nogmaals. ik zie enkel bubbels van mensen die voldoende afstand houden met omliggende bubbels.Ramon 73 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:22:
[...]
Nou, denk dat dit plaatje niet overdreven is:
[Afbeelding]
En zelf gisteren een vergelijkbare situatie gezien. Beginount van populaire wandelroute. Grote parkeerplaats met café/restaurant. Ontzettend druk, iedereen mondkapje en op elkaars tenen staan. In Nederland worden dan delen van de parkeerplaatsen afgezet (of zelfs helemaal) en denken mensen nog eens aan afstand houden. Ik heb dergelijke taferelen in NL nog niet gezien, en toch ook op drukke plekken geweest de afgelopen maanden.
Heb ik van gisteren alleen al 2 voorbeelden van hoe het in BE toegaat.
En als ik in Nederland in de supermarkt kom, valt het mij altijd enorm op hoe laks men met alles omgaat.
Geen maskers? Ik kan mijn eigen winkelkarretje nemen? Niemand kuist winkelkarretjes? Iedereen loopt rond alsof er geen Corona bestaat? Enkel een stuk plastiek tussen twee kassa's in plaats van een hele plastieken kooi rond de kassa? Echt?
Dus laten we alsjeblieft niet doen alsof Nederlanders alles goed en Belgen alles slecht doen, want da's natuurlijk baarlijke nonsens.
en ook niet de norm, zoals ik al zeiRamon 73 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:22:
[...]
Nou, denk dat dit plaatje niet overdreven is:
[ Voor 6% gewijzigd door Kheos op 03-08-2020 16:32 ]