Ik denk dat je de verkeerde route bewandeld hebtwe_are_borg schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:21:
Ik zit er over na te denken om een AP te kopen van Ubiquitti ik heb namelijk al een 24 poort switch en wil binnenkort een USG Pro 4 kopen is het waard om dan gelijk alles om te gooien en één merk te gebruiken.
Overigens, waarom dadelijk naar een USG Pro? En niet bv een UDM of UDM Pro? Ja, het is een dilemma welke te kiezen (USG of UDM), oud vs nieuw, wat meer doorontwikkeld vs missende features etc, maar ik wil je wel bewust maken van dat er een soort van opvolger is van de USG, en later met de UXG er een "echte" opvolger komt.
Overigens hetzelfdd met de APs. Als je nu tevreden bent over wifi kan het lonen om te wachten op de UniFi 6 Lite. Deze is dan vorige week in hun early access (/beta) store verschenen en heeft ondersteuning voor de 802.11ax / "wifi 6". Met een vermoedelijke prijs van net wat hoger dan de AC Lite (en dus goedkoper dan een NanoHD) kan/zal dat een zeer leuk AP worden waarmee je jaren vooruit zou moeten kunnen. Maar uiteraard moet je dan wel kunnen/willen wachten totdat deze daadwerkelijk in de winkels verschijnt.