• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nieuwe State Of Play donderdag a.s. met o.a. een deep dive van Deathloop:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/onhmNK6PZUVKxilACkN_4hC_t_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3QIdyiumKrzVUrVhR8CkadaT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door kazuka op 06-07-2021 16:25 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Twixie schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 16:19:
[...]
Nu ja, elk zijn genre. The Witness was ook zo'n spel waar je een hoop mensen had die na een half uur het al opgaven omdat er totaal geen hulp gegeven wordt in het spel en je het allemaal zelf moet ontdekken en uitvogelen. Als een spel je dan niet 100% ligt, is het eigenlijk wel logisch dat je het dan rap opgeeft.
Heb je de Music Box challenge gehaald in The Witness? Ook weer zo'n iconisch momentje in mijn gamehistorie toen ik die challenge eindelijk had gehaald. Iedere keer als ik deze muziek hoor denk ik weer terug aan dat moment (volgens mij geen echte spoilers, maar het gaat mij om de muziek :))

Het was op een doordeweekse dag, maar ben toen tot diep in de nacht (denk 3 uur) doorgegaan om die challenge te halen. _/-\o_ Zenuwslopend gewoon. Echt een heel mooi puzzelspel!

-------------

Voor wat betreft Soulsborne games is met name Sekiro een vreemde eend in de bijt. In de overige games van From Software kun je jezelf erg overlevelen waardoor (de meeste) bosses uiteindelijk erg makkelijk worden. Daar hoef je uiteindelijk niet eens goed voor te zijn. Alleen gewoon veel tijd spenderen in het grinden van levels :). In Sekiro moet je de gameplay gewoon onder de knie krijgen anders kom je gewoonweg niet verder. Je kunt niet oneindig blijven levelen, want je levelt naargelang je verder komt in de game. Echter als dat kwartje eenmaal valt is de gameplay van Sekiro in mijn optiek ongeevenaard van FromSoftware. Het is dan op een of andere manier echt een dans die je uitvoert met je controller en je tegenstander. Klinkt raar, maar zo voelde het wel 8)7

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 17:02:
[...]
Heb je de Music Box challenge gehaald in The Witness? Ook weer zo'n iconisch momentje in mijn gamehistorie toen ik die challenge eindelijk had gehaald. Iedere keer als ik deze muziek hoor denk ik weer terug aan dat moment (volgens mij geen echte spoilers, maar het gaat mij om de muziek :))
Uiteraard ;). Ik was ook een van de actiefste posters in [PS4|PC] The Witness ;). En idd, die muziek kan ik nooit meer losmaken van de stress om door die puzzels te lopen :p.
@geert1 ben het er niet heel met je eens.
Ik dacht ook dat ik graag alleen spellen wilde spelen die lekker casual zijn met niet te hoge moeilijkheidsgraad.
Toen ben ik aan KCD begonnen, die qua opzet totaal niet casual is, maar ik hier wel ontzettend van had genoten (175 uur aan besteed in 3 maanden). Dit was voor mij een trigger om toch bloodborne te proberen. En ondanks dat mijn handje wordt vastgehouden en ik bij momenten vaak sterf, ervaar ik het niet als echt vervelend. Dat terwijl toen ik bij Control bij dezelfde vijand 5x stierf ik meteen ging zoeken hoe ik het me makkelijker kon maken omdat ik gewoon echt geïrriteerd raakte en als dat niet gelukt was had ik hem gewoon uitgezet. Ik wil maar zeggen dat je vooral moet proberen. Is het niks, prima even goede vrienden, maar als je de kans hebt probeer het gewoon want het kan gewoon een hele toffe ervaring voor je zijn. En om eerlijk te zijn nu ik wat verder ben moet ik zeggen dat de games gewoon niet zo moeilijk zijn als de verhalen doen vermoeden. Je moet het truukje snappen bij iedere vijand, ik ben nog weinig echt unfaire vijanden tegengekomen waar je maar een super beperkte move window hebt die ik wel in makkelijkere games tegenkom.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
cold_as_ijs schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 17:27:
En om eerlijk te zijn nu ik wat verder ben moet ik zeggen dat de games gewoon niet zo moeilijk zijn als de verhalen doen vermoeden. Je moet het truukje snappen bij iedere vijand, ik ben nog weinig echt unfaire vijanden tegengekomen waar je maar een super beperkte move window hebt die ik wel in makkelijkere games tegenkom.
Dat ben ik gedeeltelijk wel met je eens, maar ook niet helemaal. Ik had in mijn 2e Bloodborne run bepaalde boss fights binnen 2 à 3 minuutjes klaar waar ik er tijdens mijn 1e run misschien wel 1 tot 2 uur over heb gedaan. Dus in die zin kan je er zeker van leren, beter worden en dergelijke games masteren. Maar ik moet ook zeggen dat ik bij zo goed als iedere boss fight die ik voor het eerst doe in een From Software game weer zoiets heb van "hoe ga ik dit nu in hemelsnaam weer doen". Dus in die zin vind ik het wel behoorlijk moeilijke games.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 17:02:
Voor wat betreft Soulsborne games is met name Sekiro een vreemde eend in de bijt. In de overige games van From Software kun je jezelf erg overlevelen waardoor (de meeste) bosses uiteindelijk erg makkelijk worden. Daar hoef je uiteindelijk niet eens goed voor te zijn. Alleen gewoon veel tijd spenderen in het grinden van levels :). In Sekiro moet je de gameplay gewoon onder de knie krijgen anders kom je gewoonweg niet verder. Je kunt niet oneindig blijven levelen, want je levelt naargelang je verder komt in de game. Echter als dat kwartje eenmaal valt is de gameplay van Sekiro in mijn optiek ongeevenaard van FromSoftware. Het is dan op een of andere manier echt een dans die je uitvoert met je controller en je tegenstander. Klinkt raar, maar zo voelde het wel 8)7
Echt perfect omschreven! Sekiro is qua combat echt een geweldige game.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:32

Superkiwi

Hoi doei

dvd-linden schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 17:34:
[...]
Maar ik moet ook zeggen dat ik bij zo goed als iedere boss fight die ik voor het eerst doe in een From Software game weer zoiets heb van "hoe ga ik dit nu in hemelsnaam weer doen". Dus in die zin vind ik het wel behoorlijk moeilijke games.
Omdat jij die games 100% blind ingaat, dat maakt nogal een verschil ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
kazuka schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 16:24:
Nieuwe State Of Play donderdag a.s. met o.a. een deep dive van Deathloop:

[Twitter]

[Afbeelding]
Ben benieuwd. Zo te lezen geen update over HFW aan de andere kant ook wel weer logisch dat die een eigen State of Play krijgt net als R&C

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

dvd-linden schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 17:34:
[...]

Dat ben ik gedeeltelijk wel met je eens, maar ook niet helemaal. Ik had in mijn 2e Bloodborne run bepaalde boss fights binnen 2 à 3 minuutjes klaar waar ik er tijdens mijn 1e run misschien wel 1 tot 2 uur over heb gedaan. Dus in die zin kan je er zeker van leren, beter worden en dergelijke games masteren. Maar ik moet ook zeggen dat ik bij zo goed als iedere boss fight die ik voor het eerst doe in een From Software game weer zoiets heb van "hoe ga ik dit nu in hemelsnaam weer doen". Dus in die zin vind ik het wel behoorlijk moeilijke games.

[...]

Echt perfect omschreven! Sekiro is qua combat echt een geweldige game.
Misschien is het een beetje een definitie kwestie.
Ja natuurlijk moet je wel iets van skills op doen en zijn het geen games die je een 3 jarige wil laten spelen. Wat ik wil zeggen is dat de boss fights, ook al verlies je, niet een kans ding zijn. Je weet 9 van de 10 keer wel wat je fout hebt gedaan. Dus je verlies voelt fair. Mijn grootste fout is dat ik vaak te greedy ben bv. Verder leert het spel je langzaam aan met iedere boss fight je stap voor stap hoe je het moet aanpakken. Vaak is er wel ruimte om rustig HP bij te vullen en op het juiste level wordt loop je niet het risico op een one-shot kill. En zelden heb je pixel perfect timing nodig. Het zijn dan wel hardcore games op een aantal mechanics, maar bieden genoeg mogelijkheden om het jezelf niet al te moeilijk te maken, nog steeds wel ontzettend uitdagend hoor (en daarom zo verslavend).

Ik heb genoeg casual games gespeeld waar je "onterecht" verliest, zelfs met de juiste taktiek en skills het nog steeds moeite kost of je eigenlijk niet stiekem klaarstomen voor de final battle
Chaoss schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 18:09:
[...]

Ben benieuwd. Zo te lezen geen update over HFW aan de andere kant ook wel weer logisch dat die een eigen State of Play krijgt net als R&C
Horizon heeft een maand geleden nog een eigen State of Play gehad. Denk niet dat die er nog een gaat krijgen. Misschien vlak voor release.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009

v8power67

Psn: Mausosaurus

Chaoss schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 18:09:
[...]

Horizon heeft pas toch zijn eigen state of play gehad ?
Denk niet dat ze via een nieuwe state of play meer gaan laten zien ervan of voor een release date.

Maar vind wel jammer dat er geen grote e3 achtige show gaan doen dus. Vind deze manier van eens in de zoveel tijd wat info niet fantastisch. Leuk voor een in-depth look van een al aangekondigde game ( zoals met horizon) maar niet voor aankondiging van nieuwe games imho.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ohja helemaal vergeten 😋

• dvd-linden
cold_as_ijs schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 18:24:
[...]

Misschien is het een beetje een definitie kwestie.
Ja natuurlijk moet je wel iets van skills op doen en zijn het geen games die je een 3 jarige wil laten spelen. Wat ik wil zeggen is dat de boss fights, ook al verlies je, niet een kans ding zijn. Je weet 9 van de 10 keer wel wat je fout hebt gedaan. Dus je verlies voelt fair. Mijn grootste fout is dat ik vaak te greedy ben bv. Verder leert het spel je langzaam aan met iedere boss fight je stap voor stap hoe je het moet aanpakken. Vaak is er wel ruimte om rustig HP bij te vullen en op het juiste level wordt loop je niet het risico op een one-shot kill. En zelden heb je pixel perfect timing nodig. Het zijn dan wel hardcore games op een aantal mechanics, maar bieden genoeg mogelijkheden om het jezelf niet al te moeilijk te maken, nog steeds wel ontzettend uitdagend hoor (en daarom zo verslavend).

Ik heb genoeg casual games gespeeld waar je "onterecht" verliest, zelfs met de juiste taktiek en skills het nog steeds moeite kost of je eigenlijk niet stiekem klaarstomen voor de final battle
Dat ben ik verder wel met je eens inderdaad. Het is absoluut geen kans ding en hoe vaak ik wel niet dood ben gegaan door toch nog even die extra hit uit te willen delen. Hebzucht wordt echt keihard afgestraft in de games. En daar leer je dan weer van. Maar wat ik wel mooi vind is dat je in zowel Sekiro en Bloodborne beloond wordt voor een agressieve speelstijl. Ondanks dat dat iets is dat tegen mijn natuur in gaat vind ik het wel tof dat het gestimuleerd wordt. En gedurende de games merk ik ook wel dat ik daar mee in mee ga. Vaak genoeg fights juist gewonnen door toch nog net even wat agressiever te zijn, terwijl ik in andere games juist een meer afwachtende houding aan zou hebben genomen. Dus mooi dat ze dat weten te bewerkstelligen.

Overigens erg jammer dat Sony niet met een grote show komt.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik kan 120hz kiezen bij nioh, maar de ps5 ondersteund dit toch nog niet?

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:13
Farabi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 19:21:
De PS5 kan 4K met 120hz, staat in grote letters op de doos.
Sommmige games ondersteunen het maar dat zijn er echt weinig.
Farabi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 19:21:
Jawel, alleen is de output 4:2:2 ipv 4:4:4. Weet niet of je het verschil ziet.

• Farabi
  • Niet online
cold_as_ijs schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 19:29:
[...]

Jawel, alleen is de output 4:2:2 ipv 4:4:4. Weet niet of je het verschil ziet.
De tv springt nog steeds op 8bit ipv 12bit op 120hz mode. Had dit in het begin ook met devil may cry. Hierdoor krijg je een beetje doffe kleuren. Ik speel liever niet met rgb-range.

@AppleFan2007 niet in het begin als het goed is, daar zou een update voor uitkomen. Vandaar mijn vraag.

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 06-07-2021 19:39 ]

• v8power67

v8power67

Farabi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 19:32:
[...]

De tv springt nog steeds op 8bit ipv 12bit op 120hz mode. Had dit in het begin ook met devil may cry. Hierdoor krijg je een beetje doffe kleuren. Ik speel liever niet met rgb-range.

@AppleFan2007 niet in het begin als het goed is, daar zou een update voor uitkomen. Vandaar mijn vraag.
Als je tv op black level auto staat en ps5 ook dan doet hij het als goed is zonder verschil in kleur. Alleen kan tekst er iets minder mooi of scherp uit zien, dat is volgens mij grootste verschil tussen 4:4:4 en 4:2:2. Maar correct me if im wrong uiteraard :9

Farabi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 19:32:
[...]

Wat voorn 12 bit tv heb je? Ben eigenlijk wel heel benieuwd! ;)

4:4:4 wil niet zeggen 12 bit btw.

• Farabi
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:13:
[...]

Wat voorn 12 bit tv heb je? Ben eigenlijk wel heel benieuwd! ;)

4:4:4 wil niet zeggen 12 bit btw.
Het heeft niet met de tv te maken. De ps5 perst standaard 12bit eruit. Maar als je een spel op 120hz zet, perst ie opeens 8bit eruit.

• v8power67

v8power67

Farabi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:16:
[...]

Het heeft niet met de tv te maken. De ps5 perst standaard 12bit eruit. Maar als je een spel op 120hz zet, perst ie opeens 8bit eruit.
Begreep van die gast van hdtvtest dat de lg tv vaak 8bit aangeeft waar het 10bit moet zijn. Als je meer wilt weten moet je wat van zijn video's kijken. Geen idee meer waarom maar had iets met lg te maken volgens mij.

Misschien heb je hier wat aan:

• Pelzeri
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09-10-2022
Hoi, mijn net gekochte PS5 maakt echt een gigantisch lawaai wanneer ik er een disc in stop, zijn er mensen die hier ook last van hadden?
Pelzeri schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:02:
Hoi, mijn net gekochte PS5 maakt echt een gigantisch lawaai wanneer ik er een disc in stop, zijn er mensen die hier ook last van hadden?
Als het echt erg is, terugsturen, als het gewoon even wat luider klinkt omdat hij een disc leest is dat vrij normaal (gebeurt alleen om te installeren en om de zoveel tijd even een verificatie of de disc er nog in zit). Gebruik even de zoek functie want er is genoeg over dat onderwerp te vinden en er zijn genoeg discussies over geweest wat nou precies iedereens definitie is van lawaai.

[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 06-07-2021 21:12 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-01 09:25
Pelzeri schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:02:
Kan resonatie zijn. Gaat het weg als je je vinger zachtjes drukt op het wite vlak rechts onder?

• Pelzeri
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09-10-2022
Cloud_VII schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:33:
[...]

Kan resonatie zijn. Gaat het weg als je je vinger zachtjes drukt op het wite vlak rechts onder?
Nee dat doet niks helaas. Hij maakt een soort van blazend geluid bij het installeren van spellen en als ik de PS5 aanzet (alleen als er en disc in de PS5 zit). Toen ik het spel daarna opstartte was hij wel stil. Nu download ik een andere spel en gaat hij weer flink te keer.

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-01 15:31
Pelzeri schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:46:
[...]

Nee dat doet niks helaas. Hij maakt een soort van blazend geluid bij het installeren van spellen en als ik de PS5 aanzet (alleen als er en disc in de PS5 zit). Toen ik het spel daarna opstartte was hij wel stil. Nu download ik een andere spel en gaat hij weer flink te keer.
Je kunt het 'trucje' proberen door een schroefje van de disc player wat losser te draaien. Dat deed bij mij wonderen. Wordt ook aanbevolen op de website van Sony zelf. Zijn ook YouTube filmpjes over te vinden.

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:50

WTM

josstie85 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:58:
[...]

Je kunt het 'trucje' proberen door een schroefje van de disc player wat losser te draaien. Dat deed bij mij wonderen. Wordt ook aanbevolen op de website van Sony zelf. Zijn ook YouTube filmpjes over te vinden.
Heb je een specifiek linkje bij Sony?

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-01 15:31
WTM schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:02:
[...]

Heb je een specifiek linkje bij Sony?
https://hardware.support.playstation.com/en_US#/product ga naar de pagina dat je disc geluid maakt. Selecteer dat hij dat bij één specifieke disc doet. Dan komt de toelichting die ik hierboven gaf.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Test Drive Unlimited naar PS4/PS5!
Dat zou wel eens de (langverwachte) Forza Horizon-like game voor de Playstation kunnen worden :D

Helaas alleen cimematic beelden, geen gameplay.

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-01 10:22
Ik wil erg graag F1 2021 kopen.

Waarom zou je een PS5 disk versie kopen als een PS4 disk versie free upgrade PS5 is?
De bedragen zijn bijna altijd hetzelde echter krijg je bij de PS4 versie 2 voor de prijs van 1.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81BMT0LDkKS._AC_SL1500_.jpg

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81oMOySGp0S._AC_SL1500_.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Starscreamer op 07-07-2021 11:53 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Starscreamer schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 11:53:
Ik wil erg graag F1 2021 kopen.

Waarom zou je een PS5 disk versie kopen als een PS4 disk versie free upgrade PS5 is?
De bedragen zijn bijna altijd hetzelde echter krijg je bij de PS4 versie 2 voor de prijs van 1.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Omdat je in het geval van de PS4 disc, de PS5 versie moet downloaden omdat deze logischerwijs niet op de PS4 disc staat. Wat niet zo handig is als je slecht/traag internet hebt en voor verzamelaars die perse een bepaalde console versie willen hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 07-07-2021 11:55 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nieuwe beelden van LOTR Gollum, ik vond de eerste beelden niets maar ziet er nu wel sfeervol uit, mooeie buiten locaties ook:
Superkiwi schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 10:31:
Test Drive Unlimited naar PS4/PS5!
Dat zou wel eens de (langverwachte) Forza Horizon-like game voor de Playstation kunnen worden :D

[YouTube: Test Drive Unlimited Solar Crown - Welcome to.. | PS5, PS4]
Helaas alleen cimematic beelden, geen gameplay.
Jammer dat het alleen maar CGI is... En de laatste TDU was niet zo denderend toch?

Chaoss schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:10:
Nieuwe beelden van LOTR Gollum, ik vond de eerste beelden niets maar ziet er nu wel sfeervol uit, mooeie buiten locaties ook:
[YouTube: The Lord of the Rings: Gollum - A Unique Promise | PS5, PS4]

[...]

Jammer dat het alleen maar CGI is... En de laatste TDU was niet zo denderend toch?
Als je de beelden van de nieuwe WRC game bekijkt (zelfde ontwikkelaar) heb ik weinig hoop voor een nieuwe Test Drive, hopelijk kunnen ze het er goed uit laten zien, want die nieuwe WRC vond ik er echt heel gedateerd uit zien.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb geen idee, ik 'ken' Test Drive alleen maar van de verhalen. Hopelijk wordt het wat, scheelt mij weer een Xbox kopen enkel om Forza Horizon te spelen ;)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Superkiwi schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 12:50:
[...]

Ik heb geen idee, ik 'ken' Test Drive alleen maar van de verhalen. Hopelijk wordt het wat, scheelt mij weer een Xbox kopen enkel om Forza Horizon te spelen ;)
Ik ken Test Drive nog van de oude DOS versie, toen was the bomb :P ik heb de eerste TD Unlimited nog op de PC gespeeld maar was ook niet denderend.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat wordt dus even wachten op gameplay videos ;)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Caayn schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 11:55:
[...]
Omdat je in het geval van de PS4 disc, de PS5 versie moet downloaden omdat deze logischerwijs niet op de PS4 disc staat. Wat niet zo handig is als je slecht/traag internet hebt en voor verzamelaars die perse een bepaalde console versie willen hebben.
Bij de PS5 disc heb je ook de disc nodig, dat is pas relevant als je anders voor de digitale versie gaat.
Eigenlijk is dit gewoon een non-argument, net als bij veel andere games kun je dan beter de PS4 versie halen.
Gezien de playerbase op de PS4 is dat qua tweedehands verkoop ook interessanter.

• Caayn
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:28:
[...]

Bij de PS5 disc heb je ook de disc nodig, dat is pas relevant als je anders voor de digitale versie gaat.
Eigenlijk is dit gewoon een non-argument, net als bij veel andere games kun je dan beter de PS4 versie halen.
Gezien de playerbase op de PS4 is dat qua tweedehands verkoop ook interessanter.
Huh? Ik zeg nergens dat je geen disc nodig hebt. Daarnaast noem ik enkel voorbeelden waarom iemand de PS5 disc koopt ipv de PS4 disc, de waarde van de punten laat ik in het midden.

• v8power67

v8power67

Oeh test drive unlimited. Echt kapot gespeeld op de xbox 360, compleet eiland met grote carlist en zelfs lichte vorm van customalisation. Deel 2 was iets beter qua features zoals casino en dat je bv je cabrio dak kon bedienen. Maar was niet zoveel fun als deel 1 voor mij persoonlijk. Ben dus echt heel erg benieuwd naar de gameplay, de cgi video zag er leuk uit maar zegt uiteraard geen zak want cgi.
Hoop niet dat ze teveel op forza horizon willen lijken, blijf lekker bij je eigen ding. Tdu was gewoon echt heel tof. En hoop dat ze gewoon met een verbetering van tdu 1 komen, physics die arcade maar wel een beetje realisme erin( zoals hardcore mode probeerde in tdu1). Grote carlist en goede graphics. En ja 60fps minimaal op ps5/xsx mag ik hopen.

Hongkong island setting ziet er tof uit, bied van allerlei ondergronden. En mooie neon steden. Dus finger crossed dat het goed word !

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 07-07-2021 14:28 ]

Verwijderd

[YouTube: The Lord of the Rings: Gollum - A Unique Promise | PS5, PS4]
Hopelijk bij release 60 fps, want wat ik hier in dit filmpje zie is niet te harden.
Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 14:35:
[...]

Hopelijk bij release 60 fps, want wat ik hier in dit filmpje zie is niet te harden.
Tsja dat kan.

Persoonlijk ben ik juist fan van 30fps, vooral bij de wat filmische games :)

Cut scènes op 60fps, het gladde vieze soap opera effect, vind ik dan weer niet te harden :r

Maar ik neem aan dat de performance mode gewoon 60 is en de eyecandy mode 30.

Ps; sommige shots in het filmpje zitten zelfs onder de 30, lijkt meer op een slechte 24fps pulldown

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 07-07-2021 16:07 ]

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:04:
[...]

Tsja dat kan.

Persoonlijk ben ik juist fan van 30fps, vooral bij de wat filmische games :)

Cut scènes op 60fps, het gladde vieze soap opera effect, vind ik dan weer niet te harden :r

Maar ik neem aan dat de performance mode gewoon 60 is en de eyecandy mode 30.
Je verliest bij 30 fps gewoon teveel (de helft) animatie detail, dat is zonde. Zonde van het werk van de animator.
Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:06:
[...]

Je verliest bij 30 fps gewoon teveel (de helft) animatie detail, dat is zonde. Zonde van het werk van de animator.
Haha ik speel het voor mijn eigen beleving, niet voor de gevoelens van de animator :D

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-01 07:07
Blijf ik toch apart vinden.

60fps te soepel vinden. Alsof we de echte wereld ook in 30fps zien....

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Kuhr89 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:11:
Blijf ik toch apart vinden.

60fps te soepel vinden. Alsof we de echte wereld ook in 30fps zien....
Het gaat om meer dan enkel fps.

In het echte leven kijk je juist ook met motion blur / lagere shutterspeed :D

Wapper je hand maar voor je ogen :)

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:17:
[...]

Het gaat om meer dan enkel fps.

In het echte leven kijk je juist ook met motion blur / lagere shutterspeed :D

Wapper je hand maar voor je ogen :)
Daarom 60 fps met per object motion blur ;)
Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:19:
[...]

Daarom 60 fps met per object motion blur ;)
En dat ziet er dus verrot uit ;)

Maar goed, de een vindt t mooi de ander niet.

Ik ben er persoonlijk gevoelig voor en kan er niet veel mee.
In-game is t op zich prima, vooral first persons, maar de cut scènes zijn gewoon te erg.

Daarom zal ik altijd voor de 30fps eyecandy mode kiezen :)

• Caayn
  • Niet online
Zolang realtime motion blur niet in de buurt komt van offline rendering en/of een fysieke camera blijf ik een hogere FPS verkiezen :) Onze ogen zijn niet perfect, volledig mee eens, maar dat betekend niet dat wij daar imperfecties bovenop moeten zetten (zoals Chromatic aberration :X ) Daarnaast zijn de hedendaagse schermen ook niet perfect, motion resolutie, en voegen de nodige motion artefacten toe.
Nee die zooi zet je sowieso gewoon uit ;)
poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:22:
[...]

In-game is t op zich prima, vooral first persons, maar de cut scènes zijn gewoon te erg.

Wat ik mooier vind aan hogere framerates is dat je ogen een meer natuurlijkere motion blur voorgeschoteld krijgen en de motion blur van een game dus ook niet zo hoog hoeft te zijn waardoor details ook minder verloren gaan.

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:22:
[...]

Vind je het niet belangrijk dat games snel reageren op jouw input? Ik ben een typische gameplay first, graphics later speler. En dan is 30 fps echt niet te doen, lijkt net of ik een paar biertjes teveel op heb door de vertraging.
Kalder schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 17:05:
[...]

Wat ik mooier vind aan hogere framerates is dat je ogen een meer natuurlijkere motion blur voorgeschoteld krijgen en de motion blur van een game dus ook niet zo hoog hoeft te zijn waardoor details ook minder verloren gaan.
En dat is dus juist niet natuurlijk, maar goed, voor iedereen persoonlijk :)

@Verwijderd ja ik ben dus het tegenovergestelde :)
poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 17:17:
[...]

En dat is dus juist niet natuurlijk, maar goed, voor iedereen persoonlijk :)

@Verwijderd ja ik ben dus het tegenovergestelde :)
Naar mijn idee in ieder geval natuurlijker dan 30fps, want ik merk dan echt wel dat het beeld langer stil staat, met of zonder motion blur.

Je kunt wel naar het zelfde punt kijken, je hand voor je neus doen en bewegen, dan zie je inderdaad een waas iedere keer, maar volg je hand nu maar eens met je ogen, en er gebeurt iets heel anders ;)
En die waas zie je eigenlijk omdat de framerate IRL unlimited is maar je ogen dat niet snel genoeg waarnemen.
(Probeer deze maar eens op een 120Hz of hoger scherm: https://www.testufo.com/ (als je de tekst op de website leest worden die ufo's ook wazig, net als je hand, als je de ufo volgt is de ufo scherp, en is de tekst wazig))

[ Voor 39% gewijzigd door Kalder op 07-07-2021 17:28 ]

Verwijderd

Kalder schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 17:19:
[...]

Naar mijn idee in ieder geval natuurlijker dan 30fps, want ik merk dan echt wel dat het beeld langer stil staat, met of zonder motion blur.

Je kunt wel naar het zelfde punt kijken, je hand voor je neus doen en bewegen, dan zie je inderdaad een waas iedere keer, maar volg je hand nu maar eens met je ogen, en er gebeurt iets heel anders ;)
En die waas zie je eigenlijk omdat de framerate IRL unlimited is maar je ogen dat niet snel genoeg waarnemen.
(Probeer deze maar eens op een 120Hz scherm: https://www.testufo.com/ )
Hogere framerates zijn 100% een betere weergave van de werkelijkheid.

De blur die je ogen zien komt doordat we op sample and hold display kijken. Je moet die UFO test maar eens kijken op een scherm met BFI of een CRT, dan is hij wel gewoon scherp ;). Wat er gebeurd bij LCD's en OLED schermen is dat er een instant overgang is van het ene frame naar het andere frame, dat ervaren we als schokkend en je ogen vullen het op met een blur. Als je echter heel kort het beeld blanked tussen een frame dan heb je dat probleem niet. Dan is alles gewoon scherp en vloeiend. Dit is niet alleen het geval bij games, maar ook bij films.
Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 17:29:
[...]

Hogere framerates zijn 100% een betere weergave van de werkelijkheid.

De blur die je ogen zien komt doordat we op sample and hold display kijken. Je moet die UFO test maar eens kijken op een scherm met BFI of een CRT, dan is hij wel gewoon scherp ;). Wat er gebeurd bij LCD's en OLED schermen is dat er een instant overgang is van het ene frame naar het andere frame, dat ervaren we als schokkend en je ogen vullen het op met een blur. Als je echter heel kort het beeld blanked tussen een frame dan heb je dat probleem niet. Dan is alles gewoon scherp en vloeiend. Dit is niet alleen het geval bij games, maar ook bij films.
Heb net een nieuwe laptop met 144Hz scherm, als ik de ufo volg is de ufo bijna helemaal scherp :) Geen idee of dit scherm aan BFI doet, maar 144Hz is hoe dan ook beter dan 60Hz (of 72Hz wat de website laat zien bij mij).

Verwijderd

Kalder schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 17:31:
[...]

Heb net een nieuwe laptop met 144Hz scherm, als ik de ufo volg is de ufo bijna helemaal scherp :) Geen idee of dit scherm aan BFI doet, maar 144Hz is hoe dan ook beter dan 60Hz (of 72Hz wat de website laat zien bij mij).
Hoe hoger de frame rate hoe scherper het ook wordt, maar BFI (of een CRT) tilt het echt nog naar een hoger niveau. Ik heb jaren geleden eens een CRT naast een 120hz scherm gezet, en de CRT was duidelijk beter (zelfs op maar 100hz).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZSgE2mmv4RyWlZF1lsnQGKy790=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ETQcHPkrjNoafzkfF1EtwmS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/odkx7ksVkgKWOsAKiYj68fx_BsU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9cX3Rr9c9etueMANpVqEOQGx.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb misschien een hele domme vraag. In sommige games zie ik soms vlekken op het beeld zitten. Zag het in Demons Souls en nu ook in Plague Tale. Je ziet het linksboven en rechtsboven in de screenshot. Kan zijn dat je moet inzoomen om het goed te zien.
Wat is dit en waarom zit dit erin? Moet het een soort lichtreflectie voorstellen ofzo? Want ik vind het eigenlijk maar lelijk.

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Raem schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 17:59:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb misschien een hele domme vraag. In sommige games zie ik soms vlekken op het beeld zitten. Zag het in Demons Souls en nu ook in Plague Tale. Je ziet het linksboven en rechtsboven in de screenshot. Kan zijn dat je moet inzoomen om het goed te zien.
Wat is dit en waarom zit dit erin? Moet het een soort lichtreflectie voorstellen ofzo? Want ik vind het eigenlijk maar lelijk.
Volgens mij gewoon ‘flares’. Dus inderdaad deel van het nabootsen van een camera lens, waar je de reflectie van een lichtbron ziet weerkaatsen in het glas.

Veel mensen vinden het storend, maar ik vind het wel toevoegen aan het beeld. Ziet er iets minder strak en ‘gamey’ uit en meer zoals we gewend zijn van TV beelden.

Dingen die ze bijna standaard aan games toevoegen tegenwoordig, om een cameralens te faken:
- depth of field (inc bokeh)
- vignette
- motion blur
- lens flares en glares
- chromatic aberration
- lens distortion

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dit ziet er ook wel leuk uit:

Heeft wel weer die standaard unity look, tzou leuk zijn als die engine eens een update krijgt waardoor er wat meer variatie mogelijk is. Of die indie developers zijn gewoon niet zo creatief als ze zelf beweren :P

• Laakerinlethi
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17-07-2021
Ik heb sinds kort dat mijn ps5 vanzelf aan gaat nadat hij is uitgeschakeld en de televisie in stand-by is gezet. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Laakerinlethi schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:07:
Ik heb sinds kort dat mijn ps5 vanzelf aan gaat nadat hij is uitgeschakeld en de televisie in stand-by is gezet. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Nope maar als ge wilt discussiëren over FPS, Motion blur, … dan zit je hier wel goed 😎

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-11-2025
Laakerinlethi schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:07:
HDMI Device Link staat uit?

• Laakerinlethi
balarina schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:22:
[...]

HDMI Device Link staat uit?
Ja, die staat uit!
Heb je een Sony Bravia tv?

• Laakerinlethi
poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:55:
[...]

Heb je een Sony Bravia tv?
Een Samsung, model weet ik zo niet..

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-01 07:59
Ik heb een tweede controller voor mijn PS5 gekocht. Eerste uren perfect. In het menu gaat hij nu plots vanzelf bewegen. Als ik dat naar de game ga, niks aan de hand. Terug naar menu en dan gaat hij weer zelf. Heel weird
Laakerinlethi schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:02:
[...]

Een Samsung, model weet ik zo niet..
Oh dan weet ik het niet.. ik weet dat bij mijn Bravia je ook Bravia sync hebt om de ps te besturen.. ook al staat device link uit.

En als je dat verkeerd hebt staan, en je zet de ps uit en vervolgens de tv uitzet, drukt de afstandsbediening tegelijk de ps weer aan :)

• Chanfan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-12-2025
Cyrax0508 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:14:
Ik heb een tweede controller voor mijn PS5 gekocht. Eerste uren perfect. In het menu gaat hij nu plots vanzelf bewegen. Als ik dat naar de game ga, niks aan de hand. Terug naar menu en dan gaat hij weer zelf. Heel weird
Misschien een probleem met de bluetooth connectie. Probeer eens te unpairen en daarna terug te pairen.

Ik had dat voor met de PS4 controller. Als ik op L2 drukte voor te snipen bijvoorbeeld dan beweegde mijn personage een beetje naar voren wat niet de bedoeling is natuurlijk. Maakte niet uit welke game. Elke keer met L2.
@Chanfan @Cyrax0508 er is een speciaal topic voor problemen met de PS5. Post het aub daar. Maakt het namelijk voor iedereen makkelijker voor iedereen die een issue heeft mogelijke oplossingen terug te zoeken.

• Farabi
  • Niet online
Laatst nioh collection geinstalleerd. blijf het merkwaardig vinden dat ik alsnog minimaal 50GB moet binnenhalen om nioh 1 remastered te spelen. er staat letterlijk een PS5 logo op de disc en op de hoes. Waarom wordt dit niet gepatched op de disc?. Het is uiteindelijk geen ps4 versie met een gratis upgrade naar PS5!
Rivandu schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 18:30:
[...]

Volgens mij gewoon ‘flares’. Dus inderdaad deel van het nabootsen van een camera lens, waar je de reflectie van een lichtbron ziet weerkaatsen in het glas.

Veel mensen vinden het storend, maar ik vind het wel toevoegen aan het beeld. Ziet er iets minder strak en ‘gamey’ uit en meer zoals we gewend zijn van TV beelden.

Dingen die ze bijna standaard aan games toevoegen tegenwoordig, om een cameralens te faken:
- depth of field (inc bokeh)
- vignette
- motion blur
- lens flares en glares
- chromatic aberration
- lens distortion
Ik vind het in dit geval vooral lelijk, omdat het lijkt alsof je door een vieze ruit kijkt. Voor FPS games met characters die een helm dragen zo het nog logisch zijn, maar in dit geval niet echt.

• Rivandu
Raem schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:56:
[...]

Ik vind het in dit geval vooral lelijk, omdat het lijkt alsof je door een vieze ruit kijkt. Voor FPS games met characters die een helm dragen zo het nog logisch zijn, maar in dit geval niet echt.
Ja daar kan ik het wel mee eens zijn. In sommige gevallen simuleren ze ook 'lens dirt', dat vind ik vaak iets te ver gaan. Alsof een cameraman zijn lens niet schoonmaakt voor een shoot.. :)

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-01 11:42
Vraagje, ik wil graag een andere shell op mijn Dualsense monteren en nu zie ik in bijna alle Youtube videos een hele handige schroevendraaier set.

Is dit een speciale soort set? Iemand hier een aanrader?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:12
jordyyyys schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:36:
Vraagje, ik wil graag een andere shell op mijn Dualsense monteren en nu zie ik in bijna alle Youtube videos een hele handige schroevendraaier set.

Linkje?

Denk zelf een iFixit setje, als ik moest gokken

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:32
jordyyyys schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:36:

Hele grote kans dat dit inderdaad een iFixit setje is.
Heb er zelf ook 1, ze zijn erg fijn.

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-01 11:42
418O2 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Linkje?

Denk zelf een iFixit setje, als ik moest gokken
ArniD schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:38:
[...]

Hele grote kans dat dit inderdaad een iFixit setje is.
Heb er zelf ook 1, ze zijn erg fijn.
Yes die zijn het, thanks!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-01 15:28
Zag net firmware update 21.01-03.21.00 binnen komen. Kan niets specifieks vinden, maar zullen wel zaken zijn mbt stabiliteit en dergelijken.

PSN: Mondaatje

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Is inderdaad alleeen een performance / stablity update.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:13
Ik kijk morgen wel in 4K, de YouTube compressie maakt het toch alleen maar erger.

Ik zag vandaag een livestream en ik kon de blokjes zo tellen.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-01 12:56
Alternatieve link:
https://www.twitch.tv/playstation

Lijkt ook een halve minuut voor te lopen trouwens.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Martinspire
Moss is wel een toffe VR game, mooi om deeltje 2 te zien. Wel aparte opener

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wel fijn van Sony dat below avarage ook een state of play krijgt…

• Martinspire
Moet zeggen dat ik hier allemaal nog niet echt warm van wordt en dat het meeste wat ik zie ook prima op PS4 (of zelfs PS3) had gekund.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Van de indies ziet FIST er wel heel cool uit. De premise van Jett is ook wel interessant maar qua gameplay weet ik nog niet goed wat ik er van moet vinden.

En het lijkt erop dat ik de Director's Cut van Death Stranding toch wel de moeite waard ga vinden, ookal heb ik het origineel op PS4 al gespeeld :P

Deathloop laat ik schieten denk ik, de Arkane games kunnen mij op de een of andere manier niet echt blijven boeien. Bij Dishonored 2 en Prey haakte ik ook na een aantal uurtjes af.

• Martinspire
Uiteindelijk met een half oog zitten kijken. Meeste interesseerde me echt geen hol. Deathloop ziet er wel aardig uit, maar ik weet niet of het wat voor me is. Ik snap de appeal, maar dunno.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
Die Death Stranding Directors cut ga ik denk ik wel meepikken ergens:

Is het een moeilijke game btw?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Rivandu
-SaveMe- schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:59:

[YouTube: Death Stranding Director's Cut - Official New Features Trailer | State of Play]

Nee, vond ik niet. Heb het op 'hard' gespeeld, maar had niet heel veel problemen. Ik denk dat het op andere difficulties wel echt een cakewalk wordt, dan zijn de BT's en de gele mannekes (de naam even ontschoten) echt geen bedreiging.

Maar kreeg ook veel hulp van andere spelers, in de vorm van hulpmiddelen die ze gebouwd hadden in de omgeving. Weet niet hoe dat nu is, al die tijd na de release..

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:32
Ik heb inmiddels een PS5 en heb nog steeds kleine backlog aan PS4 games om weg te werken.

Maar als ik mijn PS4 backlog negeer, wat zijn dan de meest spraakmakende PS5 titles die ook daadwerkelijk gebruik maken van de next-gen capabilities om eens mee te beginnen ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-01 09:30

Phydomir

Dennis

Bossie schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:56:
Ik heb inmiddels een PS5 en heb nog steeds kleine backlog aan PS4 games om weg te werken.

Maar als ik mijn PS4 backlog negeer, wat zijn dan de meest spraakmakende PS5 titles die ook daadwerkelijk gebruik maken van de next-gen capabilities om eens mee te beginnen ?
Ratchet & Clank Rif Apart, Returnal en Demon's Souls zijn de enige PS5 exclusives momenteel.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04-2025
De State of Play was niet echt de moeite waard, alleen die F.I.S.T. game sprak me wel aan. Deathloop ga ik wel spelen als die op gamepass komt volgend jaar

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-01 16:36
Xlast88 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:36:
<knip>Deathloop ga ik wel spelen als die op gamepass komt volgend jaar
Wrong topic :P
Mm was de State of Play helemaal vergeten maar niet echt iets gemist zo te zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Phydomir schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:01:
[...]

Ratchet & Clank Rif Apart, Returnal en Demon's Souls zijn de enige PS5 exclusives momenteel.
Hoho we hebben Destruction AllStars ook nog hè :+

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-01 05:50
-SaveMe- schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:59:

[YouTube: Death Stranding Director's Cut - Official New Features Trailer | State of Play]

Vet die ga ik ook halen.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:55

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ben ook blij dat de upgrade PS4 -> PS5 versie maar 10 euro is, had me mentaal al voorbereid op weer een losse uitgave a 30 of 40 :)

ja sommige games doen het gratis blabla :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Jumpman
  • Laatst online: 17:44
Ik op zoek naar iemand die met mij de multiplayer trophy wil halen in Wreckfest. Dit zullen 40 rondjes op de ovaal worden van 15 seconden.

[ Voor 24% gewijzigd door Jumpman op 11-07-2021 00:37 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• dvd-linden
Ik vond de State of Play van gisteren juist een stuk interessanter dan ik verwacht had. F.I.S.T. zag er tof uit en ik zie me die game wel spelen, verder vond ik Sifu er interessant uit zien en vond ik de stijl van Demon Slayer ook echt heel mooi. Daarnaast zag de director's cut van Death Stranding er goed uit, maar ik moet dan ook zeggen dat ik die game nog niet gespeeld heb en die nog wel in mijn achterhoofd zit. En ook Moss: Book II is denk ik een mooie titel. Ik heb dan wel geen VR, maar het eerste deel is erg goed ontvangen, dus leuk dat er een opvolger van komt. En Deathloop lijkt me helemaal geen onaardige titel te worden, maar ik moet wel zeggen dat het ook zeker geen must is voor mij.

Dus ja, al met al toch nog best wat interessante titels die voorbij kwamen en dat had ik eigenlijk niet echt verwacht. Alleen van Stray had ik wel graag ook weer eens wat willen zien. Maar goed, wie weet de volgende keer.

BlackEyedAngel schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:44:
Ben ook blij dat de upgrade PS4 -> PS5 versie maar 10 euro is, had me mentaal al voorbereid op weer een losse uitgave a 30 of 40 :)

ja sommige games doen het gratis blabla :P
€10,- For the Players.

Maar zonder gekheid, gratis is altijd beter voor de portemonnee natuurlijk maar €10,- voor een wat oudere game is wel netjes wat mij betreft.

• Jumpman
  • Laatst online: 17:44
Donstil schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:48:
[...]

€10,- For the Players.

Maar zonder gekheid, gratis is altijd beter voor de portemonnee natuurlijk maar €10,- voor een wat oudere game is wel netjes wat mij betreft.
Het zou mij niet verbazen als we deze game een keer in de PlayStation Plus gaan zien.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 137 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord