afhankelijk van waar je loopt en hoe drassig het is zijn trailschoenen nuttig of overbodig. Ik heb zelf Nike Air Zoom Terra kiger 5 in een aanbieding gekocht zijn erg fijne schoenen.BastiaanN schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:03:
Mijn trainer raad me nu aan om voor de lange onverharde duurlopen door het bos eens te gaan kijken naar trailschoenen. Tot op heden heb ik het nog prima gered met mijn normale hardloopschoenen maar aangezien alles weer langzaam nat en drassig wordt vermoed ik zelf ook wel dat het snel gaat ophouden.
Ik heb alleen geen zin om daar nu weer heel veel geld aan uit te gaan geven, mijn vriendin ziet me al weer aankomenZijn er nog tweakboks voor het trailen toevallig?
Maar in het bos waar ik loop ga ik ook wel eens zonder trailschoenen lopen. Wel zorg ik er dan voor dat ik de echte modder ontwijk
@Calitomnication denk dat dat meer met het (a-)sociale van mensen te maken heeft. Ik loop ook met de hond maar bij en naast fietspaden of als het drukker is moet die gewoon naast en volgen dat vind ik én veiliger en ik wil niemand tot last zijn. Maar als het rustig is kan het wel eens zijn dat die in de weg loopt blijven toch dieren.....
Gelukkig loop ik zo via rustige weggetjes naar een groen gebied in de stad dus weinig last van fietsers met of zonder groot licht en zelf is dan een hesje en wat lampjes meer dan genoeg. Had afgelopen week wel mijn Petzl lamp op de rode stand staan voor de tegenliggers op het fietspad.