Dat moet je even in het schema bekijken. Overigens is er ook wel ergens een service handleiding van de buitenunit die uitlegt wat de knipperende LED's betekenen en wat de functie is van die glaszekeringen.daansan schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:40:
Cnbht-bk is de booster heater, cnih-og is een output voor de immersion heater.
Ik heb dus gisteren per abuis de kabel naar de booster heater aangesloten op de tweede output naar de immersion heater (waar een relay coil achter hangt).
Daarmee is feitelijk dus het witte kabeltje naar de booster heater ( het relais daarvan) aangesloten op de immersion heater output (waar op out9 al een extern relais op aangesloten zat)
Zou dat de kortsluiting kunnen veroorzaken?
Edit: F1 en F2 (als dat de kapotte zekeringen zijn) in de buitenunit zijn overigens wel degenen die de binnenunit voeden. F1 in de nul, en F2 in de fase (L3).
Ondanks dat ik niet precies snap welke kabels je nu verwisseld hebt, lijkt het daarmee waarschijnlijk dat je de zekeringen zijn gesprongen toen de WP in de legionella/SWW-run zijn immersionheater inschakelde.
[ Voor 18% gewijzigd door Andrehj op 10-10-2021 18:03 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.