• Jailhouse
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14:33
Littlegupper schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 11:44:
Zijn er mensen bekend met de 361 Centauri schoenen? Heb deze afgelopen keer bij de hardloopzaak gekocht na het uittesten van een aantal schoenen. Lopen fijn als daily trainer, genoeg demping en wikkelt goed af.

Nu wil ik een andere daily trainer om af te wisselen. Kom van de ASICS GT-4000 af, maar deze voelen echt als klompen in vergelijking met de 361.

Het is blijkbaar geen populaire schoen, maar blijkbaar wordt die vergeleken met de Saucony Triumph, Ride of Nike Air Zoom Pegasus.

Misschien zijn hier mensen met ervaring voor vergelijkbare schoenen, en anders is weer war schoenen uitproberen bij de hardloopwinkel ook een optie!
Ik heb er goede ervaringen mee, 361 sponsort Jokic, de NBA ster van de laatste jaren. Dus geen kleine producent. Ik heb er zelf 5, 6 of misschien wel 7 paren van versleten. Werden mij na video-consult verkocht door voetmedisch centrum starshoe. Ben zelf geen extreme loper, 2 keer per week, rondje 10 en rondje 20km tussen de 5 en 6 min/km en praktisch altijd asfalt. Nu koop ik een ander merk bij een andere winkel (om de hoek). Ik vond het prima schoenen.

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:24
master_JE schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 13:13:
[...]

Houd ons op de hoogte of jou dit bevalt, zit er stiekem over te twijfelen alleen weet nog niet of ik het bedrag het waard vindt.
Ja ook ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen over dit soort programma's. Ik train nu bij een atletiek vereniging maar merk dat ik eigenlijk wel 'meer' wil. Hardloop apps zijn natuurlijk okay, maar zo'n coach (op afstand) die meer integraal kijkt lijkt me echt wel interessant.... Maar auw die prijzen.

Jezus saves and takes half damage.

Pagina: 1 ... 413 414 Laatste

Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper :)
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.

Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.

Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.