@Juancho Interessant, ik smeer me dus altijd wel in met dit soort temperaturen en zonnesterkte, ik heb ook wel eens last van het prikkende inderdaad. Maar ja, als ik dan met blote bast loop zou ik dat zéker insmeren. Maar ik smeer me vrij laagdrempelig in, mijn vrouw is arts dus ik heb weinig keuze
Ik heb zelf eigenlijk nooit de link gelegd met zweten en de zonnebrandprut die ik op mijn lijf smeer.
Ik vraag me alleen af hoelang de zonnebrand echt blijft werken met mijn zweetgehalte. Google had gisteren zelfs de weersvoorspelling twee uur lang op regen gezet bij ons, ik denk dat Google wist dat ik ging hardlopen want het was gewoon droog - behalve waar ik liep
Overigens loop ik nooit met blote bast, ademend hemdje met mesh e.d. is vaak prima. Lichte kleuren, licht meteriaal, prima. Die Kiprun hemden zijn wat dat betreft voor mij prima.
Edit: Even gekeken, maar die nieuwe zien er een stuk minder lekker uit. Die van mij hebben allemaal mesh aan de zijkant, achterkant, etc. maar dat is nu veel minder zie ik
Het zal wel beter zijn...
Ik vraag me alleen af hoelang de zonnebrand echt blijft werken met mijn zweetgehalte. Google had gisteren zelfs de weersvoorspelling twee uur lang op regen gezet bij ons, ik denk dat Google wist dat ik ging hardlopen want het was gewoon droog - behalve waar ik liep
Overigens loop ik nooit met blote bast, ademend hemdje met mesh e.d. is vaak prima. Lichte kleuren, licht meteriaal, prima. Die Kiprun hemden zijn wat dat betreft voor mij prima.
Edit: Even gekeken, maar die nieuwe zien er een stuk minder lekker uit. Die van mij hebben allemaal mesh aan de zijkant, achterkant, etc. maar dat is nu veel minder zie ik
[ Voor 39% gewijzigd door Arjan90 op 22-06-2026 11:16 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
/f/image/GFC3wsQ3z2w7tyaox20elZDK.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ys2RJ40TBdTigRqWuZaU6Llp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/YMkDvhX3ETmyYYmt0ENuYwqE.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Uo2Bi4za0y8ob6UjW5tR1opM.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/LeJxX4dzFsVPEHi3Sjcg3Z8A.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/HZufnXrKRqlDrHKr7ELS8o63.png?f=fotoalbum_tile)