[PS/PC] Horizon II - Forbidden West

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Childofbodom schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 18:55:
Iemand anders ook last van kelderen performance in cauldrons en in grotten? In de open wereld loopt alles soepel maar zodra ik onder de grond ga (of ergens in een gebouw) dan begint de zaak te stotteren. Dan dropt de fps en verdrievoudigd de frametime.
Cutscenes zijn ook choppy maar daar hebben meer mensen last van.

Specs:
13900k, 32gb ram Ddr5, rtx4090, win11, 144hz gsync tv.
All settings maxed out en FG aan.
Gebruik je 'exclusive fullscreen'?
Ik heb iets mindere specs dan jij maar hier draait alles zeer soepeltjes hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Childofbodom
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:04
M!chel schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 19:52:
[...]

Gebruik je 'exclusive fullscreen'?
Ik heb iets mindere specs dan jij maar hier draait alles zeer soepeltjes hoor!
Ja ik gebruik exclusive fullscreen. Ii heb de oplossing inmiddels gevonden: Als ik HAGS uitschakel in windows 11, (en dus helaas gfeen FG meer gebruik) draait het spel super soepel (zowel in cutscenes als in cauldrons)

Dan maar even zonder FG totdat Nixxes de game patcht OF Nvidia de driver fixt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Heb de beelden nog een paar keer bekeken maar deze moet ook op PC komen hier hoor. Wat een graphics. :9
Ik ga wel wachten op een paar patches, geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:32
Ik stond op het punt om een 4080 super aan te schaffen als vervanging voor mijn 3080 om Horizon FW in volle glorie te spelen. Wat blijkt, het is helemaal niet nodig.

Ik speel op ultra high, DLSS quality, anisotropic 16x, op Ultrawide (3440x1440) en zit nagenoeg constant op 90-100fps. Deze game is gewoon fantastisch geoptimaliseerd.

Ik geef die 1000 piek nog even niet uit :)

[ Voor 6% gewijzigd door jaapstobbe op 28-03-2024 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Anoniem: 1486766 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 10:48:
Ik ga wel wachten op een paar patches, geen haast.
Wat moet er gepatcht worden dan volgens jou?
Deze game is zeldzaam goed vanaf launch, vrijwel geen bugs te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M!chel schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:14:
[...]

Wat moet er gepatcht worden dan volgens jou?
Deze game is zeldzaam goed vanaf launch, vrijwel geen bugs te bekennen.
Blijkt een hele goede port te zijn ja. :)
Heb nu niet veel tijd en al andere games, wachten is dus sowieso geen probleem terwijl games enkel beter worden na een paar patches. Sowieso zo top om te zien hoe Nixxes PC Ports doet.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 28-03-2024 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:09

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Eerste grotere bugfix patch is nu beschikbaar:
Release Notes voor 1.0.43.0:
  • Various crash fixes and stability improvements.
  • Resolved an issue that prevented players from claiming rewards at the Hunting Grounds when using the mouse.
  • The HDR Max Luminance slider is now functioning correctly.
  • The game is now able to save when the Documents folder is rerouted to the root of a drive instead of a folder.
  • DLSS 3 Frame Generation is now active in cutscenes and while UI screens such as the weapon wheel are displayed.
  • Photo Mode now shows the correct ‘Hide UI’ button prompt when using a controller.
  • Fixed a bug that could result in multiple Quest categories being highlighted at the same time.
  • Resolved a bug that caused a mouse cursor offset on the map on resolutions other than 1920x1080 pixels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 28-03-2024 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Sinds de patch lekker met DLSS uit en DLAA aan spelen. Wel met FG ook aan.
Framerate schommelt nu zo rond de 75-90 fps.

Alles boven de 60fps vind ik prima! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:18
Doen als ik deze games nog nooit heb gespeeld? Wel zn 40 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Beavbusi schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:44:
Doen als ik deze games nog nooit heb gespeeld? Wel zn 40 euro waard?
Ik weet niet of het genre je aanspreekt. Maar je kunt deze game redelijk goed vergelijken met games als Splinter Cell, Assassin's Creed, God of War, Days Gone etc.

Als je die games kent, en leuk vind, dan is de kans erg groot dat je Horizon games ook erg tof vind.
Wel zou ik dan eerst deel 1 gaan spelen, dan kun je het verhaal beter volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:18
Verhaal boeit me niet zo, heb een wel even gedaan op de ps5 maar die heb ik toen een keer verkocht. Deze schijnt toch nog beter in elkaar te zitten dan het eerste deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Het is vooral meer van hetzelfde, maar dan mooier en dingetjes beter uitgewerkt.
Als deel 1 je na een tijdje ging vervelen, dan is de kans groot dat dat bij dit deel ook zal zijn.
Het verhaal houd je aandacht vast, maar als dat je niet zo boeit, dan worden dingen snel vervelend.
Veel gesprekken, veel info die je overal vind, gevechten worden na een tijdje ook wel steeds hetzelfde.
Het verhaal houd het interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Photomode werkt ook wel prettig.
Nog wat screens gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2495630600670453075/4D839C0D8307FE44993A0D9E724D9EB8665FCFB8/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2495630600670452806/D2807433118BA7A8F52CE42F3BAD371B0F4EF406/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2495630600670452458/2DE18E278E68E06D7645597BBD4E90BDB138C371/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2495630600670452082/E5A70CC15FE2A41213EAF17115041880C033E269/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Er zijn weer nieuwe bugfixes:

Patch notes voor PC versie 1.1.47.0:
  • Remapping TAB now works correctly.
  • Added HUD Widescreen Scale options to the settings menu.
  • Various optimizations and stability improvements.
  • Custom difficulty settings now work correctly.
  • Improved Shieldwing responsiveness when using mouse and keyboard controls.
  • Fixed graphic corruption on waterfalls when using DLSS Frame Generation.
  • Fixed lighting issues that could occur in Tenakth settlements.
  • Master Vibration Intensity for DualSense controllers no longer resets with each game session.
  • HDR settings have been moved to the display menu to allow live viewing of changes.
  • The option to disable letterboxing in cinematics when using ultra-wide aspect ratios is now also available from the launcher.
  • Fixed visual issues with save previews when HDR is enabled.
  • Various minor UI fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Militia Pilot schreef op donderdag 4 april 2024 @ 14:50:
Er zijn weer nieuwe bugfixes:

Patch notes voor PC versie 1.1.47.0:
Was me niet eens opgevallen. Is ook maar 9,9MB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

M!chel schreef op donderdag 4 april 2024 @ 16:36:
[...]

Was me niet eens opgevallen. Is ook maar 9,9MB :)
It's the little things that count ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Met de nieuwste Nvidia drivers:

Fixed Gaming Bugs:

Horizon Forbidden West: Resizable BAR profile [4496595]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-05 22:34
Speel het spel zelf nu sinds release voor de PC. Meteen voor Ultra Hard gegaan, flinke uitdaging en moet vaak genoeg opnieuw beginnen. Tot nu toe een erge frustratie punt gehad in een cauldron waar bijna geen bewegingsvrijheid was om aanvallen te ontwijken.

Game zit goed in elkaar, zelfs voor een 3080 draait het meestal soepel. Een moment gehad van niet in het gevecht in een arena. Daar kwam toch wel lagg naar voren. Nu lekker verder spelen en kijken hoe het verhaal verder verloopt.

game pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik vind de game ook verbazingwekkend goed inelkaar zitten. Als steam draait heb je binnen 15 seconden een savegame geladen en ben je aan het spelen om maar iets te noemen. En zelfs op mijn 5-jaar oude pc met een 1080 erin draait het (op 1920x1080, upscaled naar 4k) ontzettend goed, zelfs onder Linux. Op 1 crash na in het begin die na een patch verholpen was draait het prima.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06:44
Dat de game er mooi uit ziet is geen twijfel aan echter heb ik wel vreemde textures rondom het water, ik weet niet of dit normaal is maar het stoort mij wel enorm. Ik had de instellingen op dlss kwaliteit gezet, dynamic fps aan etc daarom vermoedde ik dat het probleem daardoor zou komen en heb ik alles uit gezet betreft upscaling
ik speel op 1440p, 2070super, 5800x3d, 32gb ram.

Het water heeft zeer pixel-achtig textures dat is in het water te zien maar ook bij watervallen ziet het er niet natuurlijk uit. Soms valt het meer op, het ligt er maar net aan hoe de kijkhoek is. Er zit ook een witte "waas" langs de randen van bijvoorbeeld vissen, npc's, randen tussen water en aarde etc. Ook valt het mij op dat zeker onderwater de reflecties "gewoon" niet klopt, of het een gevoelsmatig dingetje is weet ik niet maar nogmaals het voelt niet natuurlijk aan.

Hier even twee screens van de game

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3iqfuWqs0Z2W_gYPikdPKaXdKQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0vDjv1IHG3uZnzd0RGGn5X8B.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WDRR4F-KHkV_xn1Co8ryr8XK-Us=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w7K1RVw6jTDyRM8Bri0RdQ5k.png?f=fotoalbum_large

p.s. uiteraard heb ik de nieuwste nvidia drivers enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Tweakwondo schreef op woensdag 10 april 2024 @ 10:38:
Dat de game er mooi uit ziet is geen twijfel aan echter heb ik wel vreemde textures rondom het water, ik weet niet of dit normaal is maar het stoort mij wel enorm. Ik had de instellingen op dlss kwaliteit gezet, dynamic fps aan etc daarom vermoedde ik dat het probleem daardoor zou komen en heb ik alles uit gezet betreft upscaling

Het water heeft zeer pixel-achtig textures dat is in het water te zien maar ook bij watervallen ziet het er niet natuurlijk uit. Soms valt het meer op, het ligt er maar net aan hoe de kijkhoek is. Er zit ook een witte "waas" langs de randen van bijvoorbeeld vissen, npc's, randen tussen water en aarde etc. Ook valt het mij op dat zeker onderwater de reflecties "gewoon" niet klopt, of het een gevoelsmatig dingetje is weet ik niet maar nogmaals het voelt niet natuurlijk aan.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ook de tips van Digital Foundry gevolgd? Zij hebben over de graphics een video gemaakt met optimale instellingen voor fps en kwaliteit. Misschien dat je daar iets aan hebt.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Tweakwondo schreef op woensdag 10 april 2024 @ 10:38:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Plaatje 1 met die witte waas ziet eruit als 'Chromatic Aboration', als je dat uit zet in de settings ben je er wellicht vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Release Notes voor patch 1.2.48.0
  • Stability improvements.
  • Optimizations to address stutter that could occur on specific locations.
  • Fixed an issue that could cause the Level and XP bar to be displayed incorrectly.
  • Fixed visual corruption that could occur on the map when using AMD Radeon RX 6000 GPUs.
  • Opening the Weapon Wheel now puts the mouse pointer in the center of the wheel.
  • When clearing a key binding, this no longer resets to the default key after a restart of the game.
  • Skills are not automatically learnt anymore when showing information when Toggle is enabled for Menu Hold Actions.
  • Various UI bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Zijn er al mede-tweakers die al een keer een vastloper hebben gehad in de game? Heb gister zelf de eerste gehad in een gevecht met een stormbird, moest even wachten op een gegeven moment reageerde de game weer.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Emryte schreef op woensdag 17 april 2024 @ 13:28:
Zijn er al mede-tweakers die al een keer een vastloper hebben gehad in de game? Heb gister zelf de eerste gehad in een gevecht met een stormbird, moest even wachten op een gegeven moment reageerde de game weer.
Was dit toevallig nadat je nieuwe Nvidia drivers had geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
M!chel schreef op woensdag 17 april 2024 @ 17:47:
[...]

Was dit toevallig nadat je nieuwe Nvidia drivers had geïnstalleerd?
Niet de versie van deze week. Maar ik heb het daarna ook niet meer voorbij zien komen. Zodra die sidequest af was, was het ook verdwenen

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

PC Update 1.3.55.0 is zojuist uitgekomen:

Release Notes:
  • Improved the visual quality of dust.
  • Added Interface Text Size option in the General Settings menu.
  • Improvements to texture streaming to reduce memory usage and improve quality.
  • Updated Intel XeSS to version 1.3 with improved image quality and new XeSS Native AA option.
  • Resolved performance regression when enabling NVIDA Reflex On+Boost.
  • When using Quick Slot hotkeys to select weapons, the last used ammo type used will now be remembered.
  • Improved smoothness of camera movement in Photo Mode when using the mouse.
  • Removed hardcoded Mouse and Keyboard bindings for actions such as Navigation Assist in Focus Mode. They now listen to their respective remappable key bindings.
  • Various optimizations and stability improvements.
  • Various UI bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Is New Game+ de moeite waard?
want NG+ weapons are :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Oeh heeft dit spel zelfs New Game+? Dat is altijd een leuke toevoeging en kans om alle skills te krijgen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

PC Update 1.4.59.0 is zojuist uitgekomen:

Release Notes:
  • Fixed an issue where the power cell in the No Man's Land Relic Ruin would lose its charge without touching the water.
  • Improved the texture quality of Aloy in Photo Mode when using Very High textures.
  • Improved the visual quality of snow to match the improvements made to dust visuals.
  • Focus Highlight Track is no longer hardcoded to the F key when using mouse and keyboard. You can reassign the function by remapping the Weapon Wheel key binding.
  • Fixed a bug that caused the subtitle size setting to reset to default when changing peripheral devices or updating the interface text size.
  • Fixed an issue with various item lists where items would be displayed off-screen after scrolling through another list.
  • Fixed an issue that prevented players from taking all chest items if they opened it using a controller and would then swap to mouse and keyboard controls.
  • Various UI bug fixes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:04

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Na het uitspelen van Horizon: Zero Dawn (60 uur, level 58). Ben ik direct begonnen aan The Forbidden West, wat alleen grafisch al een grote sprong vooruit is. Terwijl Zero Dawn er zeker nog prachtig uitzag en veel spellen van de afgelopen twee jaar makkelijk weer te verslaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RzH3LZN03p8Yxa3ZUgvZcp5SGyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H8ApWPrr0t4PIaiB58RC8t6i.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_TD3sM2ZcVphF-pJKGDZwxiJW8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cts0vwvKk5w78xDoHm8EgTxy.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wat heeft dit spel een ontzettend lange intro zeg! Ben al twee uur verder en heb nog steeds geen logo in beeld gehad, maar wel al de opdracht gekregen om naar The Forbidden West te gaan. Ik heb geprobeerd om het spel op 30fps te spelen maar na het spelen van Zero Dawn op 60fps lukt het me gewoon niet om Forbidden West op zo'n lage framerate te gaan spelen.. stoort gewoon ontzettend :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:50

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:04:
Wat heeft dit spel een ontzettend lange intro zeg! Ben al twee uur verder en heb nog steeds geen logo in beeld gehad, maar wel al de opdracht gekregen om naar The Forbidden West te gaan. Ik heb geprobeerd om het spel op 30fps te spelen maar na het spelen van Zero Dawn op 60fps lukt het me gewoon niet om Forbidden West op zo'n lage framerate te gaan spelen.. stoort gewoon ontzettend :P
Daarom heb ik gewacht totdat ik hem op de pc kon spelen (en ik suck hard met een controller :p) maar idd deel 2 is nog mooier nog groter en complexer. Het verhaal krijgt wel ineens een vreemde wending en ik heb wel zo me theorieën maar of ik dat leuk vind mweh we zullen zien.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Pimmuz schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:48:
[...]

Daarom heb ik gewacht totdat ik hem op de pc kon spelen (en ik suck hard met een controller :p) maar idd deel 2 is nog mooier nog groter en complexer. Het verhaal krijgt wel ineens een vreemde wending en ik heb wel zo me theorieën maar of ik dat leuk vind mweh we zullen zien.
Ik ben dan heel benieuwd hoeveel groter en complexer het verhaal zal gaan zijn, zag dat de gemiddelde speler hem in 30 uur uitspeelt? Als ik bij Zero Dawn al 60 uur had... Dan vrees ik dat dit spel nog wel meer gaat krijgen.

Hier wederom wat screens van vanmiddag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hx7acEJAbA-Xj8oaCQD3JgrGRfQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tXg3rfhZ6MezDfzE7Jzo2Xh2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OpN9IhXGC2XewPfxBkSGRUFmlB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FnZATiU2iEK4jTpcseRQFzlq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mQrothn67_YY3epLDimlqqjanI4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mvXMI41hTtJ6InPs3jXPzQRo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6UDOjLH9n4izHyPOfLlTPjhtJ6M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h5ldqbajwETtGidRe8Ty7aS4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QzCF0T49db-6EVBEjZLVfEnYkCs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sQBOnaICYNCXIcrQBWNlFC7Q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLQFVMLalFmpLb2KMSHjuYsHtY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U5XqGh6ut4o7IP20JiAfBUNj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jSuKoLKtZzvlXR-gvbUqcyLALm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DqcmoB0DgYTjqTsm45g2XoKO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htYz7y9idtOZFI784oMIMXpCtMA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gByv6R8UdMLG5CD8fyEQxaPC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VzNMxDGrqQa2wgllfG-VVOIbXHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/syADku0g5P0vmD94L2S6oJOY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suA8wjJTMwzyciKJqWzgFz5A9-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0XbuOVLZTm0nZnV3MzKgNCEm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 16:42:
[...]

Ik ben dan heel benieuwd hoeveel groter en complexer het verhaal zal gaan zijn, zag dat de gemiddelde speler hem in 30 uur uitspeelt? Als ik bij Zero Dawn al 60 uur had... Dan vrees ik dat dit spel nog wel meer gaat krijgen.

Hier wederom wat screens van vanmiddag:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Tjah weet niet of je ondertussen de eerste missie met Sylens heb gedaan maar daar kwam wel een aap uit de mouw. Prachtige screens dat dan weer wel en die 30uur lijkt me heel sterk ja als je alleen main missies doet en verhaal je totaal niet boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Pimmuz schreef op maandag 27 mei 2024 @ 18:20:
[...]

Tjah weet niet of je ondertussen de eerste missie met Sylens heb gedaan maar daar kwam wel een aap uit de mouw. Prachtige screens dat dan weer wel en die 30uur lijkt me heel sterk ja als je alleen main missies doet en verhaal je totaal niet boeit.
Nee die heb ik nog niet gehad,

spoiler:
ik heb net dat stuk gehad waar de deuren naar The Forbidden West opengaan en je een mega groot gevecht krijgt omdat de clans worden aangevallen door een andere clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op maandag 27 mei 2024 @ 18:45:
[...]

Nee die heb ik nog niet gehad,

spoiler:
ik heb net dat stuk gehad waar de deuren naar The Forbidden West opengaan en je een mega groot gevecht krijgt omdat de clans worden aangevallen door een andere clan
Ah je hebt Regalla ontmoet pittige tante ja >:)

Moet zeggen dat ik me prima vermaakte in The Daunt en toen scrolde ik eens naar links en dacht ik wow dit gebied is vele malen groter dan de map uit HZD en ook veel meer te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Pimmuz schreef op maandag 27 mei 2024 @ 19:07:
[...]

Ah je hebt Regalla ontmoet pittige tante ja >:)

Moet zeggen dat ik me prima vermaakte in The Daunt en toen scrolde ik eens naar links en dacht ik wow dit gebied is vele malen groter dan de map uit HZD en ook veel meer te doen.
Haha ja maar waarschijnlijk is ze zo met een reden, vaak is dat namelijk wel zo :D

Ik heb die missie met Sylens gisteren gehad.......... O-)
spoiler:
Wat een grote verandering van het verhaal zeg, veel nieuwe sterke vijanden die je gewoon geen enkele schade kan doen. Terwijl Sylens duidelijk zegt dat ze jou nodig hebben als ze zien wie je bent, maar zover komt het geen eens door hun arrogantie.

Ik ben nu net wakker geworden in dat kamp en heb vervolgens die gewonde machine geholpen.

---------------

Wauw!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8TvAOdDEkRhSI66oQ4-bOskuPAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gea8YklkjTI1x9y2aOr82C7w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/affrkcw47bRsm4gQRCuihxMHAxY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yX5Qyjy07tRTSq7gB8l6WsdZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LYo130SY2sJfiMqRD_JIE5b8mc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B3xEIaVR9rw9W6EEgA9qIP93.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/afpBpY4T7iQVQUTCAhBTVOOUKpo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OBW0q4384hBweiKtsK1Tfk5a.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door G_Dragon op 30-05-2024 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 08:42:
[...]

Haha ja maar waarschijnlijk is ze zo met een reden, vaak is dat namelijk wel zo :D

Ik heb die missie met Sylens gisteren gehad.......... O-)
spoiler:
Wat een grote verandering van het verhaal zeg, veel nieuwe sterke vijanden die je gewoon geen enkele schade kan doen. Terwijl Sylens duidelijk zegt dat ze jou nodig hebben als ze zien wie je bent, maar zover komt het geen eens door hun arrogantie.

Ik ben nu net wakker geworden in dat kamp en heb vervolgens die gewonde machine geholpen.

---------------

Wauw!!!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is een prachtig spel maar ik heb wel iets ontdekt wat ik best matig vind dat zijn dat de wolken niet bewegen maar dus alleen de sterren op de achtergrond. Ook kwa verhaal word nu meer duidelijk dat is wel prettig en we hadden het kunnen weten gezien de 3 rode vallende sterren in de trailer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Pimmuz schreef op zondag 2 juni 2024 @ 12:02:
[...]

Het is een prachtig spel maar ik heb wel iets ontdekt wat ik best matig vind dat zijn dat de wolken niet bewegen maar dus alleen de sterren op de achtergrond. Ook kwa verhaal word nu meer duidelijk dat is wel prettig en we hadden het kunnen weten gezien de 3 rode vallende sterren in de trailer.
Ja prachtig is het spel zeker! Deze kwaliteit zie je zelden..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKkNPl7QcaT2rXIERCPbD58YkqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w10bfE1B1oJxAQ1tAsKtNMBj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_hPDCXZMTyVeKvSkrg7We-L1b8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YGs4LkU5YfBbLyPIRnmqqFka.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVIEtx722yReSYSiR9lK8POhb5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0kK9V19V1X30Adb5ePVc7AqQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben heel benieuwd hoe het verhaal uiteindelijk die duidelijkheid gaat geven aan de speler :)

spoiler:
Heb net beta in de basis en met haar gesproken, die helemaal in paniek schiet omdat we minder ver waren dan zij dacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Mmm zover ben ik nog niet dus ookal heb je netjes aangegeven 'spoiler' moest ik er toch even op klikken :p

Ik moet nu die 3 sub functies terughalen maar heb eerst even al het gebied verkent wat je met de eerste tallneck vrijspeelt.

Moet zeggen van alle nieuwe tegenstanders ik die Clawstriders toch wel het irritants vind maar ze houden niet van shock dus soms redelijk snel plat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Pimmuz schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:24:
Mmm zover ben ik nog niet dus ookal heb je netjes aangegeven 'spoiler' moest ik er toch even op klikken :p

Ik moet nu die 3 sub functies terughalen maar heb eerst even al het gebied verkent wat je met de eerste tallneck vrijspeelt.

Moet zeggen van alle nieuwe tegenstanders ik die Clawstriders toch wel het irritants vind maar ze houden niet van shock dus soms redelijk snel plat :D
Ik vind dat wel belangrijk want je kan er niet vanuit gaan dat iedereen het spel al heeft gespeeld, heb ik jou nou ingehaald?

Ben wel blij dat je niet zoals bij Zero Dawn al vrin vrij vroeg in het begin een van de beste armors kan kopen en het hele spel de beste effecten heeft, daar hebben ze wel van geleerd en anders gedaan in The Forbidden West. Ook het upgraden is flink aangepast, meer uitdaging!

Die Clawstriders ben ik nog niet veel tegengekomen, maar vind ze echt op een raptor lijken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

G_Dragon schreef op zondag 2 juni 2024 @ 13:29:
[...]

Ik vind dat wel belangrijk want je kan er niet vanuit gaan dat iedereen het spel al heeft gespeeld, heb ik jou nou ingehaald?

Ben wel blij dat je niet zoals bij Zero Dawn al vrin vrij vroeg in het begin een van de beste armors kan kopen en het hele spel de beste effecten heeft, daar hebben ze wel van geleerd en anders gedaan in The Forbidden West. Ook het upgraden is flink aangepast, meer uitdaging!

Die Clawstriders ben ik nog niet veel tegengekomen, maar vind ze echt op een raptor lijken :p
Daar lijkt het wel op ik heb er ook niet veel tijd ingestopt afgelopen week en ik kan soms uren bezig zijn met stomme dingen zoals al die vraagtekens verkennen 8)7

Maar de wapens & armor uitrusting lijkt idd veel beter in balans je moet er nu echt wat voor doen en dat is best prettig. Ik ben ook ontzettend Jurassic Park dus dino fan en ja sommige machine's lijken verrekte veel op bepaalde dinosaurussen o.a. de Plawhorn en Clawstrider ja 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Gewoon weer wat fotos..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eQsXn8aB9T9JYxLojO4n0UB3b1o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pN2P8kXahXnjYQteG61SLOGc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uKahbE2L-lLMsGLdfxwKjToR2qk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zPLzbSQ68IW4FnX7PjaysSRg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ILYvXl8FAoUULtDAC6sax72e1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZzULuEnBAUeonWVmasJBWHLn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Weer een stuk verder in het spel, vanmiddag vooral bezig gehouden met het upgraden van mijn bag..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AnBKyxG0S7LZ8WMO6A0Do5XyRms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QuXKnBRFVIoNPiA0MGkJ2yDN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sRhFuc0dQ8-AXH1lbwTBmwdsHH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wSWy0SN7zFOOFyVFwAnOFKtr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XvNQe9PjBMoYsGSNUcdD3Tmw4w8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7wnTrJsNrZYIFZ53KJHDOYx5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:27
G_Dragon schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:58:
Weer een stuk verder in het spel, vanmiddag vooral bezig gehouden met het upgraden van mijn bag..

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er weer prachtig uit d:)b
Wellicht dat ik deze game ook ga kopen wanner ik met mijn huidige playthrough van Ghost of Tsushima klaar ben.

Ik heb de eerste van Horizon nooit helemaal uitgespeeld, ondanks dat ik best ver was.
Is dat nodig om met deze te beginnen? Dacht dat ik ooit iets gelezen had dat er een soort van samenvatting van deel 1 was in Forbidden West.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Vortigen schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 02:22:
[...]

Ziet er weer prachtig uit d:)b
Wellicht dat ik deze game ook ga kopen wanner ik met mijn huidige playthrough van Ghost of Tsushima klaar ben.

Ik heb de eerste van Horizon nooit helemaal uitgespeeld, ondanks dat ik best ver was.
Is dat nodig om met deze te beginnen? Dacht dat ik ooit iets gelezen had dat er een soort van samenvatting van deel 1 was in Forbidden West.
Als je om mijn mening vraagt wel, want niet alles word je verteld in de recap die je aan het begin van The Forbidden West krijgt te zien. Daar worden allemaal de hoofdlijnen van het verhaal uitgelegd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

nieuws: PlayStation en Guerrilla Games kondigen LEGO Horizon Adventures aan

Mmm heb nog nooit een Lego game gespeeld en dit kan de eerste worden :+

Ben ook maar eens met die photomode aan de gang gegaan vooral omdat ik toch ook wat glitches tegenkom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SOaFzvJVJFn1oSBddOX-OeI239Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ItRr3c07fgpErAkriVsSphgC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTsQg58LEOHf715V5K1d2bEDlkE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iTnskoXvKvsqxRaPyDD94Wtj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Pimmuz schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 11:42:
nieuws: PlayStation en Guerrilla Games kondigen LEGO Horizon Adventures aan

Mmm heb nog nooit een Lego game gespeeld en dit kan de eerste worden :+

Ben ook maar eens met die photomode aan de gang gegaan vooral omdat ik toch ook wat glitches tegenkom.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja weet nog niet zo wat ik van die Lego Horizons moet vinden, maar als je eenmaal een beetje handig word met die fotomodus dan kan je echt pareltjes maken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DoiVVT1MEacq287PGQcLFTQmnkk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bsiIwZYRnl7PwOprL0qCWYe0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MW6NMYSoZCvcuEJagDTWiIHqIHI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5hPNykGTFGsBv2SaNXszYMk0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RELKiqJEs056NaSIy8ULH7750-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qmYuoRbjSnhfA1NUmMgmB0c9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYOSMEozuHIlFrSKImy2ZqSNTeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TIpxTTs2ktG5c6tNTKBaCQpq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
@Pimmuz Inmiddels ben ik weer een flink stuk verder in het verhaal en nog maar 3 hoofd missies te gaan, ergens wil ik doorspelen om mijn backlog bij te werken en met God Of War te beginnen zodat ik rond Oktober voor een groot deel klaar ben met de spellen op mijn lijst. Maar aan de andere kant wil ik nog honderde uren genieten van deze prachtig spel :)

Wederom wat screenshots van mijn speeluren van vanavond, zal het dit keer wel netjes in dit topic plaatsen want kreeg helaas telkens onnodig commentaar dat ik het in de Playstation 5 topic plaatste.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GzF4dOEi1cpCPOb4wN13HVWUNkQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CkOdxFvpZoRzWvzWlSs11ZXn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZIBWDVQS1_jer0Vp3_vkvppukM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CWLiytEjzaNKu8RbcS3JFy9X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zoYSorngAP_SLjLs8LHg4xAFXVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJIZ4bnnX1rCcne048kMf0RE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lFjo8A1cMR7-gEEAnm7hLJjx3Fs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/myGd1BrHJUAkb4K4IBdAuXI8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQQ0XFGGIJRVa_J_sJqw69CVJ9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8nLMrPkTyypf9hMraxh0mEFc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0G36gVlvvKNq7zYo7vJo2NrGF_c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A6ISomPUDZ0IQskODL2IC1MV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2024 08:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Vanavond The Forbidden West uitgespeeld, nog lang geen 100% behaald want daarvoor moet ik nog heel veel doen. Maar wil eerst begonnen met een ander spel (God Of War), ga later wanneer ik een paar maand niks heb te spelen wel voor die 100%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VsN6USAeTgG1L9Wy7zEL0eD-IKs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uUJaq2IuhZ0f7dca8Eo3Pskx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZTK-kEEU0Sx34Cry9Qfm2pDvII=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HWGdUdXgQoXBD5vP1SF8TZC0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfzhJzJFXX3QjS9-TA_ZGO76-pI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IeCP8nYd2CnXKLBoLDYyl5pw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6EpG83yi8b4Bs430yTCTH7TXHg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xr2zij7RGn3IXfggyvBJb5jo.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Zo zo dat heb je vlot gedaan of tjah ik ben denk gewoon erg traag :P

Ben nu nog bezig met die subfuncties speeltijd zit richting de 50uur maar vermaak me prima :D
Maar eh die DLC heb je dus ookal afgerond? Gebeurt dat deze keer wat logischer? Als in krijg ik vanzelf een seintje wanneer ik daar aan moet beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Pimmuz schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 18:31:
Zo zo dat heb je vlot gedaan of tjah ik ben denk gewoon erg traag :P

Ben nu nog bezig met die subfuncties speeltijd zit richting de 50uur maar vermaak me prima :D
Maar eh die DLC heb je dus ookal afgerond? Gebeurt dat deze keer wat logischer? Als in krijg ik vanzelf een seintje wanneer ik daar aan moet beginnen?
Ik ben op een gegeven moment de focus gaan leggen op het verhaal, denk dat ik daarom opeens een stuk sneller ging. Bij het eind gevecht was ik level 38 en na het uitspelen level 40, dus je krijgt ook aardig wat XP van de laatste missie. Ik ga als ik mijn backlog van Playstation & Xbox heb afgewerkt nog voor de 100%. Maar dan op mijn dooie gemak..

Geen idee of ik de DLC wel heb, want ik heb hem gespeeld via Playstation Plus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-05 14:11

f.h

Krijg zojuist een melding dat de Burning Shores DLC afgeprijsd is naar €9,99 in de PSN store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

f.h schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:39:
Krijg zojuist een melding dat de Burning Shores DLC afgeprijsd is naar €9,99 in de PSN storen.
Da's toevallig ik ben er vandaag aan begonnen na het voltooien van de maingame.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Gisteren Forbidden West uitgespeeld. Twijfel of ik de DLC ga halen.

+ Geweldig mooie graphics.
+ Gameplay an sich is beter dan 99% van de overige games. Aloy beweegt en springt zoals je zou verwachten. Bij een spel als Elder Scrolls Online hangt je char bijna 3 seconden in de lucht voordat hij weer landt na een sprong.
+ Uitgebreide wereld
+ De airglider (of hoe het ding ook heet)

- Leunt veel te veel richting sci-fi en futuristische nonsense naarmate het verhaal vordert
- Aloy praat echt veel te veel. Die gesprekken lijken gewoon soms niet te stoppen.
- Upgrade systeem van de wapens en armor vind ik niet interessant. Het is ook omslachtig om de onderdelen soms bij elkaar te zoeken. Dan ben je afhankelijk van RNG of je een bepaalde enemy soort tegenkomt voor bepaalde loot.
- Het verhaal is in de kern interessant, ware het niet dat het in mijn ogen veel te veel gaat over 'jullie clan is slecht en mijn clan is goed'. Het is bijna bij het racistische af. En ieder dorp wat je bezoekt heeft bijna weer ruzie met een andere tribe.
- Matig level systeem. Ik heb liever 1 ability point per level o.i.d. en dat mijn stats deels omhoog gaan. Nu heb je in feite geen stats (buiten je armor om), maar strooien ze wel met ability points.
- De woke cast wordt snel vermoeiend. Alsof men een checklist diversiteit wilde afwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Anoniem: 1456976 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:57:

- Upgrade systeem van de wapens en armor vind ik niet interessant. Het is ook omslachtig om de onderdelen soms bij elkaar te zoeken. Dan ben je afhankelijk van RNG of je een bepaalde enemy soort tegenkomt voor bepaalde loot.
.
Als je lukraak hoopt upgrades te scoren is het inderdaad niet interessant. Maar er zit juist een heel idee achter, je moet naar de juiste gebieden gaan om de juiste machines te vinden voor je upgrades en ook het juiste wapen gebruiken tegen die machines zodat je niks kapot maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:47

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• combimagnetronn
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-05 19:08
Ik denk dat ik ongeveer bij het einde ben aangekomen, maar wat een flauw verhaal na zero dawn zeg.. Ik had iets meer verwacht, of mijn verwachting lag meer bij het sci-fi gedeelte dan het clan debacle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
na de voorlaatste missie kan je op de sunwing vliegen, en wow! de game krijgt een andere dynamiek, magnifiek gedaan en zo zen ook rondvliegen, mooi!

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Anoniem: 1456976 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:57:
Gisteren Forbidden West uitgespeeld. Twijfel of ik de DLC ga halen.

+ Geweldig mooie graphics.
+ Gameplay an sich is beter dan 99% van de overige games. Aloy beweegt en springt zoals je zou verwachten. Bij een spel als Elder Scrolls Online hangt je char bijna 3 seconden in de lucht voordat hij weer landt na een sprong.
+ Uitgebreide wereld
+ De airglider (of hoe het ding ook heet)

- Leunt veel te veel richting sci-fi en futuristische nonsense naarmate het verhaal vordert
- Aloy praat echt veel te veel. Die gesprekken lijken gewoon soms niet te stoppen.
- Het verhaal is in de kern interessant, ware het niet dat het in mijn ogen veel te veel gaat over 'jullie clan is slecht en mijn clan is goed'. Het is bijna bij het racistische af. En ieder dorp wat je bezoekt heeft bijna weer ruzie met een andere tribe.
- Matig level systeem. Ik heb liever 1 ability point per level o.i.d. en dat mijn stats deels omhoog gaan. Nu heb je in feite geen stats (buiten je armor om), maar strooien ze wel met ability points.
- De woke cast wordt snel vermoeiend. Alsof men een checklist diversiteit wilde afwerken.
kwa beleving vond ik ZeroDawn beslist beter, logisch, want het was nieuw etc; de verrassende, fantastische events in ZeroDawn zijn deze keer bekender; was dus beetje bang van veel van hetzelfde met Forbidden West; deels waar, maar vlieg-mechanismes maken al wat goed en exploren blijft leuk!

ik vond Aloy nogal kil en bitchy (en puffy) deze keer, snap niet hoe dat door de QA is gekomen

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste