In dit geval ging het wel op, als je zoveel langer door gaat heb je meer kans.poor Leno schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:00:
[...]
Dit zijn altijd van die lekkere loze kreten
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
In dit geval ging het wel op, als je zoveel langer door gaat heb je meer kans.poor Leno schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:00:
[...]
Hoezo? Is toch precies wat Hamilton deed.poor Leno schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:00:
[...]
Ja maar het geluk gedeelte was die magissche VSC, dus had daar niets mee te maken.Vos schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:01:
[...]
In dit geval ging het wel op, als je zoveel langer door gaat heb je meer kans.
Precies dat denk ik ook. Het gaat alleen maar om de veiligheid van de mensen op en naast de baan. Als die vsc nodig is om die auto weg te duwen door een paar man dan is dat zo.dr.lowtune schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:00:
[...]
Ik denk niet dat Ham een “deploy vsc” knopje in de auto heeft...
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik zou het doen!
Is er wel DRS op dit circuit? Hij zat er net ook al een tijdje onder, maar ik heb de vleugel niet open zien gaan.U123456 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:01:
VER binnen de DRS
[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 01-11-2020 14:03 ]
...
Arjantje72 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:59:
Ik haak op dit forum af, wat een azijn zeik**
Ja ook waar dat spel wil je ook niet hebben, maar aan de andere kant gooi je de deur nu open voor Hamilton. Dillemma's blijven lastig.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:00:
[...]
Omdat als ze blijven rijden, Bottas de opdracht krijgt om door te rijden zodat er geen pit window ontstaat. Dan duwt Bottas, Max in DRS range van Hamilton en krijg je dat spelletje. Ze hebben gewoon meer snelheid op de rechte stukken waardoor DRS beter zal werken voor Hamilton dan Verstappen.
Pas de eerste keer dat hij nu eindelijk ook DRS heeft. Want elke ronde binnen een seconde, behalve bij het meetpunt.U123456 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:01:
VER binnen de DRS
Waiting on the world to change
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
RB heeft er zelf net zo hard aan meegewerkt.. Als je als 1e stopt dan ga je op je knietjes zitten wachten op wat de rest doet.KlaasjeNL schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:01:
Ruikt maar match fixing...
I served in a company of heroes.
Tjah ik geloof niet dat ze de vsc precies zo timen voor Hamilton alleen.poor Leno schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:01:
[...]
Ja maar het geluk gedeelte was die magissche VSC, dus had daar niets mee te maken.
Weleens van een undercut gehoord?Vuvuzela schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:02:
[...]
RB heeft er zelf net zo hard aan meegewerkt.. Als je als 1e stopt dan ga je op je knietjes zitten wachten op wat de rest doet.
Was ook voor de virtual safety car virtueel voor, dit maakte het wel de juiste aanpak. Hij ging er op eigen initiatief ook al vol voor toen de kans zich voor deed.dawg schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:58:
[...]
Niet HAM maar de FIA heeft hier toch wel enigszins de schijn tegen. Vind ik.
Dit begrijp ik ook echt niet. Ocon zat volgens mij een hele tijd te wachten in z'n auto. De timing was wel erg dubieus in het voordeel van Hamv8power67 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:02:
Ben niet zo snel meer van de conspiracy enz maar dit riekt wel. Waarom zolang gewacht met de vsc? Waarom precies aan als Hamilton aankomt en uit als hij wegrijd van zn stop. Ik vind dit net te toevallig allemaal. Jammer want was nog wel spannend nu rijd hamilton weer gewoon weg naar easy win.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er komt nooit direct een VSC, dat duurt altijd eventjes. Waarschijnlijk om te kijken of de auto nog zelf weg kan komen, etc. Ik zag helemaal niets dat niet gebruikelijk is.v8power67 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:02:
Ben niet zo snel meer van de conspiracy enz maar dit riekt wel. Waarom zolang gewacht met de vsc? Waarom precies aan als Hamilton aankomt en uit als hij wegrijd van zn stop. Ik vind dit net te toevallig allemaal. Jammer want was nog wel spannend nu rijd hamilton weer gewoon weg naar easy win.
Undercut werkt niet tegen een Mercedes, dat zou RBR toch moeten weten.
I have no special talent. I am only passionately curious.
...
Het had niet uitgemaakt wanneer ze VER lieten pitten. Hij was sowieso het haasje voor HAM. Zodra die namelijk in vrije lucht komt kan die snelheid maken. Pit HAM eerst dan heeft hij ook weer vrije lucht. Dus lood om oud ijzer voor het moment van de pitstop van VER.Vuvuzela schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:02:
[...]
RB heeft er zelf net zo hard aan meegewerkt.. Als je als 1e stopt dan ga je op je knietjes zitten wachten op wat de rest doet.
"When you grow up your heart dies"
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Tja als de raceleiding eerder de VSC had gedaan, had HAM toch ook gepit? Resultaat was exact hetzelfde geweest. Ze waren wellicht wat laat met VSC, maar ach...v8power67 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:02:
Ik vraag me af of undercut wel werkt in je eentje tegen twee Mercedessen 🤔
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Precies, daar is de timing echt niet relevant voor. En als er geen VSC zou komen, had HAM uiteindelijk die gratis pitstop ook gekregen.Tk55 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:04:
[...]
Tja als de raceleiding eerder de VSC had gedaan, had HAM toch ook gepit? Resultaat was exact hetzelfde geweest. Ze waren wellicht wat laat met VSC, maar ach...
Stoeltje 2021 confirmed!Exocet schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:05:
Albon in de punten!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Roep het maar niet te hard. Zometeen krijgt ie KVY en SAI nog om z'n orenExocet schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:05:
Albon in de punten!
Had de vsc gedaan zodra HAM de pit entry voorbij was. Dan had Ocon niet een rol gespeeld in de top3. Bot en ver hoefden sowieso niet te stoppenTk55 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:04:
[...]
Tja als de raceleiding eerder de VSC had gedaan, had HAM toch ook gepit? Resultaat was exact hetzelfde geweest. Ze waren wellicht wat laat met VSC, maar ach...
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
5 minuten van de Spa 24h vorig weekend was spannender dan een heel seizoen F1. Tip; als je echt racen wilt zien dan is bijvoorbeeld de 24H series, WEC, ELMS, etc aan te raden.Luxicon schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:04:
Leuk zo'n autosport waar inhalen bijna onmogelijk is.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dan zullen ze met de nieuwe reglementen toch ook nog de beste wagen en motor moeten hebben.Jackson6 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:05:
Als Hamilton nog ff 5 jaar doorgaat kan hij makkelijk 130/140 wins op z'n naam zetten.
Ja, maar dit was geen geslaagde. Zolang merc de ruimte heeft om op jouw undercut te reageren heeft dat toch totaal geen zin.
I served in a company of heroes.
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN: xMaurice93
Told yaVos schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:33:
Perez kan wel eens goede zaken doen tov de mannen voor hem.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Om discussie te voorkomen hadden ze meteen al die vsc moeten instellen. Maar ik denk dat het toch niet had uitgemaakt verder voor de uitslag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mag hopen van niet, het gebrek aan tactische optie door zijn gefaal kost Max een (kleine) kans op de winst.
People as things, that’s where it starts.
Zeg dat maar tegen de familie van de Marshall die intussen met 300 het leven uit was gereden.Biggg schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:05:
De raceleiding had ook kunnen beslissen om 20 sec later de VSC in te zetten om het resultaat van de race niet te beinvloeden. Dit zijn gewoon keuzes...
Hij heeft nog een nieuw setje rood.GAIAjohan schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:07:
Max naar binnen halen nu voor geel, en dan stampen
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 01-11-2020 14:07 ]
Niet stoppen?Illegal_Alien schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:07:
Go RAI dan maar?
Je wil de situatie zo snel mogelijk veilig krijgen. Van zodra je beslist om die VSC in te zetten ga je dus niet wachten want ook dan beïnvloed je uiteindelijk de race.Biggg schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:05:
De raceleiding had ook kunnen beslissen om 20 sec later de VSC in te zetten om het resultaat van de race niet te beinvloeden. Dit zijn gewoon keuzes...
No keyboard detected. Press F1 to continue.
'That's clear enough' lolsjaool schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:07:
VER wil niet naar mode 8, it's the worst ever...
Tja, in Monza werd Ham gepakt door een vage safety car wat toen leek op een poging om weer meer spanning in de wedstrijd te krijgen ipv dat die echt nut had.... nu heeft ie geluk. En Ham was nu al snellere rondes aan het rijden voor zijn pitstop. Bottas moet gewoon doorrijden...R.E. schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:55:
Dit lijkt gewoon doorgestoken kaart, wat een manier om de spanning uit een wedstrijd te halen zeg
Da's alleen leuk al hij nog voor de snelste ronde wil gaan. Een P2 of P1 gaat hij er niet mee halen.
That 'll be clear enoughsjaool schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:07:
VER wil niet naar mode 8, it's the worst ever...
Het maakt nogal verschil of je stil staat terwijl de rest in moet houden t.o.v. dat ze vol stampen.RoD schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:05:
[...]
Precies, daar is de timing echt niet relevant voor. En als er geen VSC zou komen, had HAM uiteindelijk die gratis pitstop ook gekregen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het is meer, of je doet het of je doet het niet. Er zijn twee fasen:Tk55 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:04:
[...]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq