People as things, that’s where it starts.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PSN: xMaurice93
True, heb het ook niet over zijn tijden tov de rest. Kijk even naar Q1 en Q2FabianGTI schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:30:
[...]
Met soft banden tegen medium banden die erboven staan
Twente komt eraan!
En na dit weekend waarschijnlijk al voor 1/3e voorbij.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 18-07-2020 15:34 ]
Dat zou dan een hele seconde sneller zijn dan pole van vorig jaarskreppiedoe schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:33:
Zou mij niet verbazen als mercedes in Q3 richting de 1.13.5 gaat uitkomen op softs.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Het gaat vermoed ik een spannende Q en race worden, maar dan wel in het middenveld dat nu uitgebreid lijkt te zijn met RBR en Ferrari. Mercedes staat eenzaam aan de top. Heel jammer voor de competitie.
Testing, one, two ...
Ja, Leclerc zit maar 1.4 seconde achter Hamiltonhardware-lover schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:36:
De upgrade die Ferrari eigenlijk voor dit circuit had bedoelt, maar vorige week gebracht, die lijkt wel te werken.
WCC confirmed.NotSoSteady schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:37:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar die tijden van Mercedes zijn echt krankzinnig.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat ik zei, de auto van vorig jaar deed het prima, misschien zaken verandert die negatief uitpakken.Spotmatic schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:37:
[...]
Te veel tijd gehad en daardoor overengineered.
Waiting on the world to change
Loopt op 2 cilinders bij deellast...PalingDrone schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:36:
Die GAS Honda klonk alsof hij zonder brandstof de pits binnen kwam rijden....
nee dit was iets anders. het ging echt met horten en stoten..
https://f1manager.info/ranking/4605
Nou ja, Max is ook sneller dan vorig jaar. Ik vrees dus dat de andere teams een grotere stap gemaakt hebben of het is gewoon de Mercedes motor.pinda powerrr schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:38:
[...]
Wat ik zei, de auto van vorig jaar deed het prima, misschien zaken verandert die negatief uitpakken.
"When you grow up your heart dies"
Hij loopt nu niet als ontworpen hoor. GAS gaf aan het gevoel te hebben de motor aan gort te rijden als ie doorging.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Niet opeens, die deden gewoon nog een ronde op medium. En zo'n STR zit dan maar 2 tiende achter VER. Dus gewoon snel.ZeZeQue schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:41:
Racing Point opeens niet meer zo snel
Reden op mediums.ZeZeQue schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:41:
Racing Point opeens niet meer zo snel
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Traffic, boos op team.Harry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
Wat zei Albon op de boordradio?
Waarom zou Norris (even buiten contracten enzo) dat doen? Volgend jaar rijdt McLaren met Mercedes motoren, en je ziet wat die kunnen.ZeZeQue schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
Albon moet verplaatst worden met Norris
Albon heeft geen geloof in de auto en durft gewoon niet voluit te gaan. Dat zie je nu.
[ Voor 13% gewijzigd door Nat-Water op 18-07-2020 15:43 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dat ze hem niet in verkeer neer moesten zetten.Harry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
No signature required.
I told you, don't put me in traffic. Zoiets. Lijkt dus slechte timing te zijn.Harry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
Don't put me in traffic.Harry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
I told you guys not to put me in trafficHarry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
Iets met “I told you..”Harry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
Geeft aan dat hij het had gezegd dat hij in traffic zou komen.Harry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
I'm sorry, but I told you guys, don't put me in traffic.Harry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
Haters everywhere but I don’t really care
Dat ze hem niet in verkeer hadden moeten loslatenHarry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
U zei?RobinHood schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:37:
[...]
Ja, Leclerc zit maar 1.4 seconde achter Hamilton
Testing, one, two ...
Sorry guys, I told you, don't put me in traffic.Harry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:42:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat is die Max goed heh.Yonix schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:23:
RBR haalt Q3 niet, let maar op.
Mijn voorspelling:
P1: HAM
P2: BOT
P3: PER
P4: VET
P5: NOR
P6: STR
P7: SAI
P8: LEC
P9: RIC
P10: OCO
een treffende spreuk

Maar als dit zo doorgaat zou het me niets verbazen als Red Bull na 2021 er gewoon de stekker uittrekt. Dit is toch een aanfluiting van jewelste, zeker na al die uitspraken van beste voorbereiding ooit, competitief met Mercedes en bla bla bla.
Het is in verhouding met andere teams gewoon de meeste matige auto in de afgelopen 10 jaar...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
7 tienden op een zachtere compound.

Oh, dat wist ik niet.Nat-Water schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:43:
[...]
Waarom zou Norris (even buiten contracten enzo) dat doen? Volgend jaar rijdt McLaren met Mercedes motoren, en je ziet wat die kunnen.
Albon heeft geen geloof in de auto en durft gewoon niet voluit te gaan. Dat zie je nu.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 18-07-2020 15:45 ]
Die is ook niet beter.barney123 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:44:
wauw GAS naar RBR dan maar weer ?
Denk eerder 5 minutenBlackMonkey schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:44:
Newey kijkt vrij pijnlijk. Die ziet al weer een debrief van 5 uur met max voor zich

Geen idee wat er met Honda dit jaar aan de hand is, vorig jaar ging het geweldig en dit jaar is het maar raar.

Net als diverse anderen? Gewoon je ongelijk erkennen en weer door 🤡
Testing, one, two ...
iedereen reed op softs. met uitzondering van RP
[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 18-07-2020 15:47 ]
Als dat zou kunnen hadden ze dat al láng gedaan. Mercedes laat hun talentje niet gaan.
Die gaan de aankomende 2 weken samen op een hutje op de hei zitten en komen pas terug als alles is opgelost.BlackMonkey schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:44:
Newey kijkt vrij pijnlijk. Die ziet al weer een debrief van 5 uur met max voor zich
-
Mercs tijd was op medium toch.demonic schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:46:
[...]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Max stuurt gewoon het bekende "what a shitbox" stukje uit Rush, met "change Ferrari to Red Bull"
Het is minder triest dan in Oostenrijk, nu kunnen zowaar beide coureurs in Q3 meedoen, maar het is nogsteeds matig dat de kans groot is dat een Mclaren voor een Ferrari start.hardware-lover schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:45:
[...]
Net als diverse anderen? Gewoon je ongelijk erkennen en weer door 🤡
Een Macca met een Renault blok....
Klopt
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
nope. de tijd van RP was op medium
twijfelt nu toch wel.. ik dacht dat ze op medium waren..
[ Voor 68% gewijzigd door demonic op 18-07-2020 15:48 ]
Ja. Dus ga maar zitten voor die tijd op rood zo
Mercedes in de eerste stint ook.. op rood was hamilton nog veel sneller maar liet m lopen op t eindedemonic schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:46:
[...]
In Red Bull heb ik onvoldoende vertrouwen en ben onderhand wel klaar met hun mooie verhalen jaar na jaar.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
En wat gebeurt met Albon?sjaool schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:47:
Vettel naar Racing Point en Perez naar Red Bull...
Waiting on the world to change
Albon naar Alpha Tauri en Kvyatt kan naar huis...
Ik vind dit ook meer aan de auto te wijden dan aan Albon. Deze RB is gewoon een vreselijk bestuurbare auto. Iets anders kun je er gewoon niet van maken.pinda powerrr schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:48:
Ik zie een hoop haat naar Albon, alsof hij de schuldige is dat die auto niet goed is. Stroll was ook een pannekoek, maar dat valt nu ineens mee, nu hij een goede auto onder zijn kont heeft.
Druppels te zien.
Ja. ALB is te traag, maar in dit geval kan RBR beter eerst naar zichzelf kijken, het probleem met de auto is momenteel aanzienlijk groter.pinda powerrr schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:48:
Ik zie een hoop haat naar Albon, alsof hij de schuldige is dat die auto niet goed is. Stroll was ook een pannekoek, maar dat valt nu ineens mee, nu hij een goede auto onder zijn kont heeft.
Geen enkele coureur is een pannekoek want als je dat was zou je nooit in de F1 terecht komen.pinda powerrr schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:48:
Dit is geen Honda probleem maar een RB probleem, die motor ligt het niet zo aan (GAS misschien uitgezonderd)Bart-Willem schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:45:
...
Geen idee wat er met Honda dit jaar aan de hand is, vorig jaar ging het geweldig en dit jaar is het maar raar.
Grip en stabiliteit liggen niet aan de motor
Enige hoop die RBR en Ferrari nog hebben is dat het blok niet lekker past in het Mclaren chassis, dat je weer een beetje Mclaren-Honda GP2-engine ellende krijgt.MazeWing schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:47:
Volgend jaar wordt denk ik McLaren gewoon het 2e team. Als je ziet hoe goed ze het nu doen met een Renault motor dan ben ik zeer benieuwd wat ze uit een Mercedes weten te halen.
In Red Bull heb ik onvoldoende vertrouwen en ben onderhand wel klaar met hun mooie verhalen jaar na jaar.
Nu verwacht ik dat niet, maarja.
De verschillen tussen Albon en Verstappen zijn gewoon te groot voor zo’n team. Het enige verschil tussen Albon en Gasly is dat Albon wat meer durft in te halen...pinda powerrr schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:48:
Linksom of rechtsom, hij is 7 tienden langzamer dan z'n teammaat. Dat is gewoon te veel.pinda powerrr schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 15:48:
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.