Ah dat zou best een goed idee kunnen zijn, je hebt dan meteen nadeel als je er met een wiel op komt, en als je volledig doorschiet komt je gewoon op ruw asfalt waar je goed kan vertragen.
De frustratie van Max op de boordradio is wel te begrijpen. Het lijkt weer een net niet jaar te worden voor Red Bull.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Sieraden zijn toch verboden als je in de auto zit? Hamilton heeft een neusknopje in. Dat mag dus schijnbaar wel?
Naast dat ze inderdaad prima getimed hebben met filmen om het zo te laten zien, rijdt Maylander natuurlijk zijn rondjes vooral om juist ook die sensoren te testen. En dan moet je er wel overheenB-Real schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:34:
Mooi dat ze Bernd Maylander als "acteur" hebben aangewezen, hij mag op vrijdagochtend met zijn AMG even de tracklimits aangeven zodat ze dat goed kunnen filmen met een helikopter
Zoals Newey betaamd: Net wat aan de late kantDaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:42:
Newey is Max zijn auto aandachtig aan het inspecteren. Binnenkort dus gewoon 1s per ronde sneller en WDC confirmed.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik kreeg een telefoontje wat een half uur duurde, wat was er met de boordradio van Max?
Soms denk ik echt dat Haas het verschil tussen carbon en piepschuim niet kent, GRO doet n oefenstart en meteen vliegt er weer n stuk van die auto af...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max was absoluut niet tevreden met de huidige setup en overrulde Lambiase dat hij naar binnen ging. Regende ook.tweakduke schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:50:
Ik kreeg een telefoontje wat een half uur duurde, wat was er met de boordradio van Max?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
wel een lekkere comfortabele merc 1-4
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mercedes 1-4 dit weekend dan?
PSN: xMaurice93
Matige tijden van de Red Bull’s op rood tot nu toe.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nah ik weiger te geloven dat Max met softs en DRS 1.3 seconde langzamer is. Perez heeft een bandje echt opgerookt
Ik heb zo'n vermoeden dat Verstappen en Latifi geen vrienden gaan worden

De Williams vrienden van Max rijden weer is in de weg 😂
- DaniëlWW2
- Niet online
Max net op de radio.
Fucking blind assehole naar Latifi die alweer niet kan uitkijken.
Fucking blind assehole naar Latifi die alweer niet kan uitkijken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max gaat dit verloren seizoen sowieso geen vrienden makenMaurice079 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:01:
Ik heb zo'n vermoeden dat Verstappen en Latifi geen vrienden gaan worden
Wordt toch wel een beetje moe van dit soort reacties van VER.
Je bent een stuk sneller, deal with it.
Mooie band van STR.
Mooie band van STR.
Je bent zelf ook een heer in het verkeer?sambalbaj schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:02:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hij kan gewoon niet tegen "geen talent" en zichzelf inkopensambalbaj schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:02:
Mooie band van STR.
Mijn boefje is liev!
Zeker niet de onboard gezien op het moment dat het gebeurde?sambalbaj schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:02:
-
Natuurlijk niet, je rijdt met meerdere op een baan, je moet gewoon opletten wáár op de baan je rijdt. Doet Max zelf ook constantsambalbaj schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:02:
Mooie band van STR.
HAM met Hard sneller dan snelste FT tijd van vorig jaar
- DaniëlWW2
- Niet online
sambalbaj schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:02:
Mooie band van STR.
https://streamable.com/apsen2
Wat moest Max hier precies aan doen met zijn veel snellere auto?
Klopt allemaal, daarom heb ik het ook enkel over de reactie.
Hoeft ie niet te doen, het is anders ook wel duidelijk.
Ik hoop dat deze FP geen voorbode is van wat we kunnen verwachten van de race. Mercedes op eenzame hoogte en de rest zoekt 't maar uit. Die midfield gevechten zijn wel leuk enzo maar het vetste zijn de gevechten die er écht toe doen (podiums dus). Als Mercedes race na race die 1-2 pakt dan ben je dat dus gewoon kwijt, al helemaal wanneer ze constant stukken sneller zijn dan de rest.
Nu zegt free practice doorgaans niet alles, maar met Mercedes op een volle seconde van de rest voorspelt het weinig goeds.
Nu zegt free practice doorgaans niet alles, maar met Mercedes op een volle seconde van de rest voorspelt het weinig goeds.
Pff... Hoop toch wel dat er nog wat progressie van RB komt... Wordt een lang weekend anders.
1.16.0 op de harde hand is wel vrij rap toch?
Vreemd dat je bij Toto ineens niet meer kunt inzetten op een wereldtitel voor Mercedes of Hamilton. Vorig jaar kon dat nog wel. Gratis geld verdienen. Zij voelen de bui ook al hangen denk ik
De bomen groeien tot in de hemel
Verwijderd
Dat noemen ze "emotie".. Niks mis mee.sambalbaj schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:08:
Klopt allemaal, daarom heb ik het ook enkel over de reactie.
De Toto is sowieso een grap qua odds. Op bookmaker sites kan je wel nog gewoon inzetten op Ham of Merc, betaalt wel vrij matig: 1.33 resp 1.04Boomtopper schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:13:
Vreemd dat je bij Toto ineens niet meer kunt inzetten op een wereldtitel voor Mercedes of Hamilton. Vorig jaar kon dat nog wel. Gratis geld verdienen. Zij voelen de bui ook al hangen denk ik
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Ik zag net Newey in beeld. Krimpt met de week uit schaamte. Denk dat ie volgende week in de rugdrager bij Horner achterop kan.MikeyMan schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:08:
Pff... Hoop toch wel dat er nog wat progressie van RB komt... Wordt een lang weekend anders.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
"Something is wrong with the steering"
-"Okay, copy, mode push"
-"Okay, copy, mode push"

Dat doet gewoon PIJN aan de ogen!Bensimpel schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:44:
[...]
vind ik nog meevallen, je kunt ook dit hebben..
[Afbeelding]
Als Liberty niet snel de druk op gaat voeren richting de FIA, dan gaan ze miljoenen zien verdampen, vanwege kijkers die gaan afhaken.SomerenV schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:08:
Ik hoop dat deze FP geen voorbode is van wat we kunnen verwachten van de race. Mercedes op eenzame hoogte en de rest zoekt 't maar uit. Die midfield gevechten zijn wel leuk enzo maar het vetste zijn de gevechten die er écht toe doen (podiums dus). Als Mercedes race na race die 1-2 pakt dan ben je dat dus gewoon kwijt, al helemaal wanneer ze constant stukken sneller zijn dan de rest.
De halve wereld devalueert de titels van Hamilton & Mercedes ondertussen omdat er geen enkele tegenstand is en overige rijders raken gefrustreert omdat er nergens voor te rijden valt (Max, Vettel, Ricciardo, Alonso, Leclerc).
Ik begin ook het punt te geraken dat ik gewoon in slaap val. Battles om positie 5 interesseren mij echt geen zak, leuk om te zien, maar ik wordt er echt niet warm of koud van. Ik wil de spanning voelen bij de race, dat het podium door meerdere coureurs gepakt kan worden en gedurende het seizoen ook 2 of meer coureurs vechten om die titel.
Tuurlijk in elk seizoen de afgelopen 30 jaar, zijn er meerdere saaie optochten geweest, maar ik heb seizoenen gezien waarin coureurs van 2-3 teams aan het vechten waren om de titel. Iedere race was het de vraag wie de overhand had, en dat maakt een seizoen leuk. Nu is het maar afwachten hoeveel voorsprong Mercedes nu weer heeft en of er iets geks kan gebeuren zodat de race wel leuk wordt.
Ik denk altijd dat die coureurs last van prikkelbaar darm syndroom ofzo als je in een auto zit, en een ingebouwde toilet pot hebben,niets anders dan push push push hoor je.DataGhost schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:16:
"Something is wrong with the steering"
-"Okay, copy, mode push"
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 17-07-2020 12:19 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Pas maar op want je krijgt meteen commentaar als je erover begintJPM85 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:18:
[...]
Als Liberty niet snel de druk op gaat voeren richting de FIA, dan gaan ze miljoenen zien verdampen, vanwege kijkers die gaan afhaken.
De halve wereld devalueert de titels van Hamilton & Mercedes ondertussen omdat er geen enkele tegenstand is en overige rijders raken gefrustreert omdat er nergens voor te rijden valt (Max, Vettel, Ricciardo, Alonso, Leclerc).
Ik begin ook het punt te geraken dat ik gewoon in slaap val. Battles om positie 5 interesseren mij echt geen zak, leuk om te zien, maar ik wordt er echt niet warm of koud van. Ik wil de spanning voelen bij de race, dat het podium door meerdere coureurs gepakt kan worden en gedurende het seizoen ook 2 of meer coureurs vechten om die titel.
Tuurlijk in elk seizoen de afgelopen 30 jaar, zijn er meerdere saaie optochten geweest, maar ik heb seizoenen gezien waarin coureurs van 2-3 teams aan het vechten waren om de titel. Iedere race was het de vraag wie de overhand had, en dat maakt een seizoen leuk. Nu is het maar afwachten hoeveel voorsprong Mercedes nu weer heeft en of er iets geks kan gebeuren zodat de race wel leuk wordt.
Mijn boefje is liev!
Waarom laten ze telkens een Replay zien waar niks aan de hand is?
Omdat dit ook een vrije training is voor de regie?DoubleDutch schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:21:
Waarom laten ze telkens een Replay zien waar niks aan de hand is?
Ziet er niet best uit als het in FP2 meer van dit is ziet het er slecht uit.
Is voor mij nieuw, vorige seizoenen niet voorbij zien komen.Spotmatic schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:22:
[...]
Omdat dit ook een vrije training is voor de regie?
Nee joh kun je tijdens de FPs nog niets over zeggenxNikobellicx schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:23:
Ziet er niet best uit als het in FP2 meer van dit is ziet het er slecht uit.

Mijn boefje is liev!
Ik zie dit zo vaak. Maar misschien let je er nu pas op?DoubleDutch schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:23:
[...]
Is voor mij nieuw, vorige seizoenen niet voorbij zien komen.
Newey heeft sowieso zijn beste tijd gehad, zijn wonderauto's werken pas ergens halverwege het seizoen en dat lijkt ook dit jaar weer het geval te zijn. Ik snap ook niet dat ze Key hebben laten gaan naar McLaren, ik had die beste man promotie gegeven naar Red Bull.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Geen idee of dit zo is? Lijkt er inderdaad wel weer op dat de RBR alle kanten op wil maar ligt dat puur aan Newey? Beetje hetzelfde wellicht om Binotto te slachtofferen nu het bij FER niet loopt?Beaves schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:25:
Newey heeft sowieso zijn beste tijd gehad, zijn wonderauto's werken pas ergens halverwege het seizoen en dat lijkt ook dit jaar weer het geval te zijn. Ik snap ook niet dat ze Key hebben laten gaan naar McLaren, ik had die beste man promotie gegeven naar Red Bull.
Mijn boefje is liev!
Meestal kijk je nu de start en een paar ronden dan de barbecue aan en dan nog even de finish en verder met de chill out en kijken of Motogp, WSBK, Indycars, Nascar, F2, F3 en Porsches nog leuk waren en dat is meestal wel zo!!!!!!!JPM85 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:18:
[...]
Als Liberty niet snel de druk op gaat voeren richting de FIA, dan gaan ze miljoenen zien verdampen, vanwege kijkers die gaan afhaken.
.......
Nu is het maar afwachten hoeveel voorsprong Mercedes nu weer heeft en of er iets geks kan gebeuren zodat de race wel leuk wordt.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Het blijft een teamsport, als Esso zijn werk niet goed doet, hebben ze problemen, als de leverancier van de schokdempers de fout in gaat, idem
Die hele keten is verantwoordelijk voor succes, elke hand / handeling aan de auto bepaalt uiteindelijk of ze het halen.
Die hele keten is verantwoordelijk voor succes, elke hand / handeling aan de auto bepaalt uiteindelijk of ze het halen.
Gevechten om positie 5 maken een goede race alleen maar beter. Maar die gevechten zullen nooit ontbrekende spanning voor de top 4 kunnen compenseren. En dat is waar F1 nu last van heeft. Mercedes heeft overmacht, Verstappen kan het ze nog enigszins lastig maken als hij zich de ballen uit zijn broek rijdt en Ferrari is veroordeeld tot de F1.5JPM85 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:18:
[...]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Het is gewoon tactiek van RBR om de (al dan niet kopie-)Mercedessen bovenaan te laten eindigen!!! Zo van: daar klopt iets niet!!!
[ Voor 8% gewijzigd door Spotmatic op 17-07-2020 12:31 ]
En dan moeten de zandzakken er nog uit 😉
Die onboards van MER, dat ding lijkt gewoon mega strak op de weg te liggenSpotmatic schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:30:
Het is gewoon tactiek van RBR om de (al dan niet kopie-)Mercedessen bovenaan te laten eindigen!!! Zo van: daar klopt iets niet!!!

Dat ben ik helemaal beu. Elke keer dat sensatie gelul van MER met problemen, we hebben het lastig etc. Man ze rijden nog lang niet op de limiet zo lijkt.xNikobellicx schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:32:
[ Voor 30% gewijzigd door JB op 17-07-2020 12:33 ]
Mijn boefje is liev!
Wat me nog het meeste irriteert is de media uitingen onderweg naar het weekend.
Merdeces: We zijn bang voor Red Bull, ze gaan het goed doen op Hungaroring.
Red Bull: We hebben nieuwe spullen meegenomen, we gaan een stap maken
Weekend begint; gigantisch gat...
Merdeces: We zijn bang voor Red Bull, ze gaan het goed doen op Hungaroring.
Red Bull: We hebben nieuwe spullen meegenomen, we gaan een stap maken
Weekend begint; gigantisch gat...

Precies en bij Alpha Tauri doen ze ook mee met deze speciale tactics.Spotmatic schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:30:
GAS rijd gewoon helemaal niet en KVY is niet vooruit te branden.
https://f1manager.info/ranking/4605
Drie Mercedessen in de top drie, dat wordt spannend van het weekend! 
[ Voor 4% gewijzigd door Razr op 17-07-2020 12:34 ]
Als ze zelfs in de eerste training er al ver bovenuit stijgen...
Vaak zag je dan nog wel een verassing bovenin omdat de Mercedes het nog rustig aan doet, maar dit beloofd niet veel goeds.
Vaak zag je dan nog wel een verassing bovenin omdat de Mercedes het nog rustig aan doet, maar dit beloofd niet veel goeds.
Nee hoor, het is gewoon een feit. Als RBR en McLaren niet uitkijken krijgen we elke race HAM en BOT op 1 en 2, met die akelige Racing Points op 3 en 4 of in elk geval in de top 6.JB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:20:
[...]
Pas maar op want je krijgt meteen commentaar als je erover begint
Aannemend dat RP vrolijk door gaat, wordt het in 2021 niet veel anders. Enige pluspuntje is dat McLaren volgend jaar ook met een Mercedes motor rijdt. Echter vraag me af of in een seizoen soepel naar een nieuwe motor leverancier kunt. Duurt meestal even ivm andere balans, versnellingsbak, integratie, koeling etc.
Met alle 'gedwongen' rijderswisselingen gaat het er echt niet beter op worden helaas.xNikobellicx schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:32:
Perez die weet dat hij op een stoeltje aan de kant kan belanden, Vettel die Ferrari echt niet met hand en tand naar voren wil duwen.
Idem met Sainz en Ricciardo, beiden zicht op 'meer' het komende jaar, voor de helft is het seizoen momenteel alleen maar punten schrapen, en kijken wie van de haantjes ( Ham, Ver, Lec, en misschien Bot ) het WK zal opeisen
Conclusies trekken is nog te vroeg. Maar als dit werkelijk de verhoudingen zijn, is dat ronduit ontluisterend

Jeetje.... Nu al sneller dan vorig jaar... Maar met de harde band...
Dat wordt nog een snelle tijd dit weekend.
Dat wordt nog een snelle tijd dit weekend.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dit gaat een zwaar weekend worden voor Max en RBR.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Het lijk er op alsof Max nu een 'Vettel, Baku 2017' doet.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:07:
[...]
[Embed: vlc-record-2020-07-17-11h00m50s-test.ts-]
https://streamable.com/apsen2
Wat moest Max hier precies aan doen met zijn veel snellere auto?
Gewoon 48 uur, net als elk ander weekend?MikeyMan schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:08:
FTFY, dacht even aan Toto Wolf.BSTNjitRam schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:16:
[...]
De Ttoto is sowieso een grap qua odds. Op bookmaker sites kan je wel nog gewoon inzetten op Ham of Merc, betaalt wel vrij matig: 1.33 resp 1.04
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik snap dit soort opmerkingen echt totaal niet.Pierre schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:35:
Dit gaat een zwaar weekend worden voor Max en RBR.
Is het dan zwaar voor iedereen die niet nummer 1 is? Wil niet weten "hoe zwaar" het dan wel niet is voor Williams en Alfa Romeo....
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het maakt nu eigenlijk niets meer uit wie je in de Mercedes zet, ze komen toch wel bovenaan te staan. dit wordt een lang seizoen voor Max en RB
. Ze blijven gewoon nog steeds achter de feiten aanlopen...
Ik ben het helemaal met je eens maar schijnbaar zitten er hier een heleboel mensen die dat slecht trekken als je er over begint. Ik snap dat het de sfeer verpest maar laten we eerlijk zijn welke sfeer bestaat er nog op dit moment? Het recht lullen met een midfield wat leuk is, kom op man! Dit gaat toch helemaal nergens meer over. Waarom wordt er niet ingegrepen? Nee we bevriezen weer alles zoals motor ontwikkelingenloekf2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:34:
[...]
Nee hoor, het is gewoon een feit. Als RBR en McLaren niet uitkijken krijgen we elke race HAM en BOT op 1 en 2, met die akelige Racing Points op 3 en 4 of in elk geval in de top 6.
Aannemend dat RP vrolijk door gaat, wordt het in 2021 niet veel anders. Enige pluspuntje is dat McLaren volgend jaar ook met een Mercedes motor rijdt. Echter vraag me af of in een seizoen soepel naar een nieuwe motor leverancier kunt. Duurt meestal even ivm andere balans, versnellingsbak, integratie, koeling etc.

[ Voor 8% gewijzigd door JB op 17-07-2020 12:42 ]
Mijn boefje is liev!
Max best of the rest confirmed
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Dat dus ^^drpeer_holland schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:38:
Het maakt nu eigenlijk niets meer uit wie je in de Mercedes zet, ze komen toch wel bovenaan te staan. dit wordt een lang seizoen voor Max en RB. Ze blijven gewoon nog steeds achter de feiten aanlopen...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Niet zwaar, andere mogelijkheden. Graafschap verliest van Ajax met 0-2 jammer maar goed gedaan, PSV verliest met 0-5, totale ramp.Damian schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:37:
[...]
Ik snap dit soort opmerkingen echt totaal niet.
Is het dan zwaar voor iedereen die niet nummer 1 is? Wil niet weten "hoe zwaar" het dan wel niet is voor Williams en Alfa Romeo....
een treffende spreuk
Hohoho, volgens de Hamilton fans op de diverse fora is hij de beste uitvinding sinds gesneden brood en is het een teken van extreem talent dat hij nu 6x (en straks 8x, 9x, 10x) WDC is. Helemaal niets met Mercedes te maken. HELEMAAL NIKS zeg ik je. En als je iets anders beweert ben je gewoon een hater. Begrepen ja?JPM85 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:18:
[...]
Laat ik ook in mijn glazen bol kijken,RB is aan het sandbaggen en staan er in FP2 1-2.
Ik ben ik dan 1 van de weinige (zo goed als) objectieve kijker/fan van de sport hier?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Sandbagverhalen zijn volgens mij nog nooit uitgekomen.DoubleDutch schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:41:
Laat ik ook in mijn glazen bol kijken,RB is aan het sandbaggen en staan er in FP2 1-2.
Weet iemand of RP de voorwiel en achterwiel ophanging ook gewoon shopped bij Mercedes ? Ik kan nog steeds niet geloven dat je een perfecte kloon van de W10 kan maken puur met camera beelden.JB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:39:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens maar schijnbaar zitten er hier een heleboel mensen die dat slecht trekken als je er over begint. Ik snap dat het de sfeer verpest maar laten we eerlijk zijn welke sfeer bestaat er nog op dit moment? Het recht lullen met een midfield wat leuk is, kom op man! Dit gaat toch helemaal nergens meer over. Waarom wordt er niet ingegrepen? Nee we bevriezen weer alles zoals motor ontwikkelingenIk heb geen idee wat Mercedes zoveel beter kan dan de rest maar het verschil is al jaren veel te groot en klaarblijkelijk lukt het niemand om dit gat dicht te lopen behalven RP die een kloon lijken te hebben gebouwd van vorig jaar.
Dan zou die RP ook bv. een push-up rod systeem moeten hebben net als de W10 vorig jaar, dus dat de voorwielophanging een beetje naar beneden leunt bij het nemen van de bocht.
Hopen dat ze volgend jaar niet vergeten DAS eruit weg te laten bij de RP 2021 auto.
Kuch...Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:43:
Ik ben ik dan 1 van de weinige (zo goed als) objectieve kijker/fan van de sport hier?
"When you grow up your heart dies"
Nee hoor, hier nog iemand. Als de race en Quali spannend zijn vind ik het helemaal goed.Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:43:
Dan maakt het voor mij ook niet uit dat Max niet wint.
Nee hoor, hier nog 1Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:43:
Topics worden alleen wel een stuk minder leuk om te volgen met al dat negatieve commentaar

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Wat is er nog objectief dan? Leg eens uit
[ Voor 18% gewijzigd door JB op 17-07-2020 12:46 ]
Mijn boefje is liev!
Nou Williams wel degelijk, daar staat de gehele 'legacy' van Frank Williams in onderpandDamian schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:37:
[...]
Ik snap dit soort opmerkingen echt totaal niet.
Al zijn historische auto's dienen als onderpand in deze fase.
Als men klapt, is niet alleen Williams als team er aan, maar de goede man blijft bankroet over.
En dat gun ik niemand, Williams is momenteel naast Haas het enige team wat gewoon een 'legacy' heeft.
De rest, Mercedes en RBR zijn gewoon commerciële deelnemers, mislukt het te vaak, gaat de stekker er uit, en is er niemand echt slachtoffer.
( ja wat fans hier en daar, maar dat ze hun petje niet meer op kunnen zetten, is wat andere koek dan je hele leven in een klap zien te vergaan )
Nope, hier ookJasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:43:
Ik heb gezonde voorkeuren, maar als dat team, die rijder stopt vindt ik wel een nieuwe
Maar zo heb ik ook wat mindere rijders, waar ik toch regelmatig een kleine zucht laat, als ze weer eens wat missen
KuchSTrollGrosjeanMagnussenErricsonLeclercOconKuch
[ Voor 20% gewijzigd door FreshMaker op 17-07-2020 12:50 ]
Hangt er vanaf of je met gesloten of wijd open diafragma kijkt.
"When you grow up your heart dies"
En hoe vind je het als objectieve kijker het dan, dat de enige concurrentie van Mercedes hun auto van vorig jaar is?Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:43:
Snap dat er altijd een team voorop loopt, maar dit jaar is het ineens weer extreem dominant. Vind ik persoonlijk echt afdoen aan m'n kijkplezier.
Neehoor! Ik beschouw mezelf ook als een objectieve liefhebber van de sport. En alhoewel ik echt kan genieten van de midfieldbattles, vind ik het missen van echte battles en spanning aan de top wel echt een gemis.Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:43:
Echter, het zeiken daarover gaat het niet verhelpen, maar het is natuurlijk wel een onmiskenbaar onderdeel van de sport geworden.
Misschien moet Toto Wolff even wachten met het verlengen van Bottas. Ik denk dat als dit zo doorgaat hij een belletje gaat krijgen van een vriend uit Nederland dat zijn zoon toch van gedachten is veranderd (en dan maar hopen dat ze een beetje snugger waren met de clausules, hoewel het tekenen voor 4 jaar voor 1 meter te hebben gereden het ergste doet vermoeden op ook dat vlak).
Klaarblijkelijk wordt er in de verkeerde regionen teveel gezeken dan... De hoge heren doen net alsof hun neus bloed? Pompen miljoenen in dit circus om weer een jaar naar dezelfde auto's op 1-2 te kijkenMaurice079 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:46:
[...]
Neehoor! Ik beschouw mezelf ook als een objectieve liefhebber van de sport. En alhoewel ik echt kan genieten van de midfieldbattles, vind ik het missen van echte battles en spanning aan de top wel echt een gemis.
Echter, het zeiken daarover gaat het niet verhelpen, maar het is natuurlijk wel een onmiskenbaar onderdeel van de sport geworden.
Mijn boefje is liev!
We zijn Hollanders, zeuren zit in onze genen. Het is alsof je een hond vraagt niet aan zijn eigen ballen te likken
Daar heb je ook geen reet aan. Dan heb je hoogstens een krachtmeting tussen HAM en VER maar verder is het nog steeds k*t want een ALB op +40 sec rijden of nog erger +1 lap...Boomtopper schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:48:
Misschien moet Toto Wolff even wachten met het verlengen van Bottas. Ik denk dat als dit zo doorgaat hij een belletje gaat krijgen van een vriend uit Nederland dat zijn zoon toch van gedachten is veranderd (en dan maar hopen dat ze een beetje snugger waren met de clausules, hoewel het tekenen voor 4 jaar voor 1 meter te hebben gereden het ergste doet vermoeden op ook dat vlak).
Mijn boefje is liev!
Nee joh, Guido van de Garde is toch echt te oud ondertussenBoomtopper schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:48:
Serieus, haal Hamilton en Bottas uit de auto. Zet Giedo en Latifi erin, Giedo WK. 100% zeker.FreshMaker schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:52:
[...]
Nee joh, Guido van de Garde is toch echt te oud ondertussen
Wordt ie toch nog WDC dit jaar, wel WDC 1.5 ;-)winwiz schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:39:
Max best of the rest confirmed
Maar geen reden tot paniek. RBR was wat aan het klooien met nieuwe onderdelen vanmorgen:
🗣️ | Christian Horner explains Red Bull's performance in FP1, where Verstappen and Albon were 8th and 13th.
— The Race (@wearetherace) 17 juli 2020
Horner tells Sky:#HungarianGP | #F1 pic.twitter.com/Z0SvSbTPvZ
Bensimpel
Positieve meneer
Nogsteeds Hamilton, zet hem in de redbull en hij wint ook WK's. Lewis kun je niet zomaar onderschatten. Lewis is erg goed.Boomtopper schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:53:
[...]
Serieus, haal Hamilton en Bottas uit de auto. Zet Giedo en Latifi erin, Giedo WK. 100% zeker.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik denk echt dat je Hamilton zwaar onderschat, en de auto zwaar overschat. Het is de combinatie Hamilton - Mercedes die extreem goed is.Boomtopper schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:53:
[...]
Serieus, haal Hamilton en Bottas uit de auto. Zet Giedo en Latifi erin, Giedo WK. 100% zeker.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Natuurlijk is Lewis goed, maar Max ook. Max laat zien dat de auto zijn beperkende factor is.Bensimpel schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:56:
[...]
Nogsteeds Hamilton, zet hem in de redbull en hij wint ook WK's. Lewis kun je niet zomaar onderschatten. Lewis is erg goed.
Max weet ook wel het uiterste uit de RedBull te halen, nu hij tot drie keer toe zijn teamgenoot te kijk zet.Bensimpel schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:56:
[...]
Nogsteeds Hamilton, zet hem in de redbull en hij wint ook WK's. Lewis kun je niet zomaar onderschatten. Lewis is erg goed.
Maar zelfs dat is niet goed genoeg om de strijd mer Mercedes aan te kunnen.
Al je Max en Lewis omwisselt zal dat geen verschil maken.
De auto is veel te veel bepalend in succes.
Als Mercedes het wil wordt Bottas kampioen, maar dat is de strategie niet.
Hij is goed, maar zou in de Red Bull echt geen kampioen worden.Bensimpel schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:56:
[...]
Verwijderd
Ik geloof er niks (meer) van.Bensimpel schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:56:
[...]
Zou graag Hamilton en Verstappen naast elkaar willen zien in een team, niet zozeer voor de wereldtitel, maar gewoon om ze eens fatsoenlijk te vergelijken. Ben geen fan van Hamilton, dat is bekend. Maar je gaat je echt wel afvragen wat nu de auto is en wat nu door hem wordt gebracht.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Uiteraard vind ik de continue dominatie van Mercedes vervelend en zie ik liever dat het WDC/WCC spannend blijft tot aan Abu Dabi. Maar ik kan als kijker ook:Exocet schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:46:
[...]
En hoe vind je het als objectieve kijker het dan, dat de enige concurrentie van Mercedes hun auto van vorig jaar is?
Snap dat er altijd een team voorop loopt, maar dit jaar is het ineens weer extreem dominant. Vind ik persoonlijk echt afdoen aan m'n kijkplezier.
- heerlijk genieten van de F1.5. Hier gebeuren soms echt enorm spannende dingen,
- smullen van de politieke spelletjes van Ferrari,
- lekker weg fantaseren over de ideeën die de engineers/techneuten hebben over kleine verbeteringen aan details aan de wagens. Denk aan het DAS systeem,
- juichen om coureurs die, waarvan je het niet verwacht had, ineens een P3 scoren. Milk-boy for WDC,
- en nog wel wat andere dingen denk ik.
Ik krijg als ik sommige reacties lees soms het gevoel dat als het Max niet lukt, of juist Mercedes wel, ze de hele sport maar stom vinden oid...
Fan zijn van een coureur/team is goed en leuk en moedig ik zeker aan, maar ik vind dat je in een topic als deze wat obectiever mag zijn. Mening
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zo zit hetBoomtopper schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:53:
[...]
90% auto, 10% driver
je moet het wel heel bond maken wil je niet WK worden met de Merc
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.