Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 13
Pirelli Banden
|
[Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 27-10-2020 18:36]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 13
Pirelli Banden
|
[Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 27-10-2020 18:36]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
"When you grow up your heart dies"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Helemaal ruk.demo31051987 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:02:
Present! Even wennen dat er geen vrije training op vrijdag is.
Niet? Waarom is dat dan dit keer?demo31051987 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:02:
Present! Even wennen dat er geen vrije training op vrijdag is.
Mijn boefje is liev!
ze moeten 3000km met de vrachtwagens.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
⛔ Trackers of betalen ⛔
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Float like a butterfly, sting like a bee.
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Met een Ferrari motor wel waarschijnlijk.Martinusz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:13:
Kunnen ze door bocht 2-3 vol gas? anders is het een heel lang recht stuk vanaf bocht 18
alles kan off-topic
Aangezien er geen FP2 en FP3 zijn.Gedurende een weekeinde moeten teams banden aan Pirelli terug geven. Dit gebeurt volgens onderstaand schema. De keuze welke banden ze terug geven is echter volkomen vrij.
Eén set na de 1e 40 minuten van FP1
Eén set na het einde van FP1
Twee sets na het einde van FP2
Twee sets na het einde van FP3
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
https://www.formula1.com/en/racing/2020/EmiliaRomagna.htmlJeltel schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:46:
Sowieso wordt het tussen FP1 en de kwalifitatie krap als je schade hebt. FP1 was toch 1,5 uur? Dan heb je dus 30 minuten tussen de twee sessies. Niet crashen is het devies.
En op tijd al racen dus om 13:10.
Gewoon even stukkie harder rijden.basvn schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:05:
[...]
en dat word te krap om op vrijdag alles klaar te hebben
Al rijden vrachtwagens niet zo snel als auto's he.. dus die 23 uur zal nog wel een flinke slag meer worden. Plus dat ze niet, zoals wij in onze vakantie, gewoon maar door kunnen blijven rijden. Iets met tachograaf en maximale tijd per werkdag.Illegal_Alien schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:50:
[...]
Gewoon even stukkie harder rijden.
[..]
Gooi hier nog maar een paar uren bovenopIllegal_Alien schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:50:
[...]
Gewoon even stukkie harder rijden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die zit gewoon fout.Jeltel schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:35:
@DaniëlWW2
Pole 1:22,795 Michael Schumacher
Lap record 1:20.411 Michael Schumacher (2004)
Lap record (wat tijdens de race is toch?) sneller dan de pole tijd?
Volgens de Wiki is het Fernando Alonso Renault 1:24.569
Dat geldt toch voor bestuurders en niet voor vrachtwagens? Ik denk niet dat een gemiddeld F1 team staat te wachten om ergens te moeten overnachten, dus ze zullen wel meerdere bestuurders per vrachtwagen hebben.DonJunior schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:56:
[...]
Al rijden vrachtwagens niet zo snel als auto's he.. dus die 23 uur zal nog wel een flinke slag meer worden. Plus dat ze niet, zoals wij in onze vakantie, gewoon maar door kunnen blijven rijden. Iets met tachograaf en maximale tijd per werkdag.
Sowieso als je in Spanje soms de vrachtwagens de heuvel op ziet ploeteren.. dan duurt dat nog wel even voordat ze in Italie zijn ben ik bang.
Steam - PTR83
Ah, dan klopt de pole niet, want shumacher deed het in 2004 al in 1:19DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:58:
[...]
Die zit gewoon fout.
Wikipedia: 2004 San Marino Grand Prix
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Maar is dat met de huidige layout?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:58:
[...]
Die zit gewoon fout.
Wikipedia: 2004 San Marino Grand Prix
Ted had het erover dat hij ik meen met Gunter Steiner had gesproken (of iemand anders van Haas), en zij deden deze dagen iets van 35 vrachtwagenchauffeurs in zetten. En dan ook met 2 chauffeurs per wagen. Daarnaast wachten ze normaliter dat alles is ingepakt en rijden ze in konvooi, nu vertrekt de vrachtwagen per direct als die vol is.CoronelHimself schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:00:
[...]
Dat geldt toch voor bestuurders en niet voor vrachtwagens? Ik denk niet dat een gemiddeld F1 team staat te wachten om ergens te moeten overnachten, dus ze zullen wel meerdere bestuurders per vrachtwagen hebben.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgens mij had Racing Point 35 vrachtwagen chauffeurs tot hun beschikking.CoronelHimself schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:00:
[...]
Dat geldt toch voor bestuurders en niet voor vrachtwagens? Ik denk niet dat een gemiddeld F1 team staat te wachten om ergens te moeten overnachten, dus ze zullen wel meerdere bestuurders per vrachtwagen hebben.
Gewoon de klok spiegelen, dan valt het niet op. Moet eerlijk zeggen dat het me in het simracen nog nooit is opgevallen als een circuit tegen de klok is. Dus de coureurs weten het dan waarschijnlijk alleen van de G-krachten. Maar kan me niet voorstellen dat ze de ene kant van hun nek harder trainen dan de andere kant.Pierre schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:11:
Het is tegen de klok in rijden, net als in Brazilië. Dus dat is wel even wennen weer gok ik.
Steam - PTR83
Volgens mij alleen met de pit uitrijden.. dat ze dan ineens de andere kant (naar links) moeten sturen ipv naar rechts. Verder lijkt het me qua rijden ook wel mee te vallen inderdaad.CoronelHimself schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:25:
[...]
Gewoon de klok spiegelen, dan valt het niet op. Moet eerlijk zeggen dat het me in het simracen nog nooit is opgevallen als een circuit tegen de klok is. Dus de coureurs weten het dan waarschijnlijk alleen van de G-krachten. Maar kan me niet voorstellen dat ze de ene kant van hun nek harder trainen dan de andere kant.
Op Silverstone moeten ze ook naar links sturen bij het uitkomen van de pitstraat. En vast nog wel bij meerdere circuits. Op Interlagos (ook tegen de klok) moeten ze juist naar rechts bij het uitkomen.DonJunior schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:28:
[...]
Volgens mij alleen met de pit uitrijden.. dat ze dan ineens de andere kant (naar links) moeten sturen ipv naar rechts. Verder lijkt het me qua rijden ook wel mee te vallen inderdaad.
Steam - PTR83
Dat ligt er maar aan aan welke kant van de baan de pits zit. Bij Imola zit die aan de zelfde kant als Portimao. Dus geen verschil. Terwijl de baan niet dezelfde kant van de klok op gaat.DonJunior schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:28:
[...]
Volgens mij alleen met de pit uitrijden.. dat ze dan ineens de andere kant (naar links) moeten sturen ipv naar rechts. Verder lijkt het me qua rijden ook wel mee te vallen inderdaad.
Twee keer linksaf en de rest volgas toch?Damian schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:04:
Ziet er wel weer uit als een high speed baantje. Dus schat de kans dat Max bij de mercs in de buurt komt weer aardig laag in
Van het weer hoeven we ook weinig bijzonders te verwachten. 18 graden met een flauw zonnetje en 0% kans op regen...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Je moet de laatste pole uit 2006 ook niet vergelijken met een lap record uit 2004Jeltel schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:35:
@DaniëlWW2
Pole 1:22,795 Michael Schumacher
Lap record 1:20.411 Michael Schumacher (2004)
Lap record (wat tijdens de race is toch?) sneller dan de pole tijd?
Volgens de Wiki is het Fernando Alonso Renault 1:24.569
PSN
Het spijt me..CoronelHimself schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:31:
[...]
Op Silverstone moeten ze ook naar links sturen bij het uitkomen van de pitstraat. En vast nog wel bij meerdere circuits. Op Interlagos (ook tegen de klok) moeten ze juist naar rechts bij het uitkomen.
Dus dat heeft er niks mee te maken.
Chiron schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:39:
[...]
Twee keer linksaf en de rest volgas toch?Voor de rest is het wel een leuk baantje, bumpy en wat ruiger.
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Ja precies, twee keer linksaf, en nog wat chicanes en thats it, gewoon rammen op die baan. Merc P1/P2 op 50 seconden, dan Max P3 en daarna de rest op een ronde
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Met dat in het achterhoofd vraag ik mij af waar je überhaupt zin in hebt. Kijken naar iets waarvan je op voorhand al weet hoe het afloopt.Pierre schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:06:
Ik gok nummer 93 voor Lewis en Max 2e of als 3e over de streep. Heb er weer zin in.
Gewoon de 1 t/m 3 wegdenken en gaan.NoahAmber schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:27:
[...]
Met dat in het achterhoofd vraag ik mij af waar je überhaupt zin in hebt. Kijken naar iets waarvan je op voorhand al weet hoe het afloopt.
Zoals vrijwel het hele seizoen... Dat "klassieke" verschil is er al lang niet meer. Mercedes is nu helaas gewoon dominant op alle circuits...Damian schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:04:
Ziet er wel weer uit als een high speed baantje. Dus schat de kans dat Max bij de mercs in de buurt komt weer aardig laag in
Ik snap niet waar jij je druk om maakt, ik denk dat dit de uitslag is/wordt what ever. Ik kijk nog steeds met veel plezier iedere raceNoahAmber schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:27:
[...]
Met dat in het achterhoofd vraag ik mij af waar je überhaupt zin in hebt. Kijken naar iets waarvan je op voorhand al weet hoe het afloopt.
Instagram:Ambitielozemeisjes | Путин, иди на хуй
Plus dat de FOM dit format wil testen voor volgende seizoenen waarin ze op die manier meer raceweekenden kwijt kunnen.basvn schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:05:
[...]
en dat word te krap om op vrijdag alles klaar te hebben
Toen nog met fatsoenlijke curb's, geen getrut met track-limits.
Anoniem: 91868
Ik niet. De eerste twee laps waren leuk, daarna was het Mercedes wat het oersaai maakt en een hoop DRS inhaalacties. Nou spannend zegPierre schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:40:
[...]
Ik snap niet waar jij je druk om maakt, ik denk dat dit de uitslag is/wordt what ever. Ik kijk nog steeds met veel plezier iedere race
Ik vond de gevechten voor P4 en lager anders fantastisch afgelopen raceNoahAmber schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:27:
[...]
ik voel me niet zo welkom hierbasvn schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:00:
Weer terug naar Italie! deze keer naar Imola
Hoe vaak gebeurt dat nou! 2 racetopics open
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
een treffende spreuk
Als het vergelijkbaar is met Monza; dan krijgen we weer Gasly als winnaar.pro_6or schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:44:
Is dit circuit niet heel vergelijkbaar met Monza? En zal het dan nie weer een slecht weekend worden voor RBR?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ik vind het (met wat kleine Chicane slingers) toch ogen als heel lange rechte stukken zo op het kaartje. Vandaar mijn bericht.Illegal_Alien schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:47:
[...]
Als het vergelijkbaar is met Monza; dan krijgen we weer Gasly als winnaar.Zou ik niet erg vinden.
Het enige wat hetzelfde is is het land.
een treffende spreuk
Niet echt, er zijn nog genoeg plekken waar ze van het gas af moeten, of ze moeten wat bochten af gaan snijdenSnowhite0901 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:54:
het lijkt me dat er geen hele hele lange rechte stukken inzitten of zie ik dat nu verkeerd? Net met het onboard filmpje van schumacher hoor ik hem niet een keer tot bovenin de toeren in de hoogste versnelling.
Testing, one, two ...
Monza was een prima race dit jaarpro_6or schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:44:
Is dit circuit niet heel vergelijkbaar met Monza? En zal het dan nie weer een slecht weekend worden voor RBR?
PSN
Voor RBR? zoals in mijn vraagstelling??
een treffende spreuk
AT is RBR soort van dus antwoord is soort van ja gok ik dan soort van?
Soort van goede sfeer hangt hier. Beetje vrijdagmiddag vibeIllegal_Alien schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:54:
[...]
[Voor 18% gewijzigd door PalingDrone op 27-10-2020 13:02]
Volledig met je eens. Ze zouden eigenlijk die vrijdag rondjes gewoon in karts moeten rijden. Kunnen ze dan gewoon lekker rond crossen en kunnen ze de baan een beetje leren. Hebben de monteurs gewoon nog een beetje rust en dan zaterdag en zondag volle bak.Mrs Redhair schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:41:
Heerlijk, korte tijd om af te stellen, en dan hoppa de Q. Dat kan leuk worden.
* Mrs Redhair houdt ervan.
In mijn geval wel, want dit is (soort vanalbino71 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:57:
[...]
Soort van goede sfeer hangt hier. Beetje vrijdagmiddag vibe
Present & lurking als altijd
Welkom terug!Mrs Redhair schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:41:
Heerlijk, korte tijd om af te stellen, en dan hoppa de Q. Dat kan leuk worden.
* Mrs Redhair houdt ervan.
Aangezien Max in Monza niet gefinished is zal Imola beter zijn met een podium.
PSN
RB in de kaart spelen? Ik heb altijd het idee dat ze enorm aan het rommelen zijn met de afstelling in de FPs en dat een Mercedes meteen snel kan.... Het zal Max wel lukken, maar ik vrees dan voor AlbonYakuzA schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:35:
[...]
Aangezien Max in Monza niet gefinished is zal Imola beter zijn met een podium.
Qua positie net achter Merc is niet zo circuit afhankelijk.
Met maar 1 FP voor de Qualy zal RB wel iets in de kaart spelen.
RBR is RBR en SAT is SAT. Ik vroeg om verwachtingen omtrent RBR, niet om SAT, dat ben ik zat 😛Illegal_Alien schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:54:
[...]
een treffende spreuk
Verstappen heeft er in 2014 nog heel wat rondjes gereden, dat ging alleen niet zo rap als met zijn huidige bolide. Toch zal de ervaring niet echt kwaad kunnen maar ik verwacht daarvan ook geen wonderenType-R739 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:39:
[...]
RB in de kaart spelen? Ik heb altijd het idee dat ze enorm aan het rommelen zijn met de afstelling in de FPs en dat een Mercedes meteen snel kan.... Het zal Max wel lukken, maar ik vrees dan voor Albon
Testing, one, two ...
Hoe bedoel je?DonJunior schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:56:
[...]
Al rijden vrachtwagens niet zo snel als auto's he..
Sowieso als je in Spanje soms de vrachtwagens de heuvel op ziet ploeteren.. dan duurt dat nog wel even voordat ze in Italie zijn ben ik bang.
Jup, voor een vrachtwagen is het dus minimaal 36 uur al aan pure rijtijd.DonJunior schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:56:
[...]
Al rijden vrachtwagens niet zo snel als auto's he.. dus die 23 uur zal nog wel een flinke slag meer worden. Plus dat ze niet, zoals wij in onze vakantie, gewoon maar door kunnen blijven rijden. Iets met tachograaf en maximale tijd per werkdag.
[Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 27-10-2020 14:08]
PSN
En voor de liefhebber in schaalmodel te koop: https://merchandise.volvo...e-iron-knight-150--112562
[Voor 19% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-10-2020 14:13]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
In 2007 kwam de laatste aanpassing, de Variante Bassa chicane voor start en finish verdween en de pitboxen werden volledig vernieuwdvhal schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:20:
Waar is de variante bassa gebleven?
Vrijdag gewoon werken dus
Is al eerder gezegd, is niet verdwenen, wordt alleen al jaren niet gebruikt bij de autosport (dacht ik), wel bij de motorsport en daar staat ie nog op de actuele circuit layout. De NL wiki lijkt niet volledig te zijn, er wordt met geen woord gerept over de motorwedstrijden die daar ook werden/worden gehouden.albino71 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:24:
[...]
In 2007 kwam de laatste aanpassing, de Variante Bassa chicane voor start en finish verdween en de pitboxen werden volledig vernieuwd
bron: Wikipedia: Autodromo Enzo e Dino Ferrari
Testing, one, two ...
"When you grow up your heart dies"
Zou wel mooi zijn!sjaool schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:01:
Ik verwacht dat er dit weekend ook nog wel even stil wordt gestaan bij Ayrton Senna.
Basement Bios ---- Exo-S
[Voor 30% gewijzigd door hardware-lover op 27-10-2020 20:53]
Testing, one, two ...
Waiting on the world to change
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details