Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:55
kazuka schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:28:
[...]

Vergeet niet dat Burning Shores PS5-only is, hij komt niet uit voor de PS4.
8)7 ah kak :'(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Duurt wel erg lang het review embargo.... slecht en vervelend is dat deze dagen .

Wel ge pre ordered 100% koop maar mogen ze wel eens mee stoppen die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vraag me af of er überhaupt een review embargo is voor DLC. Ik meen dat Sony nog geen mogelijkheid had om DLC vooraf als review code aan outlets te sturen en ze dus net als de rest moeten wachten tot release date.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-05 08:39

s0kkie

Cowabunga

Is een review nog echt nodig als het gewoon dezelfde game is als de main game dat al lange tijd uit is met al honderden reviews? Dan gaat het alleen over het verhaal en dat brengt alleen maar spoilers :+

[ Voor 13% gewijzigd door s0kkie op 18-04-2023 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Er is nu een 15 GB update voor de PS5 voor Forbidden West. Ik verwacht als voorbereiding voor de DLC. Die was er vanochtend nog niet.

De DLC schijnt rond de 18 GB te zijn, maar ik denk dat die nog niet gedownload is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:29
Toch maar eens gaan kijken naar een PS5 aangezien Burning Shores niet beschikbaar komt voor PS4.
Op PS4 was het al prachtig dus ben heel benieuwd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Vlassie1980 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 16:00:
Toch maar eens gaan kijken naar een PS5 aangezien Burning Shores niet beschikbaar komt voor PS4.
Op PS4 was het al prachtig dus ben heel benieuwd :-)
Ik krijg mijn vrienden ook maar niet over op de PS5. Als je bij Playstation blijft hangen kun je maar beter snel een PS5 kopen, want dan heb je langer plezier van de PS5 :)
Die PS4 games werken toch allemaal nog.

Vrienden van mij miepen over dat ze dan ook een andere TV moeten hebben…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Hann1BaL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:57:
Er is nu een 15 GB update voor de PS5 voor Forbidden West. Ik verwacht als voorbereiding voor de DLC. Die was er vanochtend nog niet.

De DLC schijnt rond de 18 GB te zijn, maar ik denk dat die nog niet gedownload is.
Patch notes

Version 1.21
Released 4/19/2023[1]

NEW FEATURES

Introduced new accessibility features, including:
Enlarging Subtitles
Auto-Pickup
Color Blindness settings
Auto camera
Navigation assist in Focus Mode
Thalassophobia mode
Additional accessibility features
Support for Horizon Forbidden West: Burning Shores expansion has been added.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Ben benieuwd hoelang de DLC is na het installeren van de DLC en de patch is het beestje 129gb groot en is de progress van 100% teruggelopen naar 77%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

https://www.gamesradar.co...the-size-of-the-main-map/

Lijkt aardig groot!

Zijn er echt nog zo weinig mensen met een PS5 of ben ik gewoon de enige die hyped is?! haha :+ 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door NightShadow22 op 18-04-2023 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:53
NightShadow22 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:43:
https://www.gamesradar.co...the-size-of-the-main-map/

Lijkt aardig groot!

Zijn er echt nog zo weinig mensen met een PS5 of ben ik gewoon de enige die hyped is?! haha :+ 8)7
1/3e van de main map, dat is echt flink inderdaad!

Is het eigenlijk bekend wat de speelduur is van de DLC?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:08

scorpie

Supra Addict

Ik heb de DLC al gepreload! Can't wait for tomorrow! Damn ik ben echt hyped haha Je bent niet de enige NightShadow22 :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

scorpie schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:59:
Ik heb de DLC al gepreload! Can't wait for tomorrow! Damn ik ben echt hyped haha Je bent niet de enige NightShadow22 :D
Mooi om te horen! :*) :*)

Hoop dat je er van geniet morgen man! laat ons weten wat je ervan vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Gynnad schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:13:
[...]

Dat nog niet, er schijnen geen review codes te zijn uitgegeven :+ (Bron Twitter )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:03

Zyron

BWRAAAAP

Verdammt, gisteren de DLC alvast gepreload... komt er nu nog een patch van 14.433 GB overeen. :(

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Zyron schreef op woensdag 19 april 2023 @ 00:18:
Verdammt, gisteren de DLC alvast gepreload... komt er nu nog een patch van 14.433 GB overeen. :(
Was hier al heel wat uurtjes leesbaar hehe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Even een toast to the life of Lance Reddick gelijk alweer een hele dikke rol! RIP prachtige voice actor! _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door NightShadow22 op 19-04-2023 00:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:03

Zyron

BWRAAAAP

NightShadow22 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 00:21:
[...]

Was hier al heel wat uurtjes leesbaar hehe :9
Nachtdienstritme. :P

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

haha :P ik had gister ook nachtdienst met Horizon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Sony moet nog even aan het werk. Ik had Burning Shores ingesteld om te downloaden wanneer beschikbaar. Vanochtend even de game gestart en op het titelscherm stond: Burning Shores will be available after download.
Preloaden deed dus niets en dat heb ik specifiek wel ingesteld: Preload when available.

Maar download was niet gestart en de PS5 stond in rest mode de hele tijd. Ik moest zelf naar Burning Shores zoeken en dan de download starten. Dat heb ik gedaan en de download gestart. Dat duurde niet erg lang en daarna Forbidden West weer gestart, maar het laat wel zien dat het niet zomaar begint met downloaden, zelfs niet na zelf de game te starten…

Verder nog niet begonnen, want werk, maar de PS staat nu tenminste klaar om te gaan :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hann1BaL op 19-04-2023 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Gynnad schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:13:
[...]

Speelduur hangt van je definitie af: Doe je alleen main missions op Story dan zul je veel sneller klaar zijn dan ook alle Erands, Side Missions te volbrengen op Ultra Hard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:47
Voor degenen die een sneakpeak van de map willen 😉
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-BAmKmeGVvTCNKmXSmHvy6ous8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/avm0NHEnw7B0nzrqyddCwWHA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

klopt het dat ik ultra hard niet kan selecteren omdat ik ooit de difficulty eens omlaag heb gedaan naar very hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:08

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hann1BaL schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:55:
[...]

Speelduur hangt van je definitie af: Doe je alleen main missions op Story dan zul je veel sneller klaar zijn dan ook alle Erands, Side Missions te volbrengen op Ultra Hard.
Precies, maingame is volgens mij in 25-30 uur uit te spelen, terwijl ik zo'n 90 uur bezig ben geweest omdat ik een groot gedeelte van de sidecontent ook gedaan heb.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Dit is toch echt grafisch toch wel de mooiste game tot op heden op de PS5 tjonge jonge wat een verwennerij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:08
NightShadow22 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 18:17:
Dit is toch echt grafisch toch wel de mooiste game tot op heden op de PS5 tjonge jonge wat een verwennerij
Heerlijk _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Lekker hoor _/-\o_ Boel wat verkend en eerste sidequests gedaan. Even weer wennen aan de controls etc. Maar hier ziet er inderdaad weer prachtig uit, kan nog niet zeggen of het mooier is dan FW want die was ook al prachtig.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2023 01:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blueeyesz321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-04 20:58
Gisteravond de eerste paar uurtjes gespeeld, maar zoals NightShadow22 ook al zegt. Grafisch weer prachtig en natuurlijk wel weer wennen aan de besturing. Afgelopen tijd The Last of Us 1 en 2 gespeeld.

Wel een paar crashes meegemaakt, maar deed niet onder voor het speelplezier. Wel wennen aan de nieuwe machines omdat je de nieuwe zwakheden moet bekijken. Met FW wist ik op een gegeven moment de zwakheden van de machines wel uit mijn hoofd.

Wil niet te veel spoilen en anders sorry, maar ook al een leuke uitdaging gezien een Alpha Slaughterspine en Alpha Thunderjaw bij elkaar.

Al met al 20 euro weer goed besteed :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Wel een heerlijk gevoel om in de credits te staan met de dlc *O*
Ben zelf nog bezig met de dlc (bijna aan het einde), maar kon niet wachten om te checken of ik er bij sta en ging maar even een playthrough op YT voor de credits opzoeken >:)

[ Voor 57% gewijzigd door s0kkie op 20-04-2023 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

s0kkie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 11:31:
Wel een heerlijk gevoel om in de credits te staan met de dlc *O*
Ben zelf nog bezig met de dlc (bijna aan het einde), maar kon niet wachten om te checken of ik er bij sta en ging maar even een playthrough op YT voor de credits opzoeken >:)
Tof man! gewoon nieuwschierig wat was je bijdrage?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

NightShadow22 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 11:53:
[...]

Tof man! gewoon nieuwschierig wat was je bijdrage?
Op de finance 8) dus niet in het creatieve proces, maar ik zorg er wel voor dat de creatieve mensen de mogelijkheid krijgen om creatief te blijven lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

s0kkie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 13:19:
[...]

Op de finance 8) dus niet in het creatieve proces, maar ik zorg er wel voor dat de creatieve mensen de mogelijkheid krijgen om creatief te blijven lol
dat is ook heel belangrijk! :*)

Eentje om in te lijsten prachtige game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Net weer 2,5 uur gespeeld, zit er alweer helemaal in. Het enige wat tegen valt is de realisatie dat over een aantal uur weer voorbij is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:08
Ik heb even een vraagje. Kun je niet met alle bogen sliden en schieten? Met sommige bogen kom ik dan in een slomo en kun je beter richten. Is dit gewoon zo of moet ik iets van perks toevoegen?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:02
Erg aan het genieten van Burning Shores. Map is prachtig gemaakt, graphics op performance zijn echt veel beter (maar komt ook door voorgaande patches) en de nieuwe robots zijn tof. Net een ruïne gecleared en daar kreeg ik een side quest van met een oude bekende. Echt heel tof en mooi gemaakt!

Ik vind de open wereld gameplay wel verouderd maar de rest is van zon hoge kwaliteit dat het niet zoveel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Daan0s schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 12:39:
Erg aan het genieten van Burning Shores. Map is prachtig gemaakt, graphics op performance zijn echt veel beter (maar komt ook door voorgaande patches) en de nieuwe robots zijn tof. Net een ruïne gecleared en daar kreeg ik een side quest van met een oude bekende. Echt heel tof en mooi gemaakt!

Ik vind de open wereld gameplay wel verouderd maar de rest is van zon hoge kwaliteit dat het niet zoveel uitmaakt.
In wat voor opzicht vind je die gameplay dan verouderd?

Ik speel wel op favor resolution. Lange tijd op performance mode gespeeld en dacht dat ik dan niet meer terug kon, maar ik vind het prima spelen op de resolution mode en geniet gewoon van alle eye candy. Prachtig weer.

Die stomme kikker is wel een lastige vriend vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
Hann1BaL schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 13:33:
[...]

Ik speel wel op favor resolution. Lange tijd op performance mode gespeeld en dacht dat ik dan niet meer terug kon, maar ik vind het prima spelen op de resolution mode en geniet gewoon van alle eye candy. Prachtig weer.

De opzet van de side missions (alhoewel dat bij BS wat minder lijkt) en de andere activiteiten. Eigenlijk zijn het redelijk standaard open wereld dingen die we al 100x hebben gezien, alleen in een heel mooi jasje. Het craften, upgraden etc, niet echt spannend en dus redelijk standaard. In dit geval stoort het me niet (genoeg) maar voor deel 3 hoop ik wel op meer vernieuwing. In welke vorm, geen idee. Maar daar ben ik gamer voor. Miepen maar geen oplossing hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Daan0s schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 14:23:
[...]

De opzet van de side missions (alhoewel dat bij BS wat minder lijkt) en de andere activiteiten. Eigenlijk zijn het redelijk standaard open wereld dingen die we al 100x hebben gezien, alleen in een heel mooi jasje. Het craften, upgraden etc, niet echt spannend en dus redelijk standaard. In dit geval stoort het me niet (genoeg) maar voor deel 3 hoop ik wel op meer vernieuwing. In welke vorm, geen idee. Maar daar ben ik gamer voor. Miepen maar geen oplossing hebben :+
Ok, maar dat is een beetje een algemene beschrijving van een open wereld game :) Het is niet dat andere open wereld games daar anders in zijn en HFW dus ouderwets.. Het concept is wel hetzelfde, maar dat geldt toch eigenlijk ook voor alle type games?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Een open wereld game valt inderdaad niet heel veel aan te vernieuwen. Wat ik met Horizon juist heb is dat je gewoon die wereld intrekt en dan van alles ziet en tegenkomt en vrij organisch tegen sidequests en activiteiten aanloopt. Terwijl ik bij andere open wereld games veel vaker op de map kijk en dan icoontjes afwerk

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pTKmvaQSyTKrqQZ_ZgInWos-J7o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tLc7vbRi7xgKtEvBsFkxoKav.jpg?f=fotoalbum_large

Een erg goed getimede foto in de photo mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebastiaanQ
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 21-04-2023
Lieve mensen, ik zit met een probleem. Ik heb kennelijk de dlc gekocht in een andere regio. Zonder dat ik het wist kocht ik Burning Shores op de Amerikaanse store, terwijl ik een Europese disc heb.

Kan ik iets doen? Ik kan sowieso de Europese versie niet kopen omdat je p je account kennelijk niet van regio kan veranderen.

Is het wellicht mogelijk dat ik de game verwijder en de versie op PlayStation Now installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Chaoss schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 17:39:
Een open wereld game valt inderdaad niet heel veel aan te vernieuwen. Wat ik met Horizon juist heb is dat je gewoon die wereld intrekt en dan van alles ziet en tegenkomt en vrij organisch tegen sidequests en activiteiten aanloopt. Terwijl ik bij andere open wereld games veel vaker op de map kijk en dan icoontjes afwerk
Na de honeymoon phase ben ik toch wel lichtelijk teleurgesteld in de hoeveelheid content van deze DLC hij is prachtig alle missies zijn tof ik spoil even niet het aantal + side quests maar Frozen wilds had toch echt veeeeeel meer vlees op het bot.

Vind ik jammer, verder geweldige DLC en nooit eerder vertoonde graphic fidelity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Hann1BaL schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 13:33:
[...]

Ik heb echt genoten van de kikker op very hard, vind ik zo geweldig aan deze game die bullet sponge enemys ik voel me na ze liggen echt een monster slayer die een epische battle heeft overleefd, 2 tegelijk is nog leuker :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Daan0s schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 12:39:

Performance is sinds VRR echt niet meer nodig, Zowel Balanced als Resolution lopen butter smooth.

Speel zelf op balanced vind die net wat lekkerder spelen maar als je over een 120HZ scherm met VRR beschikt kun je performance wel laten voor wat het is je mist echt wat als je voor performance kiest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
NightShadow22 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 21:15:
[...]

Performance is sinds VRR echt niet meer nodig, Zowel Balanced als Resolution lopen butter smooth.

Speel zelf op balanced vind die net wat lekkerder spelen maar als je over een 120HZ scherm met VRR beschikt kun je performance wel laten voor wat het is je mist echt wat als je voor performance kiest.
Dat mag je vinden, ik vind performance nog steeds veel fijner lopen dan Balanced. Heb een tv met 120hz en VRR maar toch vind ik het niet zo soepel als performance. Heb het even geprobeerd maar heb hem toch weer teruggezet. Vond het grafische verschil ook niet zo enorm meer vergeleken met eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

NightShadow22 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 21:10:
[...]

Na de honeymoon phase ben ik toch wel lichtelijk teleurgesteld in de hoeveelheid content van deze DLC hij is prachtig alle missies zijn tof ik spoil even niet het aantal + side quests maar Frozen wilds had toch echt veeeeeel meer vlees op het bot.

Vind ik jammer, verder geweldige DLC en nooit eerder vertoonde graphic fidelity.
Is toch logisch bij een uitbreiding van 20 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Chaoss schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 08:57:
[...]

Is toch logisch bij een uitbreiding van 20 euro?
Nee helemaal niet, Frozen wilds was ook 20€

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-05 21:58

Aight!

'A toy robot...'

Ik vindt het op zich wel een prima uitbreiding (nog niet heel ver, net die toren gedaan).

Maar ik had met de Frozen Wilds wel meer 'nieuwheid' dat vindt ik bij deze uitbreiding wel tegen vallen.
Een paar nieuwe skills, maar geen echt nieuwe dingen. Bij Frozen Wilds was de 'overdraw' nieuw, maar daardoor werd ook je ook wel echt sterk in de normale game.

Ben nu een beetje met die bersek boog aan het spelen, maar het lukt nog niet echt hahaha.

Welke nieuwe skills vinden jullie het fijnst?

Qua verhaal vindt ik het tot nu toe wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Aight! schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 14:49:
Ik vindt het op zich wel een prima uitbreiding (nog niet heel ver, net die toren gedaan).

Maar ik had met de Frozen Wilds wel meer 'nieuwheid' dat vindt ik bij deze uitbreiding wel tegen vallen.
Een paar nieuwe skills, maar geen echt nieuwe dingen. Bij Frozen Wilds was de 'overdraw' nieuw, maar daardoor werd ook je ook wel echt sterk in de normale game.

Ben nu een beetje met die bersek boog aan het spelen, maar het lukt nog niet echt hahaha.

Welke nieuwe skills vinden jullie het fijnst?

Qua verhaal vindt ik het tot nu toe wel tof.
Het verhaal is echt super goed!

Ik vond in Forbidden west al een overkill aan skills zitten ik heb echt zoveel skill points over en alles maxed out en ik gebruik al die skills nooit.

Ik overleef op very hard altijd puur met mn Spear thrower en een redelijk normale boog en dat is het ,dus heb me er niet zo aan gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:40
NightShadow22 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 17:18:
[...]

Het verhaal is echt super goed!

Ik vond in Forbidden west al een overkill aan skills zitten ik heb echt zoveel skill points over en alles maxed out en ik gebruik al die skills nooit.
Hoedan? Ik kom er 16 tekort om alles te maxen. Ik moet alleen de laatste mainquest missie nog doen, verder alles gedaan.

Burning Shores heb ik maar even uitgesteld, na nu 122uur op de teller eerst even een andere game doen en dan verder met de DLC. Wat afwisseling nodig want de sleur raakte er een beetje in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Mutatie schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 23:38:
[...]

Hoedan? Ik kom er 16 tekort om alles te maxen. Ik moet alleen de laatste mainquest missie nog doen, verder alles gedaan.

Burning Shores heb ik maar even uitgesteld, na nu 122uur op de teller eerst even een andere game doen en dan verder met de DLC. Wat afwisseling nodig want de sleur raakte er een beetje in
Ik heb voor de main game en alle side quests voor ik aan burning shores begon maar 80 uur op de teller staan op de very hard difficulty en toen ik aan de DLC begon had ik al genoeg punten om de gehele nieuwe skill tree te maxen op een paar punten na die ik daarna verdiende in de DLC van een sleur heb ik nooit last gehad eerlijk gezegd, ik weet niet precies wat je allemaal hebt doorlopen ikzelf puur de main plus alle side quests in de maingame en dan nu die van Burning shores.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
NightShadow22 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 23:45:
[...]

Ik heb voor de main game en alle side quests voor ik aan burning shores begon maar 80 uur op de teller staan op de very hard difficulty en toen ik aan de DLC begon had ik al genoeg punten om de gehele nieuwe skill tree te maxen op een paar punten na die ik daarna verdiende in de DLC van een sleur heb ik nooit last gehad eerlijk gezegd, ik weet niet precies wat je allemaal hebt doorlopen ikzelf puur de main plus alle side quests in de maingame en dan nu die van Burning shores.
Ja geen idee :? . Ik hoorde eerder al eens dat je makkelijk de skill tree kan maxen. Ik speel op normal met easy loot (sinds halverwege het spel aangezet). Alles sidequests, races, arena's, hunting challenges etc. gedaan, verder niks meer te doen. Nja alleen dat bordspel niks mee gedaan. Ik ben alle nederzettingen nog eens afgeweest om te zien of er nog ergens quests zijn, maar niks kunnen vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 22-04-2023 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 22:08

scorpie

Supra Addict

Zo. DLC uitgespeeld. Nu kan ik me nog een tijdje vermaken met alle sidequests enzo :)

Ergens hoop ik dat Guerilla Games nu weer een Killzone gaat maken, ondanks dat ik me heel erg heb vermaakt met de Forbidden serie :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vandaag ook uitgespeeld, volgens mij de sidequests al meegepikt want dat waren er maar een paar. Geen idee hoe lang ik er over gedaan heb maar ik denk 15-20uur. Eind battle was episch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe kan ik mijn 'robot-paardje' weer in de snelkoppeling plaatsen? ik kon het met de beneden-pijltje roepen, maar daar in de plaats is opeens iets anders gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:16

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Farabi schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:29:
hoe kan ik mijn 'robot-paardje' weer in de snelkoppeling plaatsen? ik kon het met de beneden-pijltje roepen, maar daar in de plaats is opeens iets anders gekomen.
Met de pijltjes naar links en rechts kun je switchen tussen alle opties die je daar hebt.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:16:
[...]

Met de pijltjes naar links en rechts kun je switchen tussen alle opties die je daar hebt.
Thnx, kan ik parryen tijdens een gevecht? Is er geen soort schild die ik bezit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

al je moves staan gewoon in je optie menu wat je kunt doen, welke buttom combo etc
En welke je nog moet leren etc.

in burning shores heb je ook mogelijkheid voor soort schild.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Maxima krijgt Horizon les :+

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:51
Forbidden West complete edition komt 6 oktober uit op de PS5 en begin 2024 op PC.

https://blog.playstation....-is-coming-to-ps5-and-pc/

https://store.steampowere...en_West_Complete_Edition/

[ Voor 18% gewijzigd door Raem op 27-09-2023 14:17 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Daan0s
Mooi spel, veel plezier aan beleefd. Maar hoop wel dat in het volgende deel de gameplay niet meer het standaard open wereld gedoe is. Dat voelde wel wat verouderd aan, combat, verhaal en met name de graphics waren weer top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Burning shores vond ik een beetje een domper zeg. Heel mooi, vast ook een goed verhaal.
Maar jeetje wat was dat makkelijk, de hoeveelheid aangeboden health-restore/consumables tijdens bossfights is m.i. over de top. En de puzzels losten zichzelf op, al merkte ik wel minder hints van Aloy.

Het stukje garage vond ik erg tof.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:00

thijsco19

KTM 990 SMT

Sinds een week de PS5 in bezit en enkele dagen later deze game gekocht.

Eerste keer een PlayStation (of Xbox wat dat betreft) dus sowieso compleet nieuw in de besturing en het spelen met een controler.

Dat gezegd hebbende, wat een geweldige game! Mooie graphics, verhaal tot nu toe gewoon prachtig. Je merkt dat er emotie zit in de personages. Opbouw van het verhaal is ook goed, eerste game niet gespeeld en merk wel dat het af en toe veel nieuw is maar er prima door heen te komen is.

Nu uitgekomen op het punt om het forbidden West te ontdekken. Kan niet wachten om weer verder te spelen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hij komt binnenkort (early 2024) ook uit op de PC.
Nu al zin in!

https://store.steampowere...en_West_Complete_Edition/

edit: was al gepost paar posts hierboven :P

[ Voor 15% gewijzigd door M!chel op 01-01-2024 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-05 06:16
Thanks M!chel; zat er op te wachten!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:53

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Systeemvereisten voor PC zijn nu vrijgegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6aMgnaPU_fZ1DUYocEN41sf3dzY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/al485kRbS8EkdOveIohailF9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Ben normaal helemaal niet van de pre-orders, maar deze is nu toch al aan het pre-loaden.
Ik heb hier echt zo enorm veel zin in!

Is het al bijna donderdag? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:13

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

YouTube: Horizon Forbidden West PC vs PS5: Enhanced Features, Performance Tes...

Een eerste preview van Digital Foundry laat zien dat de PC Port goed is en met DRS zelfs een ryzen 3600 met een oude gpu als de 2070 al goed presteerd.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:53

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

@G_Dragon Misschien een idee om de TS (en/of Topictitel) aan te passen, aangezien het spel nu ook op de PC te spelen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Militia Pilot schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:01:
@G_Dragon Misschien een idee om de TS (en/of Topictitel) aan te passen, aangezien het spel nu ook op de PC te spelen is?
Goeie! Pak ik morgen gelijk op :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Erg goeie port idd.
Hier op een i7 10700k, 32GB ram, RTX 4080 constant 100fps op 4K en alles op max.
Wel DLSS quality en FG aan.

Ziet er erg goed uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 11:08
Gisteren even half uurtje gespeeld. Met mijn 3070 met bijna alles op high en DLSS op performance haal ik op een 1440p scherm rond de 70fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Moet me behoorlijk inhouden hier. Weet niet meer precies waarom ik met de game gestopt ben op de PS5. Overvolle map, combat, weet het niet meer precies. En toch kriebelt het weer om in max settings op pc te kunnen spelen. :P
Sowieso goed om te zien dat het een goede port is geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-05 12:30

KipCurreh

Nightcrawler

Kan er iemand mijn gezin een paar weken onderhouden zodat ik wat tijd kan vrijmaken om Cyberpunk Phantom Liberty, Helldivers 2 en nu ook deze must-have te spelen aub ;)

Ik ga nog even wachten met de aankoop, maar de eerste was al zoooo goed dus deze komt er sowieso..
Nu met de nieuwe RX 7900 GRE onder de motorkap, ik ben benieuwd

[ Voor 11% gewijzigd door KipCurreh op 22-03-2024 15:13 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-05 17:16
Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:58:
Moet me behoorlijk inhouden hier. Weet niet meer precies waarom ik met de game gestopt ben op de PS5. Overvolle map, combat, weet het niet meer precies. En toch kriebelt het weer om in max settings op pc te kunnen spelen. :P
Sowieso goed om te zien dat het een goede port is geworden.
Ik heb hem ook gehad op de PS5 en ik vermaakte me er best mee maar toen ik hoorde dat het ook op de pc uitgebracht ging worden ben ik ermee gestopt :9 Ik heb afgelopen zomer een nieuwe pc in elkaar gezet met een RTX 4090 en een Ryzen 7 7800 x3d en deze game wil ik spelen met alle toeters en bellen op max ;)

Ik zat nog wel te twijfelen tussen Dragons Dogma 2 of HFW maar ben maar voor laatstgenoemde gegaan. Dragons Dogma komt wel een keer in huis als hij gefixt is want de performance schijnt niet al te best te zijn momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Joetje079 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 17:02:
[...]

Ik heb hem ook gehad op de PS5 en ik vermaakte me er best mee maar toen ik hoorde dat het ook op de pc uitgebracht ging worden ben ik ermee gestopt :9 Ik heb afgelopen zomer een nieuwe pc in elkaar gezet met een RTX 4090 en een Ryzen 7 7800 x3d en deze game wil ik spelen met alle toeters en bellen op max ;)

Ik zat nog wel te twijfelen tussen Dragons Dogma 2 of HFW maar ben maar voor laatstgenoemde gegaan. Dragons Dogma komt wel een keer in huis als hij gefixt is want de performance schijnt niet al te best te zijn momenteel.
Dit is een goede showcase ja. :P
Weet nog wel dat ik het enorm naar mijn zin had in het eerste gebeid. Toen ging ik de grote poort uit en het was even slikken. Misschien gewoon tijdelijke open-world vermoeidheid toen.
Ik ga nog even verder twijfelen. ;)
Genietse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:13

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:52:
YouTube: Horizon Forbidden West PC vs PS5: Enhanced Features, Performance Tes...

Een eerste preview van Digital Foundry laat zien dat de PC Port goed is en met DRS zelfs een ryzen 3600 met een oude gpu als de 2070 al goed presteerd.
Ik kan uit persoonlijke ervaring zelfs mededelen dat de game het maximale* uit de steam deck weet te halen.

*720pLow (auto settings) , 30 fps cap in steamOS

Game is verrassend goed speelbaar op zowel SD als eigen PC (2600 ryzen + 5700xt, cpu/gpu usage vrijwel maxed en in balans) PC port van het jaar to nu toe.

** Voor de tweaker , de SD is GPU limited (99%)

editje : pc 1080p60 (vsync) met DRS medium settings

[ Voor 3% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 23-03-2024 01:20 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-05 17:16
Ik denk dat dit de best geoptimaliseerde port is wat ik ooit heb gezien. Totaal geen issues en loopt als een trein :) Tot dusver heb ik geen spijt dat ik de game dubbel heb aangeschaft en de playtrough op de PS5 niet heb afgemaakt.. Ben overigens nog niet heel ver maar ben tot dusver uitermate tevreden over de kwaliteit wat Nixxes hier heeft afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Deze gaat zeker door voor GOTY 2024.
Dit is hoe iedere game zou moeten uitkomen, zonder patches of bugfixes omdat het anders de eerste dag al niet speelbaar zou zijn.
Nixxes: toppers!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:23

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Port draait bijzonder goed (een 4080 super helpt natuurlijk mee), hulde voor Nixxies!

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:59

SkyStreaker

Move on up!

Ik denk (lees: zal mij niet verbazen) dat Nixxes al een beetje langszij betrokken zal zijn geweest tijdens de PS5-ontwikkeling. Wij zijn een klein land en niet noodzakelijk concurrerend op dit gebied. Je kan dan meedenken en sparren over het code-deel in het belang van de PC-poort voor later.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Paar very early game screens.
Schitterend hoeveel details er zijn.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2439335154662624501/1370AEAC51E75EF22CE924CE2FBE73037F5A5D21/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2439335154665527375/E4F0E177DB5FC05287E5157EB21B71E8750FB273/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2439335154665527047/2CD48B4FC077A4E07FCA6A080C2E756FC6056576/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@M!chel Mooie plaatjes hoor!

Volgens mij hebben ze niets aan de studio achtige belichting gedaan? Trok de characters los van de wereld imo.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 23-03-2024 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Klopt idd, characters hebben wel iets overmatig last van randlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M!chel schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 23:31:
Klopt idd, characters hebben wel iets overmatig last van randlicht.
Hero lighting bedoelde ik. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92bjkrDBhe4Vpb9azYrg4EVr9zU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HMWuCGXZMGLM5OdkQGRYa5AG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 23-03-2024 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Dit effect

Afbeeldingslocatie: https://expertphotography.b-cdn.net/wp-content/uploads/2017/07/portrait-lighting-patterns-tips-11.jpg

Ik denk dat dat komt omdat het allemaal met motion capture is opgenomen in een studio. En dat is 1:1 in de game gemonteerd.

[ Voor 32% gewijzigd door M!chel op 23-03-2024 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
M!chel schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 23:45:
Dit effect

[Afbeelding]

Ik denk dat dat komt omdat het allemaal met motion capture is opgenomen in een studio. En dat is 1:1 in de game gemonteerd.
Nee ze gebruiken "hero lighting". Aparte belichting op de characters dat geen onderdeel is van de wereld. Ik vind het best mooi maar meer als uitzondering. Zoiets moeten ze niet in elke game doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05 08:05
toch maar overstag gegaan, kwam op de PS5 maar niet verder / stiekem gewacht om met muis en toetsenbord te kunnen spelen haha.

heb een RTX3070 en Ryzen 7 5800X3D 8 core CPU, wil op QHD gaan spelen, tips voor settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
fib3rlight schreef op zondag 24 maart 2024 @ 10:53:
toch maar overstag gegaan, kwam op de PS5 maar niet verder / stiekem gewacht om met muis en toetsenbord te kunnen spelen haha.

heb een RTX3070 en Ryzen 7 5800X3D 8 core CPU, wil op QHD gaan spelen, tips voor settings?
Speel op 'exclusive fullscreen'.
Verder gewoon kijken wat het best draait op je systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Laatst online: 14:07
Ik heb helaas een iets minder goede ervaring met de port. Over het algemeen draait hij heel lekker, maar bij bepaalde effecten krijg ik, ondanks dynamic resolution scaling met een target framerate van 75, nog maar ongeveer 30fps. Heb (met gebrek aan DF optimised settings) nu de high preset geselecteerd, maar ook op medium heb ik eigenlijk hetzelfde probleem, al valt het iets minder op.

Vooral bij veel rook, regen of de groene corruption overal op de map stort de framerate echt in. Had eerst ook regelmatig last van traversal stutter, maar dat lijkt inmiddels minder te zijn.

Video drivers gisteren geüpdatet en hij draait hier op een RTX3070ti met een Ryzen 5600X. Je zou toch zeggen dat dat geen gekke combinatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-05 10:54
Kan ik de main game skippen en meteen naar de Burning Shores dlc gaan? Heb de main game op ps5 gedaan ooit en wil niet alles opnieuw spelen maar wel graag de dlc op pc ervaren.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Laatst online: 14:07
Frez schreef op zondag 24 maart 2024 @ 15:08:
Kan ik de main game skippen en meteen naar de Burning Shores dlc gaan? Heb de main game op ps5 gedaan ooit en wil niet alles opnieuw spelen maar wel graag de dlc op pc ervaren.
Ik heb nog niks op de PS5 gedaan. Maar bij mij staat er op het startscherm “progress story to unlock burning shores dlc”. Hoe veel je daarvoor moet doen kan ik je (nog) niet vertellen.

Maar mocht je er echt geen zin in hebben zul je vast een save file kunnen vinden die ver genoeg unlocked is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:47
Frez schreef op zondag 24 maart 2024 @ 15:08:
Volgens mij niet, bij de release van Burning Shores op de PS5 werd er door Guerrilla dan ook een infobericht uitgebracht dat je de main story uitgespeeld moest hebben 😉

https://www.google.com/am...ame-hebt-uitgespeeld/amp/

[ Voor 13% gewijzigd door SpeedyNick op 24-03-2024 15:54 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 11:08
Nilsepils schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:17:
Ik heb helaas een iets minder goede ervaring met de port. Over het algemeen draait hij heel lekker, maar bij bepaalde effecten krijg ik, ondanks dynamic resolution scaling met een target framerate van 75, nog maar ongeveer 30fps. Heb (met gebrek aan DF optimised settings) nu de high preset geselecteerd, maar ook op medium heb ik eigenlijk hetzelfde probleem, al valt het iets minder op.

Vooral bij veel rook, regen of de groene corruption overal op de map stort de framerate echt in. Had eerst ook regelmatig last van traversal stutter, maar dat lijkt inmiddels minder te zijn.

Video drivers gisteren geüpdatet en hij draait hier op een RTX3070ti met een Ryzen 5600X. Je zou toch zeggen dat dat geen gekke combinatie is.
Hier heb ik af en toe ook last van tijdens cutscenes, dan blijft hij hangen en paar min later is het weer goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Gisteren een behoorlijk stuk gespeeld van deze game op mn pc. Uurtje of 3 denk ik. (4090/7800X3D/32GB 6000MHz CL30 DDR5, NVME SSD).

Lang geleden dat ik echt onder de indruk was van de graphics van een game... maar wat is dit een ongelofelijk mooi spel zeg!!! Echt niet normaal! Vooral de cutscenes zijn ziek mooi. Echt net echt hoe de gezichten eruit zien! :o :9~

En hij draait ook fantastisch (speel hem op mijn TV op 4K 60FPS HDR alles maxed zonder drops dips of gestotter. Zeer goeie port! Moet hem nog proberen op mn 49 inch UW en zien hoe dat eruit ziet en hoe dat draait, maar op mn TV nog geen énkele drop gezien.).

Edit; de meeste PS ports draaien trouwens erg goed, dus dat doen ze daar goed "bij Sony". _/-\o_

Echt: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Vanavond lekker verder. Nu al zin in! :9

[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 25-03-2024 15:50 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een paar maanden terug Zero Dawn voor het eerst gespeelt en dat beviel wel goed, dus nu ook maar deze gekocht.

Ik heb altijd een beetje een hekel gehad aan upscaling. Niet met goed onderbouwde redenen, puur dat ik het liever zonder wil. Maar met dit spel moet ik er voor het eerst toch maar aan. Met een 7800X3D en 7900XTX is het niet meer te doen zonder FSR aan. Ik haal zonder FSR nog wel iets van 80 fps met vrijwel alle settings op de max, maar 80 fps is toch net te weinig. Nu met FSR aan rond de 100 fps op 3840x1600.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 16:12

MazeWing

The plot thickens...

PilatuS schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 13:06:
Een paar maanden terug Zero Dawn voor het eerst gespeelt en dat beviel wel goed, dus nu ook maar deze gekocht.

Ik heb altijd een beetje een hekel gehad aan upscaling. Niet met goed onderbouwde redenen, puur dat ik het liever zonder wil. Maar met dit spel moet ik er voor het eerst toch maar aan. Met een 7800X3D en 7900XTX is het niet meer te doen zonder FSR aan. Ik haal zonder FSR nog wel iets van 80 fps met vrijwel alle settings op de max, maar 80 fps is toch net te weinig. Nu met FSR aan rond de 100 fps op 3840x1600.
Ik denk dat je er dan aan moet gaan wennen dat meer en meer spellen deze kant opgaan zodat feitelijk een "nieuw" spel enkel nog maar hoge frame rates icm hoge graphic presets kan halen via DLSS, FSR, etc.

Ik was zelf ook eerst behoorlijk "anti" DLSS (zeker versie 1.0 die gewoon slecht was) maar sinds 2.0 is het eigenlijk best goed en zie ik het in de meeste gevallen niet eens meer.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
TIP: Update DLSS and Frame Generation to 3.6.0
Just a quick tip. You should update DLSS and Frame Generation to the latest version. You'll not notice a huge difference, maybe just a little bit better overall sharpness of the image, but its nice to be updated to the latest build.

1. https://www.techpowerup.c...s-3-frame-generation-dll/

2. https://www.techpowerup.com/download/nvidia-dlss-dll/

Download those two .dll files and put them in and overwrite the originals

"X:\Program Files\Steam\steamapps\common\Horizon Forbidden West Complete Edition"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Childofbodom
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-05 20:08
Iemand anders ook last van kelderen performance in cauldrons en in grotten? In de open wereld loopt alles soepel maar zodra ik onder de grond ga (of ergens in een gebouw) dan begint de zaak te stotteren. Dan dropt de fps en verdrievoudigd de frametime.
Cutscenes zijn ook choppy maar daar hebben meer mensen last van.

Specs:
13900k, 32gb ram Ddr5, rtx4090, win11, 144hz gsync tv.
All settings maxed out en FG aan.
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste