Max zei wel iets over dat de motor niet goed reageerde, toch?PalingDrone schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:49:
[...]
Dit is geen Honda probleem maar een RB probleem, die motor ligt het niet zo aan (GAS misschien uitgezonderd)
Grip en stabiliteit liggen niet aan de motor
Ik overweeg zelfs om dit seizoen (en volgend seizoen) niet eens meer te kijken.NotSoSteady schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:37:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar die tijden van Mercedes zijn echt krankzinnig. Gaan gewoon 0.3 harder dan de pole van vorig jaar in Q2 met mediums.
Sinds 2014 is er een bepaalde dominante mbt Mercedes wat al een deel van de spanning uit de race haalt. Vorige seizoenen waren RBR en Ferrari nog wel gewaagd aan hen, maar dit seizoen (in ieder geval de afgelopen 2 races en nu weer de kwalificatie) slaat de voorsprong van Mercedes toch wel alles. Snellere tijden rijden als de pole van vorig jaar op een hardere compound, kom op.
Het is gewoon niet meer leuk om te kijken op deze manier, alle spanning is er gewoon uit.
Ook het uitstellen van de nieuwe regels zorgt ervoor dat wij volgend jaar weer naar saaie, voorspelbare races gaan kijken.
Zonde aangezien ik al sinds mijn jeugd met veel plezier naar de F1 kijk, maar ik merk dat ik gewoon steeds minder enthousiast word van een race.
(Als Max in een Mercedes had gezeten had ik hier overigens ook zo over gedacht).
Toch wel knap wat McLaren heeft gedaan na Honda en dat eerste jaar met Renault. Straks nog een budgetcap, nieuwe windtunnel en simulator, ziet er goed voor ze uit.
er zijn nog steeds allerlei problemen met de versnellingsbak en motor. en allerlei sensoren die foutmeldingen geven en dergelijke...PalingDrone schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:49:
[...]
Dit is geen Honda probleem maar een RB probleem, die motor ligt het niet zo aan (GAS misschien uitgezonderd)
Grip en stabiliteit liggen niet aan de motor
(al ben ik het eens met de insteek van je statement)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
RBR gaat die week niet racen nodig hebben voor een nieuw updatepakket, maar voornamelijk simulaties wat hier mis is gegaan. Zelfs als Max hier nog een P3 uitsleept...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De motor was all over the place... oftewel de enginemapping is niet goed. Misschien weer het verkeerde circuit geladen.ZeZeQue schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:50:
[...]
Max zei wel iets over dat de motor niet goed reageerde, toch?
"When you grow up your heart dies"
1.13.6, wouw
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dan moet RBR niet zo'n draak van een auto bouwen. Laat ze dat eerst maar oplossen.MikeyMan schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:50:
[...]
Linksom of rechtsom, hij is 7 tienden langzamer dan z'n teammaat. Dat is gewoon te veel.
-
1.13.6 pfff
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Plaatsen 1 en 2 zijn misschien vergeven, maar de rest van het veld knokt nog behoorlijk.Killah_Priest schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:50:
[...]
Ik overweeg zelfs om dit seizoen (en volgend seizoen) niet eens meer te kijken.
Sinds 2014 is er een bepaalde dominante mbt Mercedes wat al een deel van de spanning uit de race haalt. Vorige seizoenen waren RBR en Ferrari nog wel gewaagd aan hen, maar dit seizoen (in ieder geval de afgelopen 2 races en nu weer de kwalificatie) slaat de voorsprong van Mercedes toch wel alles. Snellere tijden rijden als de pole van vorig jaar op een hardere compound, kom op.
Het is gewoon niet meer leuk om te kijken op deze manier, alle spanning is er gewoon uit.
Ook het uitstellen van de nieuwe regels zorgt ervoor dat wij volgend jaar weer naar saaie, voorspelbare races gaan kijken.
Zonde aangezien ik al sinds mijn jeugd met veel plezier naar de F1 kijk, maar ik merk dat ik gewoon steeds minder enthousiast word van een race.
(Als Max in een Mercedes had gezeten had ik hier overigens ook zo over gedacht).
Zie je helaas niet altijd even veel van, maar toch. Imho nog wel het kijken waard
People as things, that’s where it starts.
Ik denk dat Max heel wat uurtjes in de simulator gaat plaatsnemen om zelf de problemen te onderkennen. Ik ken nog een coureur die dat altijd deed...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:51:
RBR gaat die week niet racen nodig hebben voor een nieuw updatepakket, maar voornamelijk simulaties wat hier mis is gegaan. Zelfs als Max hier nog een P3 uitsleept...
Naja mening hier zegt anders. Blijkbaar was mercs op rood sneller maar gecanceld die ronde.demonic schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:47:
[...]
nope. de tijd van RP was op medium
twijfelt nu toch wel.. ik dacht dat ze op medium waren..
Enne wtf 1:13.6 wtf!! Wat een monster is die merc.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Tja, ik verwacht dat Mercedes in 2022 ook gewoon het te kloppen team is. Met deze voorsprong kunnen ze eigenlijk al stoppen met de ontwikkeling van deze auto en die van 2021.Killah_Priest schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:50:
[...]
Ik overweeg zelfs om dit seizoen (en volgend seizoen) niet eens meer te kijken.
En dan knalt Ziggo Go er uit
Edd schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:51:
[...]
Dan moet RBR niet zo'n draak van een auto bouwen. Laat ze dat eerst maar oplossen.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat max een betere auto heeft dan albon. Er is gewoon geen excuus voor zo'n verschil.
1.2 seconden...W....T....F....

[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 18-07-2020 15:53 ]
Gewoon opnieuw opstarten..
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Wel kostenbesparendNotSoSteady schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:52:
[...]
Tja, ik verwacht dat Mercedes in 2022 ook gewoon het te kloppen team is. Met deze voorsprong kunnen ze eigenlijk al stoppen met de ontwikkeling van deze auto en die van 2021.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Zoals ik al zei: Formula Mercedes. Ik kan er niets anders van maken momenteel.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hard schakelen kan voor stabiliteitsproblemen zorgen wanneer je op het randje rijdt.ZeZeQue schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:50:
[...]
Max zei wel iets over dat de motor niet goed reageerde, toch?
Maar geloof dat de bochtenstabiliteit eerder door het chassis komt, inconsistentie is niet iets wat je wil in zo'n auto. Je wil zo'n betrouwbare stabiele en consistente auto als momenteel die Mercedessen lijken te zijn, McLaren doet het ook lekker op dat gebied
Wees blij, hoef je die kloof niet continu te zien.
Die zijn al met 2 teams bezig met de nieuwe wagen(s).NotSoSteady schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:52:
[...]
Tja, ik verwacht dat Mercedes in 2022 ook gewoon het te kloppen team is. Met deze voorsprong kunnen ze eigenlijk al stoppen met de ontwikkeling van deze auto en die van 2021.
Stroll voor Verstappen, auw auw
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En dan komt er volgend jaar nog een team bij met een Mercedes motor 😂
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Dit is gewoon niet leuk meer... Hamilton is bijna een seconde sneller dan de pole van Max van vorig jaar en Max is 0.3 langzamer dan vorig jaar. 2020... wat een #€*%@ jaar...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ongelofelijk, het gat tussen Mercedes en de rest is gewoon een seconde 
Ferrari trouwens ook niet best.

Ferrari trouwens ook niet best.
'That's it for us guys?' *max.
Volgens mij is hij er wel een beetje klaar mee..
Is eigenlijk best goed. Hoe meer op Mercedes motor, hoe duidelijker het verschil tussen coureursMelkaz schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:54:
En dan komt er volgend jaar nog een team bij met een Mercedes motor 😂
Max gooit de handdoek in de ring...
“Thats it for us right?” Aldus Max aan zijn crew
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verstappen hoofdschuddend in de auto.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik probeer er nuchter maar te kijken. Maar het is toch wel in en intriest weer dit

PSN: xMaurice93
Kijkend naar Max istie er wel klaar mee, overigens begrijpelijk
Twente komt eraan!
En met dreiging van regen is de kans ook niet groot dat je je tijd verbeterd.bartus1989 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:54:
'That's it for us guys?' *max.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Ja, het is knap wat Mercedes doet, maar ze staan dusdanig ver van de rest af, dat de andere teams met het B-team van Mercedes (RP) mag vechten.PatrickC schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:54:
Dit is gewoon niet leuk meer... Hamilton is bijna een seconde sneller dan de pole van Max van vorig jaar en Max is 0.3 langzamer dan vorig jaar. 2020... wat een #€*%@ jaar...
Tsja, het is leuk voor de competitie in het middenveld, maar je wil natuurlijk de gevechten aan de top zien.
Verstappen zit volgend jaar niet meer bij RB, na al die perikelen en toezeggingen is het gewoon klaar. Zij kunnen gewoon geen WK-waardige auto bouwen. Volgens mij in zijn contract dat als hij 3e wordt mocht hij van zijn contract af?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Voordeel is wel dat morgen pas de punten worden verdeeld.
Jeetje, Red Bull begint steeds meer op McLaren-Honda te lijken.
Eens een pannekoek wil niet zeggen altijd een pannekoekpinda powerrr schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:48:
Ik zie een hoop haat naar Albon, alsof hij de schuldige is dat die auto niet goed is. Stroll was ook een pannekoek, maar dat valt nu ineens mee, nu hij een goede auto onder zijn kont heeft.
Was Stroll niet vrij matigjes in quali en normaal best okay in de race? Kan nog leuk worden dan.
Waar moet hij heen? Juist, nergens.simons schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:56:
Verstappen zit volgend jaar niet meer bij RB, na al die perikelen en toezeggingen is het gewoon klaar. Zij kunnen gewoon geen WK-waardige auto bouwen. Volgens mij in zijn contract dat als hij 3e wordt mocht hij van zijn contract af?
Hij kan nergens heen. Bottas heeft al getekend en de rest ligt bij mijn weten ook vast.simons schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:56:
Was het ook niet iets met tijd, binnen 2 tienden ofzo.simons schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:56:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alleen al dat Max in de laatste bocht duidelijk lift.
Deze debrief gaat tot diep in de nacht duren.

Deze debrief gaat tot diep in de nacht duren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb ontzettend weinig zin in alweer een seizoen waarin het om de knikkers maar tussen twee personen in één team gaat. Waarbij een van de twee misschien wel de GoaT is, dus spannend wordt het nooit.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Gewoon zijn eigen team beginnen met Hulk
"Er zijn een paar ontsnappingsclausules, maar hij moet bij ons blijven zolang de motor concurrerend is," zo vertelt Oostenrijker tegen Auto Bild. "Deze clausule houdt in dat er maximaal twee tienden van een seconde verschil mag zijn tussen de motor en de kop van het veld."
Ik denk meer de LOAT, met de juiste timing in de beste wagen van het veld stappen die dan ook nog eens jaren achter elkaar dominant is....FirePuma142 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:57:
Heb ontzettend weinig zin in alweer een seizoen waarin het om de knikkers maar tussen twee personen in één team gaat. Waarbij een van de twee misschien wel de GoaT is, dus spannend wordt het nooit.
Jaaa daar is ie! Mercedes 1-4!

Dit is pijnlijk, P7
VER zou eventueel Ferrari nog voorbij kunnen met een goede ronde, maar RP zie ik hem niet meer inhalen. Hij moet ook nog achterom kijken (McLaren).
[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 18-07-2020 15:58 ]
Naast Norris, toch?Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:58:
[...]
Niet naast RIC in ieder geval hoor.
Zitten ze weer met die tweestrijd.
Jawel naar Racing Point, excuus Tracing Point, excuus Aston Martin
Samen met Vettel. Droom line-Up voor AM
Daarnaast hoeft Max dan volgend jaar niet in een Honda te rijden als company car
Oh, Merc weer naar buiten, alsof de concurrentie nog niet dood genoeg is
Oh, Hamilton verloor wat.
1:12 incoming.
Oh, Hamilton verloor wat.
1:12 incoming.
Als Max beschikbaar komt denk je dat ze bij Merc dat laten lopen? Als ik kon kiezen tussen Max en Bot wie kies jij?sjaool schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:56:
[...]
Hij kan nergens heen. Bottas heeft al getekend en de rest ligt bij mijn weten ook vast.
Goed gedaan van STR.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 18-07-2020 15:59 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Stroll sneller dan Max... dat we dat nog mee mogen maken...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wie denk je. Maar Bottas heeft net getekend voor volgend jaar dus het gaat gewoonweg niet...simons schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:59:
[...]
Als Max beschikbaar komt denk je dat ze bij Merc dat laten lopen? Als ik kon kiezen tussen Max en Bot wie kies jij?
Stroll is ook gewoon sneller dan Perez.PatrickC schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:59:
Stroll sneller dan Max... dat we dat nog mee mogen maken...
Bottas.simons schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:59:
[...]
Als Max beschikbaar komt denk je dat ze bij Merc dat laten lopen? Als ik kon kiezen tussen Max en Bot wie kies jij?
Ze hebben een goede tweede rijder nodig die luistert naar een "This is James...."
Voorts weet ik ook niet of de soms wat heethoofdigheid van Max past in het wat koelere Merc.
Kost wel wat centen. En wat heeft Merc dan te winnen? Dat ze ipv p1-p2.. p1-p2 pakken?simons schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:59:
[...]
Nee, doen ze echt niet.
Per kon natuurlijk niet teveel risico nemen natuurlijk aangezien zijn eerste tijd was afgenomen
Goed werk van de RP’s, ondanks dat de rest het laat hangen.
Twente komt eraan!
Sinds wanneer is een contract heilig?sjaool schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:59:
[...]
Wie denk je. Maar Bottas heeft net getekend voor volgend jaar dus het gaat gewoonweg niet...
Max op 4de startrij, zijn we niet meer gewend
[ Voor 4% gewijzigd door Pinobigbird op 18-07-2020 16:01 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Kut zooi!
dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Als er 1 iemand is die ik absoluut niet geloof is het wel de heer Marko. Die man leeft in een bubbel en verteld non-stop de mooiste verhalen. Als we hem hadden moeten geloven was RB al sinds 2016 wereldkampioen.matthijst schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:58:
"Er zijn een paar ontsnappingsclausules, maar hij moet bij ons blijven zolang de motor concurrerend is," zo vertelt Oostenrijker tegen Auto Bild. "Deze clausule houdt in dat er maximaal twee tienden van een seconde verschil mag zijn tussen de motor en de kop van het veld."
De 2020 RB is gewoon kut. Buiten de Ferrari-teams heeft elk team (flink) progressie gemaakt, behalve RB. Die is in elk opzicht minder geworden.
Ben er onderhand klaar mee met die “leugens” jaar na jaar over hoe het nu wel gaat gebeuren en bla bla bla. Resultaat lijkt met het jaar slechter te worden...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
P7....
RBR

Wat een afgang
Formula Mercedes
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik weet niet wie nu de grotere verliezers zijn: Red Bull of de F1-fans.

Gat tussen Mercedes en de eerste niet-Mercedes is 1,3 seconden

Mercedes is wel een iets ander team dan de teams die net getekende contracten verscheuren. Bovendien Max kan nog niet weg. Deze discussie gaat dus ook nergens over.
7de ... Jos zit al te bellen met Lawrence Stroll
https://f1manager.info/ranking/4605
Stroll vergeet het podium op te rijden hahahaha.
Met Bottas halen ze vrijwel elke race 43 punten binnen, wat wil je nog meer?RobinHood schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:00:
Ze hebben een goede tweede rijder nodig die luistert naar een "This is James...."
Dit slaat toch helemaal nergens meer op?

En waar ik me ook aan stoor is dat Hamilton record na record gaat verbreken met een veel te superieure auto. Ik verwacht niet dat die records ooit nog verbroken gaan worden namelijk...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Mercedes 1,3 sec sneller dan pole van vorig jaar.
Red Bull 0,2 sec langzamer dan pole van vorig jaar.
Red Bull 0,2 sec langzamer dan pole van vorig jaar.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.