Leugenaar Grapperhaus moet hoognodig in de leer bij de VVD om beter te liegen.St@m schreef op woensdag 2 september 2020 @ 20:49:
Niet om aan te zien dit debat.. Baudet moet net zo goed z'n mond houden. Omhelst ook Jan en alleman.
En Grapperhaus maar stotteren en excuses verzinnen waarom hij niet bewust bezig is geweest maar een ander wel.
Op het moment dat je een hand wilt gaan geven, of er überhaupt aan denkt om te gaan knuffelen weet je dat je bewust bezig bent, mag ik toch hopen na 6 maanden gehamer.
Gaat ie ook nog hoesten.. dat wordt morgen testen
Hoe moeilijk is het Grapperhaus, om een vraag te beantwoorden? Ik ga zo wel weer wat anders kijkendit trek ik te slecht.
Gaat ook wel makkelijk voor hem, 3x dezelfde lastige vraag. Geen antwoord geven, dus de voorzitter geeft de volgende vrager maar het woord. Ik zie een motie van wantrouwen aankomen.
Tenenkrommende vertoning dit.
Hij sorteert zelf al meermaals voor om zijn Coronaportefeuille af te staan. Het is wachten tot iemand het inkopt.
De minister liegt ook structureel over het beleid m.b.t. beboeten. * Rukapul kent een beboete 15-jarige. Betreffend meisje was in de buurt aan het skaten met 2 minderjarige vrienden en zonder waarschuwing beboet wegens geen afstand houden met daar bovenop een boete voor het niet kunnen tonen van een identificatiebewijs. Op kinderen jagen terwijl de minister zelf min of meer een Corona-party geeft is een beetje veel bah. En vervolgens veegt hij in de kamer zijn straatje leeg door het af te schuiven op 1) de BOA, 2) officier van justitie, 3) de rechter. WTF
[ Voor 20% gewijzigd door Rukapul op 02-09-2020 21:16 ]