sling
  • In-game grondstoffen pakket met munitie, potions en travel packs
  • In-game Apex Clawstrider Machine Strike Piece
  • Exclusieve fotomodus pose en gezichtsverf
  • Digitaal artbook
  • Digitale soundtrack
  • Digitale versie van The Sunhawk, de eerste Horizon: Zero Dawn novel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lxIZmLD8pw3rv7os4S9ypV931M8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v9WaJ1Y1VIBnjIMGQhF5dmQV.jpg?f=fotoalbum_tile
Special Edition:
  • Fysiek exemplaar van Horizon: Forbidden West (PS4 & PS5)
  • Steelbook
  • Voucher voor digitale soundtrack en artbook

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ixWfh9NVlkWDMl69z1T4j7Q7WA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0AJj8g4gyguui8dtqqOLog9Q.jpg?f=fotoalbum_tile
Collector’s Edition:
  • Horizon: Forbidden West (PS4 & PS5 – digitaal)
  • Steelbook
  • Tremortusk & Aloy statue
  • Mini artbook
  • Digitale soundtrack

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dkI2qWmE-B_vdlwUBstdA_aXKE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AqyHlTCX0vxxcjhdsoQrDaXt.jpg?f=fotoalbum_tile
Regalla Edition:
  • Horizon: Forbidden West (PS4 & PS5 – digitaal)
  • Steelbook
  • Tremortusk & Aloy statue
  • Sunwing en Clawstrider Machine strike pieces
  • Focus replica
  • Mini artbook
  • Digitale soundtrack
  • Canvas map
  • Twee art print kaarten

Video's

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TTUh7AjnH2n8trqDCnlQX-MgMeM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/d2YEFELMYlBSHesBswrhyKLS.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MQ-D3MHBew4gHHiPq65tafs9iL4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/lfVSWP7d9joIwnmcB7aVjnEU.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0JwIvFu0F_U5Zvv5Wc5n-_Qq5uI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/7SyGHUuZBiq2bPe3vILxmqXS.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlnds40nfdSNLz1Jta6L1zGTgvo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/1x847F8titfDDmLfL6pYF2H2.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbJVCI9WgkaW-bCzB3U9CYiXK6M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S2dpEFQ6IxzdIpDoSehUidrt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/miqv7mYbjqdKkZuuqoFNjFh09i0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mkON53VaiyxoNSWAYHq69KjD.jpg?f=fotoalbum_tile

Mede-auteurs gezocht, bij intresse stuur een pb :).
Design made by: G_Dragon
^ Naar boven ^

[ Voor 52% gewijzigd door G_Dragon op 22-03-2024 08:24 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:53
Op de PS5 in ieder geval opnieuw begonnen met HZD. Blijft toch een prachtig spel.. hoop wel dat het vechten wat meer combinaties gaat kennen, zeker tegen de wat kleinere mobs welke je vanuit de bosjes kan bespringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-06 12:45

s0kkie

Cowabunga

Zojuist de trailer in 4K bekeken en hoewel de graphics er echt perfect uit zien kreeg ik toch nog steeds een mwah gevoel bij de rest.
Alleen bij het onderwater zwemmen had ik een wauw gevoel, maar helaas is dat maar een klein stukje van de totale game :P
Ik heb het eerste deel tweemaal uitgespeeld en vond de gameplay wel prima, maar ik zie toch nog steeds dingen dat ik vanaf het begin al jammer vond en wel gehoopt had dat daar in ieder geval verbetering in kwam.
(bijvoorbeeld het gedrag van de enemies bijvoorbeeld met die vaste loop routes en het te makkelijk stealth killen vanuit het hoge gras, Aloy die constant praat eigenlijk en nog steeds slechte gezichtsanimaties)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Helaas heb ik deel 1 nooit gespeeld, leek me wel echt een geweldige game om te spelen!
Maar heb geen PS4 en PS5 vanwege de Xbox One X en Xbox Series X, vind het ook zonde om nogmaals 500 euro uit te gaan geven speciaal voor dit spel. Maar ondanks dat, wat ziet deze game er toch onwijs goed uit en wat zou ik deze graag willen spelen in de toekomst! :9~ _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:09
s0kkie schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:43:
Zojuist de trailer in 4K bekeken en hoewel de graphics er echt perfect uit zien kreeg ik toch nog steeds een mwah gevoel bij de rest.
Alleen bij het onderwater zwemmen had ik een wauw gevoel, maar helaas is dat maar een klein stukje van de totale game :P
Ik heb het eerste deel tweemaal uitgespeeld en vond de gameplay wel prima, maar ik zie toch nog steeds dingen dat ik vanaf het begin al jammer vond en wel gehoopt had dat daar in ieder geval verbetering in kwam.
(bijvoorbeeld het gedrag van de enemies bijvoorbeeld met die vaste loop routes en het te makkelijk stealth killen vanuit het hoge gras, Aloy die constant praat eigenlijk en nog steeds slechte gezichtsanimaties)
Beetje hetzelfde gevoel hier. Ziet er allemaal fantastisch uit, maar heb nou niet echt het idee alsof er in de gameplay heel veel veranderd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 20:08
De gezichtsanimaties zien er toch beter uit dan in het eerste deel en waarom moet de gameplay veranderd zijn ?. Die was goed in het eerste spel. Ik speel nu zero dawn en het enige wat mij soms stoort zijn de gezichtsanimaties.

[ Voor 22% gewijzigd door steenbok op 28-05-2021 14:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:06
steenbok schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:50:
De gezichtsanimaties zien er toch beter uit dan in het eerste deel en waarom moet de gameplay veranderd zijn ?. Die was goed in het eerste spel. Ik speel nu zero dawn en het enige wat mij soms stoort zijn de gezichtsanimaties.
Om ook niet te vergeten wat in deel 1 zo goed was: het verhaal en de manier waarop zich dat ontvouwde. Het mysterie, het plot en de revelaties tegen het einde van de game.

De game was bijzonder mooi en de combat was verfrissend, maar aan de gameplay kon nog wel wat verbetered worden. Het was zeker goed! Niet vernieuwend, maar goed gekeken naar andere games en dat prima gecombineerd.

Ben dus erg benieuwd wat ze met de verhaallijn gaat doen. Gaan we weer geprikkeld worden om achter de waarheid te komen? Net als met alle prequels is dat lastiger dan in deel 1. Daar was je immers nieuw en moest je de wereld zien te doorgronden. Waar komen die machines vandaan, wat is er in het verleden (de toekomst) gebeurd?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:09
steenbok schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:50:
De gameplay was zeker prima, maar misschien was ik idd niet helemaal duidelijk.
Wat ik vooral bedoel is dat ik ten opzichte van deel 1 weinig vernieuwingen zie, los van nieuwe beestjes/machines. Als het verder alleen een nieuw verhaal is (hoe goed dat in potentie ook is) dan vind ik het wat mager eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 18:06
Henkie_NtA schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:39:
[...]

De gameplay was zeker prima, maar misschien was ik idd niet helemaal duidelijk.
Wat ik vooral bedoel is dat ik ten opzichte van deel 1 weinig vernieuwingen zie, los van nieuwe beestjes/machines. Als het verder alleen een nieuw verhaal is (hoe goed dat in potentie ook is) dan vind ik het wat mager eerlijk gezegd.
Ik heb nieuwe wapens gezien, 2 nieuwe manieren van voortbewegen. Ik hoorde hem praten over dat je je wapens kunt upgraden, dat gaat ongetwijfeld wat verder dan in deel 1. We krijgen nog videos die alle nieuwe features uitleggen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:56
Hoop dat dit een najaars titel gaat worden.Deze en Kena staan hoog op mijn lijstje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-06 14:37
(Sorry, beetje off-topic) Ik was al op zoek naar een topic over deze game. Waarom staan de Horizon games eigenlijk in het rpg-subforum? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Menkoro schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:08:
(Sorry, beetje off-topic) Ik was al op zoek naar een topic over deze game. Waarom staan de Horizon games eigenlijk in het rpg-subforum? :P
Zie foto, daarom dacht ik dat die hieronder moest :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/61WHFP5gm0eyyVFKj6mkCRHxVfE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQ001wRLwRiQBk28eIelSqeN.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 29-05-2021 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@G_Dragon Dat is ook wat Horizon is. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 29-05-2021 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:47
HZD twee keer uitgespeeld, fantastisch game.
Nu heb ik ook een mwah gevoel... misschien waren de verwachtingen te hoog 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 18:04
Geronimous schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:29:
[...]

Ik heb nieuwe wapens gezien, 2 nieuwe manieren van voortbewegen. Ik hoorde hem praten over dat je je wapens kunt upgraden, dat gaat ongetwijfeld wat verder dan in deel 1. We krijgen nog videos die alle nieuwe features uitleggen.
Wilde net zeggen toen ik het las, alleen in het vechten zie ik al 3 nieuwe mechanics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Gezien ik zo niet zal weten welke exclusieve game Sony voor het najaar heeft denk ik dat dit een november 2021 titel gaat worden.

Of zie ik aan andere exclusieve Sony titel voor najaar 2021 over het hoofd ?

Microsoft komt met Halo Infinite dus ik hoop dat deze titeld daar tegenover gaat staat.
[Halo 2 kwam in november 2004 en de 1ste Killzone kwam ook in die maand uit.Soort van zelfde scenario zou nu in 2021 met deze titel toch mooi zijn ;) ]

UPDATE
https://www.psx-sense.nl/...-releasedatum-volgt-snel/

[ Voor 16% gewijzigd door jori040 op 29-05-2021 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Horizon Forbidden West - State of Play Gameplay Reveal | PS5
YouTube: Horizon Forbidden West - State of Play Gameplay Reveal | PS5

Ziet er weer super uit _/-\o_ ik ga er hopelijk weer net zoveel plezier mee hebben als het vorige deel!
Maar wel op de PC dan want ik wil alles op Ultra settings ;)

[ Voor 10% gewijzigd door calsonic op 30-05-2021 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@calsonic
Vemoed dat je voor de PC versie nog wel een dik jaar kan wachten.En stel dat PS5 gebruiker deze game straks in 60fps kan spelen dan mist hij ook niet veel tov een PC versie.

De PS5 beelden zien er idd soweieso al mind-blowing uit!

Snel een datum graag ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
jori040 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:21:
@calsonic
Vemoed dat je voor de PC versie nog wel een dik jaar kan wachten.En stel dat PS5 gebruiker deze game straks in 60fps kan spelen dan mist hij ook niet veel tov een PC versie.

De PS5 beelden zien er idd soweieso al mind-blowing uit!

Snel een datum graag ???
Sorry maar 60fps is voor mij niet smooth genoeg daarom speel ik ook op de pc. Wereld van verschil tussen 144 of 60Hz namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:18
Ik verwacht geen PC release binnen 3 jaar tbh... Sony zal dit echt wel als system seller willen vasthouden voor een lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 22:40
s0kkie schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 10:43:
Misschien wordt dat wel groter dan wat tot nu toe getoond is.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
calsonic schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:52:
[...]

Sorry maar 60fps is voor mij niet smooth genoeg daarom speel ik ook op de pc. Wereld van verschil tussen 144 of 60Hz namelijk ;)
Oke.Ja goed 60fps is voor mij persoonlijk meer dan prima. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
jori040 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:48:
[...]

Oke.Ja goed 60fps is voor mij persoonlijk meer dan prima. ;)
Dat had ik ooit ook maar als je eenmaal de overstap gemaakt heb kun je niet meer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
calsonic schreef op maandag 31 mei 2021 @ 13:50:
[...]

Dat had ik ooit ook maar als je eenmaal de overstap gemaakt heb kun je niet meer terug ;)
Als deze game straks 1440p/60fps kan gaan draaien op de PS5 dan ben ik een tevreden man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
jori040 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:05:
[...]

Als deze game straks 1440p/60fps kan gaan draaien op de PS5 dan ben ik een tevreden man. :)
Laatste console die ik had (ligt nog ergens op zolder) was een Playstation 1.
Daarna overgestapt op pc gaming en nooit meer omgekeken naar consoles.

Mijn persoonlijke mening is dat het gebruik van een console te beperkt is.
Heb ook overal pc's in huis staan waarvan 3 met een gamepad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
2021 realease nog niet zo zeker: https://www.psx-sense.nl/...niet-helemaal-definitief/

Ik ga er voor het gemak van uit dat het lente 2022 gaat worden dan valt het het misschien mindere nieuws straks ook niet tegen.

Mocht deze titel niet dit najaar uitkomen dan heeft Sony geen eigen titel dit najaar lijkt me.Titels als Deathloop & Ghostwire Tokyo[Ja die 2 exclusieve PS5 games van Bethesda ] moeten die klap dan maar goed maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:40
Dát wordt DE datum dat er een PS5 aangeschaft gaat worden... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:46

Pimmuz

Roar

Wil hem eigenlijk voor de PC maar de drang naar het 2de deel is zo groot dat ik er waarschijnlijk wel een PS5 voor aanschaf :D

Is er al iets bekend over muis & toetsenbord ondersteuning? Denk echt dat als de grote console bouwers ook die ondersteuning er goed inbouwen men ook een hoop PC gamers naar zich toe kan trekken.

Sommige games komen exclusief voor dat ene platform uit en dan val je als PC gamer vaak buiten de boot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-02 11:26
Hoppa. Ze waren al uitverkocht maar ineens kwam de Regalla Edition beschikbaar via bol.com. *O* *O*

Nu al zin in februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Pimmuz schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 11:08:
Wil hem eigenlijk voor de PC maar de drang naar het 2de deel is zo groot dat ik er waarschijnlijk wel een PS5 voor aanschaf :D

Is er al iets bekend over muis & toetsenbord ondersteuning? Denk echt dat als de grote console bouwers ook die ondersteuning er goed inbouwen men ook een hoop PC gamers naar zich toe kan trekken.

Sommige games komen exclusief voor dat ene platform uit en dan val je als PC gamer vaak buiten de boot.
Er zijn zat competitieve games waarbij je muis en keyboard kunt gebruiken op consoles, dat is afhankelijk van de game, de meeste single player games zullen het niet ondersteunen ik denk dan ook niet dat het een mogelijkheid wordt bij HFW, maar bij CoD bijvoorbeeld kan het wel.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:21
Discover the deadly new machines that will threaten Aloy in Horizon Forbidden West.

YouTube: Horizon Forbidden West | Machines of the Forbidden West

Screenshots van de PS4 versie:
https://twitter.com/Guerrilla/status/1471133041560993797

[ Voor 18% gewijzigd door ArnoutV op 16-12-2021 15:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 22:40
Screenshots van de PS4 zien er echt goed uit! Nog 5 weekjes *O*

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben ook wel benieuwd hoe de nieuwe VR game inhaakt op de gebeurtenissen in Forbidden West. Hopelijk krijgen we er snel meer over te zien.

[ Voor 18% gewijzigd door kazuka op 19-01-2022 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 23:36
Ik ben wel erg benieuwd naar HZD, ziet er weer fantastisch uit, maar ben wel wat huiverig t.a.v. het verhaal en de algehele sfeer. Het mysterieuze is er na deel 1 wel vanaf en dat vond ik zelf juist zo enorm goed aan deel 1: ontdekken wat er in hemelsnaam gebeurd was met de aarde. Ergens betwijfel ik dat ze zoiets met deel 2 weer kunnen neerzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het lijkt erop dat op alle overige vlakken ze flinke stappen hebben gemaakt, de Decima engine heeft behoorlijk wat potentie.

Maar inderdaad, het mysterieuze aspect en het gaandeweg ontdekken wat er gebeurd is was 1 van de sterke punten van het eerste deel. Hoe ze hier een vervolg aan gaan geven zal mij ook benieuwen. Toevallig ben ik de Guerrilla podcast aan het beluisteren die ze eind vorig jaar zijn gestart in aanloop naar Forbidden West (aanrader!) en de lead writer Ben Mccaw geeft mooi inzicht in de lore en het verhaal. Dan valt op dat het best wel diep gaat en er ook nog wel genoeg vraagtekens zijn.

Het einde van de story trailer hierboven bevat wel een behoorlijke spoiler, hadden ze er van mij ook wel uit mogen laten. Mccaw is de narrative director voor Forbidden West dus wat dat betreft heb ik wel goede hoop op een degelijk verhaal.

Ook een leuk feitje dat dit de allerduurste mediaproductie van Nederlandse bodem is met een budget van 110+ miljoen EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mooie cast met o.a. Angela Basset en Carrie-Anne Moss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:52
Omwille van het uittesten van mijn ps5 wil ik uiteraard graag Forbidden West halen. Echter kon ik nooit in Zero Dawn komen. De combat vond ik clunky en de open wereld voegde naar mijn mening niks toe (geen rewarding exploration)....

Is er iemand die mij even wilt motiveren om hem toch uit te spelen voor Forbidden West uitkomt? Ivm de story.

Bijna iedereen is enorm enthousiast over HZD dus ik vraag me af wat ik nou mis...

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Frez schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:30:
Omwille van het uittesten van mijn ps5 wil ik uiteraard graag Forbidden West halen. Echter kon ik nooit in Zero Dawn komen. De combat vond ik clunky en de open wereld voegde naar mijn mening niks toe (geen rewarding exploration)....

Is er iemand die mij even wilt motiveren om hem toch uit te spelen voor Forbidden West uitkomt? Ivm de story.

Bijna iedereen is enorm enthousiast over HZD dus ik vraag me af wat ik nou mis...
Hmm, als de gameplay loop je niet aanspreekt in HZD vraag ik me af of je HFW dan wel leuk gaat vinden. Misschien dan handiger om een recap te bekijken?

Deze vind ik goed en vrij uitgebreid:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• i_machine
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-05 11:28
Eerste hands-on preview, ik kan alvast niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Waarom lijkt Aloy op hamster nu? :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5F_wk4wGaYw3s_BitC-E31hSTH8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IU5TijExajNO0jAioTZJeNoM.webp?f=fotoalbum_large

Edit: Nvm i found it.

[ Voor 11% gewijzigd door LadyVodka op 25-01-2022 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
  • Laatst online: 04-06 09:43
Na het zien van IGN's hands on preview weet ik zeker dat mijn hype gerechtvaardigd is. Ze hebben alle zwakke punten aangepakt en er een schepje bovenop gegooid. Dit is waarom ik een PS5 heb gekocht. Can-not-wait!

[ Voor 3% gewijzigd door Enigmus op 25-01-2022 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:50:
[...]

Hmm, als de gameplay loop je niet aanspreekt in HZD vraag ik me af of je HFW dan wel leuk gaat vinden. Misschien dan handiger om een recap te bekijken?

Deze vind ik goed en vrij uitgebreid:

[YouTube: Complete History of Horizon: Zero Dawn to Forbidden West]
Zero Dawn toen op de PS4 niet uitgespeeld omdat ik helaas toch weer 'opgebrand' was zoals ik helaas zo vaak heb met games, maar toch weer opnieuw gekocht omdat ik Forbidden West toch ook wel wil spelen.

Maar ben bang dat hetzelfde weer gaat gebeuren en dat ik dan minder zin heb in het nieuwe deel.

Tnx voor de recap, ik denk dat ik die gewoon binnenkort kijk ipv door te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 23:36
LadyVodka schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:19:
Waarom lijkt Aloy op hamster nu? :/
Ik vind het wel wat lastig te bepalen o.b.v. screen caps en trailer materiaal, maar het model van Aloy in deel 2 vind ik ook niet helemaal goed uit de verf gekomen. Ziet er een beetje opgeblazen uit om een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52

mulder

ik spuug op het trottoir

Deze preview haalde mij al bijna over om toch te pre orderen, ben nl nog wel zoet met GoT, maar bij GameResource de ps5 versie voor 67 euro heeft me over de streep gehaald

Edit: zoek al hele tijd goedkoper dan 75/80 euro, vind deze en bestel, daarna bij allyourgames nog 2 euro goedkoper ;)

[ Voor 26% gewijzigd door mulder op 25-01-2022 22:04 ]

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
Ik hoop dat er, net als met Horizon Zero Dawn er een PS5 pack komt... maar, ik betwijfel het...

Duurt nog wel even voor ik een PS5 zal aanschaffen en deze zal gaan spelen, zoals het er nu naar uit ziet.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:15
Ik vond Zero Dawn toch wel erg pittig omdat je op bepaalde onderdelen moest schieten om een vijand snel neer te krijgen, en juist dat mikken lukt mij met een controller lang niet altijd goed :'). We gaan het zien met het tweede deel!

[ Voor 16% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 27-01-2022 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:34:
Ik vond Zero Dawn toch wel erg pittig omdat je op bepaalde onderdelen moest schieten om een vijand snel neer te krijgen, en juist dat mikken lukt mij met een controller lang niet altijd goed :'). We gaan het zien met het tweede deel!
Dat herken ik! :) Altijd enorm knap dat mensen zo gruwelijk nauwkeurig kunnen schieten, terwijl alles om hen heen beweegt als een malle, als ook het character zelf... man man man :)

Voor mij niet mogelijk, dus ik doe altijd maar wat en mis een hoop! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

14 Februari verloop het embargo voor de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:05
Heel veel zin in dit spel.

Inderdaad gister de Hands-On van IGN zitten kijken en die zijn toch reuze enthousiast. Hoop zaken aangepakt die “minder” waren.

https://youtu.be/IxyWcRq_jnY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:15
Ik kan me haast niet voorstellen dat deze game slechte reviews gaat krijgen. Uit de previews blijkt dat het vooral meer is van hetgeen wat Zero Dawn zo goed maakte. En dat de irritatiepunten uit die game zijn aangepakt en sterk verbeterd.

Erg veel zin in de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52

Grudgie

PSN: Grudgie7

Deze game ga ik ook weer kopen. Vorige deel toen ook gespeeld en speelde lekker weg. Ga de eerste deel nog een keer spelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-05 14:14
Frez schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:30:

Ik kon er de eerste keer dat ik hem speelde ook niet inkomen. Ik vond het spel wel mooi en de setting erg gaaf maar vond het verhaal in het begin erg cliché. Ook de combat vond ik niet veel voldoening geven en was erg clunky met het richten op 30 fps. Toen die 60 fps patch voor PS5 kwam heb ik het nog een poging gegeven en toen in 1 ruk uitgespeeld en platinum gehaald.

Na die patch vond ik het spel heerlijk spelen en na de eerste paar missies vond ik het verhaal ook gelijk een stuk interessanter worden. De combat wordt een stuk beter als je je wat verdiept in de verschillende wapens en hoe je die kunt combineren met je gewone boog. Grote monsters uitschakelen gaf gelijk een stuk meer voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:48
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:34:
Haha zo herkenbaar maar desondanks was HZD en de latere uitbreiding geweldig om te spelen. Ik hoefde dan ook niet te twijfelen over het plaatsen van een preorder. De 18e al als vrije dag gepland in de hoop dat hij een dag te vroeg op de mat valt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
Een nieuwe trailer "Challenges of the Forbidden":

Ben behoorlijk nuchter wanneer het aankomt op trailers, maar ben nu echt de dagen aan het aftellen.

[ Voor 33% gewijzigd door Enigmus op 03-02-2022 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 16:06
Komt er bij launch eigenlijk een gratis PS5 upgrade voor deze game?
Ik zie dat de PS4 versie een tientje goedkoper is dus dan zou het stom zijn om de PS5 versie te kopen...

Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK90
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:07
paul99 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:33:
Ik zie dat de PS4 versie een tientje goedkoper is dus dan zou het stom zijn om de PS5 versie te kopen...

Of mis ik iets?
Ja; nieuws: Standaardeditie Horizon Forbidden West op PS4 krijgt toch gratis PS5-...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:50
kazuka schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 07:32:
14 Februari verloop het embargo voor de reviews.

[Twitter]
Nederlandse tijd dus om 09:01, hoor ik zojuist ook nogmaals in de Tweakers podcast.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:39

rajackar

Blood Minister

paul99 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:33:

Of mis ik iets?
Ja, daar zat ik ook al aan te denken.
Zo der de hele discussie weer op te willen starten, ik vind persoonlijk (!) 79 euro voor een game toch wel erg veel.
En als ie dan voor 69 te krijgen is en je via de upgrade dezelfde game krijgt dan is dat toch wel erg aanlokkelijk.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:04
Er zit €4,- verschil tussen de PS4 (€61) en PS5 (€65) versie wanneer ik ze vergelijk op Budgetgaming, dus of dat je keuze moet beïnvloeden.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:22
Millert schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:26:
Er zit €4,- verschil tussen de PS4 (€61) en PS5 (€65) versie wanneer ik ze vergelijk op Budgetgaming, dus of dat je keuze moet beïnvloeden.
Tenzij je beperkt bent met een digital only versie van de ps5 natuurlijk. Via budgetgaming heb ik eigenlijk nog geen enkele game voor de volle mep betaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:14
rajackar schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:22:
[...]

Ja, daar zat ik ook al aan te denken.
Zo der de hele discussie weer op te willen starten, ik vind persoonlijk (!) 79 euro voor een game toch wel erg veel.
En als ie dan voor 69 te krijgen is en je via de upgrade dezelfde game krijgt dan is dat toch wel erg aanlokkelijk.
ik vind persoonlijk 79 euro eerder te weinig als je kijkt hoe deze game A: er uit ziet, B: qua content gevuld zal zijn C: goed aansluit op deel 1 / geen gekke fratsen.

de reden dat ik het weinig vind, is omdat er tegenwoordig ontzettend veel bagger op de markt komt, neem BF2042 even als voorbeeld... daar betaal je ook 70 euro....

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:14
Enigmus schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:18:
Een nieuwe trailer "Challenges of the Forbidden":
[YouTube: Horizon Forbidden West - Challenges of the Forbidden West | PS5, PS4]
Ben behoorlijk nuchter wanneer het aankomt op trailers, maar ben nu echt de dagen aan het aftellen.
bizar he, echt ge-ni-aal!!! :) 8)7
zou er bijna een nieuwe TV voor kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 16:06
Ben wel erg benieuwd hoe de verschillende grafische modes gaan zijn. Deze game moet gewoon op minimaal 60 fps gespeeld worden dus hoop niet op zo'n grapjes als Dying Light 2 waarbij je allen 60 fps kunt spelen op 1080p.

Anyway...nog een weekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:20

-SaveMe-

-klik-

Erg zin in deze game, maar ga wel eerst Dying Light 2 uitspelen. Daar vermaak ik mezelf ook meer dan prima mee en ik ken mezelf, als ik een game aan de kant leg dan maak ik die nooit meer af, dan kom ik er niet meer in. Zeker DL2 niet met de best uitgebreide controls ...

@paul99
Voor mij 30fps met zoveel. mogelijk eye candy! :9

[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 11-02-2022 08:53 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De preload is intussen ook live, 98GB groot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H4jh1DEDF16CN_RJTMz0lrTZ5iI=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/4zE3riJ8iYjgHl3vDmXPgce1.gif?f=fotoalbum_large

Zeer benieuwd naar de reviews maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:25
Kun je ook pre-loaden als je een disc versie hebt besteld? Of is dit alleen mogelijk voor de mensen die via PSstore hebben ge-preordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

timmert26 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:44:
Kun je ook pre-loaden als je een disc versie hebt besteld? Of is dit alleen mogelijk voor de mensen die via PSstore hebben ge-preordered?
Goede vraag. Ik heb een Digital Edition PS5 en gebruik al 8 jaar geen discs meer :P

Het lijkt me als je de disc erin dat doet hij gaat installeren vanaf disc en de game niet download, op patches na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
timmert26 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:44:
Kan alleen als je hem via de store hebt gekocht. Met een disc wordt de game vanaf de disc geïnstalleerd.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 20:59

JSchut

.....

Toch maar besteld (Digital). Ondanks dat Elden Ring een week later komt en ik dan een tijd geen Horizon zal spelen.

Ben te benieuwd naar deze game :) Deel 1 was erg nice.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:19
De PS4 versie is overigens niet te preloaden. Wanneer je dus gebruik wilt maken van de € 10 goedkopere PS4 versie, waarna je gratis de PS5 upgrade binnenhaalt.. dan moet je wachten tot de 18e met downloaden.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb de ps4 versie gekocht en nu ook gepreload. Zie nu alleen geen mogelijkheid om hem te upgraden naar de ps5 versie. Of kan dat pas op de release datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
richards3 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:27:
Ik heb de ps4 versie gekocht en nu ook gepreload. Zie nu alleen geen mogelijkheid om hem te upgraden naar de ps5 versie. Of kan dat pas op de release datum?
Ja, en je moet dan sowieso de gehele PS5 versie opnieuw downloaden. Dus je hebt de PS4 versie er nu voor "nop" opstaan. ;)
En de upgrade kun je enkel aanschaffen via de PS app op je mobiel of de PlayStation Store website.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 11-02-2022 14:19 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 20:59

JSchut

.....

Ik heb iook de PS4 versie gekocht en was al opzoek naar een upgrade button. Maar nergens te vinden. Volgende week vrijdag maar eens kijken of hij er dan staat als ik hem wil installeren.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:17
Weet iemand toevallig of de afmetingen van de Tremortusk statue uit de Collectors Edition al bekend zijn? Van de Regalla Edition ben ik wel al tegengekomen, maar die is sowieso wat groter dan de CE. Wil wel graag weten of die überhaupt in mijn ikea vitrinekastje gaat passen :+

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/invader.be/wp-content/uploads/2021/09/Horizon-Forbidden-West-Collectors-Edition.jpg?resize=640%2C450&ssl=1

[ Voor 20% gewijzigd door Alexknl op 11-02-2022 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

HFW wordt bij mij wel een beetje overschaduwd door GT7, ben veel meer hyped voor GT7 dan voor de nieuwe HFW, toch ook wel zin in HFW maar nog veel meer zin in GT7! Heb ze allebei in de pre-order staan :)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Voor degenen die ook een US account hebben. HFW is daar maar $59 (€51).
https://store.playstation...28561_00-FORBIDDENWESTPS4

Dit is de ps4 versie met ps5 upgrade.
Het blijft toch wel apart dat Sony voor exact hetzelfde product hier 18 euro meer vraagt. En als je de PS5 versie direct koopt ben je 28 euro meer kwijt. En je koopt hetzelfde product van exact dezelfde verkoper...

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09:16

SD5k

>4&X

rajackar schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:50:

Het blijft toch wel apart dat Sony voor exact hetzelfde product hier 18 euro meer vraagt. En als je de PS5 versie direct koopt ben je 28 euro meer kwijt. En je koopt hetzelfde product van exact dezelfde verkoper...
In de US is het gebruikelijk producten aan te prijzen onder VAT, daar komt het grootste prijsverschil vandaan.

Ik heb ook een US account geregistreerd op een staat waar geen VAT wordt berekend, volgens mij Nevada maar er zijn er nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SD5k schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:56:
[...]

In de US is het gebruikelijk producten aan te prijzen onder VAT, daar komt het grootste prijsverschil vandaan.

Ik heb ook een US account geregistreerd op een staat waar geen VAT wordt berekend, volgens mij Nevada maar er zijn er nog een paar.
Precies! Maar meestal is het in dollars redelijk hetzelfde als hier in euro's incl btw. Maar in dit geval gaat er nog een extra tientje bovenop. Die laatste snap ik niet helemaal. Of ik mis iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09:16

SD5k

>4&X

rajackar schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:58:
[...]

Precies! Maar meestal is het in dollars redelijk hetzelfde als hier in euro's incl btw. Maar in dit geval gaat er nog een extra tientje bovenop. Die laatste snap ik niet helemaal. Of ik mis iets ;)
Zeker niet, waarschijnlijk een keuze van Sony Europe om de adviesprijzen hoger te zetten. Vooral dat extra tientje er bovenop heeft ervoor gezorgd dat ik mijn Digital PS5 heb ingeruild voor een Disc edition. :)

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 11-02-2022 16:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SD5k schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:01:
[...]

Zeker niet, waarschijnlijk een keuze van Sony Europe. Vooral dat extra tientje er bovenop heeft ervoor gezorgd dat ik mijn Digital PS5 heb ingeruild voor een Disc edition. :)
Ja, Sony lijkt weer wat last te krijgen van koploper syndroom.
Misschien is het goed dat ze weer even een tijdje minder verkopen dan de Xbox. De underdog doet altijd wat harder zijn best voor de klant ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online

Flying mounts! :9~

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja die flying mounts lijken wel erg waarschijnlijk na deze trailer. Heel benieuwd hoe ze dat geïmplementeerd hebben, of het ook echt free roam is over de hele map of dat het pas later in de game kan in een bepaald gedeelte van de map of iets dergelijks. Hoe dan ook wel iets waar veel fans om vroegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Het komt niet in beeld dat ze op een flying mount zit maar de suggestie is in ieder geval wel sterk :P

Weet nog steeds niet of ik de game gelijk haal, ben nog druk bezig met FC6. Maar bij elke trailer van Horizon raak ik meer hyped dus of ik kan wachten tot ik met FC6 klaar ben...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Waar koop jij normaliter je US tegoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Rivanov schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:59:
[...]

Goed vraag, dat is weer een tijd geleden. Er zijn een aantal sites die dat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
rajackar schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:02:
[...]

Goed vraag, dat is weer een tijd geleden. Er zijn een aantal sites die dat verkopen.
Recentelijk nog via www.livekaarten.nl gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Even gekeken. Ik gebruik offgamers.
Net iets goedkoper ;)

[ Voor 26% gewijzigd door rajackar op 11-02-2022 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:49

Super! bedankt heel mooi prijsje zo !

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
fib3rlight schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:59:
[...]

bizar he, echt ge-ni-aal!!! :) 8)7
zou er bijna een nieuwe TV voor kopen :D
Was destijds in de markt voor een nieuwe console-tv en alhoewel de meeste games niet met 120hertz te spelen zijn toch maar aan wat future proofing gedaan.Liet mijn oog vallen op de LG 55NANO866NA na het lezen van positieve reviews. Kan er niks slechts over zeggen, maar ben dan ook niet erg kieskeurig.

EDIT: Er is wel iets waar ik mij soms aan stoor: Dimming. Op een zwart scherp zie je duidelijk dat wit afgeeft.

[ Voor 10% gewijzigd door Enigmus op 11-02-2022 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Toch vreemd inderdaad .. aangezien het gewoon digitaal is.
10 euro minder voor identiek hetzelfde... ik bedoel, aan het doosje zal je het ook al niet zien...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NdffeUwoOOAdBviKAqk6oV4KRxw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D5iMOw6enybXwgoIMOw1Xvit.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

SideShow schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:06:
Toch vreemd inderdaad .. aangezien het gewoon digitaal is.
10 euro minder voor identiek hetzelfde... ik bedoel, aan het doosje zal je het ook al niet zien...

[Afbeelding]
Tja, weer even een goede reminder dat dit soort bedrijven geen games maken uit de goedheid van hun hart. Het gaat om geld.
Ik geloof absoluut dat veel studio's games maken vanuit hun passie maar de grote publishers en platform holders willen alleen geld zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:42
Rivanov schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:59:
[...]

Gisteren hier $100 voor $83 --> €73 gehaald.
https://gameflip.com/shop...cc-43fe-8574-eac5d68090ac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Poeh, zin om mijn PS5 weer eens een beetje te testen. Kijk erg uit naar deze game :).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Enigmus
Het aftellen kan beginnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KzAZ49pAeUxqgyABTRxQgQ2VLZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B556fBzxVyKKsfpgcZQxFRJ9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Game jij in een aquarium?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
Het is een van de vele lichteffecten. Een neutraal of warm wit is ook mogelijk en is ook mijn voorkeur wanneer ik werk in mijn 'aquarium' ;) 34 meter aan RGBIC strips van Govee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18:55
@Enigmus mooi hoor! Ook de post netjes omhooggehangen.
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste