Toon posts:

[F1 2020] Race 3 GP van Hongarije Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 31 Laatste
Acties:
  • 100.850 views

Acties:
  • +10Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteur:
  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:08

nachtnet

Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 3

3. Magyar nagydíj

Data

vr 17 Jul
Free Practice 1:11:00     
Free Practice 2:15:00 
za 18 Jul
Free Practice 3:12:00 
Qualifying:15:00 
zo 19 Jul
Race:15:10 

CircuitHungaroring
LocatieBudapest, Hongarije
Lengte4381 m
Aantal race ronden70
Total race afstand306,630 km
Laatste winnaarLewis Hamilton (Mercedes) 1:35:03.796
Top-3 2019HAM, VER, VET
Pole 2019VER
Lap record1:17.103 - Max Verstappen (2019)
LinksFormula1.com

Pirelli Banden

Compounds en Verplichtingen

Bandenkeuzes:
Per Race zijn 3+2* verschillende compounds beschikbaar.:
*+2 zijn de regen en natweer banden

Er zijn vaste kleuren en namen per race:
  • Wit (H) Hard
  • Geel (M) Medium
  • Rood (S) Soft
  • Intermediate (I) - Groen
  • Full Wet (W) - Licht Blauw

Teams moeten voor de race tenminste 1 setje van ieder van de verplichte compounds beschikbaar houden. Daarnaast moet er met minstens 2 verschillende compounds tijdens de race gereden worden***.
***Uitzondering bij Regen (zie onder).

Iedere rijder moet 1 set van de Rode Soft band beschikbaar hebben voor Q3. Deze set wordt na Q3 aan pirelli terug gegeven. Rijders die Q3 (top 10) niet gehaald hebben mogen deze band houden voor gebruik in de race.
De top 10 van Q2 moet de race starten op de banden waarmee ze in Q2 hun snelste ronde hebben neergezet. Iedereen die buiten die top 10 kwalificeert heeft vrije keuze voor de start van de GP (mits aan het einde van de race voldaan kan worden aan de 2 verschillende compounds en verplichte bandenset regels**)
Eventuele gridstraffen zijn niet van invloed op de startband van Q2 top10 rijders. Ook met een gridstraf moeten zij starten op de in Q2 gebruikte band.

Gedurende een weekeinde moeten teams banden aan Pirelli terug geven. Dit gebeurt volgens onderstaand schema. De keuze welke banden ze terug geven is echter volkomen vrij.
  • Eén set na de 1e 40 minuten van FP1
  • Eén set na het einde van FP1
  • Twee sets na het einde van FP2
  • Twee sets na het einde van FP3
Banden keuze infographic

Regen

• Tenzij Regen of Intermediate banden gedurende de race gebruikt worden, moeten alle rijders tenminste 2 verschillende (soorten) Dry-weather banden gebruiken tijdens de race. Waarvan tenminste 1 compound eén van de verplichte compounds moet zijn. (teams zijn vrij te beslissen welke compound dat is.)
  • Teams zijn naar eigen inzicht vrij om Regen of Intermediate banden te gebruikten tijdens kwalificatie &/of race. Tijdens de vrije trainingen mag dat alleen als de baan door de race-Director Nat verklaard is.
  • Indien achter de safetycar gestart moet worden wegens hevige regenval, is het gebruik van regenbanden verplicht.
  • Als het begint met regenen in de 3 minuten voor de start, zal de startprocedure afgebroken worden en zal de startprocedure terug naar het 10-minute point terug keren om teams de ruimte te geven passende banden te kiezen en eventueel te monteren.
  • Als de weersomstandigheden daartoe leiden kan de Race-director ervoor kiezen de start af te breken en pas te hervatten als de omstandigheden verbeterd zijn. Als alternatief kan hij ook kiezen voor een start achter de safety car en wanneer de baan voldoende veilig is een gewone staande startprocedure te starten.
  • Als een safetycar noodzakelijk is om een race te kunnen starten, zal een normale staande start plaatsvinden zodra de baan veilig genoeg geacht wordt. De wagens zullen dan normaal vanaf de grid starten.
  • Rondes achter de safety car tellen wel mee voor totale race afstand.

GP topic 2020 - 09-feb-2020 - nachtnet

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:42
Om er alvast in te komen:

Samenvatting van de race afgelopen jaar:

En de top 5 momenten:

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-03 21:56
Ben er bij!
Shit dacht eerste te zijn maar je was me te snel af :D

[Voor 95% gewijzigd door lochpatje op 14-07-2020 08:01]

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
*O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:11
Zin in!! Heerlijk zo een derde keer op rij

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:44
Daar gaan we weer! RACEWEEK *O* *O*

Hopen dat de geruchten over de race en de coronaprotocollen niet waar zijn.

Steam

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lekker 3 op rij. Enne, gaan ze er gewoon heen? Niets op losse schroeven enzo dus meer

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Boppo84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-03 20:22
RACEWEEK :D

IK ben ook wel erg benieuwd welke updates/upgrades teams mee gaan komen. In ieder geval een nieuwe achtervleugel voor VET.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:13

sjaool

Every life should have 9 cats

De laatste voor een reeks lange lange dagen met wachten op de Grand Prix van Silverstone... :| ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +22Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
laatste poot van de 3header!
zin an, weer is wat anders dan Oostenrijk

@pinda powerrr
@Paulus07
@rammes
@JB
@Ghanghis
@NoFearCreations
@EvilWhiteDragon
@caspervc
@Gwoon Joep
@Melantrix
@dyrc
@CrazyFool
@hoevenpe
@streamnl
@B-Real
@G_Dragon
@MikeyMan
@MuVo
@LoeWn
@DonJunior
@aveenhuysen
@jeroenvdnberg
@MrSparkels
@Snowhite0901
@Nieknikey

Indien er meer liefhebbers zijn, stuur maar een DM :)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:16
Present!

• Jasphur
Is er een back up race, mocht deze race niet doorgaan?

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:03

JB

Cédric roelt!

Hongarije gaat gewoon door begrijp ik? Geen paspoort uitdagingen (meer)?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:03
Jasphur schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:08:
Is er een back up race, mocht deze race niet doorgaan?
Er gingen geluiden van een 3e race in Oostenrijk, echter dat zal dan dit weekend niet meer gaan. De teams hebben immers alles ingepakt en zijn nu al in Hongarije aan het opbouwen.
Ik denk dus ook dat, als ze Hongarije niet in konden, dat nu al bekend zou zijn.

Geen bericht is goed bericht lijkt me :)

@basvn , thnx voor de tag d:)b

[Voor 3% gewijzigd door B-Real op 14-07-2020 08:16]

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:04
RobertMe schreef op maandag 13 juli 2020 @ 23:17:
[...]

Ik denk dat dat nog los staat van dat Leclerc nog jong en onervaren is en Vettel al lang niet meer. Ik denk dat überhaupt de hele relatie tussen Vettel, Ferrari, en Leclerc compleet naar de knoppen is. Dit zag je ook al in Monza, Singapore, Brazilië, .... En natuurlijk houdt Ferrari de "rising star" die net voor een aantal jaar heeft verlengd de hand boven het hoofd en zal Vettel, die aan het eind van het seizoen toch vertrekt, altijd het onderspit delven. Wat dat betreft ben ik ook benieuwd of Vettel het seizoen nog af maakt. Nu is zijn imago al aangetast door zijn, en het team hun, vele fouten, maar als die het seizoen af maakt zie ik dat zomaar nog een stuk erger worden. En iets van "glorie" lijkt er ook niet in te zitten. Kans op podiums lijkt klein, laat staan overwinningen. En als die kans zich al voor doet zal jet team er wel alles doen om dat aan Leclerc te "geven" denk ik zo.
Reageer maar even hier, omdat het andere topic gesloten is.

Het 'mooiste' afscheidscadeau dat Vettel zichzelf kan geven is natuurlijk als hij Leclerc dit seizoen helemaal naar huis rijdt :). Denk dat hij daar nog best wat motivatie uit kan putten.

En voor zowel het geval dat hij stopt als dat hij door wil gaan zijn goede prestaties nog steeds gewenst. In het eerste geval omdat je niet met zo'n sof afscheid wilt nemen, in het tweede geval omdat hij wel iets zal moeten laten zien om nog een kans te maken op een stoeltje. Alleen maar lopen mokken en je in laten pakken door een 22 jarige past niet in dat scenario.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:06

Pierre

Van nature lui!

Zo heb er weer zin in, vrijdag thuis werken en de tablet op het bureau voor de FP :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Alweer raceweek *O*

⛔ Trackers of betalen ⛔

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:20
alesandro_46 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:00:
Om er alvast in te komen:

Samenvatting van de race afgelopen jaar:
[YouTube: 2019 Hungarian Grand Prix: Race Highlights]
In die race zei Max ook een paar rondes voor het einde van de race dat zijn banden op waren. Net als in de laatste race op RB Ring. In beide races ging Max voor een eerste pitstop met als strategie om lang door te rijden op de laatste set banden. Beide keren koste hem dat een plaats, omdat een Mercedes de pace in de laatste ronden wel vast kon houden.

Het is verder complex en ik kan het dus verder geen foute strategie noemen, maar het lijkt erop dat Red Bull misschien iets meer moet focussen op het vasthouden van de pace in de slotfase. Waarschijnlijk door een latere eerste pitstop. Rond de drie rondes later. Maar weten ze in het RB team ongetwijfeld minstens zo goed als ik.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:29
Raceweek.... :)

Hopelijk doet RedBull deze week serieus mee anders wordt het een erg lang seizoen.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 14:07
Raceweek! *O*

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-03 21:31
Here we go again! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Zolang RBR een stijgende lijn laat zien, is er nog enigszins hoop dit jaar :)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Jasphur
hoevenpe schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:27:

Hopelijk doet RedBull deze week serieus mee anders wordt het een erg lang seizoen.
Kan nooit langer zijn dan een normaal seizoen :P

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

Raceweek :D

Wel lekker zo, 3 races zo achter elkaar :)

😆 - Denk ook eens om ;)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Present! *O*

[Voor 23% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-07-2020 08:40]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04

AzzKickah

06-CENSORED

Moeten we nog kijken..? :/ :|

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 09:45
I share your enthusiasm. Maar toch maar weer elke keer kijken en hopen dat er wat leuks gebeurd.

Moet zeggen dat het ondanks de gebruikelijke dominantie toch wel leuke races waren. Hopen dat dat iig doorzet, dan is het toch nog wel mooi om te zien imo :P

Hopen dat het goed warm wordt in Hongarije iig, wie weet gaat dat een beetje helpen.

• Bensimpel

Bensimpel

Positieve meneer

Nou ik vind het wel interessant met die mclarens en roze mercs hoor. Ben benieuwd of de roze merc illegaal wordt verklaard :+

😆 - Denk ook eens om ;)

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-03 16:59
alexbl69 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:16:
[...]

Reageer maar even hier, omdat het andere topic gesloten is.

Het 'mooiste' afscheidscadeau dat Vettel zichzelf kan geven is natuurlijk als hij Leclerc dit seizoen helemaal naar huis rijdt :). Denk dat hij daar nog best wat motivatie uit kan putten.
Dat zou zeker een mooi cadeau zijn, maar is nog een hele opgave. Leclerc staat natuurlijk wel al op 18 punten, en met zeker 8 auto's die sneller zijn dan de Ferrari op dit moment loop je niet heel hard in.

Maar mooi zou het wel zijn :)

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:07
hoevenpe schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:27:

Lang en voorspelbaar met weer een titel voor H.............

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:00
@basvn Dank u! Present!

Afgelopen race liet mij een beetje beteuterd achter. Niet zozeer omdat Max 3e was geworden.. maar meer omdat het alweer een Mercedes feestje was die zo ontiegelijk dominant zijn. Ik respecteer Hamilton qua rijderskunsten .. maar ik vind het zelf voor de sport minder leuk dat Mercedes zo dominant is. Ja kijkt al bijna niet meer naar de eerste twee plaatsen maar meer naar wat er verder in het veld gebeurd.. best of the rest zeg maar. Heel stiekem hoop ik dus ook elke race, zo ook deze weer, dat het tij een beetje zal keren. Het heeft er voorlopig nog geen schijn van.

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
en we zijn er weer bij!
ik kan er wel aan wennen elk weekend F1. mooie regelmaat (en de sociale kring zit niet meer met de vraagtekens of er nou wel/geen race is en op welk onmogelijk tijdstip nu weer.. gewoon zelfde tijd/zelfde plek zondag racedag :) )

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-03 18:18

Tylocke

[Team Carrack]

Zin in! Daarna wel weer even wennen dat we een week geen F1 hebben.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Als er een circuit is waar de Ferrari"s het beter zouden moeten doen, dan zou dat wel eens dit circuit kunnen zijn. Althans, als ik de berichten mag geloven dat de Ferrari het prima doet in de bochten. Heb er nog weinig bewijs van gezien overigens.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Patrick
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Present. Alweer 4 jaar geleden dat ik live aanwezig was. 8)

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wom schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:52:
Als er een circuit is waar de Ferrari"s het beter zouden moeten doen, dan zou dat wel eens dit circuit kunnen zijn. Althans, als ik de berichten mag geloven dat de Ferrari het prima doet in de bochten. Heb er nog weinig bewijs van gezien overigens.
In de bochten beuken ze elkaar eraf :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• MrSparkels
  • Laatst online: 09:47
RACE WEEK oOo

Na 'woensdag gehaktdag' mag je wat mij betreft de zondag uitroepen worden tot 'zondag race dag' ....
Wat houden techneuten toch van structuur ... hier kan deze vonkentrekker wel aan wennen... *O*

nu moeders de vrouw nog... -O-

Begin toch langzaam wel voorstander te worden van omgekeerde grid starts...eerst de hele zooi maar inhalen omdat je substantiel sneller bent. Andere optie is dat de top 10 iedere keer meer gewicht meeneemt, schuift het hele veld ook meer in elkaar.

We gaan het wel zien hoe heet de Goulash wordt gegeten....

Anoniem: 1344348

Bensimpel schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 08:34:
Raceweek :D

Wel lekker zo, 3 races zo achter elkaar :)
Is dit de eerste keer in de F1-historie dat er sprake is van drie weken achter elkaar?

• Extigo
Anoniem: 1344348 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:03:
[...]

Is dit de eerste keer in de F1-historie dat er sprake is van drie weken achter elkaar?
Nee, in 2018 ook al. Toen waren de Franse, Oostenrijkse en Britse GP achter elkaar.

Steam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

1e race was leuk, ondanks het uitvallen van Max.
2e race was saai, ondanks de 3e plek van Max.

Ben benieuwd wat deze race gaat brengen...

kan pas zondagavond kijken, dus wordt weer een hele middag journaals en dergelijke vermijden ;(

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
en de glazenbol voorspellingen van deze week:

pole: HAM
1: HAM
2: BOT
3: VER
4: PER
5: ALB

de FI's RP's gaan als een banaan deze week, de langzamere bochten van Hongarije (compared to oostenrijk) tonen de meerwaarde van de mercedes PU bij het uitacceleren van de bocht. Ondanks dat Horner roeptoetert dat dit in het voordeel van RBR is, blijkt dat dit vooral een PU feestje wordt. Ferrari dus ook geen slingers deze week.
Albon toont aan dat z'n raceklasse gelijk is aan die van GAS, door ingehaald te worden door PER en de plek niet meer terug gepakt te krijgen.

[Voor 5% gewijzigd door dyrc op 14-07-2020 09:11]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Hoeveel auto's mag Mercedes dit weekend inzetten?

alles kan off-topic

• Paulus07
  • Niet online
Is het zeker dat de race doorgaat? Of werkt de regering wel gewoon mee nu?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Paulus07 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:18:
Is het zeker dat de race doorgaat? Of werkt de regering wel gewoon mee nu?
Waren ze weer moeilijk aan het doen?

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Jasphur
Ankona schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:11:
Hoeveel auto's mag Mercedes dit weekend inzetten?
Hoe bedoel je dit?
Gewoon 2 namelijk :P 1 voor BOT en 1 voor HAM

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:52

bord4kop

maximaal 100KB!

Jasphur schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:20:
[...]

Hoe bedoel je dit?
en 1 voor PER en 1 voor STR :+

| Security Management |

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-03 17:03

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

G_Dragon schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:18:
[...]

Waren ze weer moeilijk aan het doen?
Iets of iemand hield zich niet aan de regels, ik kan alleen geen betere bron vinden op dit moment dat F1maximaal.nl; https://www.f1maximaal.nl...niet-naleven-coronaregels

• Ankona
Jasphur schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:20:
[...]

Hoe bedoel je dit?
In Oostenrijk reden ze met 4 auto's ;)

alles kan off-topic

• Jasphur
Ankona schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:30:
[...]

In Oostenrijk reden ze met 4 auto's ;)
Nee hoor. Mercedes reed er gewoon met 2 :P
Dat RP er nou ook twee heeft, tsja

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:49
Zin aan! Hoop dat Lewis weer hard domineert.

Benieuwt of de McLaren's een beetje kunnen vechten met de RP's en Renault op deze baan.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +4Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-03 23:25

mark-k

AKA markkNL

bord4kop schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:21:
[...]

en 1 voor PER en 1 voor STR :+
Soms zelfs 5 of 6 mercs op het circuit met de safety car en medical car :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Extigo
xavento schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:34:
Zin aan! Hoop dat Lewis weer hard domineert.

Benieuwt of de McLaren's een beetje kunnen vechten met de RP's en Renault op deze baan.
Ik hoop eigenlijk niet dat Mercedes danwel Lewis weer domineert. Dan is die race net zo saai als zondag...

Steam

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03 07:22
Ook weer aanwezig :-). Ik denk een Mercedes 1-2, Verstappen 3....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:33
demo31051987 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:35:
[...]

Ik hoop eigenlijk niet dat Mercedes danwel Lewis weer domineert. Dan is die race net zo saai als zondag...
Als Mercedes domineert kan het middenveld nog steeds enorm spannend zijn met RP, McLaren en Renault :D Tegenwoordig doet zelfs Ferrari daar mee.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +2Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:07
Voor het WK zou het leuk zijn als..............

1: VER
2: PER
3: NOR

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• Extigo
iichel schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:39:
[...]

Als Mercedes domineert kan het middenveld nog steeds enorm spannend zijn met RP, McLaren en Renault :D Tegenwoordig doet zelfs Ferrari daar mee.
Dat ben ik met je eens en dat zijn zeker ook leuke gevechten, maar ik heb liever dat 2 of 3 rijders vechten om de podiumplekken dan dat ze moeten vechten voor het laatste puntje. Maakt het totale seizoen ook wat spannender.

Steam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:33
demo31051987 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:40:
[...]

Dat ben ik met je eens en dat zijn zeker ook leuke gevechten, maar ik heb liever dat 2 of 3 rijders vechten om de podiumplekken dan dat ze moeten vechten voor het laatste puntje. Maakt het totale seizoen ook wat spannender.
P4-8 noem ik toch niet de laatste puntjes maar dat gaat gewoon om P2-3-4 in het WCC

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bensimpel

Bensimpel

Positieve meneer

Maja, gaat Ferrari zichzelf weer straffen voor het valspelen? >:)

😆 - Denk ook eens om ;)

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
2de race in Oostenrijk viel net zo hard tegen als dat de 1ste race meeviel!
Ik hoop dat de RB16 in Hongarije wel een beetje snelheid heeft, een regenrace zou ook leuk zijn...

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03 21:35

scorpie

Supra Addict

Nouja laten we wel wezen.. Hamilton is gewoon goed, en die Mercedes waar die in rijdt ook. Je kunt in je Red Bull nog zo hard stampen, maar ze hebben wederom veel achterstand in te halen.

Ben benieuwd wat de Hungaroring biedt, die zou net als de Red Bull Ring erg 'Red Bull gezind' zijn.. maarja, we hebben allemaal gezien hoe verschrikkelijk goed die Mercedes ook op dit soort banen is nu..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Extigo
iichel schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:44:
[...]

P4-8 noem ik toch niet de laatste puntjes maar dat gaat gewoon om P2-3-4 in het WCC
True, maar het is nog steeds geen podium.

Steam

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur
demo31051987 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:58:
[...]

True, maar het is nog steeds geen podium.
P4, 5 en 6 zijn de symbolische podium plaatsen voor de F1.5 :P

• Martin0
  • Laatst online: 20-03 16:48
scorpie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:58:
Nouja laten we wel wezen.. Hamilton is gewoon goed, en die Mercedes waar die in rijdt ook. Je kunt in je Red Bull nog zo hard stampen, maar ze hebben wederom veel achterstand in te halen.

Ben benieuwd wat de Hungaroring biedt, die zou net als de Red Bull Ring erg 'Red Bull gezind' zijn.. maarja, we hebben allemaal gezien hoe verschrikkelijk goed die Mercedes ook op dit soort banen is nu..
Klopt, Merc is goed op zowat iedere baan, gaat er waarschijnlijk meer om spannen hoe warm het gaat worden.

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-03 22:10

Martinspire

Awesomeness

Met alle verhalen van de grenscontrole's en reizen, ben ik benieuwd of iedereen op tijd in de paddock is voor de race...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:49
Weer present!

Tweede race was weer een deceptie. Hoe kan Mercedes zo'n voorsprong hebben op Honda? Die Japanners hebben 24/7 gewerkt aan die motor met de slimste engineers die ze daar hebben.

En Newey is toch ook geen pannekoek? En ze zullen die W11 toch ook wel binnenste-buiten keren met de data die ze verzamelen... Hoop gewoon dat ze iets vinden en mee kunnen doen voor het kampioenschap, want de lol is er zo snel af.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 10:04

Damian

Insane Obtrusion

PFf, weer ruzie zondag :/

Ik wil die race zien, maar de vrouw wil ook dat ik in de Tuin ga knutselen :(

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• Ankona
Type-R739 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:07:
Weer present!

Tweede race was weer een deceptie. Hoe kan Mercedes zo'n voorsprong hebben op Honda? Die Japanners hebben 24/7 gewerkt aan die motor met de slimste engineers die ze daar hebben.

En Newey is toch ook geen pannekoek? En ze zullen die W11 toch ook wel binnenste-buiten keren met de data die ze verzamelen... Hoop gewoon dat ze iets vinden en mee kunnen doen voor het kampioenschap, want de lol is er zo snel af.
De FIA zal wel weer even de andere kant op kijken, zul je zien dat Ferrari het weer spannend mag maken. ;P

Maar idd wel vreemd dat ondanks dat de formule al zo oud is en er meerdere teams met heel veel slimme mensen er heel veel centjes op stuk slaan er nog altijd een gat is.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Damian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:10:

In de tuin f1 kijken? :D

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Ankona

Wat ga jij dus in de tuin aan die boom hangen? Wel de kabels netjes wegwerken als ze erover struikelt heb je weer een paar problemen.

alles kan off-topic

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:07

https://knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen

Veel te warm zondag om wat te doen ;)

-

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

basvn schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:12:
[...]

Mjah daar is het 1 grote bouwput nu, dus dat word hem niet :/

Veranda is bijna klaar :D, dan kunnen we daar mooi zitten en F1 kijken, dat dan weer wel ;)

[Voor 18% gewijzigd door Damian op 14-07-2020 10:13]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dat is een kwestie van prioriteiten stellen.

• Martin0
zit trouwens bij de weersverwachting te kijken voor dit weekend bij de hungaro ring en google geeft aan regen, regen, regen. Kan dus wel eens een geheel nat weekend worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
basvn schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:12:
[...]

Of de vrouw in de tuin laten knutselen en zelf op de bank F1 kijken?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dan ga je naar de vriendin :? :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:14:
[...]

Of de vrouw in de tuin laten knutselen en zelf op de bank F1 kijken?
Mja tegels zetten e.d. is niet echt iets wat ik zo maar door haar kan laten doen ;)

Acties:
  • +12Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 10:16

:+

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

ja ja ik weet het, hij is bijna klaar ;) Dit weekend de stroom aanleggen e.d. :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrSparkels
  • Laatst online: 09:47

Of wij zijn met de zelfde vrouw getrouwd ... of we moeten ze bij elkaar in de tuin zetten :P

• JB

JB

Cédric roelt!

MrSparkels schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:26:
[...]

Of wij zijn met de zelfde vrouw getrouwd ... of we moeten ze bij elkaar in de tuin zetten :P
Ik zou ze beiden de deur uit sturen (zonder portemonnee) en samen in de tuin F1 gaan kijken :+

Mijn boefje is liev!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Heb je geen recht op pauze dan? Of doet de CAO van de vrouw daar niet aan? :P

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:00

TrekDr0p

QR niet scannen

MER dubbele DNF

1 NOR
2 VER
3 PER

Dat zal nog eens leuk zijn voor het WK :+

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

warp schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:36:
[...]

Heb je geen recht op pauze dan? Of doet de CAO van de vrouw daar niet aan? :P
Moet ik het daar maar op gooien inderdaad ;)

• Martin0
TrekDr0p schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:38:
MER dubbele DNF

1 NOR
2 VER
3 PER

Dat zal nog eens leuk zijn voor het WK :+
Zie ik niet zo snel gebeuren.
Waarschijnlijk is
1: Ham
2: Ver
3: Nor/Bot

Een meer accurate gok.
Zeker gezien er tot zo ver regen voorspeld word voor elke dag.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik vrees dat de Honda van Max weer stuk gaat.. hij pusht hem te hard, zodat hij stuk gaat 😓😓

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Ankona
Heel simpel, Hamilton 1, Bottas 2.
Misschien als het goed regent dat Verstappen 2 wordt, anders wordt het pas spannend rond plek 3/4.

alles kan off-topic

Acties:
  • +11Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Present

BREAKING: Ricciardo spotted at Ferrari

spoiler:

:+

Te koop....

• Martin0
Ankona schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:51:
Heel simpel, Hamilton 1, Bottas 2.
Misschien als het goed regent dat Verstappen 2 wordt, anders wordt het pas spannend rond plek 3/4.
Misschien maar in natte condities is Bottas niet zo goed, en dat verschil kan de Merc niet dichten.

• sjaool

sjaool

Blasfemie, in de tuin aan het werk op zondag... Foei! :+

Acties:
  • +16Henk 'm!
  • Pinned

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Zucht, mensen er is nog geen centimeter gereden, de pitboxen zijn nog niet eens ingericht en nu is het al een negatieve boel hier. Richt je gewoon op de race of reageer niet want elke keer die negatieve sfeer lang voordat de race is begonnen maakt het topic er ook niet leuker op.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Misschien eens omdraaien?

"Waarom moet ik in de tuin werken als er F1 is?"

Om boos van te worden!

;)

Te koop....

• sjaool

sjaool

scorpie schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:58:
Nou ja, het is ook zo dat alles in de F1 binnen een team moet kloppen om een WK te halen. Het vervelende is alleen dat dit al heel lang zo is bij Mercedes. :P

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:44

p0st

Dutch Reefer

Haha heerlijk die hutten die gebouwd worden om (o.a.) F1 te kijken, hier kan het gelukkig nog gewoon in de woonkamer kijken met vrienden en kennissen terwijl de vrouw buiten met de paarden bezig is :9

Post volgt weer!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• remunj1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-02 15:29
Ik volg hem ook weer

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:07
Lekker hoor 3e achter elkaar. Volgens mij zegt rb altijd dat dit hun baan is. Het is alleen meestal niet zo. Ben benieuwd hoop op meer weerstand van rb tov Mercedes.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:00

TrekDr0p

QR niet scannen

Aankomend weekend, warm en vochtig.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:25
Present! Zin in de midfield-battles aankomend weekend, daar is genoeg moois te zien. Hopelijk heeft de regie daar ook voldoende aandacht voor :)

PSN: xMaurice93

• Franco10
  • Laatst online: 23-03 20:25
Een van m'n minst favoriete races van het seizoen normaal gesproken. Heb echt niets met dit circuit. Nu wel veel zin in na twee races met toch wel voldoende rare dingen.

Acties:
  • +27Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 23-03 15:42

Tijn96

In speed we trust

Ik heb er in ieder geval toch weer zin in! Beter iets dan niets :)

Overigens denk ik dat de gesprekken bij Ferrari nog langer worden :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-03 23:17

pinda powerrr

Slow down...

Mooi topic! Foto's van de tuinhuisjes zijn hier ontopic! _O-

Ik zit er weer klaar voor zondag. Voorspelling??? Merc 1-2 ben ik bang. Het wordt tijd voor een plof bij die twee >:) Houd de spanning een beetje in het seizoen.

Benieuwd naar de F1.5, want dat is echt wel waar de gevechten zijn!

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:38
Held! Ik ben op vakantie in Kroatië, maar door jouw tag ben ik weer present!
Pagina: 1 2 3 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee