Zo doe ik t ook hier...van monitor op tv...stelt niks voor...Rivanov schreef op zondag 2 januari 2022 @ 18:13:
[...]
Ja, ik heb maar één Series X en één PS5.
Zoveel werk is dat niet hoor.. 3 kabeltjes loshalen.
Ethernet, HDMI en voedingskabel liggen gewoon bij de gaming monitor klaar.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:20
Afgelopen maanden weinig kunnen gamen i.v.m huis kopen/verkopen en daarna veel klussen. Dit weekend GoT directors cut weer opgepakt en ik zit er gelijk weer helemaal in, lekker Iki island verkennen.
, Wat mij betreft de goty van 2021, met Rift Apart als goede 2de.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb op de werkkamer een PCtje met Remote play, en in de slaapkamer de PS4 aangesloten met remote play. Werkt ook zeer goed en erg praktisch als je niet competitief online speeltrbfotoeu schreef op zondag 2 januari 2022 @ 20:55:
[...]
Zo doe ik t ook hier...van monitor op tv...stelt niks voor...
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Die pakt de iPad maar om TV te kijkenSteffanS schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:53:
[...]
Ik voorlopig op een monitor in de woonkamer , kan de vrouw nog tv kijken savonds
Nee; we hebben hier in huis een eerlijke verdeling wat dat betreft; dus heb niks te klagen.
Daarom kan ik ook voor de TV zitten; en sowieso lijkt het me nou helemaal niks om op een monitor te spelen; voor mij te klein scherm.. zeker omdat ik de LG CX 65inch gewend ben.
Rupsen, Rapsen.
Licht er natuurlijk aan hoe ver je van de TV af zit, maar 50 cm van een 32 inch monitor kan ik nou niet zeggen dat ik het als klein ervaar 😉. Helaas zijn er nog geen goede betaalbare 4k120+ fatsoenlijke HDR alternatieven in dat formaat. Overigens speel ik nu vooral op de 55 inch OLED in de huiskamer, kan daar minder vaak gamen maar dan breng ik wat vaker tijd met de vriendin door (ook al is dat dan op de ipad met remote play)Metian schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:55:
[...]
Die pakt de iPad maar om TV te kijken![]()
Nee; we hebben hier in huis een eerlijke verdeling wat dat betreft; dus heb niks te klagen.
Daarom kan ik ook voor de TV zitten; en sowieso lijkt het me nou helemaal niks om op een monitor te spelen; voor mij te klein scherm.. zeker omdat ik de LG CX 65inch gewend ben.
Lijkt me bijna meme-waardigcold_as_ijs schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:25:
[...]
maar dan breng ik wat vaker tijd met de vriendin door (ook al is dat dan op de ipad met remote play)
Quality time noemen ze datTwixie schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:28:
[...]
Lijkt me bijna meme-waardig. Ik breng tijd met mijn vriendin door, en dan een foto met vriendin die op TV Netflix kijkt en vriend ernaast die op zijn iPad remote zit te gamen
.
Zonder dat remote play zouden een hoop relaties gesneuveld zijn denk ikTwixie schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:28:
[...]
Lijkt me bijna meme-waardig. Ik breng tijd met mijn vriendin door, en dan een foto met vriendin die op TV Netflix kijkt en vriend ernaast die op zijn iPad remote zit te gamen
.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik zit op 2.70m van m'n LG 65CX af. En op armlengte van de 27" gaming monitor.Metian schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:55:
[...]
Die pakt de iPad maar om TV te kijken![]()
Beide zijn prima.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op een iPad kan je toch ook Netflix kijken.Kalder schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:34:
[...]
Zonder dat remote play zouden een hoop relaties gesneuveld zijn denk ik
Zijn er mensen die Deathloop spelen die ook problemen ervaren met Rest Mode?
Al sinds de eerste versie van Deathloop crasht mijn PS5 wanneer ie in Rest Mode gaat (bewust of eco modus). De PS5 start dan niet meer op met de controller en ik krijg na boot de melding dat de PS5 "wasn't turn off properly".
Met andere games heb ik hier geen last van, dus het lijkt een Deathloop dingetje.
Al sinds de eerste versie van Deathloop crasht mijn PS5 wanneer ie in Rest Mode gaat (bewust of eco modus). De PS5 start dan niet meer op met de controller en ik krijg na boot de melding dat de PS5 "wasn't turn off properly".
Met andere games heb ik hier geen last van, dus het lijkt een Deathloop dingetje.
Ik heb exact hetzelfde probleem (sinds enkele weken) met de rest mode bij Ghost of Tsushima (PS5 editie). Dan lijkt het of de stroom er af is geweest. Heel apart. Blauwe standby led van de PS5 is dan uit en de enige manier is dan de powerknop op de PS5 gebruiken. En dan inderdaad: "wasn't turn off properly".RnB schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:08:
Het gebeurt niet altijd, maar in de afgelopen maand is het me denk ik al wel 3x gebeurd. En ik heb verder geen aanleiding om te twijfelen aan de stroomtoevoer. Het voelt voor mij niet of het een issue is met een spel, maar meer met het operating system van de PS5 of zelfs hardwarematig. Maar omdat jij het ook hebt, heb ik ook een gevoel dat het aan een update van de PS5 ligt.
[ Voor 10% gewijzigd door spaceboy op 03-01-2022 13:12 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Niet per see met Deathloop, maar laatst per ongeluk de PS5 in rest mode laten staan overnachts, en volgende dag hetzelfde probleem, lijkt erop alsof die rest mode bug nog niet helemaal gefixt is.RnB schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:08:
Hmm thanks, dan ligt het misschien inderdaad niet aan Deathloop per se. Misschien dat Deathloop bij mij iets triggert in het OS waardoor de boel crasht.
hmm, gister mijn WD black SN850 binnengekregen, blijkt dat het PCB een tikkie getordeerd is. Ik wou hem even laten liggen en meteen met heatsink installeren (komt vandaag binnen). Maar omdat ik hem toch even wou proberen om er zeker van te zijn dat ie niet DOA is heb ik hem toch in mn PS5 geplaatst. Dat werkte in eerste instantie prima, ware het niet dat mijn PS5 zichzelf uitschakelde met de melding "de m.2 is te heet" . Dat was nadat ik er +-300GB aan data op gekopieerd had vanuit de interne storage (de kopieeractie was al wel net voltooid). Ik dacht dat ie wel zou throttlen om de temperatuur binnen de perken te houden.
Later een paar uurtjes spiderman:miles morales gespeeld vanaf de m.2, nadat ik hem ruim de tijd heb gegeven om af te koelen, en dat ging prima. Vanavond de heatsink er op en dan hoop ik dat ik geen gekke dingen meer zie.
Later een paar uurtjes spiderman:miles morales gespeeld vanaf de m.2, nadat ik hem ruim de tijd heb gegeven om af te koelen, en dat ging prima. Vanavond de heatsink er op en dan hoop ik dat ik geen gekke dingen meer zie.
Deep Rock Galactic staat al gratis in de store.
Net even de tutorial gespeeld, ziet er op zich wel oké uit maar met co-op is volgens mij wel leuker.
Net even de tutorial gespeeld, ziet er op zich wel oké uit maar met co-op is volgens mij wel leuker.
Hoe bedoel je gratis?s0kkie schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:11:
Deep Rock Galactic staat al gratis in de store.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Is een PS+ game voor komende maand.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die SSD’s staan er om bekend zeer warm te worden.Magic schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 09:00:
hmm, gister mijn WD black SN850 binnengekregen, blijkt dat het PCB een tikkie getordeerd is. Ik wou hem even laten liggen en meteen met heatsink installeren (komt vandaag binnen). Maar omdat ik hem toch even wou proberen om er zeker van te zijn dat ie niet DOA is heb ik hem toch in mn PS5 geplaatst. Dat werkte in eerste instantie prima, ware het niet dat mijn PS5 zichzelf uitschakelde met de melding "de m.2 is te heet" . Dat was nadat ik er +-300GB aan data op gekopieerd had vanuit de interne storage (de kopieeractie was al wel net voltooid). Ik dacht dat ie wel zou throttlen om de temperatuur binnen de perken te houden.
Throttlen is denk ik geen optie aangezien de SSD een minimum snelheid moet hebben, maar daar ben ik niet zeker van.
Ik kan je wel verzekeren dat je met heatsinck geen problemen hebt na 300GB te schrijven.
Ik ga er inderdaad wel van uit, hoop wel dat ie goed contact kan maken met de heatsink, maar gezien de dikte van de PCB verwacht ik dat de heatsink hem wel recht trekt. Zal hem iig de komende dagen flink het vuur aan de schenen leggenAppleFan2007 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:18:
[...]
Die SSD’s staan er om bekend zeer warm te worden.
Throttlen is denk ik geen optie aangezien de SSD een minimum snelheid moet hebben, maar daar ben ik niet zeker van.
Ik kan je wel verzekeren dat je met heatsinck geen problemen hebt na 300GB te schrijven.
Weet niet of dit al gepost is, maar komt eindelijk een nieuwe beta van de PS5 firmware met VRR, dynamic themes, social feed en 1440p:
#ICYMI A new Beta version of the PS5 System Software Update is expected come out at the beginning of this year as an alternative to the previous Sony PlayStation year-end plan to test some features before the official release
— Roberto Serrano' 🇮🇹☮️🙏🏻 | 📊🎮🍿 (@geronimo_73_) 4 januari 2022
Check it out in the coming weeks#PlayStation5 #PS5 pic.twitter.com/svFMnMVeoU
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oh eindelijk, 1440p ondersteuning! Zijn we eindelijk van dat gezever af!loekf2 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:31:
Weet niet of dit al gepost is, maar komt eindelijk een nieuwe beta van de PS5 firmware met VRR, dynamic themes, social feed en 1440p:
[Twitter]
Considering, expected toloekf2 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:31:
[Twitter]
Nog niks definitief dus en Serrano heeft niet een heel goed track record wat dat betreft.
Het is van Serrano, dus ga er maar van uit dat er niets van klopt.loekf2 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:31:
[Twitter]
Thanks (zucht), ook weer wat geleerd met de "PS5 insiders".Poulske schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 16:04:
[...]
Het is van Serrano, dus ga er maar van uit dat er niets van klopt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vandaag It takes two met mijn 11 jarige dochter uitgespeeld. Wat een beleving, fantastisch om samen coop te kunnen gamen met je kinderen!!
Spel zag er super mooi uit en draaide heerlijk op de ps5.
Nu smaakt deze ervaring naar meer! Mensen nog vergelijkbare games voor de ps4/5 om samen met de kids te spelen? Liefst coop!
Lego games reeds al bekend hier
Nu smaakt deze ervaring naar meer! Mensen nog vergelijkbare games voor de ps4/5 om samen met de kids te spelen? Liefst coop!
Sackboy schijnt een hit te zijn onder de wat jongere gamers (en niet alleen jongere schijnbaarcojones81 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:41:
Vandaag It takes two met mijn 11 jarige dochter uitgespeeld. Wat een beleving, fantastisch om samen coop te kunnen gamen met je kinderen!!
Hier ook Sackboy aan het spelen (af en toe ook met de vriendin) moet zeggen, fantastisch spel om samen te spelen, absolute aanrader!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tnx!! Die Sackboy tip las ik ook al op ander fora, ik ga op zoek!!
Same here...heerlijke game om met de vrouw op de bank te doen :-)Gynnad schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:03:
Hier ook Sackboy aan het spelen (af en toe ook met de vriendin) moet zeggen, fantastisch spel om samen te spelen, absolute aanrader!
Overcooked...moving out...cojones81 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:41:
Nice, dat is dus waar Firesprite de laatste tijd aan heeft gewerkt. Zal ongetwijfeld een launch game worden voor de PSVR2 en ik denk dat we niet lang hoeven te wachten op een event of State of Play over de aankondiging van de hardware en games. Benieuwd of ze er genoeg in de winkels kunnen krijgen eind van het jaar met de chiptekorten die er nog altijd zijn.BigF25 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 02:50:
Nieuwe Horizon aankondiging voor psvr2, ben benieuwd!
[YouTube: Horizon Call of the Mountain - Teaser Trailer]
https://blog.playstation....tion-of-vr-gaming-on-ps5/
Specs op papier zien er heel goed uit.
- Single USB-C cable, dus niet meer die wirwar aan kabels en de losse breakout box van de eerste PSVR
- Inside out tracking, geen camera meer nodig dus bovenop je tv.
- 4K OLED HDR
- Haptics op de headset en controllers
- Foveated rendering
/f/image/hNLT0kEl7bppy10Gr7YFSxLF.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/ttMgMYoBEmNAXXKHAU8dEBif.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Pdx8jiugy7kfEj7cp7Vkccdw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 62% gewijzigd door kazuka op 05-01-2022 04:59 ]
Wow PSVR2 is nog beter dan verwacht. Zeer onder de indruk van de specs. Ik sta klaar voor de pre order.
Jim Ryan deed de aankondiging op CES tijdens de Sony keynote met nog wat andere nieuwtjes.
17 studios werken momenteel aan 1st party games:
:strip_exif()/f/image/hDcfkFG5WKgaUTxa8w1NDQhZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Twisted Metal tv serie in ontwikkeling als onderdeel van Playstation Productions:
17 studios werken momenteel aan 1st party games:
:strip_exif()/f/image/hDcfkFG5WKgaUTxa8w1NDQhZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Twisted Metal tv serie in ontwikkeling als onderdeel van Playstation Productions:
[ Voor 4% gewijzigd door kazuka op 05-01-2022 05:52 ]
"Today I'm thrilled to announce the name for our next-gen VR system. Playstation VR2." Zo simpel kan het zijnkazuka schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 04:19:
[...]
Nice, dat is dus waar Firesprite de laatste tijd aan heeft gewerkt. Zal ongetwijfeld een launch game worden voor de PSVR2 en ik denk dat we niet lang hoeven te wachten op een event of State of Play over de aankondiging van de hardware en games. Benieuwd of ze er genoeg in de winkels kunnen krijgen eind van het jaar met de chiptekorten die er nog altijd zijn.
https://blog.playstation....tion-of-vr-gaming-on-ps5/
Specs op papier zien er heel goed uit.[Afbeelding]
- Single USB-C cable, dus niet meer die wirwar aan kabels en de losse breakout box van de eerste PSVR
- Inside out tracking, geen camera meer nodig dus bovenop je tv.
- 4K OLED HDR
- Haptics op de headset en controllers
- Foveated rendering
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ziet eruit als een flinke upgrade ten opzichte van de originele PSVR.
---------------
Nog geen beelden van de headset zelf?
Betekend dat mijn PSVR nu meteen obsolete is? Aangezien ze bij Horizon bijvoorbeeld zeggen dat het speciaal voor de PSVR2 is?
Dat is nog niet bekend maar zou goed kunnen. Soms ondersteunen apparaten nieuwe games niet. Horizon forbidden west speelt ook niet af op mijn ps3.majoh schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:24:
Betekend dat mijn PSVR nu meteen obsolete is? Aangezien ze bij Horizon bijvoorbeeld zeggen dat het speciaal voor de PSVR2 is?
Maar mijn PSVR wel op de PS5giantgiantus schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:25:
[...]
Dat is nog niet bekend maar zou goed kunnen. Soms ondersteunen apparaten nieuwe games niet. Horizon forbidden west speelt ook niet af op mijn ps3.
Maar even afwachten dan. Zou wel jammer zijn als nieuwe games niet meer geschikt zouden zijn ervoor. Kan ie de verkoop in.
Verwijderd
Ik zou ook even afwachten of je PSVR1 games wel kan spelen op de PSVR2. Als je de PSVR verkoopt dan kan je die games wellicht ook niet meer spelen.majoh schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:27:
[...]
Maar mijn PSVR wel op de PS5
Maar even afwachten dan. Zou wel jammer zijn als nieuwe games niet meer geschikt zouden zijn ervoor. Kan ie de verkoop in.
Gisteren Last of Us 2 uitgespeeld. Sinds vorige week dus een PS5 en was er aan begonnen, tot ik er achter kwam dat de game deze week PS Now zou verlaten. 
Dus de laatste dagen een Last of Us 2 marathon gehouden haha.
Wát een game. SUPER!
Wát een game. SUPER!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben ook wel benieuwd wat Sony's strategie gaat zijn voor wat betreft de PC markt en VR. Om meer kans te maken op mainstream adoptie en een beetje uit die niche hoek te komen lijkt het me een goede zaak als de PSVR2 ook op de PC gebruikt kan worden en ze hun eigen IP's ook releasen op Steam bijvoorbeeld. Daar hebben ze tenslotte recent ook success mee met games als Horizon, Uncharted en God of War. Daar tegenover zou ik dan graag zien dat de betere PCVR titels ook naar de PS5 komen, zoals een Half Life Alyx. Zowel voor PC, Playstation als de consumer lijkt me dit een win-win.
Platform exclusiviteit lijkt me nou juist bij VR geen goede zaak omdat de groei qua installed base anders nooit echt van de grond zal komen. De eerste PSVR kwam rond de 5 miljoen verkocht units en dat is met de gigantische installed base van 120 miljoen PS4's. Wil je die cijfers minstens verdubbelen lijkt het me niet handig enkel games voor de PS5 te releasen.
Platform exclusiviteit lijkt me nou juist bij VR geen goede zaak omdat de groei qua installed base anders nooit echt van de grond zal komen. De eerste PSVR kwam rond de 5 miljoen verkocht units en dat is met de gigantische installed base van 120 miljoen PS4's. Wil je die cijfers minstens verdubbelen lijkt het me niet handig enkel games voor de PS5 te releasen.
zoals andere ook al aangeven is het even afwachten. Wat mogelijk in het nadeel spreekt van psvr1 is dat het geen PS5 games kan spelen. Dit speelde eigenlijk alleen met hitman 3 die naar mijn weten de enige PS5 titel is met VR. Misschien dat ze dit nog gaan oplossen, want er is denk ik wel ruimte in de markt om beide te ondersteunen. Ik ga gewoon de PSVR2 aanschaffen, de PSVR1 gaat niet in de verkoopmajoh schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:27:
[...]
Maar mijn PSVR wel op de PS5
Vond de eerste PSVR een beetje een tegenvaller dus kijk hier even de kat uit de boom. Ook erg benieuwd naar de prijs.
We gaan het zien inderdaad. Vond de PSVR zelf echt heel leuk. Ook al was screendoor effect soms wel groot, was het mijn eerste echte aanraking met VR. Sommige games, zoals Astrobot, Beat Saber, Batman, Superhot, No Man’s Sky, Moss. Echt van genoten.cold_as_ijs schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:10:
[...]
zoals andere ook al aangeven is het even afwachten. Wat mogelijk in het nadeel spreekt van psvr1 is dat het geen PS5 games kan spelen. Dit speelde eigenlijk alleen met hitman 3 die naar mijn weten de enige PS5 titel is met VR. Misschien dat ze dit nog gaan oplossen, want er is denk ik wel ruimte in de markt om beide te ondersteunen. Ik ga gewoon de PSVR2 aanschaffen, de PSVR1 gaat niet in de verkoop, daar kunnen mijn kinderen mee spelen als ze iets ouder zijn op de PS4
Inderdaad echt een fantastische game! Vooral de eerste helft vond ik geweldig, maar toen ik eenmaal door de bittere pil halverwege de game had gebeten vond ik dat deel ook weer genieten.Rivanov schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:47:
Gisteren Last of Us 2 uitgespeeld. Sinds vorige week dus een PS5 en was er aan begonnen, tot ik er achter kwam dat de game deze week PS Now zou verlaten.
Wát een game. SUPER!
Heb hem zelf ook via PS Now gespeeld, het is toch zo'n game die ik maar één keer speel.
Gisteren Kena ook uitgespeeld, echt een hele mooie en leuke game, de old school Zelda achtige gameplay voelde als een warm bad. De bazen waren hoogtepunten op zich omdat deze tegen mijn verwachtingen in nog vrij pittig waren. Met terugwerkende kracht mijn GOTY van 2021.
Tof om meer nieuws omtrent de PSVR2 te horen!
Helaas wordt het zo te zien geen draadloze, maar ja, voor de rest best goede specs. Ben erg benieuwd hoe dat foveated rendering gaat werken.
Helaas wordt het zo te zien geen draadloze, maar ja, voor de rest best goede specs. Ben erg benieuwd hoe dat foveated rendering gaat werken.
Met die specs verwacht ik €500. Wellicht meer.Timothy3000 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:12:
Vond de eerste PSVR een beetje een tegenvaller dus kijk hier even de kat uit de boom. Ook erg benieuwd naar de prijs.
Gezien de PS4 400 kostte, en de PSVR ook in eerst instantie, en de PS5 500, ga ik ook uit dat de PSVR2 500 zal kosten, maar denk niet dat het veel meer dan dat zal zijn.FMS schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 10:51:
[...]
Met die specs verwacht ik €500. Wellicht meer.
PSVR1 is met iets van 5 miljoen sales ook niet echt een mega hit geworden, denk niet dat ze zich een hele hoge prijs kunnen veroorloven.
[ Voor 16% gewijzigd door Kalder op 05-01-2022 10:55 ]
ik vond de psvr 1 het net niet.
Het kastje, De move controllers etc. En te weinig content.
Er zijn inmiddels wel meer VR experiances in de store. Maar, volgens mij, mis ik nog "echte" games.
Een half live alex bv.
De PSVR2 ziet er wat dat betreft belovend uit.
Mogelijk door de betere specs. De PS5 die krachtiger is. Komt er ook meer "echte" VR content uit.
Enige waar ik nu tegen aanloop is als ik de PSVR1 gebruik bij vrienden dat ik echt snel misselijk word.
Mogelijk is dit gewenning. Maar dat is nog wel iets wat me weerhoudt om mogelijk de 2 kopen.
Er zijn inmiddels wel meer VR experiances in de store. Maar, volgens mij, mis ik nog "echte" games.
Een half live alex bv.
Mogelijk door de betere specs. De PS5 die krachtiger is. Komt er ook meer "echte" VR content uit.
Enige waar ik nu tegen aanloop is als ik de PSVR1 gebruik bij vrienden dat ik echt snel misselijk word.
Mogelijk is dit gewenning. Maar dat is nog wel iets wat me weerhoudt om mogelijk de 2 kopen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
De enige VR game waar ik écht misselijk van werd was Robinson the Journey. Ik ben van dat kwartiertje spelen echt een hele middag ziek geweest. Met de andere games vrijwel geen last gehad.
Anderen hier hetzelfde ervaren?
[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 05-01-2022 11:53 ]
Verwijderd
Hier ook, maar dat heb ik met alle games waar je moet lopen. Games waar ik niet ziek van wordt is bijvoorbeeld die until dawn rollercoaster. Ik ben even de naam kwijt van die game.Timothy3000 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:52:
De enige VR game waar ik écht misselijk van werd was Robinson the Journey. Ik ben van dat kwartiertje spelen echt een hele middag ziek geweest. Met de andere games vrijwel geen last gehad.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2022 12:14 ]
Sairento. VR salto's maken was me toch te veelTimothy3000 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:52:
Wipeout, even uit het zij raampje kijken en moest bijna braken.Timothy3000 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:52:
Meeste games kan ik wel aan. Had moeite met here they lie, maar dat kwam deels door de framerate volgens mij. Doom kon ik bijvoorbeeld wel lopen zonder echt misselijk te worden.
Zijn verder ook wel wat dingen die je kan doen om het makkelijker te maken. Meende dat zitten al helpt, verder kan je een ventilator gebruiken om wind in je gezicht te blazen. Frisse lucht helpt ook.
Hahaha leuk man ik speel op dit moment ook "It takes two" met mijn tiener dochter. We zijn bijna bij het einde dus niets verklappen:) Inderdaad een fantastisch spel. Het lijkt alsof je in een Pixar / Honey i shrunk the kids avontuur bent beland. Ik hoop dat er een deel 2 komt met next gen graphics.cojones81 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:41:
Ik vond Kena ook erg vet maar dat is geen coop spel maar een fantastisch avonturen spel alla Zelda. Samen met mijn dochter dachten we na over de puzzels.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:20
Die nieuwe Horizon lijkt me wel van het niveau HL Alex, hopelijk gaan er met de PSVR2 meer van dit soort games komen.DarkSide schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:49:
ik vond de psvr 1 het net niet.
Een half live alex bv.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Racegames. Verder heb ik 'm nergens voor nodig
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja heeft te maken met games waarin je echt moet voortbewegen. Maar je echte lichaam blijft stil zitten of staan en that doesn't compute in the brain.Timothy3000 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:52:
Dus vr "cockpit" games waarin je blijft zitten of staan gaan veel beter qua misselijkheid. Bvb Job Simulator, je zit achter een bureau of je staat achter een fornuis,... Until Dawn: Rush of Blood ook ok want je zit in een karretje en mijn lichaam en evenwichtsorgaan denken dit dus ook want ik zit in de zetel.
Of games die meer een 4d view aanbieden van de spelwereld zoals Astrobot Rescue Mission of Moss werken ook goed en zijn niet zo misseliijkmakend. Dit soort vr spellen kan ik goed verdragen.
Ik werd echt misselijk van Farpoint en Resident evil 7, het koud zweet brak me uit. Hierin moet je dus in de spelwereld stappen maar ja in de echte wereld blijf je stationair.
Ik ben wel benieuwd naar de PSVR2 dus, hoever mag je stappen bvb en hoe goed gaat de tracking zijn; En kan ik mijn huidige psvr1 spellen overnemen...
Ik moet 1 nog spelenRivanov schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:47:
Wát een game. SUPER!
A PS5 remake of The Last of Us is nearing completion, per @_Tom_Henderson_'s sources (which match what VGC has been told).https://t.co/0TOGAKa25X
— Andy Robinson (@Andy_VGC) 6 januari 2022
Pff, de remakes.... het houd niet op
Last of Us is imo ook echt een game die geen remake nodig had. De PS4 versie speelt nog fantastisch.
Rush of Blood. Werd ik ook niet misselijk van. Van 1 van de andere (voor mij althans) toppers TrackMania Turbo wel. Kan ik hooguit een kwartier spelen helaas..Verwijderd schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:13:
[...]
Hier ook, maar dat heb ik met alle games waar je moet lopen. Games waar ik niet ziek van wordt is bijvoorbeeld die until dawn rollercoaster. Ik ben even de naam kwijt van die game.
Ik ben wel benieuwd naar zijn keuze voor de bewoording "remake". aangezien de Ps3 naar PS4 versie letterlijk "remastered" in de titel heeft, lijkt dit toch misschien iets meer te zijn dan enkel oppoetsen?Kalder schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:19:
[...]
Pff, de remakes.... het houd niet op.... zou veel liever zien dat ze met nieuwe games aan de slag gaan.
Verwijderd
En die versie was al een remaster van de ps3 versie. Speelt inderdaad nog goed. Maar je ziet wel de oudheid van die game. Een remake is overigens voor mij ook niet echt nodig.Timothy3000 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:20:
Last of Us is imo ook echt een game die geen remake nodig had. De PS4 versie speelt nog fantastisch.
Verwijderd
Lijkt mij niet dat ze de ps3 versie opnieuw gaan remasteren eerlijk gezegd. Denk dat dit echt een remake gaat worden.Magic schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:37:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar zijn keuze voor de bewoording "remake". aangezien de Ps3 naar PS4 versie letterlijk "remastered" in de titel heeft, lijkt dit toch misschien iets meer te zijn dan enkel oppoetsen?
Verwijderd
Dat heb ik bij farpoint, max 10 min. Anders heb ik er de hele dag last van.Exorcist schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:27:
[...]
Rush of Blood. Werd ik ook niet misselijk van. Van 1 van de andere (voor mij althans) toppers TrackMania Turbo wel. Kan ik hooguit een kwartier spelen helaas..
Ben deze week met God of War begonnen. Ziet er zelfs voor een 3 jaar oude game nog prachtig uit op de PS5 en m'n 65CX OLED.Farabi schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:33:
[...]
nice! kan ik weer de enige echte TLOU opnieuw spelen. nu nog god of war 3. ook de enige echte,,
omdat het al een remastered versie is. maar kan veeel beter. 4K 60FPS raytracing tilt het spel naar een ander niveau,Rivanov schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:53:
[...]
Ben deze week met God of War begonnen. Ziet er zelfs voor een 3 jaar oude game nog prachtig uit op de PS5 en m'n 65CX OLED.
Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Denk dat ik alleen the last of us games beter vind.Rivanov schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:53:
[...]
Ben deze week met God of War begonnen. Ziet er zelfs voor een 3 jaar oude game nog prachtig uit op de PS5 en m'n 65CX OLED.
Op Ps5 new game+ op 60fps gespeeld, echt genieten was dat weer.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
God of war is niet remastered voor de PS5. De PS5 draait deze game op dezelfde resolutie (4K checkerboarded) en assets als de PS4pro (quality mode), maar dan in 60fps. Gewoon een framerate bump, niets meer.Farabi schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:03:
[...]
omdat het al een remastered versie is. maar kan veeel beter. 4K 60FPS raytracing tilt het spel naar een ander niveau,
[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 06-01-2022 13:07 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Last of Us 2 was inderdaad genieten op de PS5. Echt prachtig die game. En dat voor een PS4 game.Hulleman schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:04:
[...]
Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Denk dat ik alleen the last of us games beter vind.
Wordt wat als Naughty Dog echt een PS5 game gaat maken.
Inderdaad.... ben heel benieuwd naar hun nieuwste/eerste native PS5 game!Rivanov schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:07:
[...]
Last of Us 2 was inderdaad genieten op de PS5. Echt prachtig die game. En dat voor een PS4 game.
ik had het over deel III, maar iedereen heeft elkaar verkeerd begrepen zie ikHulleman schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:05:
[...]
God of war is niet remastered voor de PS5. De PS5 draait deze game op dezelfde resolutie (4K checkerboarded) en assets als de PS4pro (quality mode), maar dan in 60fps. Gewoon een framerate bump, niets meer.
De naam god of war (2018) is idd niet echt handigFarabi schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:08:
[...]
ik had het over deel III, maar iedereen heeft elkaar verkeerd begrepen zie ik
Ik heb het over God of War uit 2018.Farabi schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:08:
[...]
ik had het over deel III, maar iedereen heeft elkaar verkeerd begrepen zie ik
De meest recente versie in ieder geval haha.
Die kon ik best goed spelen zelf zonder teleport functie te gebruiken. Wel balen hoor want farpoint was een leuke VR titel.Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:44:
[...]
Dat heb ik bij farpoint, max 10 min. Anders heb ik er de hele dag last van.
Verwijderd
Ik heb hem uiteindelijk helemaal uitgespeeld, ik had niet voor niks die gun gekocht ;-) Maar duurde wel heel lang als je zo vaak moet stoppen hahahacold_as_ijs schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:22:
[...]
Die kon ik best goed spelen zelf zonder teleport functie te gebruiken. Wel balen hoor want farpoint was een leuke VR titel.
Na God of War dan Ghost of Tshushima spelen. Die ziet er ook fantastisch uit op de PS5!Rivanov schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:11:
[...]
Ik heb het over God of War uit 2018.
De meest recente versie in ieder geval haha.
Misschien vloeken in de kerk, maar ik kom maar moeilijk in het spel. Ben nu zo’n 15 uur bezig, game ziet er fantastisch uit en loopt fantastisch. Ook de vader zoon relatie wordt goed gebracht. Maar toch voel ik geen drang om hem op te moeten starten zoals ik dat met andere games wel heb gehad. Ik ga hem wel uitspelen, maar doe er gewoon wat langer overHulleman schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:04:
[...]
Een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Denk dat ik alleen the last of us games beter vind.
Iedereen zijn ding toch? Ik heb em platinum en 2x helemaal doorgespeeld. Verhaal is wel echt tof hoor. Gruwelijk einde ookcold_as_ijs schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:32:
[...]
Misschien vloeken in de kerk, maar ik kom maar moeilijk in het spel. Ben nu zo’n 15 uur bezig, game ziet er fantastisch uit en loopt fantastisch. Ook de vader zoon relatie wordt goed gebracht. Maar toch voel ik geen drang om hem op te moeten starten zoals ik dat met andere games wel heb gehad. Ik ga hem wel uitspelen, maar doe er gewoon wat langer over
Tipje: als je de game hebt uitgespeeld, weer ff terug naar je eigen huis gaan.
Ja was heel vet met de gun, Doom ook overigens. Vervelende alleen was dat er bij mij veel te veel drift op zat. Iedere 30 min ofzo moest ik hem kalibreren (aan en uit zetten).Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:22:
[...]
Ik heb hem uiteindelijk helemaal uitgespeeld, ik had niet voor niks die gun gekocht ;-) Maar duurde wel heel lang als je zo vaak moet stoppen hahaha
Verwijderd
Had dat niet te maken met teveel licht in de ruimte? Als ik de ruimte helemaal donker maak dan had ik daar geen last meer van. Zelfde met de move controllers.cold_as_ijs schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:36:
[...]
Ja was heel vet met de gun, Doom ook overigens. Vervelende alleen was dat er bij mij veel te veel drift op zat. Iedere 30 min ofzo moest ik hem kalibreren (aan en uit zetten).
Mijn verwachtingen zijn ook hoog voor een volgende ND game(m.u.v. remakes dan), maar dat heeft ND aan zichzelf te danken, moeten ze maar niet zulke fantastisch goede games maken!Rivanov schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:07:
[...]
Last of Us 2 was inderdaad genieten op de PS5. Echt prachtig die game. En dat voor een PS4 game.
Wat ik begrepen heb is dat het enorm helpt als je in een cockpit zit van iets, kan een rollercoaster zijn of een auto in race games, ofzo, van Driverclub VR werd ik alleen misselijk als ik de camera achter de auto hing, vanuit de cockpit had ik nergens last van.Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:44:
[...]
Dat heb ik bij farpoint, max 10 min. Anders heb ik er de hele dag last van.
Same here, typische issue van PSVR volgens mij, centreren helpt dan ook niet altijd want het beeld blijft de andere kant op staan dan vooral ook in Driverclub VR veel last van gehad. Ik moest na een tijdje telkens naar links gaan kijken. (Volgens mij gaat het beter in donkere kamers, maar het was eigenlijk nooit helemaal te verhelpen)cold_as_ijs schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:36:
[...]
Ja was heel vet met de gun, Doom ook overigens. Vervelende alleen was dat er bij mij veel te veel drift op zat. Iedere 30 min ofzo moest ik hem kalibreren (aan en uit zetten).
Wat dat betreft hoop ik dat de tracking van de PSVR2 gewoon goed werkt zonder drift issues e.d.
Verder zie ik voor de trilmotor wel een leuke feature dat als je met je hoofd ergens tegen zit hij gaat trillen en de camera dan niet door de omgeving kan clippen enzo, daar stoorde ik me zo aan bij bijvoorbeeld RE7VR
[ Voor 27% gewijzigd door Kalder op 06-01-2022 14:43 ]
Waarom je in VR de volgcamera zou/kunt kiezen is me uberhaupt een raadsel. Met VR wil je toch juist een simulatie vanuit first person perspectief?
Daarom snapte ik ook nooit waarom Trackmania VR alleen werkzaam is in third person en niet in first person.
Daarom snapte ik ook nooit waarom Trackmania VR alleen werkzaam is in third person en niet in first person.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Van wat ik lees her en der was VASG (de Sony studio die veel motion capture doet) in eerste instantie bezig met de TLOU remake en daarvoor een nieuwe engine voor de PS5 hadden gebouwd. Naughty Dog heeft het stokje later overgenomen en werkt nu aan de remake. Dus het zou een remake van deel 1 kunnen zijn in de TLOU2 engine (die al erg mooi is) of dus die rumoured PS5 engine die het geheel naar een nog hoger plan brengt.Magic schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:37:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar zijn keuze voor de bewoording "remake". aangezien de Ps3 naar PS4 versie letterlijk "remastered" in de titel heeft, lijkt dit toch misschien iets meer te zijn dan enkel oppoetsen?
Van mij had de remake ook niet echt gehoeven maar ik denk dat ervoor gekozen is om het rond dezelfde periode als de HBO show uit te brengen en als een PS5 showcase game. Daarnaast weten we ook dat Naughty Dog bezig is met een standalone multiplayer game in de TLOU universe (Factions). Ik denk dat we over niet al te lange tijd wel meer te horen krijgen waar ze mee bezig zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door kazuka op 06-01-2022 15:00 ]
Beste mede playstioners, ik heb een vraag/verhaal waar ik wat hulp bij kan gebruiken. Ik heb op 13 december een ps5 via playstation zelf besteld.
Die zou de volgende dag geleverd worden. Mailtje binnen van UPS dat ie onderweg was.
14 december niets, UPS zegt ineens pakje komt morgen, 15 december niets. Contact opgenomen met UPS, die zeggen, hij komt morgen. 16 december hetzelfde.
Contact opgenomen met playstation en ze gaan het uitzoeken. Daarna 3 weken lang bezig geweest om er achter te komen wat er nou is gebeurd. Krijg ik afgelopen maandag een telefoontje van UPS dat ze het pakketje kwijt zijn.
Krijg ik vanmorgen een mailtje binnen van Playstation, dat ze mijn geld terug storten ik 20 euro playstation credit als compensatie krijg en ik op 12 januari weer een nieuwe kans krijg om er een te kopen. Ik heb 4 werkdagen thuis gezeten en ben 3 weken bezig geweest om er achter te komen hoe of wat.
Ik heb al een Playstation sinds het origineel, is het dan raar dat ik me een beetje gepiepeld voel?
Die zou de volgende dag geleverd worden. Mailtje binnen van UPS dat ie onderweg was.
14 december niets, UPS zegt ineens pakje komt morgen, 15 december niets. Contact opgenomen met UPS, die zeggen, hij komt morgen. 16 december hetzelfde.
Contact opgenomen met playstation en ze gaan het uitzoeken. Daarna 3 weken lang bezig geweest om er achter te komen wat er nou is gebeurd. Krijg ik afgelopen maandag een telefoontje van UPS dat ze het pakketje kwijt zijn.
Krijg ik vanmorgen een mailtje binnen van Playstation, dat ze mijn geld terug storten ik 20 euro playstation credit als compensatie krijg en ik op 12 januari weer een nieuwe kans krijg om er een te kopen. Ik heb 4 werkdagen thuis gezeten en ben 3 weken bezig geweest om er achter te komen hoe of wat.
Ik heb al een Playstation sinds het origineel, is het dan raar dat ik me een beetje gepiepeld voel?
[ Voor 4% gewijzigd door Spill1e op 06-01-2022 15:07 ]
Verwijderd
Tja, het pakket is kwijt geraakt door UPS. Er is nu geen voorraad, dus Sony kan je niet helpen op dit moment. Je krijgt 20 euro playstation credit omdat Sony het vervelend vindt dat dit gebeurd is. Op zich een nette oplossing. Waarschijnlijk kunnen ze niet zomaar voorraad alloceren aan jou, want dat zou wellicht er voor kunnen zorgen dat mensen voorgetrokken worden. Dus wellicht is het beleid iedereen krijgt een kans. Vervelend dat het gebeurt is, maar dit is een stukje overmacht.Spill1e schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:57:
Beste mede playstioners, ik heb een vraag/verhaal waar ik wat hulp bij kan gebruiken. Ik heb op 13 december een ps5 via playstation zelf besteld.
Krijg ik vanmorgen een mailtje binnen van Playstation, dat ze mijn geld terug storten ik 20 euro playstation credit als compensatie krijg en ik op 12 januari weer een nieuwe kans om er een te kopen. Ik heb 4 werkdagen thuis gezeten en ben 3 weken bezig geweest om er achter te komen hoe of wat.
Is alweer een tijd geleden dat ik psvr heb gebruikt, meer dan 1 jaar geleden in ieder geval. Picht kan best de oorzaak zijn, want speelde over het algemeen met de lamp aan. Dacht zelf dat het accelerometer drift was, die staan er nogal om bekend namelijk. Zal de volgende keer eens testen of de lamp uit verschil maakt.Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:38:
[...]
Had dat niet te maken met teveel licht in de ruimte? Als ik de ruimte helemaal donker maak dan had ik daar geen last meer van. Zelfde met de move controllers.
Ik snap de overmacht heel goed, maar je kan het dan toch niet echt voortrekken noemen. Ik had er 1 besteld en betaald. Hou het geld dan vast tot er nieuwe binnen zijn en stuur er dan een op. Of verwacht ik dan echt te veel?Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:02:
[...]
Tja, het pakket is kwijt geraakt door UPS. Er is nu geen voorraad, dus Sony kan je niet helpen op dit moment. Je krijgt 20 euro playstation credit omdat Sony het vervelend vindt dat dit gebeurd is. Op zich een nette oplossing. Waarschijnlijk kunnen ze niet zomaar voorraad alloceren aan jou, want dat zou wellicht er voor kunnen zorgen dat mensen voorgetrokken worden. Dus wellicht is het beleid iedereen krijgt een kans. Vervelend dat het gebeurt is, maar dit is een stukje overmacht.
Verwijderd
Als het company policy is dat je intern niet zomaar voorraden kan alloceren (ook niet bij uitzonderingen) dan snap ik dit wel. Maar goed, zelfs bij bol.com werkt dit zo met een ps5. Daar waren een tijd geleden teveel orders aangenomen en dan krijg je ook gewoon een annulering en het geld terug. Vervelend, maar zo werkt het helaas wel.Spill1e schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:15:
[...]
Ik snap de overmacht heel goed, maar je kan het dan toch niet echt voortrekken noemen. Ik had er 1 besteld en betaald. Hou het geld dan vast tot er nieuwe binnen zijn en stuur er dan een op. Of verwacht ik dan echt te veel?
Schraal. Final Fantasy VII Remake (PS4) zit in PlayStation NOW. Maar de gratis PS5 upgrade werkt niet op deze versie.
Verwijderd
Volgens mij zit die game niet in ps now toch?Rivanov schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:43:
Schraal. Final Fantasy VII Remake (PS4) zit in PlayStation NOW. Maar de gratis PS5 upgrade werkt niet op deze versie.
Jawel. Maar enkel de PS4 versie. En de PS5 Upgrade werkt daar niet op.Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:46:
[...]
Volgens mij zit die game niet in ps now toch?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |