Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 12
Pirelli Banden
|
[Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-10-2020 12:03]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 12
Pirelli Banden
|
[Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-10-2020 12:03]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
⛔ Trackers of betalen ⛔
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
en vergeet de wintertijd niet! die is ook zaterdag > zondagMikeyMan schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:03:
Thanks @basvn
Een kleine waarschuwing: de vrijdag is alles een uurtje later. De zondag een uurtje vroeger
Komt goed uit, kan ik vrijdag mooi even tussendoor naar het vakantiehuisje rijden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik neem aan dat de tijden gewoon al de tijden op die dag zijn. En dat we er niet nog een uur vanaf hoeven te halen?basvn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:06:
[...]
en vergeet de wintertijd niet! die is ook zaterdag > zondag
ga ik ook van uitJasphur schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:12:
[...]
Ik neem aan dat de tijden gewoon al de tijden op die dag zijn. En dat we er niet nog een uur vanaf hoeven te halen?Mja, ik kan ze toch niet live zien dus mij maakt het niet uit
Ik zag die titel gisteren al voorbijkomen. Hoopvol nieuws voor VerstappenMrSparkels schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:06:
Daar gaan we weer....
Kijken wat er waar is van het bericht dat Mercedes dit jaar niet sneller wordt ..
https://www.ad.nl/formule...et-meer-sneller~a97713b8/
Voorspelling:
HAM
VER
BOT
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Normaal gaat mercedes als de voorsprong zeker genoeg is sandbaggen en lijkt het of de andere teams meer ontwikkelen. Zou RBR dat nu ook doen? (Enige kans op een spannend seizoen volgend jaar)Arjan90 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:18:
[...]
Ik zag die titel gisteren al voorbijkomen. Hoopvol nieuws voor VerstappenDan heb je het echt niet begrepen. Het interesseert Verstappen niets of hij dit jaar nog races wint, zolang hij volgend jaar maar het merendeel wint en bovenaan eindigt aan het einde van de race (pun intended). Het zegt veel meer over de dominantie van Mercedes dit jaar en het feit dat ze volgend jaar mogelijk ook weer heel goed uit de startblokken kunnen komen dat ze de aandacht al verlegd hebben
![]()
Maar, raceweek! Ik heb er zin in, lekker kort weekend en ik ben benieuwd hoe dit circuit is, ik ken het eigenlijk niet. Zag al wel een interview van Russell dat hij bang was voor veel waarschuwingen over track limits, specifiek in de eerste bocht.
alles kan off-topic
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Je kent de regel van dit seizoen betreffende voorspelde regen op zondag, als er regen komt, is het 10 min na de finish xDbasvn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:00:
@pinda powerrr
@Paulus07
@rammes
@JB
@Ghanghis
@NoFearCreations
@EvilWhiteDragon
@caspervc
@Gwoon Joep
@Melantrix
@dyrc
@CrazyFool
@hoevenpe
@streamnl
@B-Real
@G_Dragon
@MikeyMan
@MuVo
@LoeWn
@DonJunior
@aveenhuysen
@jeroenvdnberg
@MrSparkels
@Snowhite0901
@Nieknikey
@NyceNL
@Juncto
@DoubleDutch
@PalingDrone
@Mrs Redhair
@StealthyPeanut
@Nuevocasa
@pro_6or
@renzo4000
@pilskes
@Pierre
@Lad93
Portugal! ben benieuwd of google gelijk heeft met zijn weersvoorspelling
[Afbeelding]
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche
Mijn boefje is liev!
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Nee het eerste plaatje was voor het begin van het seizoen en de tweede voor de rest van het seizoen. Is misschien wat verwarrend, eerste plaatje kan er wel weer uit @DaniëlWW2YakuzA schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:27:
Bijzondere Pirelli plaatjes.
De ene zegt 3-3-7 voor de banden en de andere 2-3-8.
Zal vast weer de 2-3-8 zijn
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda
Uhm... Topics werden normaliter gemaakt door @nachtnet, maar bij mijn weten zijn de "speciale" races dit seizoen voorzien van een topic door @DaniëlWW2.G_Dragon schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:49:
Present, wederom bedankt voor het maken van dit topic @basvn !
maar @basvn is wel een held want de quoteservice voor de racetopics is geweldigRobertMe schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:56:
[...]
Uhm... Topics werden normaliter gemaakt door @nachtnet, maar bij mijn weten zijn de "speciale" races dit seizoen voorzien van een topic door @DaniëlWW2.
Dat @basvn het meeste post in deze topics betekend niet automatisch dat hij ook het topic heeft aangemaakt
in FP2 krijgen alle teams een setje van de band voor volgend jaartweakduke schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:53:
[...]
Nee het eerste plaatje was voor het begin van het seizoen en de tweede voor de rest van het seizoen. Is misschien wat verwarrend, eerste plaatje kan er wel weer uit @DaniëlWW2![]()
3-3-7 is het dus, een extra setje van de harde band
Oh mijn excusses! Heb er ook eerlijk gezegd nooit naar gekeken voordat ik dit poste, je hebt groot gelijk ook @DaniëlWW2 en @nachtnet verdienen het compliment!RobertMe schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:56:
[...]
Uhm... Topics werden normaliter gemaakt door @nachtnet, maar bij mijn weten zijn de "speciale" races dit seizoen voorzien van een topic door @DaniëlWW2.
Dat @basvn het meeste post in deze topics betekend niet automatisch dat hij ook het topic heeft aangemaakt
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
https://www.metcheck.com/HOBBIES/formula1.aspwowly schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:04:
Ik hoop eigenlijk op een droge race, wil wel eens zien wat f1 doet met deze baan...
Mogen ze die ook bewaren voor zaterdag of zondag?basvn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:57:
[...]
in FP2 krijgen alle teams een setje van de band voor volgend jaar
Pfff, glas halfvol bij het AD...MrSparkels schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:06:
Daar gaan we weer....
Kijken wat er waar is van het bericht dat Mercedes dit jaar niet sneller wordt ..
https://www.ad.nl/formule...et-meer-sneller~a97713b8/
Voorspelling:
HAM
VER
BOT
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Volgens mij mogen ze officieel nog niet ontwikkelen voor 2022.mrveenie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:42:
Waarom zou mercedes stoppen met de ontwikkeling voor dit jaar... als de auto voor volgend jaar nagenoeg identiek blijft. Denk dat je dat beter kunt afvragen. Denk dat ze eerder al resources aan het doorschuiven zijn voor 2022.
Of ze verwachten toch meer problemen door het wegvallen van das en of de kortere vloer onder de auto.
/edit: wat wel zou kunnen is dat ze de niet aero parts voor 2022 aan het uitzoeken zijnAmong the changes was a ban on "aerodynamic" development for the 2022 Regulations during 2020", which came in to force on Saturday 28 March.
[Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 20-10-2020 09:53]
PSN
Ze willen de andere teams niet wijzer maken dan dat ze al zijn. Alles wat nu geïntroduceerd wordt heeft een veel hogere kans dat het gekopieerd is bij de start van het volgende seizoen. Als iedereen pas kan afkijken, wat Mercedes doet aan het begin van het seizoen, dan is Mercedes al weer kampioen voordat iedereen weer in de buurt komt.mrveenie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:42:
Waarom zou mercedes stoppen met de ontwikkeling voor dit jaar... als de auto voor volgend jaar nagenoeg identiek blijft. Denk dat je dat beter kunt afvragen. Denk dat ze eerder al resources aan het doorschuiven zijn voor 2022.
Of ze verwachten toch meer problemen door het wegvallen van das en of de kortere vloer onder de auto.
En hoe zou dit in hemelsnaam gecontroleerd moeten worden? Je richt een "nieuw" bedrijf op en laat hen alle CFD testen en als het potentieel werkt, stuur je het door naar je eigen team. Aan dit en ook de budget cap, zitten zoveel manieren om de boel de ontwijken dat ik me sterk afvraag wat nu eigenlijk het effect gaat zijn.YakuzA schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:49:
[...]
Volgens mij mogen ze officieel nog niet ontwikkelen voor 2022.
(bij elke minuut CFD tijd moeten ze opgeven waarvoor het is)
https://www.autosport.com...evelopment-for-rest-of-20
[...]
/edit: wat wel zou kunnen is dat ze de niet aero parts voor 2022 aan het uitzoeken zijn
[Voor 32% gewijzigd door CoronelHimself op 20-10-2020 09:59]
Steam - PTR83
Dit gaat al jaren zo.CoronelHimself schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:56:
[...]
En hoe zou dit in hemelsnaam gecontroleerd moeten worden? Je richt een "nieuw" bedrijf op en laat hen alle CFD testen en als het potentieel werkt, stuur je het door naar je eigen team. Aan dit en ook de budget cap, zitten zoveel manieren om de boel de ontwijken dat ik me sterk afvraag wat nu eigenlijk het effect gaat zijn.
PSN
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nee. Mercedes is werkelijk al lang en breed gestopt met de ontwikkeling van de huidige auto en in Q3 van race 1 van volgend jaar durf ik er wel wat op te zetten dat ze weer een mooie 0,5 seconde los staan van iedereenAnkona schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:20:
[...]
Normaal gaat mercedes als de voorsprong zeker genoeg is sandbaggen en lijkt het of de andere teams meer ontwikkelen. Zou RBR dat nu ook doen? (Enige kans op een spannend seizoen volgend jaar)
PSN: xMaurice93
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
"When you grow up your heart dies"
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
ja precies. kunt het een beetje vergelijken met sexArjan90 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:57:
Ik zou het pas interessant vinden als er geen regen wordt voorspeld. Dan is er tenminste kans op regen. Elke keer als er regen is voorspeld, was er helemaal geen regen
Ik zou het doen!
De teams tussen RBR en AT zitten anders nog dicht op elkaar. Daar valt dit seizoen nog wel wat te verdienen of verliezen.wowly schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:52:
Hmm , ik denk dat andere teams ook allang bezig zijn met volgend jaar. Mercedes heeft hun voorsprong, en ze zijn dermate gedisciplineerd (management) dat ze het op deze manier kunnen volhoude. Ik blijf het ongehoord knap vinden, en zwak dat andere teams het dermate laten liggen. Je zou bijna denken dat ze iets ongeoorloofd doen zo dominant. Maarged, dat is voor een ander topic. Hier in portigal hoop ik dat er weer gevechten komen van RBR met MERC en dat het middenveld zo spannend blijft als nu.
alles kan off-topic
Je weet dat zoiets garant staat voor een hele goede race?Jasphur schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:03:
Present! Moet de Q missen en de race kan ik helaas niet live zien. Die kan ik pas 's avonds aan zetten! Maar ik heb er potverdikkie veel zin in!
Waiting on the world to change
Wow. Wat zien die oude F1 wagens er toch vet uit, zo klein en gedrongen. Inhalen zal daardoor ook wel makkelijker zijn geweest.
Idd. Iemand nog een F2/3/4 race om even naar te kijken hoe het verloopt?
Wikipedia: 2009 Algarve GP2 Series roundMartinspire schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:11:
[...]
Forgot of gewoon nooit gezien?Illegal_Alien schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:20:
[YouTube: 5 Moments You Forgot | Portuguese Grand Prix]
En nog wat kijkplezier.
Iets andere klasse maar recent gereden en ik heb begrepen dat er nieuw asfalt zou liggen nu.Martinspire schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:11:
[...]
Testing, one, two ...
In order to be 2020 champions, Mercedes need to hold an advantage of 220 points after the weekend in Portugal, and at present they are 180 points clear of Red Bull. We’ll do the maths for you: Mercedes need at least a win and a third place to have any chance, and if they achieve that then they are champions if Red Bull fail to score.
https://www.formula1.com/...ZG3KTwenGaoxNnIIbDfJ.htmlPirelli will bring their prototype 2021 compounds to Portimao, where they expect to use eight to 10 different variations of tyres. The test takes place during the first 30 minutes of FP2, and all teams and drivers are obliged to take part.
Each team is due to get three sets of Pirelli prototypes as well as specific run plans from the tyre supplier, with one driver running two sets and the other driver one during the half-hour period. The test is blind, but their feedback and the results will help shape the final 2020 tyres that Pirelli hope will have more integrity and be able to be run at lower pressures than this season.
[Voor 51% gewijzigd door Jasphur op 20-10-2020 16:24]
kans is vrij klein dat ze dit weekend WCC worden dusJasphur schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:21:
oh en trouwens
[...]
[...]
https://www.formula1.com/...ZG3KTwenGaoxNnIIbDfJ.html
Ik dacht dat Pirelli de banden van dit jaar één-op-één zou over nemen naar volgend jaar? En dat juist om die reden de vloer volgend jaar wordt aangepast.Jasphur schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:21:
oh en trouwens
[...]
[...]
https://www.formula1.com/...ZG3KTwenGaoxNnIIbDfJ.html
toch is dit wel lekker voor Mercedes. wanneer ze met updates komen zijn ze "relentless" en altijd maar bezig en daarom de beste. Wanneer ze niet met updates komen zijn ze al zo ver vooruit aan het denken dat ze het "ominous" is. Maar iig wat er ook gebeurt, of een ander nou dichterbij komt of verder achterop raakt, Mercedes is altijd degene met de beste aanpak.Arjan90 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:18:
[...]
Ik zag die titel gisteren al voorbijkomen. Hoopvol nieuws voor VerstappenDan heb je het echt niet begrepen. Het interesseert Verstappen niets of hij dit jaar nog races wint, zolang hij volgend jaar maar het merendeel wint en bovenaan eindigt aan het einde van de race (pun intended). Het zegt veel meer over de dominantie van Mercedes dit jaar en het feit dat ze volgend jaar mogelijk ook weer heel goed uit de startblokken kunnen komen dat ze de aandacht al verlegd hebben
![]()
Maar, raceweek! Ik heb er zin in, lekker kort weekend en ik ben benieuwd hoe dit circuit is, ik ken het eigenlijk niet. Zag al wel een interview van Russell dat hij bang was voor veel waarschuwingen over track limits, specifiek in de eerste bocht.
een treffende spreuk
Wat gaat uitmaken? Er is eigenlijk maar één gedeelte van de baan wat in aanmerking komt?Jasphur schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:20:
Ben eigenlijk nog wel benieuwd of het gaat uitmaken dat er maar 1 DRS zone is en dat het detectie punt daarvan echt ver voor het begin van de zone ligt.
Testing, one, two ...
Ik weet niet hoe het met hoogteverschil zit, maar tussen 8 en 10 had mijn inziens ook een zone kunnen liggen. Of is bocht 9 naar dan toch net iets te scherp voor?hardware-lover schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:54:
[...]
Wat gaat uitmaken? Er is eigenlijk maar één gedeelte van de baan wat in aanmerking komt?
Detectie ligt net na een wat langzamere bocht, en daarna zal het, tot aan het einde van het rechte stuk, vol gas gaan? Zo ver lijkt het ook niet voor de DRS zone te liggen?
"Valtteri, please let 3 people pass, you need to come in at 5th place or lower"basvn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:24:
[...]
kans is vrij klein dat ze dit weekend WCC worden dus
is leuker om dat in Italië te doen
Lastig in te schatten, dat wordt na een vrije training misschien wat duidelijker. Werkelijk inhalen zal voor de meesten niet eerder kunnen dan op het rechte stuk verwacht ik, maar wie weet 🤞Jasphur schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:56:
[...]
Ik weet niet hoe het met hoogteverschil zit, maar tussen 8 en 10 had mijn inziens ook een zone kunnen liggen. Of is bocht 9 naar dan toch net iets te scherp voor?
Testing, one, two ...
een treffende spreuk
Hail to the king baby!
Hoe minder DRS hoe beterJasphur schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:56:
[...]
Ik weet niet hoe het met hoogteverschil zit, maar tussen 8 en 10 had mijn inziens ook een zone kunnen liggen. Of is bocht 9 naar dan toch net iets te scherp voor?
PSN
Whoa, easy there, Satan. Ik denk dat ze dan gaan vliegenJasphur schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:56:
[...]
La situación de Covid19 fuerza a promotor a reducir número de espectadores que asistirán al GP de Portugal. De 46000 a 27000.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 20 oktober 2020
Covid19 situation has forced promotors to reduce the number of spectators at the Portugal GP. From 46000 to 27000 pic.twitter.com/fSVNLUOUU9
Was wel een beetje te verwachten helaas
PSN
Na jarenlang races met DRS te hebben gezien, geeft het terugkijken van de kampioenschap race voor het jaar 2010 toch een wat vreemd gevoel. Je zit steeds te wachten op een achtervleugel die open zal klappen, maar dat komt steeds maar niet
Testing, one, two ...
er zouden ook maar 30k kaarten verkocht zijn las ik later
Nog steeds een achterlijk plan.
[Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 21-10-2020 07:41]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Oftewel sneller een red flag, hopelijk 1 of 2 tijdens de race met staande (her)start. Nu al zin inMikeyMan schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:38:
[...]
Nog steeds een achterlijk plan.
Die hoogte verschillen gaan nog leuk worden bij crashes. De helft van de bochten is blind doordat er een hobbel ligt.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Heb een aantal jaar geleden ook een Redbull F1 zelf gezien in een winkelcentrum. Als je al die kleine details, flapjes etc in het echt ziet, echt bizar. Was wel behoorlijk onder de indruk.Pierre schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:28:
Max heeft zijn auto vast geparkeerd in de lokale supermarkt![]()
https://www.reddit.com/r/..._continentes_supermarket/
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Daar kan ie normaal in de winkel staan zo lijkt. Hier stond ie nu op blokkenHelp!!!! schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:23:
[...]
Heb een aantal jaar geleden ook een Redbull F1 zelf gezien in een winkelcentrum. Als je al die kleine details, flapjes etc in het echt ziet, echt bizar. Was wel behoorlijk onder de indruk.
Mijn boefje is liev!
Ik heb zo'n gevoel dat we Hulkenberg dit jaar nog wel 1x gaan terug zien. Er zal vast nog wel een coureur een positieve coronatest hebben en dan is het inzetten van Hulkenberg een no-brainer. Als ik de Hulk was zou ik zorgen dat ik elk raceweekend met overall en helm bij het circuit in de buurt zou zitten.
De HULK inzetten voor Racing Point is inderdaad een no-brainer. Voor andere teams zijn er genoeg andere reserve coureurs, AFAIKEr1k989 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:59:
[...]
Ik heb zo'n gevoel dat we Hulkenberg dit jaar nog wel 1x gaan terug zien. Er zal vast nog wel een coureur een positieve coronatest hebben en dan is het inzetten van Hulkenberg een no-brainer. Als ik de Hulk was zou ik zorgen dat ik elk raceweekend met overall en helm bij het circuit in de buurt zou zitten.
En zijn eigen stoeltje onder de arm, kan hij bij elk team instappenEr1k989 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:59:
[...]
De meeste teams hebben een F2 coureur en/of een coureur die geen recente F1 ervaring heeft . Racing Point heeft daarom ook Hulkenberg opgetrommeld toen Perez corona had. Gutierrez en Vandoorne waren de officiele reservecoureurs maar voor beiden is het alweer even geleden dat ze een F1 bestuurd hebben (in het echt).Jasphur schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:02:
[...]
De HULK inzetten voor Racing Point is inderdaad een no-brainer. Voor andere teams zijn er genoeg andere reserve coureurs, AFAIK
[Voor 11% gewijzigd door Er1k989 op 21-10-2020 11:08]
En hoeveel coureurs met recente ervaring, een superlicentie en een goede staat van dienst? Vandoorne bij Mercedes, Hartley/Sirotkin bij Ferrari, Buemi/Vergne/Sette Camara bij Red Bull/AT. Wehrlein was kortgeleden ook nog bij Ferrari in dienst, Kubica bij Alfa en Jack Aitken zou voor Williams mogen rijden.Jasphur schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:02:
[...]
De HULK inzetten voor Racing Point is inderdaad een no-brainer. Voor andere teams zijn er genoeg andere reserve coureurs, AFAIK
Dat komt er ook nooit zonder voorspel.rammes schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:59:
[...]
ja precies. kunt het een beetje vergelijken met sex
een treffende spreuk
hmmmm. ik weet niet wat ik hier van moet denken. maar goed dat er geen uitraak is gekomen.Type-R739 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:13:
Stroll was positief getest na de Eifel GP, maar gelukkig nu weer negatief:
[Afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...ad_a_positive_covid_test/
een treffende spreuk
Sirotkin is bij Renault de reserve rijdermavamal schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:08:
[...]
En hoeveel coureurs met recente ervaring, een superlicentie en een goede staat van dienst? Vandoorne bij Mercedes, Hartley/Sirotkin bij Ferrari, Buemi/Vergne/Sette Camara bij Red Bull/AT. Wehrlein was kortgeleden ook nog bij Ferrari in dienst, Kubica bij Alfa en Jack Aitken zou voor Williams mogen rijden.
Je hebt gelijk, ik loop nog met eind 2018 in mijn kop toen Sirotkin aan Ferrari werd gelinkt als simulatorcoureur.
En als Ocon of Ricciardo niet kan rijden, nou zou je Sirotkin nemen of Alonso?
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details