Vraagje: ik heb twee Unify APs, controller draait op een VM (die ik alleen start wanneer ik hem nodig heb).
Ik kom er zojuist achter dat mijn laptop niet op 5Ghz verbind, en nu blijkt geen enkel device op 5Ghz te verbinden (ook mijn telefoon niet bijv.).
Een tijdje geleden heb ik 5Ghz moeten uitzetten om mijn Homey te laten integreren in het netwerk (standaard issue als je een nieuwe Homey hebt geloof ik, dan wil ie alleen verbinden op een 2,4Ghz only netwerk), maar het 5Ghz netwerk staat gewoon (weer) aan voor zover ik kan zien
Ben maar een "simpele" Unify gebruiker met mijn 2 APs, ik heb geen flauw idee waar ik moet kijken om te zorgen dat mijn (5Ghz) devices ook op 5Ghz verbinden.
Ik kom er zojuist achter dat mijn laptop niet op 5Ghz verbind, en nu blijkt geen enkel device op 5Ghz te verbinden (ook mijn telefoon niet bijv.).
Een tijdje geleden heb ik 5Ghz moeten uitzetten om mijn Homey te laten integreren in het netwerk (standaard issue als je een nieuwe Homey hebt geloof ik, dan wil ie alleen verbinden op een 2,4Ghz only netwerk), maar het 5Ghz netwerk staat gewoon (weer) aan voor zover ik kan zien
Ben maar een "simpele" Unify gebruiker met mijn 2 APs, ik heb geen flauw idee waar ik moet kijken om te zorgen dat mijn (5Ghz) devices ook op 5Ghz verbinden.
/f/image/I3qjHfoRamxPnIKOU9RMLqnE.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/3azkYImtgTf44NFaPhOzIlpw.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/O5luRGzxeAlsaxplx23RyI7M.png?f=user_large)
/f/image/CndgsAQsybrWBaHcmvMATydu.png?f=fotoalbum_medium)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Znddyw20Y2uxwWWxlbZQgblj.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6FCunIVmz2kK47IyG4o1yUUF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6yFtAx5IA7MnG0BndfRs7gpt.jpg?f=user_large)
/f/image/DynzGugGJQRVqZsNfOyoj2ZV.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/V80tsKinSORBJq7syD7zN7zS.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/48O0xr8dXg8D0RRq4CtMSYqM.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/EqM04AveovvN52s6l9MW7iPo.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/AX6SxAOg0tyyCasTRWMZ8uHW.png?f=fotoalbum_medium)