Heel eerlijk, ik zou niet achter ALB blijven. Die maakt teveel fouten, kan je eigen rondje comprimeren
Neehoor, ze waren veel te laat. Het is dat Hamilton inhoudt...
Hmm, en toch geen tow bij Mercedes, ook deze keer is BOT eerst met een groot gat erachter. Verbazend.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hebben we dadelijk de laatste minuut niemand op de baan?
I served in a company of heroes.
Ze hebben het niet nodig ookBlokker_1999 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:56:
Hmm, en toch geen tow bij Mercedes, ook deze keer is BOT eerst met een groot gat erachter. Verbazend.
Ik ben heel benieuwd hoe het verschil in de kwalificatie zich vertaalt naar de race morgen, gezien de motorstanden die zijn vastgezet. Normaal gesproken kun je daar nog wat verschil mee maken dat is nu ook niet.
Erg benieuwd naar de race dus! Hoewel ik niet de verwachting heb dat het een superspannende race wordt, dat gebeurt niet op Monza
Erg benieuwd naar de race dus! Hoewel ik niet de verwachting heb dat het een superspannende race wordt, dat gebeurt niet op Monza
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
yepVuvuzela schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:57:
Hebben we dadelijk de laatste minuut niemand op de baan?
BOT is met HAM in gevecht dus die wil helemaal geen tow geven. Voor Mercedes maakt het toch niet uit. P1 en P2 is praktisch gegarandeerd.Blokker_1999 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:56:
"When you grow up your heart dies"
Compromitteren bedoel je denk ik?Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:56:
Heel eerlijk, ik zou niet achter ALB blijven. Die maakt teveel fouten, kan je eigen rondje comprimeren
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
1.18.8 in vrije lucht
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nou, we kijken morgen de samenvatting wel.
VER dus naast NOR morgen. Dat kan nog een leuk gevecht worden.
Derde startrij. Lekker dan
Wel super voor SAI zeg!
Wel super voor SAI zeg!
PSN: xMaurice93
Ik verwacht niet dat iemand zich nu nog verder gaat verbeteren in die paar seconden.
Nou. Sainz moet maar gaan genieten. Volgend jaar stopt het in de Q1 😂😂😂
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
M'n kijkplezier is dit seizoen echt tot het vriespunt gedaald.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Doei! Hopen wij dat dit jouw laatste zeik comment isMazeWing schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:58:
0.8 seconden sneller zonder party mode.
De F1 is failliet. ik ga een andere sport kijken. Doei...![]()
Max baalt, er zit gewoon niet meer in de wagen.
Wie heeft afgevlagd op 1.5min voor einde?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vraag me af of er morgen een podium in zit voor rbr hoor...
Wowwwww.. dit was echt ZOOOOO spannend voor P1, niet normaal zeg! Echt 0.06sec verschil naar P2, wat was dat enorm spannend, wat een geweldige race gaat dit morgen worden zeg!
Jesus..
Jesus..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Beschamend dat ze al naar de P borden rijden terwijl de klok nog loopt...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Die topicwaarschuwing is niet vrijblijvend.
[ Voor 80% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-09-2020 16:05 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Arme Carlos... Volgend jaar in een Ferrari
Als je die 2 auto's met die ster nou even wegdenkt..
Dan zitten de andere 8 allemaal binnen dezelfde 0.4 Toch vrij netjes.
Dan zitten de andere 8 allemaal binnen dezelfde 0.4 Toch vrij netjes.
Sainz p3 is wel leuk!
Had Mclaren niet verwacht maar inderdaad geen p3 voor verstappen,Peter F schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 09:36:
[...]
Ik vond RP erg tegen vallen in België.
Ik verwacht een quali Merc dan 1 ricciardo en dan Verstappen. Verstappen verliest de partymode en Renault claimt deze niet te hebben.
Als je ziet hoe goed de Renault dit jaar was in België en vorig jaar op Monza dan moet verstappen vechten voor het podium.
Ik zag ergens een slipstream van Ocon of Ricciardo voorbij komen van ergens tussen en de 355 - 358, zelfs zonder achtervleugel zie ik dit de red bull niet halen.
Max morgen zijn best doen voor P3, ook leuk. Beter dan een optocht.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je kan niet twee ronden achter elkaar een snelle ronde doen. Bij zo'n snelle ronde staat alles open, en de ronde daarna gaat dat niet nogmaals.Verwijderd schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:00:
Uhm... Waarom rijdt niet iedereen nog een ronde?
En dan? Niemand die zich verbetert in z'n eentje.Verwijderd schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:00:
Betekent dit dat Mercedes morgen ook standaard 8 tiende sneller is dan de rest?
word spannend voor p3 iig morgen.
Kap met whataboutisme en het constante zuur doen
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-09-2020 16:07 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Te voorzichtige motorstand voor de RBR?
Geen tijd voor. Ze doen niet 2 flying laps op rij.Verwijderd schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:00:
Volgende de week party mode maar weer toestaan.
OK, deze top 3 had ik idd niet verwacht.
Dus de partymode regel is een voordeel voor Mercedes, aangezien Verstappen nu bij de start waarschijnlijk al aansluiting verliest omdat hij eerst moet inhalen. Fijn...
Als iedereen de pits in rijdt kan er geen ronde meer gezet worden.Spotmatic schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:00:
Beschamend dat ze al naar de P borden rijden terwijl de klok nog loopt...
Omdat ze daar geen benzine voor hebben meegenomen en de banden niet meer top zijn na een push-ronde en er ook geen tow meer is (omdat niemand benzine en nieuwe banden heeft)Verwijderd schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:00:
[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 05-09-2020 16:02 ]
In theorie? Ja. In realiteit? Nee. Met 100kg brandstof aan boord veranderd de wegligging, de aero en ga je andere resultaten krijgen.Tommy The Cat schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:01:
Betekent dit dat Mercedes morgen ook standaard 8 tiende sneller is dan de rest?
Maar welk team zou dat wel doen? Bij Mercedes kan hij niet terecht zolang HAM daar zit, want daar zitten ze helemaal niet te wachten op een gevecht tussen de coureurs. Alle andere teams komen ook niet in de buurt.simons schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:00:
RB gaat Verstappen never nooit WK maken.
Monza is nooit een goed circuit geweest voor RBR.Frank1973 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:01:
Omdat de batterijen na de fast lap leeg zijn denk ik. Dus je moet dan eerst weer een charge-lap doen er tussen. Dan moet je dus ook wel veel extra brandstof mee nemen.Verwijderd schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:00:
En waarschijnlijk is dat rubber van die zachte bandjes ook al wel minder goed na 1 push lap...

Verwijderd
Maar je kunt toch iets van het gas los?RoD schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:01:
[...]
Je kan niet twee ronden achter elkaar een snelle ronde doen. Bij zo'n snelle ronde staat alles open, en de ronde daarna gaat dat niet nogmaals.
Die streep haal je wel in 1min40sec.
Edit: ok. Benzine dus..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2020 16:04 ]
Sainz wtf haha een paar jaar geleden toen ie nog met max in een team zat gunde ik hem dit niet, maar nu wow geweldig haha
Leuk om te zien dat het nu weer eens spannend is voor P3. En ja, ook ik vind het jammer dat P1 en P2 nog steeds makkelijk binnengehaald wordt door de Mercedessen..
per aspera ad astra
Mercedes heeft de beste en meest betrouwbare motor. Die hebben waarschijnlijk een "standaard" engine mapping die bij andere teams een party mode mapping is.Terranova schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:02:
Dus de partymode regel is een voordeel voor Mercedes, aangezien Verstappen nu bij de start waarschijnlijk al aansluiting verliest omdat hij eerst moet inhalen. Fijn...
Maar Toto had weer eens gelijk. Het maakt 0,0 uit...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Waar haalde Sainz het vandaan joh en Perez?
Maar groot voordeel is dus een reële kans dat we morgen wat mooie inhaal acties krijgen van Max.
Maar groot voordeel is dus een reële kans dat we morgen wat mooie inhaal acties krijgen van Max.
Met zo'n instelling zal dat ook nooit gebeuren. Negativiteit genoeg in de wereld. Het is beter om je op het positieve te richten. Na 2022 dan is het speeldveld weer nieuw en moet iedereen met een schone lei beginnen. In de tussentijd vermaak ik mij nog steeds met de F1 want het blijft toch wel iets bijzonders. F2 en F3 zijn ook wel leuk alleen het mist allemaal de snelheid van de F1. IndyCar is ook leuk maar daar zit je gewoon te wachten op de klappers. Het uiteindelijke spannende en venijn zit daar in de staart.simons schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:00:
RB gaat Verstappen never nooit WK maken.
Maar morgen weer een race, snelheid, meer dan 80% van de tijd vol gas. Dat kan voor sommigen best een flinke slijtageslag worden. Ik heb er hoe dan ook weer zin in.
Verschil is dat ik hier wel van de gevechten in het middenveld kan genieten. En dat ze dicht op elkaar zitten maakt dat voor mij mooier..
Graag niet op reageren.
[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-09-2020 16:09 ]
helaas zijn de mercedessen dan al zeer waarschijnlijk verdwenen. Voor p1/p2 is dit dus geen beste keuzeDoeEensGek schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:03:
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Als Bottas en Hamilton er morgen in de eerste ronde afvliegen kan het nog wel eens een heel spannende race worden.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Er gaat nog wel ergens wat stuk hoor op deze baan op zondag, no worries.Frank1973 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:01:
Hopelijk iets met een mooie klap, veel rook en wat vlammen
Op nieuwe motoren moeten ze allemaal dezelfde mapping hebben, voor fabrieksteam en klanten team. Maar omdat de gebruikte motoren al verschillend versleten zijn, hoeft dat nu nog niet dacht ik.MazeWing schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:03:
[...]
Mercedes heeft de beste en meest betrouwbare motor. Die hebben waarschijnlijk een "standaard" engine mapping die bij andere teams een party mode mapping is.
Maar Toto had weer eens gelijk. Het maakt 0,0 uit...
De RBR is nu niet direct de beste wagen op een circuit waar je zeer weinig downforce wenst. Ik geloof dat zij zowat de meest extreme rake hebben en dat kan je er niet uittrimmen met wat minder vleugel.DoeEensGek schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:03:
Lees nog eens terug wat je schrijft. Bottas zet hem nog liever zelf in de muur dan dat ie bij HAM in de buurt komthoevenpe schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:04:
Als Bottas en Hamilton er morgen in de eerste ronde afvliegen kan het nog wel eens een heel spannende race worden.
En dan hebben we het nog niet eens over het banden sparen gehad.Blokker_1999 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:02:
[...]
In theorie? Ja. In realiteit? Nee. Met 100kg brandstof aan boord veranderd de wegligging, de aero en ga je andere resultaten krijgen.
Nouja, het is een wedstrijd. Als de winnaar week in week uit van tevoren al bekend is maakt dat het toch een enorm stuk minder leuk te kijken. Alsof je voetbal kijkt en een PSV elke wedstrijd begint met al 3-0. Of een tour de France waar een renner elke dag 10 minuten eerder mag starten.Temujin schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:03:
[...]
Verschil is dat ik hier wel van de gevechten in het middenveld kan genieten. En dat ze dicht op elkaar zitten maakt dat voor mij mooier..
knip
Kan dat middenveld nog zo spannend zijn, het boeit geen reet.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-09-2020 16:09 ]
Ach. Alhoewel ik de dominantie van Mercedes ook zat ben, zeuren heeft geen zin
Morgen toch maar weer fris en fruitig de race kijken. Hopelijk wordt de strijd om P3 leuk

Die topicwaarschuwing is niet vrijblijvend
[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-09-2020 16:10 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Uit het interview van Olav met Max begreep ik dat Red Bull de rake voor Monza verkleind heeft door de wagen lager af te stellen.Blokker_1999 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:05:
[...]
De RBR is nu niet direct de beste wagen op een circuit waar je zeer weinig downforce wenst. Ik geloof dat zij zowat de meest extreme rake hebben en dat kan je er niet uittrimmen met wat minder vleugel.
En toch zijn er mensen die ook naar de wedstrijden gaan van andere clubs dan PSV/Ajax.Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:06:
[...]
Nouja, het is een wedstrijd. Als de winnaar week in week uit van tevoren al bekend is maakt dat het toch een enorm stuk minder leuk te kijken. Alsof je voetbal kijkt en een PSV elke wedstrijd begint met al 3-0. Of een tour de France waar een renner elke dag 10 minuten eerder mag starten.
Ik denk dat er heel wat Italianen er flink wat geld voor over gehad zouden hebben. (en een paar kratjes tomaten).mr thee schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:06:
Je zou kaarten hebben gekocht 😭😭🤬🤬
Het is nu gewoon continu party bij MercedesTerranova schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:02:
De party-mode van Honda was dan misschien toch beter dan die van Renault, waar McLaren nu dan van profiteert?
Voor jou wellicht niet. Genoeg mensen die met vol genot van PEC zwolle genieten ondanks dat ze weten dat ze niet meedoen voor de nr.1 spot. Eenszelfde hier, zat mensen die alsnog van de sport kunnen genieten ook al weten ze dat merc alles wint.Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:06:
[...]
Nouja, het is een wedstrijd. Als de winnaar week in week uit van tevoren al bekend is maakt dat het toch een enorm stuk minder leuk te kijken. Alsof je voetbal kijkt en een PSV elke wedstrijd begint met al 3-0. Of een tour de France waar een renner elke dag 10 minuten eerder mag starten.
Ja, ik hoop ook dat merc wat minder dominante jaren tegemoet gaat, en ja, ik vind die 2 wagens ook geen bal aan om naar te kijken. Maar elke week opnieuw op die negatieve shit focussen hebben we niks aan. Even benoemen hoe heerlijk dicht het middenveld op elkaar zit om daar wat positiviteit in te vinden mag ook wel toch ? zonder de duitsers en wo2 erbij te moeten halen
Dat het jou geen reet boeit.. Maakt niet dat het niemand een reet boeit.
Same shit, different day.
Als een team zonder party mode 8 tiende voorsprong hebt t.o.v. de rest, is er echt iets fundamenteel mis met de sport.
Jammer dat er zoveel miljoenen mee gemoeid zijn. Maakt de sport er niet leuker op.
Als een team zonder party mode 8 tiende voorsprong hebt t.o.v. de rest, is er echt iets fundamenteel mis met de sport.
Jammer dat er zoveel miljoenen mee gemoeid zijn. Maakt de sport er niet leuker op.
Er zitten best wel wat knijpertjes bij de chicanes dus er kan werkelijk van alles gebeuren. Zelfs bij diegenen die 1 en 2 rijden. De daaropvolgende SC egaliseert de boel vervolgens ook wel weer aardig.Maurice079 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:07:
Ach. Alhoewel ik de dominantie van Mercedes ook zat ben, zeuren heeft geen zinMorgen toch maar weer fris en fruitig de race kijken. Hopelijk wordt de strijd om P3 leuk
Volgend jaar heeft die McLaren ook een Mercedes engine, dus dat belooft!
Tomaten gooien naar een Ferrari is toch vrij zinloos...sjaool schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:10:
[...]
Ik denk dat er heel wat Italianen er flink wat geld voor over gehad zouden hebben. (en een paar kratjes tomaten).
Ja, maar PEC Zwolle heeft tegen gelijke teams wel kans om een wedstrijd te winnen. Dat is in F1 nu nagenoeg onmogelijk als je niet in een MERC zit. Het WK mag MERC van mij gerust 8 jaar op rij winnen als de competitie maar spannend is. De afgelopen seizoenen mag het een wonder heten als er niet een MERC op die P1 staat.Temujin schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:10:
[...]
Voor jou wellicht niet. Genoeg mensen die met vol genot van PEC zwolle genieten ondanks dat ze weten dat ze niet meedoen voor de nr.1 spot. Eenszelfde hier, zat mensen die alsnog van de sport kunnen genieten ook al weten ze dat merc alles wint.
Ja, ik hoop ook dat merc wat minder dominante jaren tegemoet gaat, en ja, ik vind die 2 wagens ook geen bal aan om naar te kijken. Maar elke week opnieuw op die negatieve shit focussen hebben we niks aan. Even benoemen hoe heerlijk dicht het middenveld op elkaar zit om daar wat positiviteit in te vinden mag ook wel toch ? zonder de duitsers en wo2 erbij te moeten halen?
Dat het jou geen reet boeit.. Maakt niet dat het niemand een reet boeit.
Ik denk dat deze kwalificatie wel aan heeft getoond dat Mercedes zn voornaamste winst in de auto zit. Natuurlijk: die motor is goed. Maar die auto ligt gewoon echt op rails, bizar goed gewoon.Harrie schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:12:
1 2 en 3 4 zijn dan ook bekend 🤮Harrie schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:12:
Eieren mag ook. Dat krijg je er ook wat moeilijker vanaf...PalingDrone schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:12:
[...]
Tomaten gooien naar een Ferrari is toch vrij zinloos...
Wanneer je met je stuur het voordeel in de bochten en een hogere topsnelheid op de rechte stukken kan instellen hebben ze nu zeker een voordeel. Alle andere teams moeten een evenwicht zien te vinden tussen snelheid rechtdoor en grip in de bochten, Mercedes heeft daar 2 standen voor, sja, dan heb je wel megagrip in die laatste bocht.Maurice079 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:13:
[...]
Ik denk dat deze kwalificatie wel aan heeft getoond dat Mercedes zn voornaamste winst in de auto zit. Natuurlijk: die motor is goed. Maar die auto ligt gewoon echt op rails, bizar goed gewoon.
Wat een overmacht van Mercedes. Maar een RP is dan toch een reverentie van hoe geweldig het aero pakket van Mercedes is? Anders had ik RP wel wat dichterbij verwacht met de zelfde motor.
Anderzijds, Mercedes dit weekend voor een agressieve mapping gekozen en dan uitgaande van de coureur dat die zondag maar voorzichtiger is met zijn rechtervoet om de motor te besparen?
Anderzijds, Mercedes dit weekend voor een agressieve mapping gekozen en dan uitgaande van de coureur dat die zondag maar voorzichtiger is met zijn rechtervoet om de motor te besparen?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Max morgen P1 want hij is er niet om P3 te worden.
Max is er klaar mee geloof ik...
Voor dit weekend in Monza. Morgen nog de race en hopen op het beste. Volgende week alweer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.MikeyMan schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:18:
Ja, de schuld van de sport en niet van Red Bull, Honda en Ferrari.StealthyPeanut schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:10:
Same shit, different day.
Hij is niet de enige..MikeyMan schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:18:
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Partymode verbod doet dus precies wat men hoopte, het veld dichter bij elkaar brengen. Alleen jammer dat er nog 2 op een ander veld rijden.
Olav begs to differ. Dan moeten de andere teams maar beter hun best doen.NotSoSteady schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:19:
[...]
Ja, de schuld van de sport en niet van Red Bull, Honda en Ferrari.
Goh ik ga mezelf niet quoten, maar dat p3 een verassing zou worden was OOK na FP1&2 wel duidelijk, ondanks alle "het is maar de training" opmerkingen.
Het was dan ook sarcastisch bedoeld.sjaool schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 16:20:
[...]
Olav begs to differ. Dan moeten de andere teams maar beter hun best doen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.