Net geprobeerd een afspraak te maken voor 3 personen om te laten testen.
Krijg een gebrekkig Nederlands sprekend persoon aan de telefoon.. dan heb je me alweer. Hoezo zet je die mensen aan de telefoon. Maar goed..
Ik wil me laten testen (beetje keelpijn), ene dochter snottert wat en de ander hoest en snottert.
Eerst al mijn gegevens doorgeven (van mijzelf), vanwege het niet kunnen verstaan van Nederlands, niet de etiquette begrijpen bij het doorgeven van een telefoonnummer en een e-mailadres duurt dit een eeuwigheid (en ik betwijfel ten zeerste of mijn mailadres nu goed is doorgekomen).
Over drie dagen pas de eerste mogelijkheid. Daar vind ik wat van, maar daar kan die persoon ook niets aan doen.
Vervolgens gegevens van dochterlief. Ook dit duurt weer een eeuwigheid. Natuurlijk moeten mijn gegevens daaraan gekoppeld worden, mijn dochters hebben geen eigen telefoonnummer. Het he-le riedeltje weer opnieuw. Dochter kan ook pas over drie dagen, maar op een heel ander tijdstip..

Hoezo.. we komen toch in één auto. Nouja, doe maar dan (geen zin om te discussiëren met de persoon).
Vervolgens wordt me gemeld dat er voor dochter 2 helemaal geen plek is, die kan pas volgende week ergens
Uit pure frustratie maar opgehangen.. mijn vrouw belt straks nog wel een keer.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels