PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Meh, als je zo gaat denken moet je niet gaan racen.skreppiedoe schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:00:
[...]
Per kon natuurlijk niet teveel risico nemen natuurlijk aangezien zijn eerste tijd was afgenomen
Kan me herinneren dat VET op Monaco ook nog geen tijd had tot aan z'n laatste rondje en toen ineens top 3 reed. Gewoon gassen met dat hok.
Grappig, dat zeiden ze ook over Schumacher.MazeWing schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:02:
En waar ik me ook aan stoor is dat Hamilton record na record gaat verbreken met een veel te superieure auto. Ik verwacht niet dat die records ooit nog verbroken gaan worden namelijk...

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 18-07-2020 16:04 ]
Hamilton gaat nog lang niet weg denk ikZeRoC00L schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:02:
HAM heeft toch nog niet getekend, kan Max die plek innemen.
Arme jongen is dat gewoon niet gewendHarry Nak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:02:
Stroll vergeet het podium op te rijden hahahaha.
People as things, that’s where it starts.
F1 fans...Bart-Willem schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:01:
Ik weet niet wie nu de grotere verliezers zijn: Red Bull of de F1-fans.
Fucking een gat van een seconde tussen Mercedes en de rest. En ik zie dit volgend jaar echt niet beter worden met grotendeels dezelfde auto. Hooguit dat McLaren beter gaat dan racing point.
Ik zie het zeer somber in voor de competitie de komende anderhalf jaar

Als elk team dat drie races achter elkaar slecht rijdt weg ging uit de F1. Waten er niet veel teams meer over. Sterker nig, denk dat er maar 1 team over zou blijvenshoombak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:01:
Laatste seizoen RBR
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Jammer voor Max, maar zeker zo smakelijk om het pure verdriet te zien van alle 'fans'Bart-Willem schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:01:
Ik weet niet wie nu de grotere verliezers zijn: Red Bull of de F1-fans.
Denk hammie en het verdriet van Max even weg, en je hebt een mooi veld! Zin in morgen.
^dit.. zo wil je ze toch niet winnen!!?MazeWing schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:02:
En waar ik me ook aan stoor is dat Hamilton record na record gaat verbreken met een veel te superieure auto. Ik verwacht niet dat die records ooit nog verbroken gaan worden namelijk...
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Haters everywhere but I don’t really care
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vraag dat aan Alonso over zijn Le Mans overwinningen.Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:04:
[...]
^dit.. zo wil je ze toch niet winnen!!?
Winnen is winnen, en het is echt niet zo dat iedere malloot nog eerste gaat worden in een Merc.
Inderdaad zit volgend jaar die merc motor achterin de McLaren. Iets om te vrezen.MikeyMan schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:03:
[...]
F1 fans...
Fucking een gat van een seconde tussen Mercedes en de rest. En ik zie dit volgend jaar echt niet beter worden met grotendeels dezelfde auto. Hooguit dat McLaren beter gaat dan racing point.
Ik zie het zeer somber in voor de competitie de komende anderhalf jaar
Als Honda per ongeluk ook hun keutel intrekt, waar staat rbr dan.
Bij Williams kon hij er niks van en nu opeens goed....Trixi schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:05:
Nou mannen bij deze is het toch echt hartstikke confirmed dat Stroll wel degelijk de betere coureur is dan Verstappen.
Volgens mij was er al langer sprake dat RBR er op termijn mee gaat kappen, dat gaat dit alleen maar versnellenJasphur schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:03:
[...]
Als elk team dat drie races achter elkaar slecht rijdt weg ging uit de F1. Waten er niet veel teams meer over. Sterker nig, denk dat er maar 1 team over zou blijven
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ehh... Stroll staat derde in een kopie van de wagen van vorig jaar... Dus ja: iedere malloot gaat eerste worden in deze merc.RobinHood schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:05:
[...]
Vraag dat aan Alonso over zijn Le Mans overwinningen.
Winnen is winnen, en het is echt niet zo dat iedere malloot nog eerste gaat worden in een Merc.
Staat de Racing Point 'met opzet' niet naast de grote broertjes
Nu komen er geen één op één plaatjes online
Dat zegt Ferrari ook elk jaar. Puur politiek spel.shoombak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:05:
[...]
Volgens mij was er al langer sprake dat RBR er op termijn mee gaat kappen, dat gaat dit alleen maar versnellen
Ik geloof het pas als ze niet meer op de grid staan
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
VER 2019; 1:14.572 | 2020; 1:14.849 | +0.277
HAM 2019; 1:14.769 | 2020; 1:13.447 | -1.322
BOT 2019; 1:14.590 | 2020; 1:13.554 | -1.036
LEC 2019; 1:15.043 | 2020; 1:14.817 | -0.226
VET 2019; 1:15.071 | 2020; 1:14.774 | -0.297
alles kan off-topic
Red Bull Mercedes dus gewoon.albino71 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:05:
[...]
Inderdaad zit volgend jaar die merc motor achterin de McLaren. Iets om te vrezen.
Stroll heeft al eerder prima dingen laten zien. Hem een malloot noemen zegt meer over jou dan over hem,MikeyMan schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:06:
[...]
Ehh... Stroll staat derde in een kopie van de wagen van vorig jaar... Dus ja: iedere malloot gaat eerste worden in deze merc.
Het is niet spannend wie 3e (of 2e team) wordt. Net zoals het niemand ook maar iets interesseert wie bij voetbal 2e is geworden.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Wat treurig dat dat zo benoemd moet worden, klinkt als een succes supporter..MazeWing schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:02:
Inmiddels zou je haast hopen dat het een single engine formula wordtalbino71 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:05:
[...]
Inderdaad zit volgend jaar die merc motor achterin de McLaren. Iets om te vrezen.

Mijn boefje is liev!
Die gasten bij Ziggo kunnen er volgens mij helemaal niks van. Die zogenaamde oud F1 coureur, lult ook maar wat elke keerskreppiedoe schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:06:
Volgens de "kenners" Plooij en coronel gisteren in t F1 cafe gaat Max winnen morgen
Ze zijn volgens mij al gekaptshoombak schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:05:
[...]
Volgens mij was er al langer sprake dat RBR er op termijn mee gaat kappen, dat gaat dit alleen maar versnellen
Dat was ook een schertsvertoningRobinHood schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:05:
Vraag dat aan Alonso over zijn Le Mans overwinningen.

Die rijdt al rond 😏Ankona schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:06:
Rbr moet echt snel de rb15 invliegen, die oude is sneller.
Testing, one, two ...
Ik wil jou nog wel zien winnen in die autoMikeyMan schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:06:
[...]
Ehh... Stroll staat derde in een kopie van de wagen van vorig jaar... Dus ja: iedere malloot gaat eerste worden in deze merc.
Belooft wat voor de rest van het seizoen; gevechten op de baan tussen Racing Point, McLaren, Ferrari, Red Bull.
Mooi!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Auto is veel te onstabiel dat werkt niet voor een rijder als MaxLA-384 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:06:
Pijnlijk, VER wederom langzamer dan vorig jaar, was ook in Oostenrijk het geval.
VER 2019; 1:14.572 | 2020; 1:14.849 | +0.277
HAM 2019; 1:14.769 | 2020; 1:13.447 | -1.322
BOT 2019; 1:14.590 | 2020; 1:13.554 | -1.036
LEC 2019; 1:15.043 | 2020; 1:14.817 | -0.226
VET 2019; 1:15.071 | 2020; 1:14.774 | -0.297
Ze hebben teveel risico genomen om met een revolutionaire verbetering te komen ipv evolutie
Ik gun het iemand van harte als hij er echt voor heeft moeten vechten en er alles voor gedaan heeft. Afgezien van 2016 heeft Hamilton praktisch alles in z’n schoot geworpen gekregen. Compleet onverdiende records door zo’n superieure auto!Overdrive97 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:07:
[...]
Wat treurig dat dat zo benoemd moet worden, klinkt als een succes supporter..
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dat is gewoon smooth talk voor de successupporters niet meer niet minder.ZeZeQue schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:07:
[...]
Die gasten bij Ziggo kunnen er volgens mij helemaal niks van. Die zogenaamde oud F1 coureur, lult ook maar wat elke keer
Mijn boefje is liev!
Niet iedereen kan zoveel kennis als de gemiddelde tweaker hebben.ZeZeQue schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:07:
[...]
Die gasten bij Ziggo kunnen er volgens mij helemaal niks van. Die zogenaamde oud F1 coureur, lult ook maar wat elke keer
Als RBR dit seizoen voor spek en bonen meerijdt ben ik benieuwd of Honda nog doorgaat na 2021.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De man heeft werkelijk nog niks bijzonders laten zien in willekeurig welke klasse. Zelfs met heel erg vergaande support. Goed beschouwd had hij nooit in de F1 moeten zitten.RobinHood schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:06:
[...]
Red Bull Mercedes dus gewoon.
[...]
Stroll heeft al eerder prima dingen laten zien. Hem een malloot noemen zegt meer over jou dan over hem,
Legio betere coureurs die nu geen zitje hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 18-07-2020 16:09 ]
Het leuke is dat dat ook gewoon waar kan zijn. Zolang de race niet gereden is dan weet je het niet. Schrödingers race...skreppiedoe schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:06:
Volgens de "kenners" Plooij en coronel gisteren in t F1 cafe gaat Max winnen morgen
"When you grow up your heart dies"
Wanneer ze de de spoilers +veel geven ligt de RB hopelijk wat vaster op het asfalt.
En Hamilton die 10km verderop problemen heeft met "My tires are gone"MAX3400 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:08:
Mooi om te zien dat Mercedes een volledig ontwikkelde auto heeft op het randje van wat er (blijkbaar) kan waar sommige andere teams voornamelijk hebben zitten slapen en dus nu moeten inleveren bij andere teams.
Belooft wat voor de rest van het seizoen; gevechten op de baan tussen Racing Point, McLaren, Ferrari, Red Bull.
Mooi!
Behalve Bottas aan het einde van het seizoen, die zal dan 2e zijn achter Hamilton.MikeyMan schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:06:
[...]
Deze kwali geeft ook wel aan waarom ik hoop dat RP door de FIA een straf krijgt voor het kopiëren, anders rijden er 2021 9 teams met de Mercedes van dit jaar terwijl F1 naar mijn mening als koningsklasse ook een stuk innovatie zou moeten zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Transportman op 18-07-2020 16:09 ]
Doornbos, vind je echt dat hij maar wat lult? Coronel en Kamphuus kan ik in meekomen dat ze maar wat zwetsen.ZeZeQue schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:07:
[...]
Twente komt eraan!
Verwijderd
Of een die zich gefrustreerd naast/tegen iemand forceert en schade krijgt.Mr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:08:
Wat natuurlijk wel een voordeel is is dat we nu een boze Verstappen hebben en een boze Verstappen is vaak vrij snel.
Testing, one, two ...
Maar niet als je in een hok zit dat niet gaat. Dik een seconde laten liggen is gewoon niet te doen. Op geen enkele manier.Mr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:08:
Wat natuurlijk wel een voordeel is is dat we nu een boze Verstappen hebben en een boze Verstappen is vaak vrij snel.
Hij mag blij zijn als ie p5 morgen haalt
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Wat is dan de revolutie? Een auto maken die structureel trager is dan het jaar ervoor?barney123 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:08:
[...]
Auto is veel te onstabiel dat werkt niet voor een rijder als Max
Ze hebben teveel risico genomen om met een revolutionaire verbetering te komen ipv evolutie
Ja die kans zit erin, gezien die ontzettend sterke auto van hem....JB schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:07:
Wel leuk toch! Kan Max weer eens wat inhalen ipv alleen beetje achter MER aan rijden.
Als dat gebeurt kan ik beter maandag vrijnemen...oorzaak bekendsjaool schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:08:
[...]
Het leuke is dat dat ook gewoon waar kan zijn. Zolang de race niet gereden is dan weet je het niet. Schrödingers race...
Het gaat hem natuurlijk om veel meer dan de motor. Als het alleen de motor was dan reed Williams de afgelopen jaren ook gewoon vooraan. Als je ziet hoe de Mercedes aan de baan blijft plakken, aan hoe goet het ontwerp van die wagen is dan hebben zij iets in de aero gevonden dat elk ander team ontgaat. Iedereen kan snel zijn in een rechte lijn, het is net in de bochten dat je tijd wint of verliest.MikeyMan schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:07:
[...]
Inmiddels zou je haast hopen dat het een single engine formula wordt
No keyboard detected. Press F1 to continue.
gegokt en verlorenMazeWing schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:09:
[...]
Wat is dan de revolutie? Een auto maken die structureel trager is dan het jaar ervoor?
Je kunt het Hamilton moeilijk verwijten...Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:04:
[...]
^dit.. zo wil je ze toch niet winnen!!?
Heb nu wel toegezegd morgen direct naar een familie bbq te gaan waar ik eerst van plan was later te komen. Normaal wil ik de laatste paar races nog wel eens missen als alles al beslist is, maar begin nu al de behoefte te missen om alles te moeten zien.
Niet om Verstappen hoor, maar de dominantie van Mercedes verknalt de lol nu wel aardig.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit idd, ze kunnen beter de RB15 pakken en daar de laatste spec van Honda erin gooien... vind het overigens echt vreemd dat ze met de nieuwe spec auto langzamer zijn dan vorig jaar (even niet naar de temperatuur gekeken)MazeWing schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:09:
[...]
Wat is dan de revolutie? Een auto maken die structureel trager is dan het jaar ervoor?

Op zich heb je daar een punt, maar met meer power kun je ook gewoon meer vleugel zetten. Hangt wel flink samen.Blokker_1999 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:10:
[...]
Het gaat hem natuurlijk om veel meer dan de motor. Als het alleen de motor was dan reed Williams de afgelopen jaren ook gewoon vooraan. Als je ziet hoe de Mercedes aan de baan blijft plakken, aan hoe goet het ontwerp van die wagen is dan hebben zij iets in de aero gevonden dat elk ander team ontgaat. Iedereen kan snel zijn in een rechte lijn, het is net in de bochten dat je tijd wint of verliest.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Inderdaad. Hij wordt straks de meest succesvolle F1 coureur aller tijden, maar mijn inziens heeft hij dat met name te danken aan zijn auto, niet zo zeer zn eigen kunde. Begrijp me niet verkeerd, hij is een hele goed coureur, maar volgens mij kan zelfs een Latifi nog constant top 3 rijden met zo'n auto. Ik vind dit ook behoorlijk saai worden, jaren en jaren alleen maar Mercedes.Exocet schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:07:
Dit maakt de prestatie van Hamilton alleen maar minder in mijn optiek. Als Stroll dit kan in de Mercedes van vorig jaar...
Om het positiever te bekijken: wanneer je Mercedes negeert, is plek 3 tm 10/12 dit jaat heel erg interessant om te kijken. Max doet t nu wat minder, Ferarri weer iets beter, maar afwisselend doen de Racing Point, McLaren, Renault, Red Bull en nog wat teams goed mee. Alles vrij dicht op elkaar, dat is tenminste leuk om te zien.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Maar dan negeer je die zwarte jongens toch gewoon en kijk je in het klassement wie er P3 wordt.alexbl69 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:11:
[...]
Je kunt het Hamilton moeilijk verwijten...
Heb nu wel toegezegd morgen direct naar een familie bbq te gaan waar ik eerst van plan was later te komen. Normaal wil ik de laatste paar races nog wel eens missen als alles al beslist is, maar begin nu al de behoefte te missen om alles te moeten zien.
Niet om Verstappen hoor, maar de dominantie van Mercedes verknalt de lol nu wel aardig.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Handen nog welMazeWing schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:07:
Mensen die hopen dat het een mooie race gaat worden zullen bedrogen uitkomen. Mercedes rijdt meteen een gat van een seconde of 10, gaat dan op 90% vermogen rijden en winnen met 2 handen in de neus.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Grappig dat Red Bull (Aston, sorry) & Ferrari & McLaren "in th real world" auto's produceren met downforce & wegligging waarmee je rondjes om bijna elke Mercedes rijdt. Maar on track gelden er (blijkbaar) andere natuurkundige regels?Blokker_1999 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:10:
[...]
...hebben zij iets in de aero gevonden dat elk ander team ontgaat. Iedereen kan snel zijn in een rechte lijn, het is net in de bochten dat je tijd wint of verliest.
Klinkt meer als verkeerd investeren dan "iets nieuws vinden"; natuurkunde / fluid dynamics is voor elke designer hetzelfde qua formules & resultaat.
Hamilton heeft best grote neusgaten
Nee, om even te benadrukken dat het nog makkelijker is dan met 2 vingers in de neus...
Nogmaals, als het puur op motorkracht aankomt dan zouden de andere Mercedes teams ook gewoon vooraan rijden, met RP lukt het nu, maar Williams is al weer jaren in de staart te vinden. Ja, het helpt, maar het verschil in de motoren is echt zo groot niet meer tussen de fabrikanten. Wil je gelijkheid tussen de wagens, dan moet je niet de motoren gelijk gaan trekken, maar de aero. Waarom denk je dat het volgende ontwerp dat in 2022 ingaat zoveel eenvoudiger is op gebied van aero? Dat is net om het speelveld meer gelijk te kunnen trekken, om teams miinder mogelijkheden te geven.MikeyMan schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:11:
[...]
Op zich heb je daar een punt, maar met meer power kun je ook gewoon meer vleugel zetten. Hangt wel flink samen.
Maar dat zie je bij zoveel goede legendarische coureurs. Zelfs Fangio hopte al van merk naar merk om maar de beste auto te hebben,Moi_in_actie schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:12:
[...]
Inderdaad. Hij wordt straks de meest succesvolle F1 coureur aller tijden, maar mijn inziens heeft hij dat met name te danken aan zijn auto, niet zo zeer zn eigen kunde. Begrijp me niet verkeerd, hij is een hele goed coureur, maar volgens mij kan zelfs een Latifi nog constant top 3 rijden met zo'n auto. Ik vind dit ook behoorlijk saai worden, jaren en jaren alleen maar Mercedes.
Om het positiever te bekijken: wanneer je Mercedes negeert, is plek 3 tm 10/12 dit jaat heel erg interessant om te kijken. Max doet t nu wat minder, Ferarri weer iets beter, maar afwisselend doen de Racing Point, McLaren, Renault, Red Bull en nog wat teams goed mee. Alles vrij dicht op elkaar, dat is tenminste leuk om te zien.
En Schumacher had ook weinig potten kunnen breken als hij niet Ross Brawn en heel wat andere slimme mannetjes had kunnen meenemen. Schumi in eenzelfde soort Ferrari als er nu is, tja....
Alsof die auto's door dezelfde teams en met hetzelfde doel ontworpen worden...MAX3400 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:13:
[...]
Grappig dat Red Bull (Aston, sorry) & Ferrari & McLaren "in th real world" auto's produceren met downforce & wegligging waarmee je rondjes om bijna elke Mercedes rijdt. Maar on track gelden er (blijkbaar) andere natuurkundige regels?
Klinkt meer als verkeerd investeren dan "iets nieuws vinden"; natuurkunde / fluid dynamics is voor elke designer hetzelfde qua formules & resultaat.
Tja, je kan ook redeneren dat hij in de beste auto zit omdat hij de beste coureur is.Moi_in_actie schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:12:
[...]
Inderdaad. Hij wordt straks de meest succesvolle F1 coureur aller tijden, maar mijn inziens heeft hij dat met name te danken aan zijn auto, niet zo zeer zn eigen kunde. Begrijp me niet verkeerd, hij is een hele goed coureur, maar volgens mij kan zelfs een Latifi nog constant top 3 rijden met zo'n auto. Ik vind dit ook behoorlijk saai worden, jaren en jaren alleen maar Mercedes.
Echt wat een verschil, vorige race was het al veel, maar nu nog erger.
Bizar om te zien dat de MER/RP/WIL zo roken als ze een bocht uit komen.
Ik heb al plannen voor morgen tijdens de race, denk dat ik maar niet tussendoor ga kijken.
Ik ga er iig niet heel erg mijn best voor doen om kosten wat kost de MER optocht te bekijken...
Ik hoop ook dat Toto en Hamilton eens stoppen met het underdog praten, laat ze maar gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ze gewoon de beste zijn.
Eens, maaaar niet onverdiend, Hamilton doet het gewoon allemaal goed maar de rest is slechter of minder constant. Behalve Duitsland vorig jaar zit Hamilton gewoon altijd bovenop de bal. Dus wel verdiend maar geen echte uitdaging. En daarom niet interessant. Puur statistiek. Geen emotie. Jammer, ik wil hem head to head zien gaan met Leclerc, Vettel en Max.MazeWing schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:08:
Ik gun het iemand van harte als hij er echt voor heeft moeten vechten en er alles voor gedaan heeft. Afgezien van 2016 heeft Hamilton praktisch alles in z’n schoot geworpen gekregen. Compleet onverdiende records door zo’n superieure auto!

[ Voor 2% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-07-2020 16:31 ]
Dat verschil tussen de motoren is juist enorm. Olie wolkjes bij het accelereren. Mercedes heeft daar een enorm voordeel.Blokker_1999 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:14:
[...]
Nogmaals, als het puur op motorkracht aankomt dan zouden de andere Mercedes teams ook gewoon vooraan rijden, met RP lukt het nu, maar Williams is al weer jaren in de staart te vinden. Ja, het helpt, maar het verschil in de motoren is echt zo groot niet meer tussen de fabrikanten. Wil je gelijkheid tussen de wagens, dan moet je niet de motoren gelijk gaan trekken, maar de aero. Waarom denk je dat het volgende ontwerp dat in 2022 ingaat zoveel eenvoudiger is op gebied van aero? Dat is net om het speelveld meer gelijk te kunnen trekken, om teams miinder mogelijkheden te geven.
een treffende spreuk
Eerst de Q en daarna de reacties hier.

Wie zag dit aankomen.
Ik weet even niet wie het zei maar ook ik denk ook dat HAM straks de boeken in gaat met de meeste records.
Ik denk dat HAM nog wel even blijft bij Mercedes en wanneer hij gaat... geloof ik niet dat de F1 nog lang genoeg bestaat in zijn huidige vorm om een andere coureur de kans te geven om de records van HAM te verbreken.
Edit: en weer veel zin in morgen. Ik denk dat we toch een mooie race gaan krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 18-07-2020 16:17 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nope, hij heeft gewoon mazzel dat zijn overstap destijds goed uitgepakt is. Mercedes domineerde toen nog niet.NotSoSteady schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:15:
[...]
Tja, je kan ook redeneren dat hij in de beste auto zit omdat hij de beste coureur is.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Jij weet meer ?Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:15:
[...]
Eens, maaaar niet onverdiend, Hamilton doet het gewoon allemaal goed maar de rest is slechter of minder constant. Behalve Duitsland vorig jaar zit Hamilton gewoon altijd bovenop de bal. Dus wel verdiend maar geen echte uitdaging. En daarom niet interessant. Puur statistiek. Geen emotie. Jammer, ik wil hem head to head zien gaan met LeCrash, Vertrek en Max.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Heb je oogkleppen op ? Niet gezien wat Russel heeft gedaan in een gedrocht van een auto...Blokker_1999 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:14:
[...]
Nogmaals, als het puur op motorkracht aankomt dan zouden de andere Mercedes teams ook gewoon vooraan rijden, met RP lukt het nu, maar Williams is al weer jaren in de staart te vinden. Ja, het helpt, maar het verschil in de motoren is echt zo groot niet meer tussen de fabrikanten. Wil je gelijkheid tussen de wagens, dan moet je niet de motoren gelijk gaan trekken, maar de aero. Waarom denk je dat het volgende ontwerp dat in 2022 ingaat zoveel eenvoudiger is op gebied van aero? Dat is net om het speelveld meer gelijk te kunnen trekken, om teams miinder mogelijkheden te geven.
En nota bene ingestapt in het deels door Schumacher gespreide bedje.Lekker Ventje schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:17:
[...]
Nope, hij heeft gewoon mazzel dat zijn overstap destijds goed uitgepakt is. Mercedes domineerde toen nog niet.

Ik denk dat de kans dat ie dat niet haalt groter isskreppiedoe schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:17:
Zou de gifbeker al leeg zijn voor dit weekend....ik ben benieuwd of VER in dezelfde ronde finished als HAM. Of ben ik nu te negatief?
Want?Blokker_1999 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:15:
[...]
Alsof die auto's door dezelfde teams en met hetzelfde doel ontworpen worden...
Ferrari F1 en Ferrari "street" zitten niet in Maranello samen?
Mclaren F1 en McLaren "street" zitten niet in Woking samen?
Heeft Enzo Ferrari niet zelfs gezegd: ik maak alleen maar straat-auto's om mijn race-hobby te betalen?
Je heb ab-so-luut gelijk; zelfs de hoge bazen van respectievelijk Ferrari en McLaren hebben niets te zeggen over de straat en race afdelingen?
Misschien een idee om iets minder een bepaalde bril om te hebben om de Mercedes-AMG F1 auto's nog zwarter te maken / zien?
Mercedes probeert wel te concurreren met Audi/VAG maar dat lukt ze ook niet, het gaat niet echt goed met Mercedes:Blokker_1999 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:15:
[...]
Alsof die auto's door dezelfde teams en met hetzelfde doel ontworpen worden...
https://www.transport-onl...ot-20000-banen-schrappen/
Heb sowieso de AMG C63 een vreemde eend gevonden, niet echt duidelijk welke doelgroep ze nu proberen te bereiken.
[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 18-07-2020 16:19 ]
Vettel moet vertrekken toch?
C63 is prima autoArcticWolf schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:19:
[...]
Mercedes probeert wel te concurreren met Audi/VAG maar dat lukt ze ook niet, het gaat niet echt goed met Mercedes:
https://www.transport-onl...ot-20000-banen-schrappen/
Heb sowieso de AMG C63 wel een vreemde eend gevonden.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.