Prima dat jij zo denkt. Gelukkig dat jij niet in de politiek zitStoney3K schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:32:
[...]
Ik ben niet voor pro-actief inzetten op dat soort dingen maar wel voor Darwinisme en de natuur zijn werk laten doen.
Kun je niet zwanger worden? Geen vruchtbaarheidsbehandeling of IVF, maar blijkbaar heeft de natuur besloten dat het niet zo slim is om jou voort te laten planten, dat is geen 'recht'. Op lange termijn wordt de soort er beter door.
Ik ben er zelf ook zo in, als ik een ongeluk krijg en een been breek mogen ze dat van mij best in het gips zetten want daarna lost mijn lijf het zelf weer op. Maar als ik kanker krijg, no way dat ik dan een jarenlang traject in ga om nog een decennium te leven, dan ga ik zuipen en feesten alsof ik elke dag onder een trein kan komen.
Dit is exact wat ik al eerder zij: Egoistisch. Ik weet nu al dat je lichamelijk in orde bent en nog nooit zoiets hebt meegemaakt. Anders riep je dit niet zo snel.
Ik leg de link niet helemaal tussen al deze losse "whataboutism's". De oorlog in andere landen heb ik, als burger, nauwelijks invloed op. Op de COVID verspreiding heb ik WEL direct invloed.Stoney3K schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:29:
[...]
Maar als de benzinepomp droog loopt gaan we wel over zo veel lijken om te zorgen dat we weer even een nieuw oliebronnetje aan kunnen boren.
120.000 man dood doordat hun halve stad kapot is gebombardeerd voor ons belang of ze verhongeren van de armoede, maakt niet uit, ver van ons bed show, maar als het bij ons in de achtertuin gebeurt dan is de wereld te klein.
Sorry, maar ik vind echt dat de Westerse wereld nu gewoon geconfronteerd wordt met zijn eigen gedrag en het deksel op de neus krijgt.
Laten wij, als westerse wereld, ons niet verlagen tot het niveau van andere landen. Maar gewoon menselijk met elkaar omgaan.