• Hartloper
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22:43
Shinji schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 22:24:
[...]

Nee, je hebt een gelijk, het was geen 30km, het was 35km inderdaad. Op 95% marathontempo. (Toen 3:25m/km):
YouTube: Laatste Mega Training! 2:00:00 rond Marathon Tempo voor de Rotterdam...
Ik moet jou gelijk geven. Het is dan wel geen 30km aan marathontempo, maar 35km aan 95% marathontempo is nog gekker !

[ Voor 4% gewijzigd door Hartloper op 27-02-2026 22:43 ]

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:04
Zo… Twee pechweken na elkaar qua hardlopen. Vorige week op snowboardvakantie stevig onderuit geskied op de piste en daarbij stevig tegen de buitenkant van mijn knie geraakt door zijn ski. Op zich lijkt alles ok, maar tijdens het hardlopen voel ik het nog en dat is geen fijn gevoel

Kom ik vandaag terug van zakenreis uit Polen, heeft iemand de verkeerde koffer van de band genomen (degene die bleef liggen, leek heel hard op die van mij dus dan weet je het wel). En wat is het enige dat met zekerheid meegaat… Hopelijk komen mijn hardloopschoenen (de rest is minder kritisch 😇) snel terug. Heb er gelukkig nog wel, maar is niet leuk.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 00:27
Als complete noob toch even vragen.

35 km trainen aan marathontempo voor een marathon is toch geen heel bizarre training? Je moet 42km en een beetje, dan lijkt me dat je tijdens het trainen ook een meetmoment wil hebben waar je wilt kijken of je 75/80% van de afstand aan dat tempo al aan kan?

Is dat niet het hele punt van simulatietraining?
Wat zie ik over het hoofd?

[ Voor 8% gewijzigd door Maarten_E op 28-02-2026 00:27 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Pagina: 1 ... 431 432 Laatste

Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper :)
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.

Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.

Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.