Toon posts:

[F1 2020] Race 3 GP van Hongarije Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 31 Laatste
Acties:
  • 100.801 views

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:25

sjaool

Every life should have 9 cats

Nickrsd schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:49:
Ik vrees dat de Honda van Max weer stuk gaat.. hij pusht hem te hard, zodat hij stuk gaat 😓😓
Motoren te hard pushen als coureur zijnde is tegenwoordig technisch onmogelijk. Die dingen gaat om heel andere redenen kaduuk...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:27
Ook weer present, en soort van zin in. Ik heb wel de hoop voor een WK voor RB al opgegeven. Merc rijd bij lange na niet op de limit, als er een concurrent dichterbij komt zetten hem gewoon iets verder open.

Ga dit weekend kijken voor vooral Norris en Sainz, en hopen dat Russel weer wat kan laten zien.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martin0 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:14:
zit trouwens bij de weersverwachting te kijken voor dit weekend bij de hungaro ring en google geeft aan regen, regen, regen. Kan dus wel eens een geheel nat weekend worden.
De mijne voorspelt geheel droog en lekkere Mercedes temperaturen :+

Testing, one, two ...

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:03
Wel weer zin in, ondanks de dominantie van Mercedes. Maar leuk om rijders als Norris te volgen, dus we gaan gewoon lekker kijken!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

Spotmatic

Ken sent me

hardware-lover schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:31:
[...]

De mijne voorspelt geheel droog en lekkere Mercedes temperaturen :+
Waar kijken jullie eigenlijk naar??? 8)7

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:58
NoFearCreations schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:25:
Ook weer present, en soort van zin in. Ik heb wel de hoop voor een WK voor RB al opgegeven. Merc rijd bij lange na niet op de limit, als er een concurrent dichterbij komt zetten hem gewoon iets verder open.

Ga dit weekend kijken voor vooral Norris en Sainz, en hopen dat Russel weer wat kan laten zien.
RP roept al dat ze "the real potential of the car" nog niet hebben laten zien:

https://www.motorsport.co...dget&ic_campaign=widget-1

Ik heb ook ergens een tabel van racepace voor bij zien komen. Perez zat gewoon in de snelste auto.

Ik gok op Stroll en Perez podium.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Spotmatic schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:36:
[...]
Waar kijken jullie eigenlijk naar??? 8)7
[knip]
Naar het weekend [za/zo], dus niet het race-weekend :+ , en daar staat bij mij nu nog geheel droog. Vrijdag wordt het wel een beetje vochtig is de verwachting.

Maar, als voor die tijd de wereld niet vergaat, dan gaan we het allemaal live aanschouwen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:19

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Van de partij *O*

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• sjaool
  • Laatst online: 10:25

sjaool

Every life should have 9 cats

Peter_Aragorn schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 13:35:
Wel weer zin in, ondanks de dominantie van Mercedes. Maar leuk om rijders als Norris te volgen, dus we gaan gewoon lekker kijken!
Die dominantie is helaas van alle tijden. Maar zoals je zelf al zegt, er zijn meer redenen om F1 te kijken. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:04:
Die dominantie is helaas van alle tijden. Maar zoals je zelf al zegt, er zijn meer redenen om F1 te kijken. :)
Alleen is het nog nooit zo extreem als met Mercedes geweest. Vroeger paste de FIA de regels aan in het nadeel van het dominante team om het leuk te houden, terwijl de laatste jaren alle wijzigingen alleen maar in het voordeel van het dominante team zijn geweest. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-01 12:30
warp schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:22:
[...]

Alleen is het nog nooit zo extreem als met Mercedes geweest. Vroeger paste de FIA de regels aan in het nadeel van het dominante team om het leuk te houden, terwijl de laatste jaren alle wijzigingen alleen maar in het voordeel van het dominante team zijn geweest. ;)
De grootste fout die gemaakt is, is in mijn ogen toch echt het aanpassen van de banden mid season een aantal seizoenen gelden..

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:03
[...]

Kan wel zijn hoor. Maar in mijn idee was het "vroeger" toen ik begon met kijken (Hakkinen) minder het geval. Natuurlijk konden ze toen nog tanken en had je verschillende banden...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

warp schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:22:
[...]

Ze zouden in ieder geval de regels zo moeten maken dat wanneer minstens 2/3 van de teams akkoord zijn met iets, dit wordt doorgevoerd. Nu is het steeds 1 team (vaak Mercedes) dat als enige dwars ligt er alles alsnog bij het oude blijft.
Dat in combinatie met een actiever beleid door de FIA zou echt voor minder eentonigheid zorgen en maakt meteen een einde aan een dominantie van meerdere jaren.

Kijk naar 2004->2005. Stel je voor dat de FIA destijds (net zoals de afgelopen 5+ jaar) alles had gelaten zoals het toen was. Dan hadden we een Ferrari gehad die met 2 complete handen in de neus de WK's binnen zou harken. Nee, ipv daarvan verbieden ze praktisch de gehele 2004 auto en wordt het dominante team gedwongen een compleet nieuw concept en dus nieuwe auto te maken. Met een stuk minder resultaat als gevolg...

Als ze dit destijds bij Mercedes hadden gedaan dan kon Mercedes alles op de schop gooien en weer van voor af aan kunnen starten. Dit zorgt er ook voor dat kleinere teams, middels een ingenieus concept, gewoon kans hebben op een zeer goede auto.

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:06
Martin0 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:29:
[...]

De grootste fout die gemaakt is, is in mijn ogen toch echt het aanpassen van de banden mid season een aantal seizoenen gelden..
Er zijn nooit mid-season aanpassingen gedaan aan de banden? In 2018 zijn er twee specifieke races geweest met banden die waren aangepast (dunner loopvlak) en die banden waren vanaf 2019 de "standaard" banden. Maar er is nooit mid-season iets "definitief" aangepast, alleen voor die twee races (Silverstone en nog een) is dat gedaan.

En ja, Mercedes had tot dan toe wel altijd problemen met banden degradatie, wat bij die twee races met het dunnere loopvlak beter ging. En het domste wat FIA toen kon doen was die banden altijd gebruiken, en dat is dus vanaf 2019 gebeurd / ingevoerd. Vervolgens zou Pirelli weer met nieuwe compounts komen voor 2020, maar de teams hebben toen (unaniem?) gestemd voor het behoud van de 2019 banden.

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-01 20:11

Bansheeben

There never was any cake...

demo31051987 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:40:
[...]

Dat ben ik met je eens en dat zijn zeker ook leuke gevechten, maar ik heb liever dat 2 of 3 rijders vechten om de podiumplekken dan dat ze moeten vechten voor het laatste puntje. Maakt het totale seizoen ook wat spannender.
Ach het middenveld begint al met P4 zo'n beetje tegenwoordig, dus wat dat betreft zit een podium er al snel in voor een Macca, RP, Ferrari of Alpha Tau, euh, 2e Red Bull...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

Ik denk dat Albon hier toch zijn eerste podium gaat pakken, is niet te geleuven, maar toch

😆 - Denk ook eens om ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2022

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ankona schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:30:
[...]

In Oostenrijk reden ze met 4 auto's ;)
Tenzij ik iets gemist heb; de FIA heeft nog 0 uitspraken gedaan over zelfs het kleinste onderdeel van Racing Point F1?

Dus Mercedes had gewoon 2 auto's op de baan en daarmee zijn Hamilton en Bottas eerste en tweede geworden afgelopen zondag.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
MazeWing schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 14:36:
[...]

Als ze dit destijds bij Mercedes hadden gedaan dan kon Mercedes alles op de schop gooien en weer van voor af aan kunnen starten. Dit zorgt er ook voor dat kleinere teams, middels een ingenieus concept, gewoon kans hebben op een zeer goede auto.
En had Mercedes "Doei!" gezegd, wat waarschijnlijk de reden is, dat ze dat niet gedaan hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:28
die bubbels werken goed..
Zo ver ik weet, heeft iedere rijder een team om zich heen, en geen contact met iemand daar buiten.

[Voor 31% gewijzigd door basvn op 14-07-2020 15:15]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

Raceweek! Woohoo!
Lekker aan de goulash.

Acties:
  • +15Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

[...]

Nog nooit was er ook maar 1 team dat jaar na jaar compleet dominant was. Het kwam wel eens voor dat dit een jaar of 2-3 was, echter waren de verschillen een stuk kleiner (misschien met uitzondering van een jaar).

Kijk naar de dominantie van Ferrari begin deze eeuw:
- 2000: 19 punten meer dan #2 Hakkinen (McLaren)
constructeurs: 18 punten meer (= 11,8% meer dan McLaren)
- 2001: 58 punten meer dan #2 Coulthard (McLaren)[/li]
constructeurs: 77 punten meer (= 75,4% meer dan McLaren)
- 2002: 83 punten meer dan #3 Montoya (Williams) (Barrichello was 2e)
constructeurs: 129 punten meer (= 140% meer dan Williams)
Aanpassing regels door FIA -> verschil Ferrari en overige teams meteen een stuk kleiner
- 2003: 2 punten meer dan #2 Raikkonen (McLaren)
constructeurs: 14 punten meer (= 10% meer dan McLaren)
- 2004: 63 punten meer dan #3 Button (BAR) (Barrichello was 2e)
constructeurs: 143 punten meer (= 120% meer dan BAR)
Na weer 2 jaar dominantie Ferrari complete regels op de schop. Gevolg is dat er tot 2014 (Mercedes tijd) geen enkel team meer zo dominant is geweest. Alhoewel er teams meerdere jaren achter elkaar hebben gewonnen zijn de verschillen stukken kleiner

Kijk naar de dominante 4 jaar van Red Bull (Vettel):
- 2010: 4 punten meer dan #2 Alonso (McLaren)
constructeurs: 44 punten meer (= 10% meer dan McLaren)
- 2011: 122 punten meer dan #2 Button (McLaren)
constructeurs: 153 punten meer (= 30,7% meer dan McLaren)
- 2012: 3 punten meer dan #2 Alonso (Ferrari)
constructeurs: 60 punten meer (= 15% meer dan Ferrari)
- 2013: 157 punten meer dan #2 Alonso (Ferrari)
constructeurs: 235 punten meer (= 65,5% meer dan Ferrari)
Aanpassing regels door FIA om de dominantie door Red Bull te doorbreken. Schijnbaar maximaal in het voordeel van Mercedes, die al jaren bezig waren met technieken (ERS, etc.) die vervolgens verplicht werden.

Mercedes dominantie:
- 2014: 146 punten meer dan #3 Ricciardo (Red Bull) (2e was Rosberg)
constructeurs: 296 punten meer (= 73% meer dan Red Bull)
- 2015: 103 punten meer dan #3 Vettel (Ferrari) (2e was Rosberg)
constructeurs: 275 punten meer (= 64,2% meer dan Ferrari)
- 2016: 129 punten meer dan #3 Ricciardo (Red Bull) (2e was Hamilton)
constructeurs: 297 punten meer (= 63,4% meer dan Red Bull)
- 2017: 46 punten meer dan #2 Vettel (Ferrari)
constructeurs: 146 punten meer (= 27,9% meer dan Ferrari)
- 2018: 88 punten meer dan #2 Vettel (Ferrari)
constructeurs: 84 punten meer (= 14,7% meer dan Ferrari)
Het verschil wordt al 2 jaar kleiner en wat doet de FIA: andere banden die de laatste zwakte van Mercedes wegnemen (bandenmanagement). Zie hieronder het resultaat...
- 2019: 135 punten meer dan #3 Verstappen (Red Bull) (2e was Bottas)
constructeurs: 235 punten meer (= 46,6% meer dan Ferrari)
- 2020: Mercedes heeft na 2 races op het gebied van constructeurs alweer 41 (= 105% meer) punten meer dan het 2e team: McLaren
- 2021: ?

Er is dus geen enkel team zo lang zo dominant geweest als Mercedes. Normaliter grijpt de FIA in na een paar jaar aan (flinke) dominantie. Bij Mercedes lijkt het haast omgekeerd. Daar heeft de FIA juist weer voor dominantie gezorgd door een regel in 2019 te veranderen die (zwaar) in het voordeel van Mercedes is.

bron: wikipedia en mijn rekenmachine :o

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• Vuvuzela
  • Laatst online: 09:04

Vuvuzela

My spire is forming

Hoort dit in het racetopic?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +23Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:26
Nee, het is gewoon weer hetzelfde kattengejank als bij elke raceweek.

Mercedes is te snel mi mi mi niet eerlijk
Max is de beste coureur ooit maar heeft de verkeerde auto
Ferrari is slecht hahaha vinden we mooi

enzv. enzv... Kansloos. :F

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• eMCee®
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-01 15:44
Ik ben persoonlijk wel zeer benieuwd naar het aankomend raceweekend, de Hungaroring is in het verleden altijd een hele vreemde baan gebleken. Een baan waar mechanische grip megabelangrijk is, maar ook aerodynamische grip onmisbaar is, daarnaast hebben we in het verleden ook wagens met een enorm sterke motor de doorslag hebben zien geven (Vettel vorig jaar nog).

Als Mercedes hier weer domineert kunnen we wel stellen dat de kampioen dit jaar bij Mercedes rijdt, een baan als Oostenrijk is toch altijd de vreemde eend in de bijt in vergelijking met andere circuits.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:07

mark-k

AKA markkNL

basvn schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:15:
die bubbels werken goed..
Zo ver ik weet, heeft iedere rijder een team om zich heen, en geen contact met iemand daar buiten.
[Afbeelding]
Je bent op vakantie? Of wat moet ik hier zien?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:56

OzzieMann

PSN: OzzieMann

mark-k schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:49:
[...]

Je bent op vakantie? Of wat moet ik hier zien?
Ik ben niet heel goed met gezichten maar volgens mij Russel en Latifi?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:53

rammes

koekebakker 1e klas

PalingDrone schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:18:
Raceweek! Woohoo!
Lekker aan de goulash.
oh goeie! eens bedenken wat we zondag weer gaan snacken tijdens de race :9~ geen coronakilo's maar F1kilos :+

Ik zou het doen!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 09:04

Vuvuzela

My spire is forming

MazeWing schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:35:
[...]
De regels zijn een stuk minder rigoreus aangepakt dan voorgaande "dominante jaren". Er is feitelijk sinds 2014 nauwelijks echt drastisch veranderd. Meer een evolutie van het bestaande. Dat was een decennium ervoor wel anders...
Kostenbesparing.

I served in a company of heroes.

• Tijn96
  • Laatst online: 26-01 16:33

Tijn96

In speed we trust

rammes schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:08:
[...]

oh goeie! eens bedenken wat we zondag weer gaan snacken tijdens de race :9~ geen coronakilo's maar F1kilos :+
Bruinfruit! :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Mrs Redhair
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:18
* Mrs Redhair een glazen bol raadpleegt.

Daarin ziet zij dat Max naar Mclaren F1 gaat en zo weer dat leuke duo met Riccardo gaat vormen.

Instagram:Ambitielozemeisjes | Путин, иди на хуй

• Martin0
  • Laatst online: 24-01 12:30
Mrs Redhair schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:51:

Daarin ziet zij dat Max naar Mclaren F1 gaat en zo weer dat leuke duo met Riccardo gaat vormen.
Dan verwacht ik eerder dat ze lando en max naast elkaar zetten als max naar mclaren gaat.

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

• Paulus07
  • Niet online
En max naar de roze mercedes? Dan kan hij ook wel vooraan stampen? Of is de RBR dan nog steeds beter voor max en wat die eruit kan halen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 20:44
xavento schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:30:
[...]

Nee, het is gewoon weer hetzelfde kattengejank als bij elke raceweek.

Mercedes is te snel mi mi mi niet eerlijk
Max is de beste coureur ooit maar heeft de verkeerde auto
Ferrari is slecht hahaha vinden we mooi

enzv. enzv... Kansloos. :F
Dit zou zo overgenomen kunnen worden in het topic warning. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basvn

verrassend dit!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Paulus07 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:59:
En max naar de roze mercedes? Dan kan hij ook wel vooraan stampen? Of is de RBR dan nog steeds beter voor max en wat die eruit kan halen?
Ik denk inderdaad wel dat de Red Bull op het moment nog steeds de tweede auto van het veld is en dat RBR qua middelen de komende jaren ook gewoon het betere team blijft (edit: tov Racing Point).

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Modbreak:Zucht, mensen er is nog geen centimeter gereden, de pitboxen zijn nog niet eens ingericht en nu is het al een negatieve boel hier. Richt je gewoon op de race of reageer niet want elke keer die negatieve sfeer lang voordat de race is begonnen maakt het topic er ook niet leuker op.

[Voor 79% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-07-2020 17:25]

Volvotips.com

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:16

pinda powerrr

Slow down...

Mrs Redhair schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:51:

Ik vind het een mooie out of the box gedachte.
McLaren is duidelijk goed met hun wagen, gezien ze nog met de Renault rondrijden. Dus of ze weten die 1000pk er echt uit te halen, of hun aero is gewoon goed.
Tel daar volgend seizoen een Mercedes motor bij op...

Niet heel gek!

Waiting on the world to change

• Arjan90
  • Laatst online: 09:11
Present! Maar even serieus, kap stop even met dat gezeur op Mercedes. Daarvoor kom ik niet in het racetopic tenzij je inhoudelijk gaat beargumenteren waarom Mercedes hier juist oppermachtig blijft of waarom ze het moeilijk krijgen. Hongarije is meestal niet mijn favoriete race doordat inhaken moeilijk is, maar met het middenveld van dit seizoen ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren. Bij korte banen zit het wel allemaal dicht bij elkaar, heerlijk!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Boomtopper
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-07-2020

Boomtopper

Groei als een boom

Gewoon weer de Torro Rosso mindset pakken, dan is het geen verloren overwinning maar een geweldig podium. ;) :+

[Voor 10% gewijzigd door Boomtopper op 14-07-2020 17:49]

De bomen groeien tot in de hemel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 17:06
Paulus07 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:59:
Met een één jaar oude Mercedes ga je sowieso niet winnen van de huidige Mercedes. Niet dat je met Red Bull perse gaat winnen van het oppermachtige Mercedes, maar Red Bull kan wel nog met eigen ideeën iets verzinnen waardoor ze beter zijn dan Mercedes. Een kopie van het jaar ervoor zal nooit beter zijn.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Mag de discussie over Mercedes, Racing Point en RBR naar het algemene topic. Het is hier namelijk offtopic. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:29
Racing Point gaat andere dingen doen dit weekend als ik hun banner mag geloven :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• KleineJoop
  • Laatst online: 19:52
Ik heb goede hoop dat het dit weekend beter gaat. De eerste race was wat vreemd met al die uitvallers, de uitslag van de tweede race op hetzelfde circuit wat voorspelbaar (maar een hele leuke qualifying), maar nu we naar een ander soort circuit gaan kan 'alles' anders zijn.

De Red Bull moet het toch altijd meer hebben van het bochtenwerk en richtingsveranderingen dan van lange rechte stukken en veel vol gas. We weten van beide auto's nog niet wat ze echt kunnen. En een heel leuk circuit die Hungaroring, net even de onboard pole position van Max uit 2019 teruggekeken, echt heerlijk al die bochtjes, daar kan een coureur (met een auto die het daar goed doet) zich ook onderscheiden natuurlijk.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

rammes schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 16:08:
[...]

Afgelopen 2 weekends heb ik schnitzel gegeten en schnapps gedronken ;)

Aankomend weekend dus goulash en pálinka.

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:41

Franko P.

Hit it.

KleineJoop schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:58:
Ik heb goede hoop dat het dit weekend beter gaat.
Ik ook! Dit is de eerste race die ik live kan zien. Eerdere 2 races andere verplichtingen. }:|

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• KleineJoop
  • Laatst online: 19:52
Franko P. schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:42:
[...]

Ik ook! Dit is de eerste race die ik live kan zien. Eerdere 2 races andere verplichtingen. }:|
Ha! Voor mij is het juist andersom, ik ga deze week een paar dagen op vakantie in NL, dus ik zal op z'n minst de eerste sessies moeten terugkijken, misschien de race ook nog wel, maar dat vind ik niet echt vervelend. :)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:39
Komend weekend moet RBR McLaren weer terug verwijzen naar de 3e positie.
Moet ALB ook eens iets meer uit die auto wringen Hij gaf aan dat ze een vermoeden hadden waarom hij niet sneller ging afgelopen race, dus de tijd van smoesjes is voorbij, gassen met dat hok :P

Zin in *O*

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:51
Hippocampus schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 22:16:
Komend weekend moet RBR McLaren weer terug verwijzen naar de 3e positie.
Moet ALB ook eens iets meer uit die auto wringen Hij gaf aan dat ze een vermoeden hadden waarom hij niet sneller ging afgelopen race, dus de tijd van smoesjes is voorbij, gassen met dat hok :P

Zin in *O*
Het vermoeden kan ook talent zijn en dat los je niet op :*)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat wordt dus interessant:
- Albon moet dit weekend presteren om zijn stoeltje te behouden
- Ferrari moet dit weekend presteren wil Binotto zijn stoeltje aan de muur behouden.

Je weet nu al dat 1 en 1 3 gaat zijn. :+

Volvotips.com

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:19
Damian schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 10:16:
[...]

Mja tegels zetten e.d. is niet echt iets wat ik zo maar door haar kan laten doen ;)
Dan moet je er dus voor zorgen dat ze er zaterdag in liggen. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Binotto en Vettel/Perez mogen ook in het algemene topic. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:06

pro_6or

amateur_60r

DoeEensGek schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:03:
[...]

Dit zou zo overgenomen kunnen worden in het topic warning. ;)
Natuurlijk niet, zeiken over zeiken is toch zelf het meest kansloze ooit. Er was al een oproep om een beetje positief richting het weekend te gaan van een mod, meer dan genoeg.

Ook iets om te doen, houd het veel leuker. Er zijn best wat aanknopingspunten voor deze race. Ik zit vrijdag weer klaar hoor!

een treffende spreuk

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Ik zit er vanaf vrijdag ook gewoon weer klaar voor. Ook al is het, wellicht, voorspelbaar oid ben ik allang blij dat er weer iets gebeurt!

Weer lekker ouderwets schelden naar de TV als de commentator het wéér verkeerd zegt of toch dat vuistje als er iets moois gebeurt. Ik geniet ervan.

Na het hele jaar al op mijn handen te hebben moeten zitten is dit een welkome verandering.

Ik ben overigens benieuwd wat Hongarije gaat brengen! Wellicht niet vooraan maar misschien des te meer in het middenveld! Uitermate spannend eigenlijk

Dus op naar vrijdag!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +3Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Tijn96 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:24:
Ik zit er vanaf vrijdag ook gewoon weer klaar voor. Ook al is het, wellicht, voorspelbaar oid ben ik allang blij dat er weer iets gebeurt!

Weer lekker ouderwets schelden naar de TV als de commentator het wéér verkeerd zegt of toch dat vuistje als er iets moois gebeurt. Ik geniet ervan.

Na het hele jaar al op mijn handen te hebben moeten zitten is dit een welkome verandering.

Ik ben overigens benieuwd wat Hongarije gaat brengen! Wellicht niet vooraan maar misschien des te meer in het middenveld! Uitermate spannend eigenlijk

Dus op naar vrijdag!
[Afbeelding]
Ik zie het McLaren logo in het plaatje 8)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-01 13:32
Bart-Willem schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 23:08:
Dat wordt dus interessant:
- Albon moet dit weekend presteren om zijn stoeltje te behouden
- Ferrari moet dit weekend presteren wil Binotto zijn stoeltje aan de muur behouden.

Je weet nu al dat 1 en 1 3 gaat zijn. :+
Ja Albon moet gaan presteren, maar na 2 races (dan 3) gaan ze hem niet al aan de kant zetten...

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

CousinBoneless schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:53:
[...]

Ja Albon moet gaan presteren, maar na 2 races (dan 3) gaan ze hem niet al aan de kant zetten...
Hij moet gewoon beter presteren dan Gasly vorig jaar in Hongarije.

PSN

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Albon deed het de eerste race uitstekend, tweede miste hij wat snelheid maar pakte wel p4. Waarom zou hij zo onder vuur moeten liggen?

alles kan off-topic

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

YakuzA schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:39:
[...]

Ik zie het McLaren logo in het plaatje 8)
Zie het nu ook idd! Nice

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
Ankona schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:10:
Albon deed het de eerste race uitstekend, tweede miste hij wat snelheid maar pakte wel p4. Waarom zou hij zo onder vuur moeten liggen?
Omdat hij mijlenver achter Verstappen lag, in praktisch dezelfde auto? Daardoor kon hij geen druk leggen op Bottas, waardoor die weer druk kon leggen op Verstappen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:19

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Tijn96 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:24:

Dus op naar vrijdag!
[Afbeelding]
:Y)

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:29
pinda powerrr schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:25:
[...]

Ik vind het een mooie out of the box gedachte.
McLaren is duidelijk goed met hun wagen, gezien ze nog met de Renault rondrijden. Dus of ze weten die 1000pk er echt uit te halen, of hun aero is gewoon goed.
Tel daar volgend seizoen een Mercedes motor bij op...

Niet heel gek!
De Renault motor als ze hun boost button gebruiken is de snelheid gewoon prima (en heel blijft). Maar die boost gebruiken ze bij de start en eens in de race het kan niet al te vaak.
McLaren ligt nog behoorlijk achter op RB, verwacht niet dat een Mercedes motor dat gaat inhalen. Daarnaast wie weet wat voor stap Honda gaat maken volgend jaar.

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Ik ben nu ook begonnen met wielrennen (zo mag ik het eigenlijk niet noemen, eerder flink doorfietsen) en ik betrap me er soms op dat ik dan ook racegeluiden in mezelf maak :+

Verder gaat alles goed hoor

Acties:
  • +8Henk 'm!

• basvn
Hoe ''gezellig'' het nu is in Hongarije..

FYI dit is een F3 rijder

[Voor 12% gewijzigd door basvn op 15-07-2020 13:53]

• basvn

Of KUB doet het heel goed voor de ontwikkeling voor de auto,
of zijn sponsor heeft ladingen geld over voor dit.

Ik denk het bovenste..

• Mrs Redhair
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:18
* Mrs Redhair liever naar F1 kijkt dan dat zij naar familie gaat

Instagram:Ambitielozemeisjes | Путин, иди на хуй

Anoniem: 1344348

Tijn96 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:30:
[...]

Ik ben nu ook begonnen met wielrennen (zo mag ik het eigenlijk niet noemen, eerder flink doorfietsen) en ik betrap me er soms op dat ik dan ook racegeluiden in mezelf maak :+

Verder gaat alles goed hoor
Al een bandenwissel gedaan? :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Te vaak :'( maar dat gaat niet in 1,84 seconden. Tegen de tijd dat ik klaar ben daarmee is de gemiddelde grand prix al verreden

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mrs Redhair schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:39:
* Mrs Redhair liever naar F1 kijkt dan dat zij naar familie gaat
* hardware-lover naar F1 kijkt heeft dan liever dat zijn familie gaat

Testing, one, two ...

• UnMercable
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06:43
Ankona schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:10:
Zonder 3 safety cars was Albon de eerste race nergens te bekennen en had hij nooit voor een podium kunnen strijden. Het is natuurlijk wel fijn voor hem als de leiders in de wedstrijd steeds zijn voorsprong moet inleveren, en dat hij daardoor als enige op nieuwe banden stond.

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Tijn96 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:48:
[...]

Te vaak :'( maar dat gaat niet in 1,84 seconden. Tegen de tijd dat ik klaar ben daarmee is de gemiddelde grand prix al verreden
Door lekke banden? Een tip, doe goed aan bandenmanagement ;) Ik controleer mijn buitenbanden vaak en vervang ze tijdig. Ik heb nog nooit lek gereden en ik fiets al een paar jaar. Houd ook de banden goed op spanning. Ik check dit voor elke rit.

On topic: Hongarije! :)

• Jasphur

Acties:
  • +4Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:51
Laat die man toch lekker met rust als ie ff op de bank in slaap valt... :F

:+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Jasphur
Met hoeveel auto’s rijd Mercedes ook alweer dit weekend?

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-01 23:23
Gaan we nu trouwens weer een knielsessie krijgen voor de start van de Grand Prix?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur
Fabrega zijn track walk met nieuw anti slip asfalt verf.

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

alesandro_46 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:02:
[...]

Laat die man toch lekker met rust als ie ff op de bank in slaap valt... :F

:+
Jamaar zonder mondkapje :P

PSN

Acties:
  • +6Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Jasphur schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:03:

[Afbeelding]
Mercedes gaat gewoon voor de 1-7 dit weekend. :Y)
Gelukkig gaat Max daar gewoon een stokje voor steken. }) :P

[Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-07-2020 20:43]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

Jasphur schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:03:

[Afbeelding]
Dat zullen wel "black series" zijn ;)
Doe mij die trailer met inhoud maar, die rare stickers pulk ik er wel af en het boeit mij ook niet dat het 2e handsjes zijn.
Graag wel afleveren met een paar setjes reservebanden, gooi de achterbak van die estate maar vol rubber en wat tankjes olie dan vermaak ik mij wel een tijdje zolang ik mijn rijbewijs nog heb...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mijn weerapp is op hol geslagen zo te zien?

Testing, one, two ...

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-10-2022
hardware-lover schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 02:34:
Mijn weerapp is op hol geslagen zo te zien?
[Afbeelding]
Oh goodie! Een regenrace zou leuk zijn! _/-\o_

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
ATS schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 07:06:
[...]

Oh goodie! Een regenrace zou leuk zijn! _/-\o_
Normaal is Mercedes dominant, in de regen is Hamilton oppermachtig.

Bewaar de regen liever voor de slechte circuits waar nooit spannende races gereden worden.

alles kan off-topic

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

*O* Regen!! :) Hopelijk krijgen we een race die begint op droog en eindigt op regen :D

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• basvn

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:54

Gynnad

* * *

G_Dragon schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:48:
[Afbeelding]

*O* Regen!! :) Hopelijk krijgen we een race die begint op droog en eindigt op regen :D
Dat zou een mooi scenario zijn inderdaad, ook tussentijds nog even droog om te kijken of er coureurs zijn die weer op de slicks naar buiten durven.. :9~

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• basvn

• basvn

verbruik tot zo ver (NA de 2e race van oostenrijk) @Illegal_Alien ;)

[Voor 7% gewijzigd door basvn op 16-07-2020 11:36]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Even de bekende beweging doen met mieren: Maar bedoel je de #AustrianGP of de #StyrianGP als laatste? :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 16:25

Chiron

Moderator Tweakers Discord
basvn schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:39:
[Twitter]

Of KUB doet het heel goed voor de ontwikkeling voor de auto,
of zijn sponsor heeft ladingen geld over voor dit.

Ik denk het bovenste..
Was toch al bekend dat Kubica meerdere malen in actie zou komen? Heeft Kimi even rust, denk dat dat ook wel in de deal met Kimi zit.
Kubica kan echt wel wat.Dat ie vorig seizoen stug laatste reed of uitviel was voornamelijk debet aan dat hondenhok op wielen van Williams.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-01 16:23

DarkUnreal

Postmaster General

@hierboven, jullie zijn niet alleen. Zondag verjaardag van Moeders.. dus ook na de tijd maar terugkijken. Hopelijk staat er op F1tv niet gelijk wie de race gewonnen heeft als hij gereden is. :o.

Wellicht toch maar via Ziggo go terug kijken. Daar zie je over het algemeen geen spoilers (tenzij de race herhaald word, en veel kijkers heeft, dan zou je de stand kunnen zien op de FP :o )

Zin in!

13:37

• Ryur
  • Laatst online: 19:18
DarkUnreal schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 12:48:
@hierboven, jullie zijn niet alleen. Zondag verjaardag van Moeders.. dus ook na de tijd maar terugkijken. Hopelijk staat er op F1tv niet gelijk wie de race gewonnen heeft als hij gereden is. :o.
Bij F1TV worden er geen spoilers gegeven :)

Acties:
  • +19Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ryur schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:02:
[...]

Bij F1TV worden er geen spoilers gegeven :)
Die worden namelijk door Ferrari er weer afgehaald.

* Illegal_Alien is in droge bui sorry...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:52
Update bij RBR.. T-wing ;)

[Voor 34% gewijzigd door Edd op 16-07-2020 13:14]

-

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45
Nou, dan komt het zeker goed. :z :O

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

In before "Red Bull gives you wings" :+

PSN

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ankona schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 07:49:
[...]
Normaal is Mercedes dominant, in de regen is Hamilton oppermachtig.

Bewaar de regen liever voor de slechte circuits waar nooit spannende races gereden worden.
Zoals in Duitsland bedoel je d:)b (kuch kuch, wel een beetje ziek)

Testing, one, two ...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mercedes ook met een andere achtervleugel en T-wing.

Alfa Romeo ook met een T-wing.

Het is Hongarije en bij gebrek aan Monaco of Zandvoort gaat dit maximale neerwaartse druk worden dit seizoen.

[Voor 42% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-07-2020 14:22]

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:20
Interessant artikel op GPUpdate: https://www.gpupdate.net/...tor-20-pk-meer-dan-honda/

Het verschil tussen de krachtbronnen:
Mercedes heeft 20pk meer vergeleken met de Honda krachtbron en 35pk meer vergeleken met de Renault krachtbron.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:53

rammes

koekebakker 1e klas

Russel blijft bij Williams, vind dat persoonlijk wel jammer. Het wordt het dat hij zijn vleugels spreidt.

Ik zou het doen!

• Ryur
  • Laatst online: 19:18
Illegal_Alien schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:12:
[...]

Die worden namelijk door Ferrari er weer afgehaald.

* Illegal_Alien is in droge bui sorry...
_/-\o_
Ik las net deze reactie toen ik een slok koffie nam! Nu moet ik mijn beeldscherm schoon maken!
Pagina: 1 2 3 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee