Ok, bedankt voor deze bijdrage!Roybs schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:45:
[...]
Nee sorry ik hou me niet zo bezig met het posten van de lap times van HAM of VER of de pitstop tijden. Ik kijk liever naar de race !!!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ok, bedankt voor deze bijdrage!Roybs schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:45:
[...]
Nee sorry ik hou me niet zo bezig met het posten van de lap times van HAM of VER of de pitstop tijden. Ik kijk liever naar de race !!!
Hoezo, dat is het spel?caspervc schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:46:
Max wordt goed genaaid zo.
Die man rijdt in een auto gemaakt van hoefijzers, dus zodra dat gebeurt, komt er een SC en is er niks aan de hand voor hemDentist schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:45:
Nou, doe maar ff mislukte stop voor ham volgende ronde dan..
People as things, that’s where it starts.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Doorrijden tot HAM pit en dan hopen dat je de undercut kunt voorkomen. Dat was de juiste strategie.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:46:
[...]
Ze hadden geen keuze. Doorgaan was waarschijnlijk ook uitgelopen op dit scenario. Dit is waarom ze een tweede coureur nodig hebben die niet vastzit in het middenveld...
Huh, hoe kun je door een ander team genaaid worden?caspervc schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:46:
Max wordt goed genaaid zo.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Helaas is hij te goed daarvoor.Franko P. schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:46:
Mag het eigenlijk niet zeggen maar hoop dat ham teveel van de banden vraagt en een halve ronde met lekke band naar de pit toe moet rijden, dan hebben we nog kans op een leuke strijd voorin!
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ja waar is Albon? Rijdt die wel mee?DaniëlWW2 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:46:
[...]
Ze hadden geen keuze. Doorgaan was waarschijnlijk ook uitgelopen op dit scenario. Dit is waarom ze een tweede coureur nodig hebben die niet vastzit in het middenveld...
Mijn boefje is liev!
Zien er prima uit.Breezers schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:47:
35 + ronden op die mediums ??
IlluminatiJB schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:47:
Hoe kan het dat HAM zo lang door kan tov BOT en VER?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Nee, want Hamilton krijgt nu een hele pak met blauwe vlaggen die hem vertragen. Ja, het is al zover.Spollie schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:46:
[...]
Doorrijden tot HAM pit en dan hopen dat je de undercut kunt voorkomen. Dat was de juiste strategie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op plaats....
Omdat iedereen denkt dat Max de bandengod is, maar dat eigenlijk Hamilton dat is.JB schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:47:
De stops van Bot en Ver waren tactisch en niet omdat de banden stuk waren.JB schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:47:
I served in a company of heroes.
Omdat hij dat wil. Hij wil op deze manier P1 veilig stellen. Net klaagde hij over rechtsvoor maar dat is op magische wijze verdwenen...JB schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:47:
Die is nog in portimao bezig
Volg je bankbiljetten
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Maar niet Ham op P1 dus doen ze het niet.SunriseBGN schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:48:
Waarom +10 extenden? Als ze nu stoppen, hebben ze P1 en P2.
Hij is goed heSpotmatic schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:48:
Fastest lap HAM, fastest lap HAM, ik ben er wel klaar mee.
Nee dan komt ver hem voorbij in z’n outlap ivm warmere banden hij wil wat meer margeSunriseBGN schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:48:
Waarom +10 extenden? Als ze nu stoppen, hebben ze P1 en P2.
Kat in het bakkie voor HAM idd. Strategische fout RBR.DoubleDutch schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:49:
Waarom is Max zo vroeg naar binnen gehaald?
Had makkelijk nog een paar rondjes kunnen doen op geel,kijk maar naar Ham.
Yep. Bottas is gewoon onderdanig, en houdt blijkbaar van vernedering..dr.lowtune schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:48:
De enige die genaaid wordt door Mercedes is Bottas, maar dat vind hij lekker, zo aan de riem van Hamilton.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
KVY komt meteen mee als ie niet oplet.dawg schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:50:
Komop man Alex, dit moet toch wel lukken?
Magnussen is moeilijkdawg schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:50:
Komop man Alex, dit moet toch wel lukken?
Sainz op Norris eerder.RoD schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:49:
RIC haalt MAG in op de baan, is dat de eerste inhaalactie? (buiten de eerste ronde)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
HAM heeft nu vrije lucht, VER zat achter BOT. Dus ik snap de undercut wel, helaas pakte het net niet goed uit.DoubleDutch schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:49:
Waarom is Max zo vroeg naar binnen gehaald?
Had makkelijk nog een paar rondjes kunnen doen op geel,kijk maar naar Ham.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Flickr PSN ID= cheironnl
Volg je bankbiljetten
[ Voor 23% gewijzigd door renegrunn op 01-11-2020 13:52 ]
Ik zei toch, auto gemaakt van hoefijzers. En klavertjes vier. En konijnenpootjes.DataGhost schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:51:
Gratis pitstop voor HAM in 3... 2... 1...
PSN: xMaurice93
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Volg je bankbiljetten
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
U zei?Maurice079 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:52:
Nou. Een VSC voor HAM en het feest is compleet.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Flickr PSN ID= cheironnl
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 22% gewijzigd door ViperTim op 01-11-2020 13:53 ]
Mazzelton.Maurice079 schreef op zondag 1 november 2020 @ 13:52:
Nou. Een VSC voor HAM en het feest is compleet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Flickr PSN ID= cheironnl
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq