[F1 2020] Race 3 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 31 Laatste
Acties:
  • 107.440 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:48

Vuvuzela

My spire is forming

Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:43:
Ik ben ik dan 1 van de weinige (zo goed als) objectieve kijker/fan van de sport hier? :P
:w
Ik kijk de trainingen niet omdat ik wil zien of Max nu eindelijk gaat kunnen winnen. Ik wil gewoon F1 zien en horen. Kijk te lang om m'n plezier af te laten hangen van 1 ding.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

Nat-Water schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:59:
[...]

Ik denk echt dat je Hamilton zwaar onderschat, en de auto zwaar overschat. Het is de combinatie Hamilton - Mercedes die extreem goed is.
Helemaal waar, en Bottas is nóg beter, kijk bv naar weekend Oostenrijk 1. Bottas wordt zo zwaar onderschat, Senna zou gaan huilen als hij tegen Bottas moest.

Hamilton zou in de afgelopen jaren nooit WK zijn geworden in de redbull. Dat was niet jouw quote maar een van de andere posters. Wat een flagrante onzin.

Hamilton is wel een Van de beste ooit maar dit soort posts zijn gewoon te erg om te moeten lezen. Totaal gebrek aan realiteitszin.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

barney123 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:04:
[...]

Zo zit het
90% auto, 10% driver

je moet het wel heel bond maken wil je niet WK worden met de Merc
Waarom kakt Bottas dan meestal halverwege het seizoen in? Het is mi een totaalpakket wat moet kloppen en Mercedes heeft daar de beste papieren voor.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maarten_E schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:02:
Zou graag Hamilton en Verstappen naast elkaar willen zien in een team, niet zozeer voor de wereldtitel, maar gewoon om ze eens fatsoenlijk te vergelijken. Ben geen fan van Hamilton, dat is bekend. Maar je gaat je echt wel afvragen wat nu de auto is en wat nu door hem wordt gebracht.
Uitdaging is dat als je het in de huidige Merc doet dat je dan weer discussie krijgt over het feit dat de auto op zijn (HAM) rijstijl is afgesteld, meer ervaring heeft in het team etc. Ofwel VER en HAM volgend jaar samen overstappen naar FER? :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:09
[...]

<knip>
je moet het wel heel bond maken wil je niet WK worden met de Merc
Bottas lukt het anders al jaren >:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
pro_6or schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:09:
[...]

Senna zou gaan huilen als hij tegen Bottas moest.
[...]

Zo zit het
90% auto, 10% driver
Niveau'tje hier hoor :|

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:43
pro_6or schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:09:
[...]

Helemaal waar, en Bottas is nóg beter, kijk bv naar weekend Oostenrijk 1. Bottas wordt zo zwaar onderschat, Senna zou gaan huilen als hij tegen Bottas moest.

Hamilton zou in de afgelopen jaren nooit WK zijn geworden in de redbull. Dat was niet jouw quote maar een van de andere posters. Wat een flagrante onzin.

Hamilton is wel een Van de beste ooit maar dit soort posts zijn gewoon te erg om te moeten lezen. Totaal gebrek aan realiteitszin.
Ik had het erover dat je een matige coureur wel in een topauto kan zetten, maar dat je dan niet even die prijs ophaalt. Net zoals je een topcoureur in een rotbak kan zetten en je daarmee ook geen prijzen wint.

Het is de combinatie van 2 die tot prijzen leidt. Chain bear had daar laatst nog wel een interessante video over:

YouTube: F1 - What's more important: The Driver or the car?

Als je geen zin hebt om de hele video te kijken, vanaf 6:50.

[ Voor 3% gewijzigd door Nat-Water op 17-07-2020 13:17 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De verwachting aan het begin van het seizoen was dat Red Bull er dichterbij zou zitten, door het uitstel van het seizoen is dit gevoel misschien wel versterkt. Echter is dit helaas niet uitgekomen en is er nog steeds een achterstand.

Kun je daar over teleurgesteld zijn, jazeker kan dat. Maar accepteer het eveneens alsjeblieft. Als er geen spectaculaire ontwikkeling wordt gemaakt zal dit seizoen en waarschijnlijk ook volgend seizoen Mercedes de favoriet zijn. Ontneemt dat het kijkplezier van mij? Nee absoluut niet, al is de wens dat Max een keer WDC wordt er wel. Vergeet niet dat andere wereldkampioenen als Schumacher en ook Hamilton de eerste jaren in hetzelfde schuitje zaten als Max nu zit.
Uiteindelijk gaat de ontwikkeling in het seizoen van 2022 cruciaal zijn voor de verdere toekomst van de F1.
Maar laat de negatieve teneur niet te overheersend zijn in de race topics, dan maak je het er ook naar dat er geen bal meer aan is. De discussie is oneindig gevoerd en we zullen toch moeten wachten op nieuwe ontwikkelingen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 22:10
hahaha wat een wijsheden hier mbt FP1, Jongens, het is pas FP1!! das VRIJE training. Kan je doen wat je wil, tijden doen er nog niet toe.

En max kan wel degelijk wk worden bij RBR. Het is goed om te zien dat het veld wat in elkaar schuift. (oei, RP RBR voorbij????? hahahaha)

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:12
Het was wel zo dat er problemen met de Honda power unit waren bij Gasly. Waarschijnlijk heeft Honda voor de andere 3 wagens het motorvermogen een beetje teruggeschroefd voor VT1. Horner vertelde ook nog dat ze 2 verschillende aero-pakketten aan het testen waren op een constante snelheid.

[ Voor 23% gewijzigd door Lasmibalsingh op 17-07-2020 13:27 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:24
Ik ben ik dan 1 van de weinige (zo goed als) objectieve kijker/fan van de sport hier? :P
Nee hoor, ik schaar mij er zelf ook onder.
Als Nederlander misschien wel een lichte voorkeur Verstappen, maar ik durf best te zeggen dat ik er realistisch en objectief naar kijk.

Iets minder fan van Hamilton (vooral omdat hij steeds meer records van mijn "held" Schumacher afpakt), maar ik heb absoluut respect en bewondering voor zijn prestaties. Zijn kwalificatie vorig weekend was buitenaards en gaaf! Hele kwalificatie van hem was top trouwens, in opperste concentratie zijn rondjes opbouwen, steeds iets sneller en de laatste ronde alles of niets.

Ik geniet van een mooi gevecht tussen coureurs of dit nou om de leiding gaat of de achterhoede. Heb vorig weekend bijvoorbeeld erg genoten van de goede kwalificatie van Russel en hem ook voor domme pannenkoek uitgemaakt toen hij er in het begin van de race afschoot....

Ik geniet daarnaast van Norris, grappig jochie naast het circuit, maar een strijder met zijn helm op. Eerste podium dik verdiend en mooi om te zien.

Etc etc

Het is een mooie sport, maar je moet verder kijken dan die twee Mercedessen. Er gebeurt een hoop en er is ene hoop moois te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:26:
Het was wel zo dat er problemen met de Honda power unit waren bij Gasly. Waarschijnlijk heeft Honda voor de andere 3 wagens het motorvermogen een beetje teruggeschroefd voor VT1. Horner vertelde ook nog dat ze 2 verschillende aero-pakketten aan het testen waren op een constante snelheid.
Ik zag alleen geen flow viz op de RB16s.

Laat Honda alsjeblieft niet de motoren in vermogen terugschroeven, vind ze al veel te conservatief.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:39

Edd

loekf2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:49:
Ik wel, bij beide RBs.. De achtervleugel was volledig ingesmeerd ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

Het zat zelfs bovenop het onderste element.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

loekf2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:49:
[...]

Ze hebben tegenwoordig ook Flowviz die alleen onder UV te zien is, ik dacht dat onder andere RBR ook wel eens gebruikte

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten_E schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:02:
Zou graag Hamilton en Verstappen naast elkaar willen zien in een team, niet zozeer voor de wereldtitel, maar gewoon om ze eens fatsoenlijk te vergelijken. Ben geen fan van Hamilton, dat is bekend. Maar je gaat je echt wel afvragen wat nu de auto is en wat nu door hem wordt gebracht.
Een auto waar Bottas vorig jaar WK was geworden als Hamilton er niet was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:11
Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:03:
[...]

Uiteraard vind ik de continue dominatie van Mercedes vervelend en zie ik liever dat het WDC/WCC spannend blijft tot aan Abu Dabi. Maar ik kan als kijker ook:
  • heerlijk genieten van de F1.5. Hier gebeuren soms echt enorm spannende dingen,
  • smullen van de politieke spelletjes van Ferrari,
  • lekker weg fantaseren over de ideeën die de engineers/techneuten hebben over kleine verbeteringen aan details aan de wagens. Denk aan het DAS systeem,
  • juichen om coureurs die, waarvan je het niet verwacht had, ineens een P3 scoren. Milk-boy for WDC,
  • en nog wel wat andere dingen denk ik.
In dat opzicht ben ik niet veel anders dan een fan die nauw een team of coureur volgt, grootste verschil is dan denk ik dat het mij niet zoveel kan interesseren als er 1 team steeds wint of 1 coureur(of zijn wagen) niet goed presteert :)

Ik krijg als ik sommige reacties lees soms het gevoel dat als het Max niet lukt, of juist Mercedes wel, ze de hele sport maar stom vinden oid... :P Dat is zonde want het is in de essentie een prachtige sport.

Fan zijn van een coureur/team is goed en leuk en moedig ik zeker aan, maar ik vind dat je in een topic als deze wat obectiever mag zijn. Mening :)
Van 1994 ben ik altijd al Ferrari fan geweest en heb nog steeds een zwak voor het rode team, nooit een fan van een specifieke rijder geweest. Het lijkt mij alleen bijzonder lastig om als volger van F1 & Nederlander, geen zwak te hebben voor de prestaties van Max en dus de hoop te hebben dat hij het bijzonder goed doet. Zeker omdat wij als landje dit nog nooit mee hebben mogen maken in de lange historie van F1.

Moet Max van mij dan iedere race winnen? Nee, absoluut niet zeg, ik wil spanning zien een gevecht tussen kemphanen op het scherpst van de snede gedurende een vol seizoen.

Wie denkt er niet terug aan Hill vs. Schumacher, Hakkinen vs. Schumacher, Raikonnen vs. Alonso/Hamilton, Hamilton vs. Massa of Vettel vs. Alonso, gedurende het seizoen. We willen die spanning voelen van een kampioenschap waar om gevochten moet worden, als de races dan een optocht zijn en voorop duidelijk is wie aan het langste eind gaat trekken dan haken mensen af.

disclaimer; Ook in het verleden hebben we voldoende optochten gehad, maar op voorhand was tijdens een raceweekend wel de spanning of Williams, Ferrari, McLaren, Renault of BMW/Sauber het beste pakket had voor die baan. Daarnaast zorgde de strategie er ook voor dat er meer gebeurde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:39

Edd

In de regen?
Nu tijdens de F3 Q druppelt het lekker door.. ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Edd schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:05:
[...]

In de regen?
Nu tijdens de F3 Q druppelt het lekker door.. ;)
Glijden er zelfs 2 net na elkaar in dezelfde bocht van de baan af.
denk dat FP2 niks word met deze regen

Racingpoint wilt in iedergeval weer spelletjes doen op twitter!
lijkt er op dat er niet veel actie op de baan komt dan :+

[ Voor 26% gewijzigd door basvn op 17-07-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barney123
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 09-04-2021
xavento schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:16:
[...]

[...]

Niveau'tje hier hoor :|
Tuurlijk is er per team onderling competitie
Als Ham bij Ferrari zat en Albon bij Merc dan werd Bottas gewoon elk jaar WK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

en Q van F3 will not be restarted.
te veel water op de baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:18

JB

Cédric roelt!

basvn schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:19:
en Q van F3 will not be restarted.
te veel water op de baan
Heb jij ook constant dat "buffering" midden in het beeld staan er vanuit gaande dat je via F1TV kijkt?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

JB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:20:
[...]

Heb jij ook constant dat "buffering" midden in het beeld staan er vanuit gaande dat je via F1TV kijkt?
Nee. geen last van.
Kijk via chrome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

JB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:20:
[...]

hier ook geen enkel probleem

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 20:35
MikeyMan schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:08:
Pff... Hoop toch wel dat er nog wat progressie van RB komt... Wordt een lang weekend anders.
Zeg het niet snel maar een F1-loos weekend volgende week is niet verkeerd. Het is 'teveel' en de signalen zijn niet goed voor Max helaas.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

basvn schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:22:
[...]

Nee. geen last van.
Kijk via chrome
Hier Safari via LAN, beeld is prima scherp maar zit zo'n watermark midden in beeld met buffering maar goed beetje offtopic :+

[ Voor 16% gewijzigd door JB op 17-07-2020 14:39 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Ik zet de tv aan en zie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/drvMapIjVdTV-1IQvUjDt3B3StI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LHN60EsqAZc9gtVTyrScOO95.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0_Bpfh4WpQn4oAx9h3M1hW9bcGU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KBPxzdncKlYhkxIEz7KjrBPv.jpg?f=user_large

Anyway, ik hoop wel op wat actie deze sessie. Was er voor morgen en overmorgen nou regen verwacht? Als dat zo is zou wat actie op de baan wel logisch zijn.

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O14hYlAUFnzR3uIlRbbUrpTu5x8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VTQ8M9zyvfdc66h5AtKYkih5.jpg?f=fotoalbum_large
Hongaarse versie op de Jet Dryer die Nascar gebruikt? :D
Illegal_Alien schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:53:
[...]

Nieuwe manier van een screenshot? >:) ;)
Ja, gaat een beetje lastig als je via de tv kijkt, de castende pc in een andere ruimte staat en ik geen zin heb om op te staan :9

[ Voor 32% gewijzigd door Hompu op 17-07-2020 14:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Real
Amerikaanse toestanden, veegwagens op de baan om de baan droger te maken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Hompu schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:49:
Ik zet de tv aan en zie:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Anyway, ik hoop wel op wat actie deze sessie. Was er voor morgen en overmorgen nou regen verwacht? Als dat zo is zou wat actie op de baan wel logisch zijn.

Edit:
[Afbeelding]
Hongaarse versie op de Jet Dryer die Nascar gebruikt? :D

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hompu schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:49:
[knip]

[knip]
Bakken met water worden er voor morgen verwacht.....

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Illegal_Alien schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:53:
[...]

PiP!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdIRHDXXoAUOCXN?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Klein beetje luchtigheid voor we de FP2 beginnen, het regent nog

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Hee! de embedding is veranderd? :D nu met foto's eindelijk

[ Voor 45% gewijzigd door basvn op 17-07-2020 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/stOCEDyUyKDd_hLSJaH1XhEkyRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HxUh5DE0KS1DzYc9rRwMX5gb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hele weekend goede kans op regen melden ze op nu F1TV - dat maakt dingen leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
B-Real schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:52:
Amerikaanse toestanden, veegwagens op de baan om de baan droger te maken :P
Ik kijk uit naar een rondje 29.8, is Sven Kramer al gesignaleerd ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Razr schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:59:
Hele weekend goede kans op regen melden ze op nu F1TV - dat maakt dingen leuk!
Damn.. weer Hamilton op P1. Was het maar droog. Oh wacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

tweakduke schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:57:
Klein beetje luchtigheid voor we de FP2 beginnen, het regent nog
[html]<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">Interesting tactics. <a href="https://twitter.com/hashtag/HungaryGP?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#HungaryGP</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/f1?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#f1</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/formula1?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#formula1</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/mercedes?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#mercedes</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/ferrari?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw">#ferrari</a> <a href="https://t.co/Q9LRRRpllM">pic.twitter.com/Q9LRRRpllM</a></p>— The Circus (@Circus_F1comic) <a href="https://twitter.com/Circus_F1comic/status/1283704631151824903?ref_src=twsrc%5Etfw">July 16, 2020</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]
Extra luchtig:

Embedding werkt? WTF?!?!?

[ Voor 8% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-07-2020 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
loekf2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:59:
[...]

Het is redelijk dooi het hele weekend, Sven kan de ijzers dus in het vet laten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:33
loekf2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:59:
[...]

Daarvoor is het een graad of 20 te warm :+

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
basvn schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:58:
[Twitter]

Hee! de embedding is veranderd? :D nu met foto's eindelijk
Ik zie nog steeds geen foto's hoor. Zal mijn combo van uBlock, Ghostery, ABP en Noscript wel zijn, maar geen zin om te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb net ook nieuwe bandjes gekocht voor m'n auto :+ heb wel getwijfeld om Pzero te nemen maar toch niet geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

En go Landooooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ArcticWolf schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:03:
Ik heb net ook nieuwe bandjes gekocht voor m'n auto :+ heb wel getwijfeld om Pzero te nemen maar toch niet geworden.
Zijn goede banden hoor, erg veel grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Toch best wel een gaaf circuit hoor. Niet alleen de combinatie van bochten en rechte stukken, maar ook de ligging vind ik wel wat hebben.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

hoi :+

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zit via F1TV te kijken. Toch mooi hoe Steiner zijn beide coureurs tot de grond toe afbrand in zijn gesprek met de commentators. Snap niet dat hij GRO en MAG er niet gewoon uitknikkert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:07:
Toch best wel een gaaf circuit hoor. Niet alleen de combinatie van bochten en rechte stukken, maar ook de ligging vind ik wel wat hebben.
Ik blijf het tof vinden dat deze race al gehouden werd terwijl de Koude Oorlog nog steeds bezig was! En dus eig achter het IJzeren Gordijn lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
TheBrut3 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:06:
[...]

Zijn goede banden hoor, erg veel grip.
/offtopic;
Yes heb ook wel in dezelfde auto gereden met Pzero banden, maar op basis van Tyrereviews ben ik toch maar voor de Goodyear Asymmetric 5 gegaan... m'n huidige set is Michelin PS4S maar die zijn niet echt geschikt voor dagelijks gebruik vind ik, hebben te veel temperatuur nodig om goed grip te hebben dus dat werkt wel op de Ring (waar ik weleens op ga) maar niet op de gewone weg :+ en ze zijn in 2 seizoenen versleten :P
Als het niks is gooi ik wel de Goodyear naar achteren en neem ik alsnog 2x Pzero banden. }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:07:
Om te bezoeken ook meer dan prima, als het weer kan.
Best aan te reizen vanuit NL, niet absurd druk, redelijk betaalbaar, en Budapest is ook best een leuke stad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:00
MikeyMan schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:12:
[...]

Om te bezoeken ook meer dan prima, als het weer kan.
Best aan te reizen vanuit NL, niet absurd druk, redejik betaalbaar, en Budapest is ook best een leuke stad :)
Correct op alle punten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:12
Oh, ik dacht altijd dat je fan was van Grosjean :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

pjlgt schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:10:
Zit via F1TV te kijken. Toch mooi hoe Steiner zijn beide coureurs tot de grond toe afbrand in zijn gesprek met de commentators. Snap niet dat hij GRO en MAG er niet gewoon uitknikkert.
Dju hier staat Ziggo Sport op nu. Is daar een fragment van? :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Om maar eens aan te geven hoe volstrekt zinloos het is om uit FP1 conclusies te gaan trekken.
Albon reed met de vloer van de laatste races en de achtervleugel van de eerste race. Max reed met de vloer die ze bij een filmdag in Silverstone hebben gebruikt en de achtervleugel van de tweede race. Beiden coureurs hadden flow viz. Beiden hadden ook de oude neus.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdHpAjrXgAAnxfa?format=jpg&name=900x900

Het was vrij duidelijk dat de balans van de auto gewoon niet goed was van Max. Het was dan ook een experiment. RBR is elke vrijdag bezig geweest met experimenteren met meerdere verschillende onderdelen. Ze splitsen regelmatig ook setup's op vrijdag. Het is zo overduidelijk dat ze aan het experimenteren met verschillende onderdelen en setups, maar nee, FP1 was slecht dus het is voorbij. :F

Oh en voordat iemand weer begint met "ja maar Mercedes". Nou ja maar Mercedes heeft een veel groter ontwikkelteam als RBR. Dat krijg je als je ruim $100 miljoen extra budget hebt en een paar honderd man personeel extra. Het verschil zit niet in fabricage of de ondersteunende randzaken. Zo vreemd is het niet dat ze een seizoen dan beter beginnen. Zeker omdat ze vorig jaar al sterker waren en indirect geholpen zijn door de FIA. Aan het einde van dit seizoen kunnen die extra mensen alleen vertrekken omdat Mercedes haar budget makkelijk door de helft zal gaan met de budgetcap.

En dan zie ik net Max zijn auto, ja hoor, andere vloer. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RBR dus flink aan het sandbaggen! :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Gaaf die brake duct vergelijking op F1TV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:17:
Vorige sessie was Mercedes vs Mercedes, helaas niet echt 2 beelden naast elkaar voor een echte vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Illegal_Alien schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:18:
[...]

Vorige sessie was Mercedes vs Mercedes, helaas niet echt 2 beelden naast elkaar voor een echte vergelijking.
Ziggo deed dat bij FP1 ook al inderdaad maar niet naast elkaar. Hopelijk vanavond nog wat over in F1 Cafe. Toch wat avondvulling hebben hè :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:17:
Is ook gewoon op ziggo geweest :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Illegal_Alien schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:18:
[...]

Geef het even de tijd en er zal vast wel ergens een vergelijkingsplaatje op Reddit/Twitter opduiken denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@iichel Maar daar kijk niet op :P Dus dat kan ik niet weten. En in het topic warning:
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyperActive
  • Laatst online: 10-09 16:18
Perez heeft de baan even gereserveerd voor zichzelf? Ging vorige week niet bepaald lekker in de regen kwali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

LEC op strafbankje :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Jammer dat er niet meer auto's naar buiten worden gestuurd om de baan een beetje droger te rijden.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IfQEfltQuAOdPShNttyInLdS1k4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pOLGe0ipS4V1lWAqfFvgs9Ph.png?f=fotoalbum_large

Ik heb de brake ducts maar eens naast elkaar gezet. Links Force India dit jaar en rechts Mercedes vorig jaar. Het lijkt erg veel op elkaar, maar of het technisch gezien een 100% kopie is geen idee.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

tweakduke schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:26:
[Afbeelding]

Ik heb de brake ducts maar eens naast elkaar gezet. Links Force India dit jaar en rechts Mercedes vorig jaar. Het lijkt erg veel op elkaar, maar of het technisch gezien een 100% kopie is geen idee.
Op basis van wat foto's middels een Freek-Vonk-lens krijg je dat toch nimmer voor elkaar om na te maken?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
JB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:16:
Dacht al wat stuift het in de paddock van Red Bull 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
De bovenkant bij de Mercedes heeft iets meer bolling en heeft een verticale louvre meer. daar houden bij de verschillen wel een beetje op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:22
JB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:16:
in FP1 ook al lijkt wel een patroon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Toto komt er achter dat een plastic scherm niet zo handig in de regen, het eerste masker met ingebouwde ruitenwisser moet nog uitgevonden worden, dus heeft het mondmasker van Mevrouw Wolff gepakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

lewis heeft nog geen haast om in de auto te stappen denk ik
(tweet van 1min geleden)

[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 17-07-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

loekf2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:30:
Toto komt er achter dat een plastic scherm niet zo handig in de regen, het eerste masker met ingebouwde ruitenwisser moet nog uitgevonden worden, dus heeft het mondmasker van Mevrouw Wolff gepakt ?
Nope is verplicht om te wijzigen naar mondkapje ipv transparante laskap van Jack

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 16:13
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat hij dat plastic scherm niet meer mocht gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Die transparante lasbril mocht niet meer. Voldoet niet aan de gestelde eisen. Was vorige week al in Oostenrijk Styrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
basvn schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:31:
[Twitter]
(tweet van 1min geleden)
Tweet van 1 minuut geleden != foto van 1 minuut geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Jasphur schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:33:
[...]

Tweet van 1 minuut geleden != foto van 1 minuut geleden :P
PA van hem zit op Tinder voor 'm en gooit nog even een tweetje eruit :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:59

Pierre

Van nature lui!

[Twitter]
(tweet van 1min geleden)
Dat shirt heb ik ook, om mee schoon te maken 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RP moet verplicht droogrijden voor de rest?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• XyperActive
  • Laatst online: 10-09 16:18
JB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:35:
Ja dit is weer zon afspraak met de FIA. ze mogen de gekopieerde auto blijven gebruiken, maar FIA bepaalt wanneer de auto wordt ingezet voor het drooggmaken van de baan, het grasmaaien en om het grind weer recht te leggen in de grindbak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

XyperActive schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:37:
[...]

Ja dit is weer zon afspraak met de FIA. ze mogen de gekopieerde auto blijven gebruiken, maar FIA bepaalt wanneer de auto wordt ingezet voor het drooggmaken van de baan, het grasmaaien en om het grind weer recht te leggen in de grindbak.
Voor grasmaaien hebben ze Bottas:

Aw... Embed is bwoken....

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EcK8YPPU4AAXcbf?format=jpg&name=small

[ Voor 10% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-07-2020 15:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Wel een voordeel dat er nu geen publiek is. Worden ze ook niet teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:52

pinda powerrr

Slow down...

Dat ik door werk en drukte FP1 gemist heb, is zeker niet zo heel erg....

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

XyperActive schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:37:
[...]

Nu moet Ferrari :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 12-09 11:23
Das slim toch, eerst alle teams van de f1.5 de baan droog te laten rijden. >:)

PFft die SAT van Kvy heeft echt geen balans in deze condities.

[ Voor 13% gewijzigd door Martin0 op 17-07-2020 15:56 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Maar waarom werken de teams niet aan een regenafstelling als er morgen ook een grote kans is op de hele dag regen - met name voor de kwalificatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
[Twitter]
(tweet van 1min geleden)
Jezus, wat een styling. Dacht eerst dat ie een breastplate om had, totdat ik de foto openende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 21:28
Razr schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:58:
Maar waarom werken de teams niet aan een regenafstelling als er morgen ook een grote kans is op de hele dag regen - met name voor de kwalificatie.
Omdat er nauwelijks nog sprake is van een regenafstelling. Na de quali mogen er geen aanpassingen meer worden gemaakt dus het heeft alleen zin als je ook zondag regen verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Razr schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:58:
Om dat je met die afstelling ook de race moet aanvangen en als deze droog is terwijl jij in een nat afstelling staat kost je dat een hoop tijd op zondag.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
JB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:35:
Nee, dat is voor alle Stroll fans in Hongarije die toch stiekem op de tribune zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

loekf2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 16:01:
[...]

Nee, dat is voor alle Stroll fans in Hongarije die toch stiekem op de tribune zitten.
Die zien geen Stroll.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

TheBrut3 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:45:
Wel een voordeel dat er nu geen publiek is. Worden ze ook niet teleurgesteld.
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/8dd2f5811711a610e6ad24a7d36ac79d/tenor.gif?itemid=7320811

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Martin0 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 16:01:
[...]

Om dat je met die afstelling ook de race moet aanvangen en als deze droog is terwijl jij in een nat afstelling staat kost je dat een hoop tijd op zondag.
Maar die is zeer waarschijnlijk niet droog, vandaar mijn verwarring :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bk5zcxK9REUR22fzmpCoJQ6OqlQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/glY3aOG65KhgrzIMZ2YOLYM8.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_KIlyKYiY1Y-jk_32rXpS1-X3SM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3k80cck5MYiLuyZQOTwgDsXZ.png?f=user_large

Wtf is dit dan, moest echt een paar keer kijken wat het nu was, dacht eerst dat een een bloedende k#t was. 😳

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Op Sky hadden ze het erover of Tom Stallard, de race engineer van Sainz, ook naar Ferrari zou gaan. Blijkbaar zat Tom zich te vervelen, want zijn Twitter naam is nu Tommaso Stallardo: https://twitter.com/tom_stallard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1kWdClMS0CfHwhuuljbisfhNg-M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pyowoWWxgXVQhCxshUNa3URC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Ferrari heeft het lek te boven, P1!!!

Sarcasme alert.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Oef. BBQ. Zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Gasly heeft een barbecue in de auto, tenminste daar ruikt het naar zegt hij :+
Nou dat was een natte training, weinig gebeurt zo ver.

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 5 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.