• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:29
Altra kan er ook altijd wat van bij mij. Daar haalde ik lang geen 300km mee en dan was de slijtzool weg. Toen maar gestopt met Altra's

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Niku schreef op woensdag 24 december 2025 @ 18:49:
Zijn er mensen die een uitspraak kunnen doen over de duurzaamheid van de New Balance Rebel v4? Mijne gaan richting de 800 kilometer en heb het idee dat het allerbeste er wel af is, maar misschien overdrijf ik.
In de reviews werd vaak gezegd dat de bounce bij die schoen naar 200km al weg was dus dan is 800km meer dan netjes :)

Systeem | Strava

• ADutchGuy
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:51
WizzlerNL schreef op woensdag 24 december 2025 @ 19:13:
Altra kan er ook altijd wat van bij mij. Daar haalde ik lang geen 300km mee en dan was de slijtzool weg. Toen maar gestopt met Altra's
Ik zweer momenteel bij Altra’s, sinds ik ben overgestapt naar de Altra Escalante loop ik al ruim een jaar zonder echte klachten, na jarenlang blessureleed. De slijtzool lijkt inderdaad minder lang mee te gaan dan bijv. Brooks, maar 600km lukt bij mij toch al gauw hoor
Pagina: 1 ... 417 418 Laatste

Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper :)
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.

Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.

Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.