[F1 2020] Race 3 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste
Acties:
  • 107.259 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:22
Ryur schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 14:46:
[...]

_/-\o_
Ik las net deze reactie toen ik een slok koffie nam! Nu moet ik mijn beeldscherm schoon maken!
Had Leclerc maar een slok koffie genomen voor de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

rammes schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 14:41:
[Twitter]

Russel blijft bij Williams, vind dat persoonlijk wel jammer. Het wordt het dat hij zijn vleugels spreidt.
Er is niet echt een team waar hij naartoe kan toch? Mercedes zit al vol, Racing Point ook, RB + AT ook. De rest lijkt mij een achteruitgang, ook al is de Williams niet sterk.

Maar dit lijkt mij meer een discussie voor het algemene topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Illegal_Alien op 16-07-2020 15:56 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:37
Russell heeft weinig keuze inderdaad. Jammer is het wel, want ik zou hem heel graag eens in een (iets) betere auto zien. Hopelijk is de Williams dit seizoen iets meer competitief en kan hij nog wat mooie dingen laten zien.

De link met Mercedes is er al jaren, dus mocht één van de coureurs daar vertrekken dan zie ik Russell zomaar in 1x van de langzaamste auto in de snelste auto stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oké, aan die verwachting kan je ook geen touw vastknopen 😳 Laten we er maar vanuit gaan dat het tamelijk onzeker is 😏
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F2bu5wPt5G3CvWf1k3b5siK3hlU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B8YfrvRP6zVEj1T8DP91O5b0.png?f=fotoalbum_large

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Ryur schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:02:
[...]

Bij F1TV worden er geen spoilers gegeven :)
Bij het terugkijken van de live timing helaas wel ;(

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-06 12:37
@basvn kun je mij ook toevoegen,alvast bedankt. 😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:02
RBR zou geen onderdeel van RedBull zijn als er geen demotje was.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdCwVjYWsAAvBYd?format=png&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdCwTYiXoAAHvXs?format=png&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 20:13:
RBR zou geen onderdeel van RedBull zijn als er geen demotje was.

[Afbeelding][Afbeelding]
Mooie stad.
Ik reed daar een paar jaar geleden al met een Honda (toevallig ook een 1,6), snap wel dat Max dat nu ook wil ;)

(Levensgevaarlijk trouwens in Budapest het grote aantal prachtige dames dat zomaar in het wild over straat loopt, bij mij bleef de schade gelukkig beperkt tot een verrekte nek en 2x een noodstop zonder ABS)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:51

Edd

PalingDrone schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 20:57:
[...]

Mooie stad.
Ik reed daar een paar jaar geleden al met een Honda (toevallig ook een 1,6), snap wel dat Max dat nu ook wil ;)

(Levensgevaarlijk trouwens in Budapest het grote aantal prachtige dames dat zomaar in het wild over straat loopt, bij mij bleef de schade gelukkig beperkt tot een verrekte nek en 2x een noodstop zonder ABS)
Max zorgt er wel voor dat hij zijn nek niet verrekt :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Edd schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 20:59:
[...]

[Twitter]
Mijn visibility rondom was wel wat beter maar anders was ik ook voor de donut optie gegaan.
Geen HANS in een Civic :)

En donuts moeten in z'n achteruit wegens voorwielaandrijving

kannietwachtentotmorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Edd schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 20:59:
[...]

[Twitter]
En wij maar denken dat ze de gevangenis in gaan als ze het hotel uit gaan ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De persconferenties vandaag waren ook interessant.

Vettel die het vertikte om Aston Martin te zeggen nadat een of andere journalist van Bild.de een clickbait artikel wenste te maken via een vraag over James Bond. :+
[YouTube: F1 2020 [Hungarian GP] - Seb Vettel Press Conference ft. Charles Leglerg]

Max met een mooi verhaal. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 01:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De NOS was zo vriendelijk om er een verslag van de persco en verwachtingen te maken.
De Red Bull-equipe wordt niet louter geklopt op topsnelheid, weet Verstappen. "In snelle bochten is Mercedes ook erg goed. Hamilton en Bottas kunnen echt hun auto de bocht in smijten. En als een auto goed ligt, heb je ook minder last van bandenslijtage."

Diverse Formule 1-experts oordeelden op basis van televisiebeelden en zogenoemde 'onboards' uit Verstappens cockpit dat de RB16 een vrij nerveuze, onrustige bolide is. Verstappen zegt desgevraagd dat dat wel meevalt.

"In het begin van het seizoen is elke auto vrij moeilijk te besturen. Je hebt tijd nodig om een auto te leren begrijpen en te voorspellen hoe hij reageert. Daar hebben we echt stappen gezet. In het eerste raceweekend zaten we verkeerd, in de tweede grand prix was het al veel beter."
Bevestiging van wat wij ook zagen in Oostenrijk. Hopelijk brengen updates daar verbetering in :)
https://nos.nl/artikel/23...-ze-niet-te-verslaan.html

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:29
tweakduke schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:08:
De NOS was zo vriendelijk om er een verslag van de persco en verwachtingen te maken.

[...]

Bevestiging van wat wij ook zagen in Oostenrijk. Hopelijk brengen updates daar verbetering in :)
https://nos.nl/artikel/23...-ze-niet-te-verslaan.html
Het valt te hopen idd.
Obv mini sectors bleek Red Bull alleen Mercedes de baas in de hairpin (T3) in Oostenrijk. Voor de rest was Mercedes overal sneller.
Ondanks dat het een langzaam circuit is, heb je relatief weinig echt langzame bochten op de Hungaroring, en een stuk meer medium/high speed bochten dan op de Red Bull Ring.
Het beeld van de afgelopen twee races zal helaas niet veel veranderen gok ik, of er moet zondagmiddag een onweersbui over trekken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 01:24

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
P.K. schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:18:
[...]

Het valt te hopen idd.
Obv mini sectors bleek Red Bull alleen Mercedes de baas in de hairpin (T3) in Oostenrijk. Voor de rest was Mercedes overal sneller.
Ondanks dat het een langzaam circuit is, heb je relatief weinig echt langzame bochten op de Hungaroring, en een stuk meer medium/high speed bochten dan op de Red Bull Ring.
Het beeld van de afgelopen twee races zal helaas niet veel veranderen gok ik, of er moet zondagmiddag een onweersbui over trekken...
In Oostenrijk bleef de Mercedes in de regen ook beter liggen in de bochten. Maar goed Hongarije is wel moeilijker om in te halen dus dan kun je nog iets proberen met tactiek of profiteren van een onverwachte situatie.
Heb er zin aan, alleen heb ik meer tijd om de trainingen te kijken dan de kwalificatie en de race. Iets niet goed gepland dit weekend :+

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:27
Klikken want FOM.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:01
DaniëlWW2 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:05:
Vettel die het vertikte om Aston Martin te zeggen nadat een of andere journalist van Bild.de een clickbait artikel wenste te maken via een vraag over James Bond. :+
[YouTube: F1 2020 [Hungarian GP] - Seb Vettel Press Conference ft. Charles Leglerg]
offtopic:
Voor de geïnteresseerden:

offtopic:
Eigenlijk verwachte ik dat die zat te trollen, en het niet eens een Bond auto was, maar van een villain. Maar lijkt toch echt een Bond auto te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 22:46
RobertMe schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:48:
[...]

offtopic:

[YouTube: James Bond's BMW Z8 Sliced Into Half By Helicopter With Tree cutting Saws]
offtopic:
Eigenlijk verwachte ik dat die zat te trollen, en het niet eens een Bond auto was, maar van een villain. Maar lijkt toch echt een Bond auto te zijn.
Maar wat heeft BMW te maken met Aston Martin? Dat snap ik even niet helemaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:19

JB

Cédric roelt!

Snowdog schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:57:
[...]

Niets. De roddelfabriek Stroll - Austin Martin vs VET die verrekt om die naam te noemen ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 20:13

p0st

Dutch Reefer

Snowdog schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:57:
[...]

Fragment even kijken, ze proberen Vettel de naam Aston Martin te laten zeggen maar hij verrekt het en noemt allerlei andere auto's uit James Bond films :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
p0st schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:01:
[...]

Fragment even kijken, ze proberen Vettel de naam Aston Martin te laten zeggen maar hij verrekt het en noemt allerlei andere auto's uit James Bond films :9
Die Lotus (Esprit submarine, natte nellie) kon natuurlijk ook niet, dat team werd later Renault, wat de verwarring nog groter zou maken. Slimme Vettel begon gewoon over Mini's (Moke) en zo'n prachtige BMW Z8.
BMW (Sauber) was de veiligste keuze. Zo'n Vettel die ook zijn eigen contractonderhandelingen doet outsmart je niet zomaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 16-07-2020 23:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 04-07 13:28
DaniëlWW2 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:05:
De persconferenties vandaag waren ook interessant.

Max met een mooi verhaal. :Y)
[Embed]
Vettel slim geantwoord, Max mooi geantwoord. Vind de interactie tussen Max en Albon eigenlijk ook best oke. Het is nog geen niveau Daniel en Max, maar ik zie het nog wel die kant op groeien. Albon reageert tenminste een beetje en doet mee. :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
PalingDrone schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:20:
BMW (Sauber) was de veiligste keuze.
Maar waarom was BMW de veilige keuze? Omdat hij bij BMW Sauber zijn debuut heeft gemaakt? Of omdat die naar Alfa Romeo (Sauber) gaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 00:05:
[...]

Maar waarom was BMW de veilige keuze? Omdat hij bij BMW Sauber zijn debuut heeft gemaakt? Of omdat die naar Alfa Romeo (Sauber) gaat? :P
Omdat BMW niet meer meespeelt in de F1.
BMW tegenwoordig Mini onder zijn vleugels heeft. Wanneer Vettel een GTV genoemd had dan was het Alfa geweest en had de pers weer wat te schrijven (al is dat nooit een officiële Bondmobiel geweest.)
Die Z8 was destijds al een hele rel, omdat Bond tot dan toe eigenlijk altijd in een AM rond reed of iig in Britse auto's.
Buiten dat is zo'n Z8 echt een schitterende dikke bak, zoiets herinner je je wel.
Vettel snapt prima dat ze hem AM willen laten zeggen.
@RobertMe :p

[ Voor 11% gewijzigd door PalingDrone op 17-07-2020 00:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd

Edd

Voor wie een opwarmertje voor dit weekend nodig heeft :+

-

Acties:
  • +42 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-06 19:39
P.K. schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:18:
[...]

Het valt te hopen idd.
I disagree to a certain degree. Yes, the Hungaroring has many more corners, but they are quite a bit slower than the ones found in the Red Bull Ring. I would say that the track at Spielberg only has 3 fairly slow corners, and those are turns 1, 3 and 4. The remaining corners are of quite high speed, including corners 6 and 10.

The Hungaroring has many medium to slow corners, with only corners 4, 10 and 11 being of medium to high speed.

I checked the average speed per corner in corners 3 and 4 of Spielberg, and found that Red Bull was quite strong there.

Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2020/07/sty_gp_corner_3_speed.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/wp-content/uploads/2020/07/sty_gp_corner_4_speed.svg

Now, while I still believe that Mercedes has a stronger car than Red Bull, the difference I feel won't be as big as it was in Austria, the 2nd or 3rd fastest track of the season (only below Monza and perhaps Silverstone).

The main issue for Red Bull is that they have to get pole on Saturday to maximize their chances of winning on Sunday, and perhaps we'll get some rain on both days. While Max is one of the best in the rain, Lewis is just so good in wet conditions as well. Also, if the DAS used by Mercedes allows them to prepare the tires better (as it technically should), then they will have the upper hand once again.

Second issue with RB is that Albon isn't that fast. Yes, I know that people may say that it's too early, but the reality is that while he is a competent driver, he's not as good right now as Bottas is. There are at least 4 or 5 drivers that are not in top teams that are in fact currently faster than Albon, that's the unfortunate reality for RB. In Hungary, strategy will play a big role once again, especially since overtaking is quite hard, and Albon is just too far away from Max to help the team. With 2 strong drivers you can force the hand of other teams, trying to make them pit earlier or later than they should, but with the current RB situation, Albon just can't do that.

Anyways, I'm hoping to see a nice quali session, but I'm not really sure about the race yet. In dry conditions, it tends to be quite dull, but hopefully that won't be the case this year, especially with such a competitive midfield with Racing Point, McLaren and Renault.

F1pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:24

Oekol

waka waka hey hey

RobertMe schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 22:48:
[...]

offtopic:

[YouTube: James Bond's BMW Z8 Sliced Into Half By Helicopter With Tree cutting Saws]
offtopic:
Dus het was helemaal geen AM? :D

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:10

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Origineel gejat vanaf reddit
heb het vorig jaar ook een aantal keer gepost,

Wat zijn jullie : 90/50/10% voorspellingen?

Hier is mijne:
90% Merc met 2 auto's op het podium
50% Max pole
10% Williams in de punten/geen fuckup van FER deze keer :+

[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 17-07-2020 10:17 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

90% merc 1-2
50% RB 2-3
10% Lando podium

Bonus
99% FER Fuckup in enige vorm. :9

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:29
f1bythenumbers schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 03:51:
[...]

I disagree to a certain degree. Yes, the Hungaroring has many more corners, but they are quite a bit slower than the ones found in the Red Bull Ring. I would say that the track at Spielberg only has 3 fairly slow corners, and those are turns 1, 3 and 4. The remaining corners are of quite high speed, including corners 6 and 10.

The Hungaroring has many medium to slow corners, with only corners 4, 10 and 11 being of medium to high speed.

I checked the average speed per corner in corners 3 and 4 of Spielberg, and found that Red Bull was quite strong there.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Now, while I still believe that Mercedes has a stronger car than Red Bull, the difference I feel won't be as big as it was in Austria, the 2nd or 3rd fastest track of the season (only below Monza and perhaps Silverstone).

The main issue for Red Bull is that they have to get pole on Saturday to maximize their chances of winning on Sunday, and perhaps we'll get some rain on both days. While Max is one of the best in the rain, Lewis is just so good in wet conditions as well. Also, if the DAS used by Mercedes allows them to prepare the tires better (as it technically should), then they will have the upper hand once again.

Second issue with RB is that Albon isn't that fast. Yes, I know that people may say that it's too early, but the reality is that while he is a competent driver, he's not as good right now as Bottas is. There are at least 4 or 5 drivers that are not in top teams that are in fact currently faster than Albon, that's the unfortunate reality for RB. In Hungary, strategy will play a big role once again, especially since overtaking is quite hard, and Albon is just too far away from Max to help the team. With 2 strong drivers you can force the hand of other teams, trying to make them pit earlier or later than they should, but with the current RB situation, Albon just can't do that.

Anyways, I'm hoping to see a nice quali session, but I'm not really sure about the race yet. In dry conditions, it tends to be quite dull, but hopefully that won't be the case this year, especially with such a competitive midfield with Racing Point, McLaren and Renault.
Mooie analyse! (y)
Het je ook eentje van een highspeed corner? Op de minisector analyse van de FOM zie je alleen wie sneller is, niet het verschil tussen auto's. Zeker voor de rest van het seizoen is het interessant of dat een te overbruggen verschil is.

En volgens mij komt het eigenlijk wel overeen wat we zeggen, namelijk dat Red Bull alleen in de langzame bochten nog een voordeeltje heeft ten op zichte van Mercedes.

T3 en T4 zijn de langzaamste bochten op de RBRing, ik denk dat je van de Hungaroring alleen T1, T6/T7 (chicane) en T13 in die categorie kan scharen.
Voor m'n gevoel is dat te weinig om het Mercedes echt lastig te gaan maken, de rest is gelijkwaardig en in T4, 5, 8, 11 zal de Mercedes waarschijnlijk beter zijn.
De Mercedes van dit jaar is echt een hele goede auto, die in de bochten niet perse meer onderdoet voor Red Bull.

En wat je zegt over Albon idd, die is te ver weg om Max te helpen, wat strategisch een enorm voordeel is voor Mercedes. Zoals we vorige week zagen en jaar op de Hungaroring met Gasly.
Zolang de tweede Red Bull niet dicht genoeg bij Bottas blijft om die uit te schakelen dicteert Mercedes de strategie van Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32
Zometeen FP1. Dit racetopic is al een stuk rustiger geworden dan de afgelopen twee edities.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

hansvk schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:28:
Zometeen FP1. Dit racetopic is al een stuk rustiger geworden dan de afgelopen twee edities.
Is ook gewoon een stuk minder nieuws zonder alle media bij de races.
en zeker in Hongarije waar iedereen echt in zn kamer zit tot ze ergens moeten zijn. Los rond lopen is er hier totaal niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:47
Stilte voor de.atorm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

Wom

De postcount in deze topics loopt redelijk gelijk met de (verwachte) prestaties van Max. Beetje hetzelfde dat wanneer je veel posts in het crypto-topic hier ziet het tijd is om te verkopen :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 23:38

Mystikal

It never hurts to help!

Ik zal de postcount ook wat opschroeven dan :P

Gevoelsmatig zeg ik dat Mercedes er gewoon van door gaat. Meer specifiek HAM en Max op p2.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:00

Pierre

Van nature lui!

Zo de laptop van kantoor staat op screensaver (en in Teams sta ik op bezet) dus kom maar op met FP1 O-)

Ik werk ook thuis.

[ Voor 9% gewijzigd door Pierre op 17-07-2020 10:50 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 16:16
Ik werk vandaag vanuit huis dus ik ben ook aanwezig voor FP1 en FP2 :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 20:13

p0st

Dutch Reefer

90% Ferrari does fuck-up of some kind
50% Vettel naar RP confirmed voor de race zondag
10% Max wint de race

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdHatx6XgAA1oMQ?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 29-06 14:58
90% Kans dat er weer coureurs zullen gaan knielen dit weekend.
50% Kans dat Ferrari weer een illegaal trukje gaat gebruiken.
10% Kans dat Albon voor max eindigt dit weekend.
100% Kans dat Grosjean spint/crashed.

Zo dat is er ook weer uit .... ik zit er weer klaar voor.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:52

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De Britten denken nog steeds dat de wereld om hun draait. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Er is wel wat regen onderweg zo te zien.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

GREEN GREEN GREEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 10:12

TrekDr0p

QR niet scannen

dacht even dat VET stil stond net buiten de pits uitgang :+
Het mapje gaf zijn stipje stilstaand aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 01:48

Nibbz

Postmaster General

de vakantie beginnen met een FP1... er zijn ergere dingen :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Sky loopt alweer met een harde plasser (over Lewis).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Zou het een high downforce circuit zijn? :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdDE6NPXYAEHW4d?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdDIOX4XgAEDWId?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdDKlhSXkAArpu8?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdDRBn9WkAAgH3C?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdDlB2_XsAEu79T?format=jpg&name=medium

En Newey doet ook aan kunstwerkjes. :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdDhcciXoAA2xvn?format=jpg&name=medium

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-07-2020 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-07 17:16
Max op p1, gaat hij het dan toch waarmaken dit weekend? Ziet er zéér goed uit op dit moment !!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nagynl
  • Laatst online: 03:11
powah33 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:54:
90% Kans dat er weer coureurs zullen gaan knielen dit weekend.
50% Kans dat Ferrari weer een illegaal trukje gaat gebruiken.
10% Kans dat Albon voor max eindigt dit weekend.
100% Kans dat Grosjean spint/crashed.

Zo dat is er ook weer uit .... ik zit er weer klaar voor.
Tot nu toe is Albon in 50% van de races "voor" Max geeindigt ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 22:02
Roybs schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:11:
Max op p1, gaat hij het dan toch waarmaken dit weekend? Ziet er zéér goed uit op dit moment !!!
We zijn pas net bezig met FP1 :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:32
Ja, komt nu niemand in de buurt van die tijd :+

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:13:
[...]

Een goed begin is toch het halve werk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[...]

Max is zelfs de enige met een tijd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nagynl
basvn schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:14:
[...]

Max is zelfs de enige met een tijd :+
Wat een held! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3J_bqlDkVq3vnG2Bd4RJ0lw0IXA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QQhnFL4fEzziI7qDhjRlzY0Y.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Daar komt Hamilton op softs dus. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:16:
Daar komt Hamilton op softs dus. :P
Daar gaat de tijd van VER.

Kostbare punten voor het vrijdag kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Wel eens wat anders dat Crofty & DiResta het commentaar van op de hoofdtribune doen i.p.v. in een hokje. Is dus geïnspireerd op Ted die afgelopen twee weekenden al op de tribune zat omdat die niet in de pitstraat mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wordt niks meer dit weekend, ver achter op Merc zo te zien :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mercedes 1-2, inpakken en we kunnen weer naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23:01
Zo, da's de eerste Mercedes 1-2 van dit weekend :Y)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
TheBrut3 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:19:
Dat scheelt toch weer wat brandstof.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
Red Bull is gewoon nog aan het sandbaggen, komt allemaal nog goed ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

doei bandjes van max
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdHhQj3XoAAl9-I?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
nagynl schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:20:
Als het om Mercedes gaat zie je pas in Q3 hoe het er echt voor staat in ieder geval. Maar de practice zegt vrijwel niets, enkel min of meer de race pace.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
En toch heb ik het idee dat dit wel het verhaal wordt van dit korte seizoen.
En ook dat dit wel eens de kans voor BOT op het kampioenschap kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:27
Volgens mij proberen ze 'illegal oil burn' te maskeren. :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Gewoon zondagmiddag de MotoGP kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Anoniem: 91868 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:24:
Gewoon zondagmiddag de MotoGP kijken ;)
Doe ik ook, maar die is weer afgelopen wanneer de F1 begint.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Yup, Red Bull is nu al een seizoen of 6 aan het sandbaggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagynl
sambalbaj schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:21:
[...]

En toch heb ik het idee dat dit wel het verhaal wordt van dit korte seizoen.
En ook dat dit wel eens de kans voor BOT op het kampioenschap kan zijn.
Een BOT die kampioen word, dat had ik enkel als AI verwacht in de virtuele kampioenschappen... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:19
Nah, Red Bull is te druk met een aantekenen van protesten en gezeur naar andere teams :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:11

Spotmatic

Ken sent me

Mijn hemel, kan dit ALB niet eens een keertje boven zichzelf uit stijgen. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:19:
Wel eens wat anders dat Crofty & DiResta het commentaar van op de hoofdtribune doen i.p.v. in een hokje. Is dus geïnspireerd op Ted die afgelopen twee weekenden al op de tribune zat omdat die niet in de pitstraat mag zijn.
Ik vind het helemaal niks. Veel teveel achtergrond lawaai. Nu van pure armoe maar het Nederlandse commentaar aangezet... :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nagynl
Spotmatic schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:28:
Mijn hemel, kan dit ALB niet eens een keertje boven zichzelf uit stijgen. ;)
Die jongen doet het zeer goed man! in 50% van de races dit seizoen is hij voor Max geeindigt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:56

ricardo246

Life's what you make it!

Stomme vraag, waar is RAI? ik heb effe iets gemist :X

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
ricardo246 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:31:
Stomme vraag, waar is RAI? ik heb effe iets gemist :X
Testcoureur Kubica rijdt in zijn plaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Daar komt de regen en einde FP1 incoming. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:37
Mooi dat ze Bernd Maylander als "acteur" hebben aangewezen, hij mag op vrijdagochtend met zijn AMG even de tracklimits aangeven zodat ze dat goed kunnen filmen met een helikopter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
LAT > VER :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
VER is er klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 29-06 14:58
NOT GOOD ... THIS IS BAD hahahah

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Haribo112 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:30:
[...]

Ik vind het helemaal niks. Veel teveel achtergrond lawaai. Nu van pure armoe maar het Nederlandse commentaar aangezet... :'(
Intussen ben ik het met je eens ja. Totaal niet te verstaan wat ze vertellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

iichel

Gazoooo

B-Real schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:34:
Mooi dat ze Bernd Maylander als "acteur" hebben aangewezen, hij mag op vrijdagochtend met zijn AMG even de tracklimits aangeven zodat ze dat goed kunnen filmen met een helikopter :P
Ook gewoon 3x op rij. Black and white flag for car SC (MAY) for track limits at turn 4, 10 and 12 :+

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max reed al een andere achtervleugel, die van Oostenrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

iichel

Gazoooo

En HAM neemt de Haas-lijn voor T1

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:05

Vuvuzela

My spire is forming

RobertMe schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:36:
[...]

Intussen ben ik het met je eens ja. Totaal niet te verstaan wat ze vertellen.
Waardeloos idd.. Ze staan op de grandstand ipv in hun hokje. 8)7 laat dat aub aan 1 iemand over (Ted)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
B-Real schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:34:
Begin die track limits steeds meer als gezeur te zien.

Eigenlijk ook gewoon fouten in het circuit; je hoort geen voordeel te hebben als je buiten de baan gaat.
Leg dan een dikkere curb neer en gewoon doorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 16:16
sambalbaj schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:38:
[...]

Eigenlijk ook gewoon fouten in het circuit; je hoort geen voordeel te hebben als je buiten de baan gaat.
Dat deden ze voorheen waardoor auto's kapot gingen, zijn zelfs auto's gelanceerd (Formule 3 geloof ik).
Dan heb ik het over die gele broodjes.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:05

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

En drempels in de pitlane ipv een maximale snelheid.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Martin0 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:39:
[...]

Dat deden ze voorheen waardoor auto's kapot gingen, zijn zelfs auto's gelanceerd (Formule 3 geloof ik).
Dan heb ik het over die gele broodjes.
Inderdaad, track limits is juist ter vervanging van de 'broodjes', omdat coureurs het niet fijn vonden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:22
[...]

Lagere curbs en meteen grind of gras en klaar met dat gezeik...............

Die circuits lijken steeds meer op een enorme Ikea parkeerplaats met wat lijnen door Tilke uitgezet...............

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
aveenhuysen schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:41:
[...]

Die circuits lijken steeds meer op een enorme Ikea parkeerplaats met wat lijnen door Tilke uitgezet...............
Grind en gras is allebei niet veilig als run-off. Beide staan de auto toe om heel ver te glijden/stuiteren/vliegen zonder vaart te verminderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Newey is Max zijn auto aandachtig aan het inspecteren. Binnenkort dus gewoon 1s per ronde sneller en WDC confirmed. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hier vroeg ik laatst naar en schijnt het zo te zijn dat als track limits strenger worden gehandhaafd er juridische claims volgen.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Haribo112 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:42:
[...]

Grind en gras is allebei niet veilig als run-off. Beide staan de auto toe om heel ver te glijden/stuiteren/vliegen zonder vaart te verminderen.
Een strook grind/gras, niet de gehele uitloop.

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

aveenhuysen schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:41:
[...]

vind ik nog meevallen, je kunt ook dit hebben..

Afbeeldingslocatie: https://www.lrs-formula.com/c/80-category_default/circuit-paul-ricard.jpg

😆 - Denk ook eens om ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.