5 euro voor de onboard van Kimi
De gentlemen's agreement van niet inhalen voor een hot lap is compleet de deur uit.
"When you grow up your heart dies"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:48
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Daar komt Albon goed weg dat niemand een goede ronde neer kon zetten in de drukte.
Schone onderbroek aan en klaarmaken voor Q2, hoppa.sjaool schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:19:
ALB > P15 echt op het randje.
Ik heb het over de outlap, en het eventueel te langzaam zijn daarvan.Blokker_1999 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:16:
[...]
Er zijn geen gridstraffen, ofwel heb je een geldige tijd, ofwel niet.
Mooi dat we nu ook zien wat dat voor gevolg heeft als niemand onder z'n outlap-tijd wil komen. Lekker racen en niemand verbetert.
Nou Ocon lekker 10 plaatsen gridstraf geven. Nog wat andere auto's misschien ook.
Oh en Vettel.
Oh en Vettel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat iedereen die lift, dus ook Grosjean, gewoon links op de baan blijven.Spotmatic schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:04:
[...]
Zeker niet maar ik had hem verstandiger verwacht. Wat had hij dan gedacht op dat punt van de baan?
occon werd ook geblokt door max volgens mij.
Hoe hadden die allemaal gedacht een goede ronde te kunnen rijden in die chaos? Wat een dom gedoe..
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Ik heb totaal geen medelijden met de rijders die klagen over de drukte; ze dragen namelijk zelf bij aan het probleem. Wil je niet die drukte? Ga dan 1 of 2 minuten eerder naar buiten en wacht niet tot het einde.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Knap vanuit de pitsShva schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:20:
I have no special talent. I am only passionately curious.
Vanuit de pits? Ik weet dat Max goed is, maareh...Shva schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:20:
Dit beloofd nog wat qua drukte voor de volgende kwalificatie rondes.
Het is gewoon 2019 all over again. Ik zit te genieten hoor.
LEC geven ze wel goede track positie vanuit Ferrari en Vettel sturen ze het verkeer in.
Die blijven hem naaien
Precies.Moi_in_actie schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:21:
Ik heb totaal geen medelijden met de rijders die klagen over de drukte; ze dragen namelijk zelf bij aan het probleem. Wil je niet die drukte? Ga dan 1 of 2 minuten eerder naar buiten en wacht niet tot het einde.
Of ga 30-40 seconden later uit de pit en je hebt ook nergens last van.
Stelletje prutsers! Alsof Ferrari de strategie voor alle teams heeft bedacht
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Scheelt wel 5 auto’sD-dark schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:21:
Dit beloofd nog wat qua drukte voor de volgende kwalificatie rondes.
Albon heeft ook geluk gehad. Hij ging trouwens heel erg snel in S1 totdat iedereen op elkaar reed toen Ocon de hele trein ging blokkeren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
OCO mag achteraan starten. Wat een idioot joh.

PSN: xMaurice93
Van allerlaatste naar laatste gaan... Hm... knap... (Rob Kamphues)
Bliepjes van Kimi vielen mee, maar helaas hebben ze niet alles uitgezonden, gok dat hij in minstens 5 talen vloeiend kan schelden
Lopen dacht ik rechtszaken in Italie over het sponsoren door een bedrijf van kk veroorzakende genotsmiddelen wat Mission Minnow in feite is.Yonix schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:19:
Wat een cluster fuck.En OCO verdient een straf!
Ennuh, Mission Winnow (?) geen sponsor meer van Ferrari? Lijkt erop.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ocon wil graag nog een keer een flinke beuk in de pits
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Volgens mij moet hij de schuld dan bij Ferrari zoeken. Te trage bak. Niet bij een ander team de fout leggenExocet schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:22:
[...]
LEC geven ze wel goede track positie vanuit Ferrari en Vettel sturen ze het verkeer in.
Die blijven hem naaien
Het is dan ook een French F*ck...simons schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:24:
Ocon wil graag nog een keer een flinke beuk in de pits
Ocon is nu niet een coureur die mijn sympathie heeft.
Nou, hebben we dit seizoen toch nog een kwalificatierace op de zaterdag!
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Zo, tijd voor ronde twee van puinzooi.
RBR doet het goed. Mercedes zit weer vooraan en dan meteen Max.

Max achter 1 van de Mercedes zo te zien
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Harder..Exocet schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:26:
En Mercedes rijdt iedereen op een hoop met een compound zachter
Ocon verdient hier wel een douw. Maar dat is bijna elke GP zo.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Harder?Exocet schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:26:
En Mercedes rijdt iedereen op een hoop met een compound zachter
En mensen zich afvragen waarom Ocon niet geliefd is.
Franse flierefluiter...
Franse flierefluiter...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Max heeft OCO aan zijn staart. Als dat maar goed gaat.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:26:
RBR doet het goed. Mercedes zit weer vooraan en dan meteen Max.
Braziliaanse pun intended?gambieter schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:26:
Ocon verdient hier wel een douw. Maar dat is bijna elke GP zo.
Zouden ze Albon niet even moeten waarschuwen dat er track limits in bocht 11 zijn?
Zolang je er niet achter zit is het goedsjaool schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:27:
[...]
Max heet OCO aan zijn staart. Als dat maar goed gaat.
Verbaasd me eigenlijk dat Merc geen medium in Q2 gebruikt maar dat ze deze in Q1 gebruikt hebben. Lijkt mij de betere band voor de race.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik maak me de illusie niet dat het morgen ook maar enigzins spannend gaat worden, maar die ontzettende zooi in q1 is dan wel weer vermakelijk
Jezus, 0,7 met een hele vette tow van Hamilton... Kansloos

Nou. Vooralsnog nog niks gelogenMaurice079 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:36:
Rustig maar hoor mensen. Mercedes zet straks heus de rest wel weer op minimaal een halve seconde
PSN: xMaurice93
Was toch geen tow? Hij reed volgens mij 3/4 seconden achter hem.MikeyMan schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:29:
Jezus, 0,7 met een hele vette tow van Hamilton... Kansloos
Heb zo het gevoel dat Honda meer verlies heeft van het verdwijnen van de party mode dan dat het Mercedes pijn doet.
Nu pas?mr thee schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:30:
Ik begin het steeds jammer te vinden dat ze de regels hebben uitgesteld. 😴😴
Monza is nu niet echt een circuit waar dit veel gaat helpen. Ik denk dat op andere circuits het verschil kleiner zal zijn.Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:30:
Nou dat afschaffen van de partymode heeft heel veel uitgemaakt maar niet heus
Max had een beetje, maar Hamilton had een betere tow van Bottas.Vos schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:30:
[...]
Was toch geen tow? Hij reed volgens mij 3/4 seconden achter hem.
Haha Russel zegt even wat iedereen hier denkt
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Neehoor, hij begon binnen twee seconden. Zat er dicht zat op. Kon het alleen niet bijbenen.Vos schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:30:
[...]
@DaniëlWW2 max zat dichter op Hamilton dan Hamilton op bottas.
[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 05-09-2020 15:32 ]
Als kwalificaties more entertaining zijn dan de race... dan is er een probleem.Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:28:
Ik maak me de illusie niet dat het morgen ook maar enigzins spannend gaat worden, maar die ontzettende zooi in q1 is dan wel weer vermakelijk
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Effect van een tow begint bij ongeveer 5 seconden achter je voorligger.Vos schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:30:
[...]
Nouja, morgen weten we meer natuurlijk. Dit is pas het eerste deel van de uitwerking die het kan hebben.Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:30:
Nou dat afschaffen van de partymode heeft heel veel uitgemaakt maar niet heus
Wat een stelletje rukkers haha George Russell
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Morgen iedereen inclusief max op een rondje door Mercedes?
Ergo: het wordt inderdaad alleen maar erger.Hippocampus schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:32:
[...]
Nouja, morgen weten we meer natuurlijk. Dit is pas het eerste deel van de uitwerking die het kan hebben.
Max vindt zijn ronde decent...
Ik teken ervoorcvs79 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:32:
Tesla M3LR '21
Heb je daar een bron van? 5 klinkt wel erg veel vind ik, dat is paar honderd meter.Blokker_1999 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:32:
[...]
Effect van een tow begint bij ongeveer 5 seconden achter je voorligger.
Vertel ook al. Ik snap het niet met zoveel slimme mensen die daar rondlopen.Pierre schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:32:
Wat een stelletje rukkers haha George Russell
Want elk weekend dat Max op 6/7 tienden in de quali zat werd hij gelapt door Mercedes?cvs79 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:32:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik denk niet dat het een walk in the park voor Mercedes gaat zijn.cvs79 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:32:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Is op Sky dit weekend al meer dan eens vermeld geweest.Vos schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:33:
[...]
Heb je daar een bron van? 5 klinkt wel erg veel vind ik, dat is paar honderd meter.
Ik denk dat dan de F1 zoveel aan populariteit verliest dat zelfs een Corona virus hier niet eens aan kan tippen qua wegblijven publiek.cvs79 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:32:
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Had nog de hoop dat ie fout had gemaakt 😟sjaool schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:33:
Max vind zijn ronde decent...
Ocon gaat hier wel een straf voor krijgen dat akkefietje met Kimi.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De race engineer van ALB adviseerde een gap van 4 seconde, daarnet in Q1Vos schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:33:
[...]
Heb je daar een bron van? 5 klinkt wel erg veel vind ik, dat is paar honderd meter.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ok thnx. Ik heb geen Sky dus gemistBlokker_1999 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:33:
[...]
Is op Sky dit weekend al meer dan eens vermeld geweest.
Lijkt mij niet, zit ook gewoon in zijn snelle ronde.Pierre schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:34:
Ocon gaat hier wel een straf voor krijgen dat akkefietje met Kimi.
Precies. De betrouwbaarheid van de motor op 1 mapping moet ook nog maar blijken.Hippocampus schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:32:
[...]
Nouja, morgen weten we meer natuurlijk. Dit is pas het eerste deel van de uitwerking die het kan hebben.
Er zullen teams zijn die misschien een te snelle mapping in de kwalificatie gebruiken en hier in de race mega problemen door krijgen. Andersom kon ook. Een te trage (lees: voorzichtige) mapping met als gevolg een te trage auto in de race.
Teams zullen echt wel even een paar races nodig hebben om te kijken hoe en wat en de juiste balans te vinden...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Wat een poppenkast zeg 😂
Welkom bij de F1 Stand Off...
Ja en nu komt Mercedes waarschijnlijk niet eerst.
Effe wachten...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:48
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
En weer allemaal op het laatste moment om dadelijk elkaar in de weg te zitten

Man man man, spelletje wie gaat er als eerst is weer begonnen hoor
Wat een idioterie
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Niet enkel OCO, maar ook LAT en RAI mogen straks naar de stewards. Hopelijk nemen ze dit keer wel een beslissing en niet zoals in FP3 waarbij ze zeggen: we konden niet echt iemand als verantwoordelijke aanduiden.Leon Zwiers schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:35:
Ocon UI na de Q

Mogen ze nu nog andere engine mode gebruiken? En dat q3 mode is race mode?
Wat een zooitje dit toch ook.
Hey, don't spoil it, F1TV loopt een minuutje achter
Ze racen nu gewoon in de pitlane.
Ze zijn zo slim bij die teams. Maar leren ze nu niets van het verleden. Wordt weer een ontzettend chaos dit.
Heel de F1 begint op een circus te lijken zo, wat is deze sport toch af aan het glijden zeg.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.