@BastiaanN De Evadict lijn is regelmatig hetzelfde materiaal als de Kiprun lijn, je ziet in sommige gevallen ook exact hetzelfde model. Bij bijv. de longsleeves met watch window zie je dat ook. Daar moet je dan dus wel even op letten. Ik heb een Evadict tight met veel vakjes en daar ben ik echt verliefd op, zit heerlijk, goede stretch en ik vind hem er wel tof uitzien
Ik heb nog twee andere lange broeken, maar als het kan draag ik altijd die. Zelfs als hij nog iets vochtig is uit de was ipv een droge tight! Kiprun is bij mij trouwens topspul, maar ik heb het vooral voor de zomer. Het zit vaak veel luchtiger dan Kalenji en ademt beter.
Ik ga straks weer een rondje van 10km, merk vooral bij mijn rechterbeen andere spierpijn na het lopen. Komt vast door het gebruiken van net wat andere spieren omdat die rechts niet meer gecorrigeerd wordt. Dus heb ik twee weken iets rustiger gedaan, mede door het winterweer was dat geen probleem
Ik ga straks weer een rondje van 10km, merk vooral bij mijn rechterbeen andere spierpijn na het lopen. Komt vast door het gebruiken van net wat andere spieren omdat die rechts niet meer gecorrigeerd wordt. Dus heb ik twee weken iets rustiger gedaan, mede door het winterweer was dat geen probleem
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 14-02-2021 08:55 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."