Tja dat noemen ze bij voetbal het geluk van de kampioen.
Ook een skill.
Ook een skill.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dacht ik ook al
Waiting on the world to change
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
en groen bij pit exit
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
...
"When you grow up your heart dies"
People as things, that’s where it starts.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PSN: xMaurice93
Mijn boefje is liev!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja, duurde vrij lang voordat de vsc kwam, maar was meteen weg na pitdawg schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:53:
Zucht. Lijkt wel alsof ‘ze’ het erom doen met die VSC.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Waiting on the world to change
Vette shit!
Even schaamteloos mezelf quoten...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij heeft vast een Robert Johnson gedaan. Zoveel geluk kun je gewoonweg niet van jezelf hebben...RobinHood schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:54:
![]()
![]()
![]()
Ik blijf het ergens ook prachtig vinden hoe HAM altijd geluk heeft, want hij heeft het zo vaak, het is geen geluk meer. Gewoon ervoor zorgen dat je dit soort kansen kan pakken.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Tuurlijk niet man, gewoon puur geluk.R.E. schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:55:
Dit lijkt gewoon doorgestoken kaart, wat een manier om de spanning uit een wedstrijd te halen zeg
Nou, dat dus.PatrickC schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:55:
Belachelijk dit... wat hebben die paar seconden VSC voor zin... behalve Lewis aan de overwinning helpen?
1.03 bij de bookmakers
Kan prima? Als je 2x geel rijdt met duizendste langzamer bijvoorbeeldBarfman schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:55:
Hamilton rijd de snelste ronde met 2 x geel?
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 01-11-2020 13:59 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Volk op de baan om die Renault te duwen. Je zit daar op een snel stuk.PatrickC schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:55:
Belachelijk dit... wat hebben die paar seconden VSC voor zin... behalve Lewis aan de overwinning helpen?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 01-11-2020 13:56 ]
erutangiS
Leon Zwiers schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:54:
Ja ik zet m uit. Wat een bullshit
Ja, OCO uit de auto. Terechte VSC. Je wil niet op volle snelheid iets riskeren.Gemini NL schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:55:
Wat was dit voor bizarre VSC? Hebben ze überhaupt iets gedaan in die paar seconden?
Je zou het bijna denken. Misschien moeten we dat maar niet doen ... #RaceFixingvhal schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:54:
Ocon had nog een openstaande rekening bij Toto staan
Check!RoD schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:56:
[...]
Ja, OCO uit de auto. Terechte VSC. Je wil niet op volle snelheid iets riskeren.
Je hebt nog half uurLeon Zwiers schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:54:
Ja ik zet m uit. Wat een bullshit
Ondanks dat Hamilton gewoon goed door heeft gereden op de mediums kan ik er niet bij waarom Max dat ook niet heeft gedaan. Ja ok je hebt Hamilton achter je pushen, maar die zat gewoon te cruisen om te sparen en niet te dicht in de vuile lucht te rijden.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:55:
Maar Bottas zal zijn banden nog wel slopen zoals altijd, dus P2 kan nog goed.
Er lopen toch Marshalls naast de baan waar ze met 300 langsrijden joh pipoMrOleo schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:56:
[mbr]Laat dit aub achterwege.[/]
...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
I served in a company of heroes.
Vroeg ? Voor de race begint gaat de eerste open
Ik moet zo nog even een stukje muur plamuren en ik denk dat ik mijn basgitaar even ga afstellen, wat ga jij doen?Bart-Willem schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:56:
Goed... Over politiek babbelen dan maar? Of wat eten jullie vanavond?
Wacht dan even tot HAM z’n pitstop heeft gedaan... gewoon om de spanning in de race te redden. Ze willen toch meer show en spanning, of niet?RoD schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:56:
[...]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En dan zeggen ze FIA FerrariJustevo schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:56:
Ik moet er gewoon bijna van nekken zo veel geluk dat Hamilton heeft. Hij krijgt het gewoon in z'n schoot geworpen.
Zoek het maar uit, ik ga wat anders doen.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
...
Niet HAM maar de FIA heeft hier toch wel enigszins de schijn tegen. Vind ik.J-M-T schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:57:
Hamilton heeft het tactisch veel beter aangepakt, had niets te verliezen vanaf plek drie. Jammer voor de race maar kun je hem niet aanrekenen.
Ja, want dat is belangrijker dan veiligheidPatrickC schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:58:
[...]
Wacht dan even tot HAM z’n pitstop heeft gedaan... gewoon om de spanning in de race te redden. Ze willen toch meer show en spanning, of niet?
Helaas blijft het een waardeloze baan..hansvk schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:58:
VER zet druk op BOT.
I served in a company of heroes.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
+1 for that referencesjaool schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:55:
[...]
Hij heeft vast een Robert Johnson gedaan. Zoveel geluk kun je gewoonweg niet van jezelf hebben...
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dan hadden ze het een minuut eerder moeten doen. Die sloeg werkelijk nergens op.RoD schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:56:
[...]
Waar vui zit, zit geen glans!
En dan auto gaat kaPOT.hansvk schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:58:
VER zet druk op BOT.
Waarom?dawg schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:58:
[...]
Niet HAM maar de FIA heeft hier toch wel enigszins de schijn tegen. Vind ik.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Is nu MIATommyGun schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:58:
[...]
En dan zeggen ze FIA FerrariMercedes heeft meer "mazzeltjes" gehad het afgelopen decennium dan welk team ook.
Omdat als ze blijven rijden, Bottas de opdracht krijgt om door te rijden zodat er geen pit window ontstaat. Dan duwt Bottas, Max in DRS range van Hamilton en krijg je dat spelletje. Ze hebben gewoon meer snelheid op de rechte stukken waardoor DRS beter zal werken voor Hamilton dan Verstappen.tweakduke schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:57:
[...]
Ondanks dat Hamilton gewoon goed door heeft gereden op de mediums kan ik er niet bij waarom Max dat ook niet heeft gedaan. Ja ok je hebt Hamilton achter je pushen, maar die zat gewoon te cruisen om te sparen en niet te dicht in de vuile lucht te rijden.
Dat Mercedes Bottas vroeg naar binnen haalt dat mogen ze helemaal zelf weten, maar Max heeft toch zelf ook wel inzicht om door te rijden.
De banden slijten toch amper, Pirelli neemt keer op keer te harde compounds mee.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is inderdaad Mercedes en Hamiltons kracht, gewoon de ruimte creeëren waarbij je je winst kan maximaliseren bij dit soort dingen. En je weet dat dit soort dingen gewoon gebeuren in een GP.J-M-T schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:57:
Hamilton heeft het tactisch veel beter aangepakt, had niets te verliezen vanaf plek drie. Jammer voor de race maar kun je hem niet aanrekenen.
People as things, that’s where it starts.
Dit zijn altijd van die lekkere loze kretenxNikobellicx schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:57:
Geluk dwing je af!
Arjantje72 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:59:
Ik haak op dit forum af, wat een azijn zeik**
Dan deze ook maar even voor degenen die niet weten wat ik met Robert Johnson bedoelde...
Ik denk niet dat Ham een “deploy vsc” knopje in de auto heeft...
Dat is inderdaad wel zeer vreemd als je het mij vraagt. Ik dacht dat je toch zeker op dat deel van de baan zou moeten liften.Barfman schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:55:
Hamilton rijd de snelste ronde met 2 x geel?
...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq