• Spuugvuur
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:09
Zo, de Endorphin Azura ingelopen. Rustig rondje en dat liep wel lekker, voelt qua afrollen vergelijkbaar met de Endorphin Speed 5 zonder de push naar voren. Ook nog 4x Strides gedaan en dat tempo kwam eigenlijk ook wel prima maar de Speed gaan wel makkelijker, maar goed dat is ook wat je verwacht. Helaas is het te lang geleden dat ik met de Triumph heb gelopen om de vergelijking met die schoen te maken te maken. De schoen is wel een stuk ruimer in de voorvoet, ik merk dat bij mijn grote teen, heb daar wel een halve centimeter meer denk ik. De lange termijn is natuurlijk wat anders, maar het voelde ook niet veel zwaarder of sompiger dan de Speed. Vrijdag weer een loopje, kijken of het dan hetzelfde voelt, benen voelden vandaag nl ook wel fris.

@chillierelk Succes en probeer er ook van te genieten! Leuke loop, helaas kan ik niet meedoen want vrouwlief is een weekend weg en de kinderen kunnen nog niet zolang alleen zijn. Zie genoeg kaartjes voorbij komen!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1 ... 464 465 Laatste

Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper :)
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.

Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.

Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.