Adem in, Adem uit...
17 dollar vragen en dan niet eens het fatsoen hebben om nette bouw instructies te maken (zie tweede voorbeeld foto, onderdelen callouts overlappen elkaar)
En ook nog geen eens velgen en banden in de render erop hebben, Dan laat ik die flex axles die niet netjes verwerkt zijn nog even achterwegen...
Adem in, Adem uit.
Alsof jij dat allemaal wel kan!
Ik zou zeggen, oordeel zelf:
https://rebrickable.com/m...alternaterebrick/#details
Stuurwiel bestond nog niet in Studio, zelf de ldraw part files samengevoegd in Studio's Part Designer en de connectie punten eraan toegevoegd. Kost een beetje moeite maar dat is het waard.
Voor de side by side renders met Ecto1 de hoses er met veel moeite redelijk op weten te krijgen, Studio en flexibele onderdelen dat is echt kwalitatief uitermate teleurstellend maar niet onmogelijk.
En na al die moeite geef ik het nog gratis weg ook, Lego sets zijn immers ook niet goedkoop en alternate builds zijn toch vaak het interessantst voor mensen die meer uit hun Lego budget willen halen.
Fijne dag nog allemaal, Ik ga even uitrusten... 17$ zeg, Pfffff
Edit: Vat bovenstaande niet persoonlijk op en neem het ook niet te serieus.
Het is immers maar een persoonlijke irritatie en ik begrijp dat andere mensen het niet zo goed hebben als ik en ze die 17$ misschien wel heel goed kunnen gebruiken, Maar dat vind ik geen excuus om er niet wat meer moeite in te steken/wat hulp te vragen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Sato op 12-04-2021 19:39
]