• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

InZane schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 13:49:
[...]

Leuk om te zien dat mensen het toch vaak niet kunnen laten om het laatste blokje er nog net even wat meer uit te persen :+
Bij mij een terugkerend patroon: Iets te snelle eerste herhaling, daarna een overcorrectie, en dan vrij stabiel. Laatste vaak het snelst. :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Hazalnootpuur
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 14:08
zimmert schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 08:28:
Dragen jullie onder Nike lava loops nog Een boxershort? Er zit een binnen broekje in. Dus ik twijfel
Ligt er ook aan of je besneden bent, ja of nee en hoe groot je geschapen bent. Dus geef je maat even door, dan hebben we advies op maat :D

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:51

SomerenV

It's something!

Gisteren besloten te proberen een 25 minuten 5K te lopen, alleen te snel van start gegaan en daar eigenlijk heel de run last van gehad. Maar heb het wel gehaald! _/-\o_ De laatste kilometer was doorbijten, en dan kom je erachter dat 100 meter toch best wel een flinke afstand is :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s8NFR279m5_D1mgJLzv136Mp0Ys=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bZFsPlGfpdrhp3hlppV0E4Wo.png?f=fotoalbum_large

Hartslag was (begrijpelijk) hoog gedurende heel de run.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5KD4W4oGWIM8uNsfNFm3tUDRZk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MCrMDOll6zcG4E9y4Ud5wzpM.png?f=fotoalbum_large

Wat ik wel oprecht lastig vind is een steady 5:00/km pace vasthouden. Zo rond de 6:00/km lukt me aardig op gevoel, maar met 5:00/km lukt me dat nog totaal niet. Wellicht een kwestie van gewenning. Ik merkte wel dat ik dankzij de muziek iets makkelijker een hoger tempo vol kon houden, aangezien de nummers allemaal rond de 180bpm zaten.

Al met al tevreden. Grappig ook als ik terugkijk naar mijn eerste 3km-rondjes, en dat ik toen enorm blij was met m'n 21 minuten. Inmiddels een paar maanden verder en zit ik op 5km in iets meer minuten. Toffe progressie :)

SVbriX | LEGO in schaal 1:72 | Website | Instagram

Pagina: 1 ... 463 464 Laatste

Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper :)
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.

Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.

Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.