Dank je. Ik neem wel graag een softflask mee voor de zekerheid gezien de eerste post. Dan moeten er ook 7 gellen mee.Spuugvuur schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 21:52:
[...]
Fusion heeft twee type korte broeken, één met ook veel ruimte bij de broekrand. Cargo heet die geloof ik. Ik zweer bij Fusion, heb ook Decathlon gehad en dat is echt top spul, maar Fusion blijft mooier, zit beter (bij mij) en bovenal heb ik aan beide zijdes een vak. Voor je telefoon, gelletjes, of voor jou wellicht ook wat drinken. Maar, het is wel duurder.
Maar, ik ben het met de rest eens. Zorg dat je goed hydrateert, wees erop voorbereid de eerste drinkpost over te slaan en pak daarna steeds bij de posten wat. Die 500ml die je mee zou nemen zijn een druppel op een gloeiende plaat en kun je prima anders opvangen.
Mocht je wel echt wat mee willen nemen... Ik nam vroeger wel eens een softflask van 500ml mee in de hand, met duurlopen, dat zou ik voor jou eerder overwegen en die desnoods weggooien (zonde, maar helaas) of geven aan een bekende langs de route ipv iets wat kan gaan lopen irriteren tegen je benen aan.
Ah, ze heten nu anders. Dit is hun eigen website, die is meestal niet heel goedkoop. https://nl.fusionworld.com/collections/hardloopshorts/products/mens-cargo-short-tights?variant=47279900393797
Die fusion ziet er it als een mooie broek, wel prijzig idd. En ik vind t moeilijk in te schatten wat het verschil is qua opbergmogelijkheden vergeleken met mn huidige decathlon broek. Kun je daar iets meer over zeggen?
:strip_exif()/f/image/Kui0cIVICsMlk4XsEYyRPwv1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vt0WdKvDQk3WBrCA9ycPHYws.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7w4OP1LQdZYLVQlrD09m4Apc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/g6Iuh61jsJHFO3zCScdJAWNv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y5iR8pbO0fk7KDctkSwgo7QQ.jpg?f=fotoalbum_large)