[F1 2020] Race 8 GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste
Acties:
  • 90.751 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
HAM even een nieuwe onderbroek halen straks?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
VER dus geen snelste tijd op de soft. Ben wel benieuwd waar hij uit zou zijn gekomen, maar dat gaan we in Q3 wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

Het rood rondje lukte niet, iemand gezien of er iets mis ging oid?

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 19:28

Blokker_1999

Full steam ahead

Vind dit een interessant einde, geeft een idee van wat we binnen enkele uren gaan zien. En nu zien hoe de stewards gaan reageren, want de kans is groot dat het verkeer waar HAM met snelheid door probeerde te komen allemaal trager gingen dan de richttijd.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:22
De FIA moet gewoon beslissen dat die bocht en het stuk er voor gewoon normaal genomen moet worden. Die minimale tijd heeft geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Erg interessante VT3. Veel gezien. Helaas kan ik de Q niet live zien dus dat wordt terug kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 07:04

Spotmatic

Ken sent me

Zoals ik het nu zie is er vrijwel geen garantie dat het een Mercedes 1-2 wordt na de Q. De chaos is te groot en Mercedes kan niet altijd aan het langste eind trekken.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

tweakduke schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:03:
[...]

Nou het is witte rook en dat kan ook op koelvloeistof duiden en dat ze daarmee het koelingsprobleem hebben verholpen. Daarmee de motor betrouwbaarder houden en harder kunnen laten lopen.
Koelprobleem oplossen door vloeistof bij de uitlaat te spuiten? Jullie zijn door gehypnotiseerd door de rookpluimpjes.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

hahaha, ok, nou dacht ik even in de herhaling van de snelle ronde van BOT te kunnen kijken....knippen ze het eruit. Ik zeg fraude. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

tlpeter schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:04:
De FIA moet gewoon beslissen dat die bocht en het stuk er voor gewoon normaal genomen moet worden. Die minimale tijd heeft geen nut.
Wat is normaal? De enige manier om er iets degelijks over te zeggen is door er een minimale rondetijd op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chiron schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:01:
Over die rookpluim achter de Mercedessen, ik zag in een slomo close up dat er letterlijk een vloeistof achter naast de uitlaat uitgespoten werd die de rook veroorzaakte. Dus ze moeten wel dondersgoed weten wat daar gebeurt, ondanks dat ze doen of hun neus bloedt. Er wordt immers bewust een vloeistof uit een leiding in de stroom van de uitlaat gespoten.

Even een wilde speculaas: stel dat het gewoon brandstof is, en geen olie, als je iets verbrandt zetten de gassen uit, zouden ze daarmee dan de onderdruk van de zuiging achter de auto kunnen verminderen, en daarmee de drag?
Er moet in ieder geval een reden voor zijn.
Ik zag ook bij de Racing Point.
Maar ik had al eens gezegd dat ik denk dat Ferrari achter deze hele partymode ban zit en het gaat om monitoren. Als je de variabelen weghaalt, dan kan de FIA dingen gaan ontdekken. Dat is zeker iets dat ik in mijn achterhoofd hou.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik vind de “tactiek” om tijdens de outlap Parabolica ruim te nemen (en dus je outlap tijd te laten verwijderen) om zo met meer snelheid aan je hotlap te beginnen, wel een interessante. Benieuwd of daar veel mensen gebruik van gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:28

Chiron

Moderator Discord
tweakduke schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:03:
[...]

Nou het is witte rook en dat kan ook op koelvloeistof duiden en dat ze daarmee het koelingsprobleem hebben verholpen. Daarmee de motor betrouwbaarder houden en harder kunnen laten lopen.
Maar dan zou je je koelvloeistof toch niet weg willen gooien?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:01

Edd

Jasphur schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:06:
Ik vind de “tactiek” om tijdens de outlap Parabolica ruim te nemen (en dus je outlap tijd te laten verwijderen) om zo met meer snelheid aan je hotlap te beginnen, wel een interessante. Benieuwd of daar veel mensen gebruik van gaan maken
Als je in je outlap de Parabolica ruim neemt, zal je tijd van de volgende ronde ook verwijdert worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Edd schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:07:
[...]

Als je in je outlap de Parabolica ruim neemt, zal je tijd van de volgende ronde ook verwijdert worden.
Alleen in de Q? Want volgens SKY gebeurde dat in de vrije trainingen niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Blokker_1999 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:05:
[...]

Wat is normaal? De enige manier om er iets degelijks over te zeggen is door er een minimale rondetijd op te zetten.
Die is er, 1:43 en die lost het probleem niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:06:
[...]

Ik zag ook bij de Racing Point.
Maar ik had al eens gezegd dat ik denk dat Ferrari achter deze hele partymode ban zit en het gaat om monitoren. Als je de variabelen weghaalt, dan kan de FIA dingen gaan ontdekken. Dat is zeker iets dat ik in mijn achterhoofd hou.
Tja de Racing Point is ook maar een roze Mercedes, dus dat kan heel goed een “feature” zijn van de auto. Allison verklaarde dat er naast DAS nog veel meer trucjes in de wagens zitten die nog niet door het publiek zijn ontdekt. Als je de drag kan verminderen door de onderdruk achter de auto te verkleinen (Door het verbranden van iets) zou dat wel geniaal zijn.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chiron schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:01:
Over die rookpluim achter de Mercedessen, ik zag in een slomo close up dat er letterlijk een vloeistof achter naast de uitlaat uitgespoten werd die de rook veroorzaakte. Dus ze moeten wel dondersgoed weten wat daar gebeurt, ondanks dat ze doen of hun neus bloedt. Er wordt immers bewust een vloeistof uit een leiding in de stroom van de uitlaat gespoten.

Even een wilde speculaas: stel dat het gewoon brandstof is, en geen olie, als je iets verbrandt zetten de gassen uit, zouden ze daarmee dan de onderdruk van de zuiging achter de auto kunnen verminderen, en daarmee de drag?
Er moet in ieder geval een reden voor zijn.
Je weet dat dat de door de FIA verplichte breather pipe is?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:20

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Chiron schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:06:
[...]

Maar dan zou je je koelvloeistof toch niet weg willen gooien?
Nee en dus blijft het een aanname van mijzelf wat het eventueel kan zijn. Olie verbranden of iets anders kan ik me ergens dan weer niet voorstellen, omdat het niet direct uit de uitlaat komt.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
YakuzA schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:12:
[...]

Je weet dat dat de door de FIA verplichte breather pipe is?
Volgens Toto gebeurt het als ze de olietank helemaal gevuld hebben, dus de breather pipe zou kunnen (zit rechtsonder bij de bundel uitlaatpijpen). Maar je kan dat ding ook zo ontwerpen dat het niet gebeurt, want andere fabrikanten hebben het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
Er is nog hoop voor races met publiek. Bij de DTM op Assen is nu publiek aanwezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:01

Edd

Jasphur schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:09:
[...]

Alleen in de Q? Want volgens SKY gebeurde dat in de vrije trainingen niet namelijk
Zie de Event Notes:
https://www.fia.com/sites...20Notes%20Version%203.pdf
20.3 Turn 11
a) A lap time achieved during any practice session or the race by leaving the track on the outside of Turn 11, will result in that lap time and the immediately following lap time being invalidated by the stewards. A driver will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with the track.
Dus in principe ook in de trainingen

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chiron schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:18:
[...]

Volgens Toto gebeurt het als ze de olietank helemaal gevuld hebben, dus de breather pipe zou kunnen (zit rechtsonder bij de bundel uitlaatpijpen). Maar je kan dat ding ook zo ontwerpen dat het niet gebeurt, want andere fabrikanten hebben het niet.
Iedereen heeft het.
Het is een verplichte breather pipe vanuit de FIA.
While the FIA has moved to stop teams cleverly burning oil as fuel, there is also a clampdown on the use of other fluids being used to achieve a similar power boost.

A new Article 5.1.12 of the technical regulations makes it clear that any breather fluids must exit the car at the rear, and cannot be recycled for use in the engine.
Is sinds seizoen 2018 of 2019 verplicht.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Zo, die zijn ook even niet aan het opletten daar samen! Zijn spiegels op de F1 auto's soms optioneel... De linker auto kan er niet zoveel aan doen, want die ziet Hamilton pas als Grosjean opzij gaat. Maar in je langzame rondje moet je toch gewoon rechts aanhouden waar het kan? Niet handig dit, wat een optocht daar. Dat wordt nog wat in de kwalificatie :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 05-09-2020 13:54 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhD-6e6XcAEUkzP?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhJA-93XsAEpOXE?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhF_kzpX0AcxSIL?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhF_kzqWoAAh6SP?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhJY4-1WoAAF7Q9?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhF26joWAAEmz9F?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gewoon weer invoeren dat er maar 1 auto op de baan is, die 1 kans krijgt om een tijd te zetten. Verneuk je het, jammer dan. Dan zitten die kleuters elkaar ook niet in vaarwater omdat ze graag een tow of ruimte willen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
pjlgt schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:02:
Gewoon weer invoeren dat er maar 1 auto op de baan is, die 1 kans krijgt om een tijd te zetten. Verneuk je het, jammer dan. Dan zitten die kleuters elkaar ook niet in vaarwater omdat ze graag een tow of ruimte willen.
Een x aantal seconden interval lijkt mij dan een beter plan :P maar geef mij maar gewoon dit soort drukte op de baan hoor. En wie wie nou een tow geeft zal niks uit maken denk ik

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dus ik zat me net af te vragen waar de pre-race show blijft totdat ik me bedacht dat het zo pas kwalificatie is. :z
Ja, ik heb echt mijn hoofd er weer goed bij. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

Kleuters. Zonder die tow sta je buiten de top 10. Terwijl deze kleuters proberen om een race te winnen. Het is gewoon lastig op dit soort banen. Met deze weersomstandigheden zou je 1 voor 1 kunnen doen. Om de minuutb1 de baan op oid.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
YakuzA schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:32:
[...]

Iedereen heeft het.
Het is een verplichte breather pipe vanuit de FIA.

[...]

Is sinds seizoen 2018 of 2019 verplicht.
Ik bedoelde de rookpluim.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/kdzgsk5jjbl51.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=a540d92b1af970c0d0f8cf56148314ee47a0595e

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En het is nu al druk bij de stewards. :P

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-09-2020 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Maar het levert toch mooie tv op, al dat gekloot en gemiep? ;)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Ben erg benieuwd naar welke chaos de Q gaat worden.
vond het wel mooi vorig jaar, vergooi je eigen ronde maar :Y)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Ik ben er even van tussen. Alvast heel veel plezier met de Q!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:06
Vind persoonlijk dat op dit circuit het team HAM ook wel had mogen aangeven dat het nooit ging werken als er al zoveel auto's daar traag rijden. Normaal rijd je ook niet volgas op een file af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

BlackMonkey schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:44:
[...]

Vind persoonlijk dat op dit circuit het team HAM ook wel had mogen aangeven dat het nooit ging werken als er al zoveel auto's daar traag rijden. Normaal rijd je ook niet volgas op een file af.
Precies. Hij was ook nog maar in een outlap, geen snelle ronde. Het lijkt bijna alsof HAM de boel op scherp wil zetten door anderen een gridstraf aan te smeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

BlackMonkey schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:44:
[...]

Ik ben geen Hamilton fan, maar zo ging het niet.

Aan het begin van dat rechte stuk wordt de afstand tussen HAM en de auto's voor hem niet kleiner, dus die zitten ook met het pedaal op de vloer.
Dan liften de auto's voor hem, denkt HAM er rechts langs te gaan en dán stuurt Grosjean (who else) zijn auto naar rechts.

En dan moet HAM ontwijkende actie ondernemen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:06
AzzKickah schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:51:
[...]

Ik ben geen Hamilton fan, maar zo ging het niet.

Aan het begin van dat rechte stuk wordt de afstand tussen HAM en de auto's voor hem niet kleiner, dus die zitten ook met het pedaal op de vloer.
Dan liften de auto's voor hem, denkt HAM er rechts langs te gaan en dán stuurt Grosjean (who else) zijn auto naar rechts.

En dan moet HAM ontwijkende actie ondernemen ja.
Daarom zei ik ook het team, die horen hem daarin te begeleiden. Verder is het daar elke keer raak met langzame auto's waar je niet langskan omdat ze precies daar allemaal vertragen omdat ze een ronde willen starten. Toen er genoeg auto's bij die bocht aan leken te komen (je ziet er genoeg in de replay) is het wachten op zoiets. Dat hij moest uitwijken als driver zijnde is natuurlijk compleet logisch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 15:50
Spotmatic schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:49:
[...]

Precies. Hij was ook nog maar in een outlap, geen snelle ronde. Het lijkt bijna alsof HAM de boel op scherp wil zetten door anderen een gridstraf aan te smeren.
8)7

Is de antipathie jegens Hamilton zo erg dat je dat er in ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

De Rikster schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:57:
[...]

8)7

Is de antipathie jegens Hamilton zo erg dat je dat er in ziet?
Zeker niet maar ik had hem verstandiger verwacht. Wat had hij dan gedacht op dat punt van de baan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:30
Lekker in een treintje achter elkaar :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

VET langs LEC, LEC vraagt zich af waarom ie dan als eerste mocht vertrekken.... lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Je hebt 18 minuten, maar daar komen ze allemaal tegelijkertijd. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Ze proberen om de beurt te gaan zover dat gaat. De teams die in de gevarenzone zitten kunnen dadelijk hun 2e run proberen.
Lec en Mag tracklimits :X

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Spotmatic schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:04:
[...]

Zeker niet maar ik had hem verstandiger verwacht. Wat had hij dan gedacht op dat punt van de baan?
Dus dan is de reden dat ie dat doet om anderen een oor aan te naaien? Dat is niet echt Ockhams razor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Pfff Max slechts zesde

Edit : zevende

[ Voor 29% gewijzigd door Exocet op 05-09-2020 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat erg in Q1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 13:29

ricardo246

Life's what you make it!

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:38

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Het is pas de eerste run, kan ook drukte geweest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55
Lekkere eerste run voor Red Bull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 20:31
6e weer. Track limits overal

[ Voor 60% gewijzigd door cvs79 op 05-09-2020 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Exocet schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:08:
Pfff Max slechts zesde

Edit : zevende
1e run in Q1 , geen paniek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ocon had een serieuze tow van Max in S1, maar alsnog niet in de buurt. Perez had ook een serieuze tow van Hamilton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Max deed ergens een double shift die niet moest. Of dat nu meteen zoveel scheelt weet ik niet. Maar er komt nog een run.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tracklimits in turn 11 zijn wel een dingetje. Dat kan iemand nog wel eens kop kosten in Q1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

En Mercedes bouwt nog altijd feestjes op Zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Albon op het randje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Blokker_1999 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:11:
En Mercedes bouwt nog altijd feestjes op Zaterdag.
En hebben een hangover op zondag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Helemaal gemist dat Mercedes op de medium band Q1 heeft gereden?

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Zegt ALB nou net dat ie zonder tow niet sneller kan?wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-08 17:35
Leuk die tracklimits voegt extra spanning toe. Mercedes wel weer oppermachtig en dan moeten de rode bandjes er nog onder

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
tweakduke schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:14:
Helemaal gemist dat Mercedes op de medium band Q1 heeft gereden?
Yup, die laten gewoon even zien wie baas is. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ricardo246 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:15:
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
Here we go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:18

DataGhost

iPL dev

En weer met z'n allen naar buiten. Ik denk dat de grid straks bepaald wordt door gridstraffen, niet door tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Dat wordt weer gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:55
ricardo246 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:15:
Ja heeft wel zelfvertrouwen die kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:33

Pierre

Van nature lui!

Wat een gezellige boel alles lekker naar buiten. Kijken we er gaat huilen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ze volgen gewoon allemaal echt Mercedes die gewoon voor zichzelf kunnen gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

DataGhost schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:15:
En weer met z'n allen naar buiten. Ik denk dat de grid straks bepaald wordt door gridstraffen, niet door tijden.
Er zijn geen gridstraffen, ofwel heb je een geldige tijd, ofwel niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:15:
[...]

Yup, die laten gewoon even zien wie baas is. :z
Max wederom gelijk dat ze gewoon iedereen willen vermorzelen. Wel nu de strijd om P3 gaat wel interessant worden in Q3 gok ik zo :p

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Max, Sainz en Perez gaan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Albon had een mooi gat maar laat zich nog ff inhalen door een alfa :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gedoe weer zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kansloos dit, geen hond die zich verbetert zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 19:34
Gaan we weer ...

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:12
Wat een grap dit, daar gaan een paar toppers sneuvelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Bottas nu alleen een Hamilton ook zonder tow. De rest zijn echt gek geworden. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Ik moet er wel om lachen dat geprul

[ Voor 4% gewijzigd door Mach op 05-09-2020 15:18 ]

DUGG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:37
Hahaha Ocon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"The Monza Circus ... Part II

soon in a theater near you"

:+

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2020 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk zo'n zaterdagrace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Smerige actie van Ocon. :(

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
Straffen maar die Ocon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25
Lijkt wel of ik naar de race zit te kijken 😂😂😂

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Benieuwd of we nog een kop-staart botsing gaan krijgen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Waarom lukt Mercedes het wel om alleen te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Hahaha Kimi held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:12
Zag ik dat nou goed dat Raikkonen letterlijk in de versnellingsbak van Ocon zat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ze racen gewoon in Q1. :') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ALB > P15 echt op het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:18:
Zag ik dat nou goed dat Raikkonen letterlijk in de versnellingsbak van Ocon zat?
Jup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Exocet schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:18:
Waarom lukt Mercedes het wel om alleen te rijden?
Beste wagen op de baan. Zij hebben de beste motor en het beste ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Sjee Albon met de hakken op de sloot

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Wat een cluster fuck. :') En OCO verdient een straf!

Ennuh, Mission Winnow (?) geen sponsor meer van Ferrari? Lijkt erop.
Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.