gws24 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 03:19:
[...]
Zeer klein is inderdaad het woord dat je zoekt hier. Ik dacht dat jij statisticus was, of dat haalde ik in ieder geval uit je posts maar verbeter me als ik het fout heb, en dan zijn de tien patienten die Elens beweert te hebben genezen helemaal niks statistisch gezien dus waarom je die vent blijft noemen is mij een raadsel.
Met 2 Rob Elensen was het al significant geweest, de onderzoeksopzet was niet ideaal maar het effect was groot.
Ja, dat ligt aan jou omdat je alle studies die het tegendeel bewijzen of een negatief effect laten zien buiten beschouwing laat.
Er moesten daadwerkelijk een stuk minder mensen naar de IC terwijl er een tekort aan IC-bedden was. Je doet hetzelfde denk ik, het valt nog mee dat je het retracted artikel van de Lancet er niet bij hebt gehaald, maar gelukkig wel de RECOVERY-studie met te hoge dosering en te zieke patienten voor een virusremmer wat in de SOLIDARITY trial ook nog eens herhaald is. Er zijn minstens
142 studies geweest, vrijwel allemaal met een slechte opzet, dus de conclusie is nog steeds onbekend. Wel gebruikt een meerderheid van de landen het, Nederland behoort tot de minderheid, en daar kijk jij TV gok ik zomaar.
Ik haal het aan om te laten zien dat je al snel grote effecten ziet als je mensen mee laat doen aan een studie. Dat doet denken dat
angst een grote rol speelt.
Dit is lekker makkelijk alles op één hoop gooien. Misschien dat Remdesivir niet veel impact heeft maar dexamethason heeft dat weldegelijk, in ieder geval een stuk meer dan HCQ.
Dat is niet wat ik bedoel. Ik vermoed dat HCQ toevoegen aan die andere 2 weinig zal doen, in het ziekenhuis ben je te laat voor HCQ.
Ja, want het placebo effect geneest een virus infectie

. Hint: een placebo werkt alleen als het tussen je oren zit.
Het werkt oa doordat je gerustgesteld wordt in plaats van bang gemaakt. Quote uit het ziekenhuis: ik zie de angst in de ogen van de mensen, misschien is dat ook wel terecht.
Maar het lijkt me erg sterk dat al die middelen alleen maar placebo's zijn, alle reden voor een echte test dus.
Bron graag want dan wil ik wel weten welk land dat dan is en waarom dat niet zichtbaar is op bijna alle dashboards. Hint: het is bullshit!
Het gaat om kleinere experimenten. Zie de percentages
in de link of
hier en dan laat ik
berichten over 100% achterwege. In sommige landen (oa Panama, Zwitserland) zie je wel een groot effect bij het al dan niet aanzetten van HCQ bijvoorbeeld.
En hier stop ik. In één alinea 4/5 wappie punten en daar boven op ook nog Lange Frans als bron gebruiken

. Man, dan snap je er echt geen reet van en zit je diep in de ontkenners wereld.
Volkskrant: ‘Wie kritisch is, zit niet meteen in één kamp met Trump of Willem Engel’
Ik leg gewoon uit waarom het beleid niet geloofwaardig overkomt op miljoenen Nederlanders.
Ik snap wel waarom je gestopt bent daar, want daarna werd het nog pijnlijker. We hebben nu 7 maanden gehad, wil je dit nog 1.5 jaar doen? En het gaat vaker voorkomen, want we zijn met meer mensen en meer ouderen, dus wil je dit ~10 jaar op een mensenleven doen? Zo niet, wat is jouw alternatief?
offtopic:
Hier in het fastchat-topic 10 jaar lang blijven wijzen naar mensen zoals de koning?