Net terug van een 10km waar niet ik maar de regen een trappetje deed; elke zoveel minuten ging het harder regenen. Ik had niets aan dat echt waterdicht was (weerbericht checken? Naaaaah niet nodig
), maar wel iets dat winddicht was als toplaag. Ik heb t geen moment koud gehad (ook qua voeten niet, voelde wel echt water in m'n schoenen maar voeten bleven warm).
Zo zie je maar weer, laagjes (waar lucht in kan die je opwarmt met je lichaamswarmte) icm winddichte bovenlaag (zodat het laagje lucht binnen niet afkoelt) helpen toch echt goed om je warm te houden!
En goede sokken doen daar ook een hoop bij want met warme voeten voel je jezelf vaak ook warm(er).
@Krylinck wat zie je dat goed positief in zeg! Succes met het herstel
.
Zo zie je maar weer, laagjes (waar lucht in kan die je opwarmt met je lichaamswarmte) icm winddichte bovenlaag (zodat het laagje lucht binnen niet afkoelt) helpen toch echt goed om je warm te houden!
En goede sokken doen daar ook een hoop bij want met warme voeten voel je jezelf vaak ook warm(er).
@Krylinck wat zie je dat goed positief in zeg! Succes met het herstel
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
:strip_exif()/f/image/xV2omt0irA7akgOIUmzkNoAj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O2wzcJa5tRaUtpoNQrVEIqKX.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NQFJMAj1BXmhxf75G6ha8hxY.jpg?f=user_large)