• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50
Geen ervaring met Azura, maar wat ik zo lees gaan ze minder lang mee. En ze zijn duurder. Dus je betaalt wel dubbel voor de responsiviteit zeg maar.

Dus ik heb gister weer de triumph gekocht. De 23 is nu overal in de aanbieding want die gaat eruit.

Azura ook vaak wel in de aanbieding trouwens.

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Vandaag rondje gelopen met de jongste op de fiets mee, maar dir had er over duidelijk niet zoveel zin in. Het ging heel traag met veel pauzes. Ik heb uiteindelijk 35% in zone 1 gelopen, en de rest eronder :') In totaal wel ruim 8km.

Goed herstel loopje dan maar :D

[ Voor 5% gewijzigd door kepler op 23-08-2026 13:04 ]

• Aandeijssel
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:07
Vandaag de eerste 2 uur 30 van de aankomende lange duurlopen reeksZ gelukkig pas in oktober op tempo lopen want de snelheid zit er nog niet in.

door het lagere tempo liggen mijn weektotalen ook nog niet echt hoog. Tik nu net de 50km aan incl de lange loop ban vandaag🤷‍♂️🤷
Pagina: 1 ... 462 463 Laatste

Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper :)
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.

Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.

Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.