Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 3
Pirelli Banden
GP topic 2020 - 09-feb-2020 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 3
Pirelli Banden
GP topic 2020 - 09-feb-2020 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Shit dacht eerste te zijn maar je was me te snel afalesandro_46 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:00:
Om er alvast in te komen:
Samenvatting van de race afgelopen jaar:
[YouTube: 2019 Hungarian Grand Prix: Race Highlights]
En de top 5 momenten:
[YouTube: 5 Shocking Moments From The Hungarian Grand Prix]
[Voor 95% gewijzigd door lochpatje op 14-07-2020 08:01]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
"When you grow up your heart dies"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Er gingen geluiden van een 3e race in Oostenrijk, echter dat zal dan dit weekend niet meer gaan. De teams hebben immers alles ingepakt en zijn nu al in Hongarije aan het opbouwen.Jasphur schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:08:
Is er een back up race, mocht deze race niet doorgaan?
[Voor 3% gewijzigd door B-Real op 14-07-2020 08:16]
Reageer maar even hier, omdat het andere topic gesloten is.RobertMe schreef op maandag 13 juli 2020 @ 23:17:
[...]
Ik denk dat dat nog los staat van dat Leclerc nog jong en onervaren is en Vettel al lang niet meer. Ik denk dat überhaupt de hele relatie tussen Vettel, Ferrari, en Leclerc compleet naar de knoppen is. Dit zag je ook al in Monza, Singapore, Brazilië, .... En natuurlijk houdt Ferrari de "rising star" die net voor een aantal jaar heeft verlengd de hand boven het hoofd en zal Vettel, die aan het eind van het seizoen toch vertrekt, altijd het onderspit delven. Wat dat betreft ben ik ook benieuwd of Vettel het seizoen nog af maakt. Nu is zijn imago al aangetast door zijn, en het team hun, vele fouten, maar als die het seizoen af maakt zie ik dat zomaar nog een stuk erger worden. En iets van "glorie" lijkt er ook niet in te zitten. Kans op podiums lijkt klein, laat staan overwinningen. En als die kans zich al voor doet zal jet team er wel alles doen om dat aan Leclerc te "geven" denk ik zo.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
In die race zei Max ook een paar rondes voor het einde van de race dat zijn banden op waren. Net als in de laatste race op RB Ring. In beide races ging Max voor een eerste pitstop met als strategie om lang door te rijden op de laatste set banden. Beide keren koste hem dat een plaats, omdat een Mercedes de pace in de laatste ronden wel vast kon houden.alesandro_46 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:00:
Om er alvast in te komen:
Samenvatting van de race afgelopen jaar:
[YouTube: 2019 Hungarian Grand Prix: Race Highlights]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Kan nooit langer zijn dan een normaal seizoenhoevenpe schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:27:
Raceweek....
Hopelijk doet RedBull deze week serieus mee anders wordt het een erg lang seizoen.
😆 - Denk ook eens om ;)
[Voor 23% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-07-2020 08:40]
I share your enthusiasm. Maar toch maar weer elke keer kijken en hopen dat er wat leuks gebeurd.
Nou ik vind het wel interessant met die mclarens en roze mercs hoor. Ben benieuwd of de roze merc illegaal wordt verklaard
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat zou zeker een mooi cadeau zijn, maar is nog een hele opgave. Leclerc staat natuurlijk wel al op 18 punten, en met zeker 8 auto's die sneller zijn dan de Ferrari op dit moment loop je niet heel hard in.alexbl69 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:16:
[...]
Reageer maar even hier, omdat het andere topic gesloten is.
Het 'mooiste' afscheidscadeau dat Vettel zichzelf kan geven is natuurlijk als hij Leclerc dit seizoen helemaal naar huis rijdt. Denk dat hij daar nog best wat motivatie uit kan putten.
Lang en voorspelbaar met weer een titel voor H.............hoevenpe schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:27:
Raceweek....
Hopelijk doet RedBull deze week serieus mee anders wordt het een erg lang seizoen.
Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS
en we zijn er weer bij!basvn schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:04:
laatste poot van de 3header!
zin an, weer is wat anders dan Oostenrijk
@pinda powerrr
@Paulus07
@rammes
@JB
@Ghanghis
@NoFearCreations
@EvilWhiteDragon
@caspervc
@Gwoon Joep
@Melantrix
@dyrc
@CrazyFool
@hoevenpe
@streamnl
@B-Real
@G_Dragon
@MikeyMan
@MuVo
@LoeWn
@DonJunior
@aveenhuysen
@jeroenvdnberg
@MrSparkels
@Snowhite0901
@Nieknikey
Indien er meer liefhebbers zijn, stuur maar een DM
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
In de bochten beuken ze elkaar erafWom schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:52:
Als er een circuit is waar de Ferrari"s het beter zouden moeten doen, dan zou dat wel eens dit circuit kunnen zijn. Althans, als ik de berichten mag geloven dat de Ferrari het prima doet in de bochten. Heb er nog weinig bewijs van gezien overigens.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Anoniem: 1344348
Is dit de eerste keer in de F1-historie dat er sprake is van drie weken achter elkaar?
Nee, in 2018 ook al. Toen waren de Franse, Oostenrijkse en Britse GP achter elkaar.Anoniem: 1344348 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:03:
[...]
Is dit de eerste keer in de F1-historie dat er sprake is van drie weken achter elkaar?
Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
[Voor 5% gewijzigd door dyrc op 14-07-2020 09:11]
Waren ze weer moeilijk aan het doen?Paulus07 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:18:
Is het zeker dat de race doorgaat? Of werkt de regering wel gewoon mee nu?
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Hoe bedoel je dit?Ankona schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:11:
Hoeveel auto's mag Mercedes dit weekend inzetten?
en 1 voor PER en 1 voor STRJasphur schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:20:
[...]
Hoe bedoel je dit?
Gewoon 2 namelijk1 voor BOT en 1 voor HAM
| Security Management |
Iets of iemand hield zich niet aan de regels, ik kan alleen geen betere bron vinden op dit moment dat F1maximaal.nl; https://www.f1maximaal.nl...niet-naleven-coronaregels
In Oostenrijk reden ze met 4 auto'sJasphur schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:20:
[...]
Hoe bedoel je dit?
Gewoon 2 namelijk1 voor BOT en 1 voor HAM
alles kan off-topic
Nee hoor. Mercedes reed er gewoon met 2
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Soms zelfs 5 of 6 mercs op het circuit met de safety car en medical car
Ik hoop eigenlijk niet dat Mercedes danwel Lewis weer domineert. Dan is die race net zo saai als zondag...xavento schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:34:
Zin aan! Hoop dat Lewis weer hard domineert.
Benieuwt of de McLaren's een beetje kunnen vechten met de RP's en Renault op deze baan.
Als Mercedes domineert kan het middenveld nog steeds enorm spannend zijn met RP, McLaren en Renaultdemo31051987 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:35:
[...]
Ik hoop eigenlijk niet dat Mercedes danwel Lewis weer domineert. Dan is die race net zo saai als zondag...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS
Dat ben ik met je eens en dat zijn zeker ook leuke gevechten, maar ik heb liever dat 2 of 3 rijders vechten om de podiumplekken dan dat ze moeten vechten voor het laatste puntje. Maakt het totale seizoen ook wat spannender.iichel schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:39:
[...]
Als Mercedes domineert kan het middenveld nog steeds enorm spannend zijn met RP, McLaren en RenaultTegenwoordig doet zelfs Ferrari daar mee.
P4-8 noem ik toch niet de laatste puntjes maar dat gaat gewoon om P2-3-4 in het WCCdemo31051987 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:40:
[...]
Dat ben ik met je eens en dat zijn zeker ook leuke gevechten, maar ik heb liever dat 2 of 3 rijders vechten om de podiumplekken dan dat ze moeten vechten voor het laatste puntje. Maakt het totale seizoen ook wat spannender.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
😆 - Denk ook eens om ;)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
True, maar het is nog steeds geen podium.iichel schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:44:
[...]
P4-8 noem ik toch niet de laatste puntjes maar dat gaat gewoon om P2-3-4 in het WCC
P4, 5 en 6 zijn de symbolische podium plaatsen voor de F1.5demo31051987 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:58:
[...]
True, maar het is nog steeds geen podium.
Klopt, Merc is goed op zowat iedere baan, gaat er waarschijnlijk meer om spannen hoe warm het gaat worden.scorpie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:58:
Nouja laten we wel wezen.. Hamilton is gewoon goed, en die Mercedes waar die in rijdt ook. Je kunt in je Red Bull nog zo hard stampen, maar ze hebben wederom veel achterstand in te halen.
Ben benieuwd wat de Hungaroring biedt, die zou net als de Red Bull Ring erg 'Red Bull gezind' zijn.. maarja, we hebben allemaal gezien hoe verschrikkelijk goed die Mercedes ook op dit soort banen is nu..
“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
De FIA zal wel weer even de andere kant op kijken, zul je zien dat Ferrari het weer spannend mag maken. ;PType-R739 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:07:
Weer present!
Tweede race was weer een deceptie. Hoe kan Mercedes zo'n voorsprong hebben op Honda? Die Japanners hebben 24/7 gewerkt aan die motor met de slimste engineers die ze daar hebben.
En Newey is toch ook geen pannekoek? En ze zullen die W11 toch ook wel binnenste-buiten keren met de data die ze verzamelen... Hoop gewoon dat ze iets vinden en mee kunnen doen voor het kampioenschap, want de lol is er zo snel af.
alles kan off-topic
In de tuin f1 kijken?Damian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:
PFf, weer ruzie zondag
Ik wil die race zien, maar de vrouw wil ook dat ik in de Tuin ga knutselen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat ga jij dus in de tuin aan die boom hangen? Wel de kabels netjes wegwerken als ze erover struikelt heb je weer een paar problemen.Damian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:
PFf, weer ruzie zondag
alles kan off-topic
https://knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingenDamian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:
PFf, weer ruzie zondag
-
Mjah daar is het 1 grote bouwput nu, dus dat word hem niet
[Voor 18% gewijzigd door Damian op 14-07-2020 10:13]
Dat is een kwestie van prioriteiten stellen.Damian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:
PFf, weer ruzie zondag
Dan ga je naar de vriendinDamian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:
PFf, weer ruzie zondag
Mijn boefje is liev!
Mja tegels zetten e.d. is niet echt iets wat ik zo maar door haar kan laten doenDj-sannieboy schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:14:
[...]
Of de vrouw in de tuin laten knutselen en zelf op de bank F1 kijken?
Damian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:
PFf, weer ruzie zondag
Of wij zijn met de zelfde vrouw getrouwd ... of we moeten ze bij elkaar in de tuin zettenDamian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:
PFf, weer ruzie zondag
Ik zou ze beiden de deur uit sturen (zonder portemonnee) en samen in de tuin F1 gaan kijkenMrSparkels schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:26:
[...]
Of wij zijn met de zelfde vrouw getrouwd ... of we moeten ze bij elkaar in de tuin zetten
Mijn boefje is liev!
Heb je geen recht op pauze dan? Of doet de CAO van de vrouw daar niet aan?Damian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:
PFf, weer ruzie zondag
Moet ik het daar maar op gooien inderdaadwarp schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:36:
[...]
Heb je geen recht op pauze dan? Of doet de CAO van de vrouw daar niet aan?
Zie ik niet zo snel gebeuren.TrekDr0p schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:38:
MER dubbele DNF
1 NOR
2 VER
3 PER
Dat zal nog eens leuk zijn voor het WK
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
alles kan off-topic
Misschien maar in natte condities is Bottas niet zo goed, en dat verschil kan de Merc niet dichten.Ankona schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:51:
Heel simpel, Hamilton 1, Bottas 2.
Misschien als het goed regent dat Verstappen 2 wordt, anders wordt het pas spannend rond plek 3/4.
Blasfemie, in de tuin aan het werk op zondag... Foei!Damian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:
PFf, weer ruzie zondag
Misschien eens omdraaien?Damian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:
PFf, weer ruzie zondag
Nou ja, het is ook zo dat alles in de F1 binnen een team moet kloppen om een WK te halen. Het vervelende is alleen dat dit al heel lang zo is bij Mercedes.scorpie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:58:
Nouja laten we wel wezen.. Hamilton is gewoon goed, en die Mercedes waar die in rijdt ook. Je kunt in je Red Bull nog zo hard stampen, maar ze hebben wederom veel achterstand in te halen.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
PSN: xMaurice93
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Waiting on the world to change
Held! Ik ben op vakantie in Kroatië, maar door jouw tag ben ik weer present!basvn schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:04:
laatste poot van de 3header!
zin an, weer is wat anders dan Oostenrijk
@pinda powerrr
@Paulus07
@rammes
@JB
@Ghanghis
@NoFearCreations
@EvilWhiteDragon
@caspervc
@Gwoon Joep
@Melantrix
@dyrc
@CrazyFool
@hoevenpe
@streamnl
@B-Real
@G_Dragon
@MikeyMan
@MuVo
@LoeWn
@DonJunior
@aveenhuysen
@jeroenvdnberg
@MrSparkels
@Snowhite0901
@Nieknikey
Indien er meer liefhebbers zijn, stuur maar een DM
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details