Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Die temperatuur die Strava laat zien, is de gemeten temperatuur door je device. Fietscomputers van Garmin meten standaard de buitentemperatuur en daardoor zie je die informatie in Connect en Strava. Op de Garmin sporthorloges kan je dat per sport instellen. Bij zwemmen staat het meten van de temperatuur bv. standaard uit. Het meten van de buitentemperatuur met je sporthorloge is niet echt nauwkeurig aangezien de sensor vlak bij je huid zich bevind (staat ook een opmerking hierover in de handleidingen)
En als je een betaald abonnement hebt bij Strava, wordt bij de activiteit een mini-weerbericht getoond. Die informatie komt niet van je device, maar vanuit Strava zelf.
En als je een betaald abonnement hebt bij Strava, wordt bij de activiteit een mini-weerbericht getoond. Die informatie komt niet van je device, maar vanuit Strava zelf.
[ Voor 37% gewijzigd door EdwinW op 28-11-2025 22:16 ]
Science in Sports (sis) Beta of die met elektrolyten.master_JE schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 21:55:
Wat is jullie togo sportdrink (in poedervorm) Heb nu huismerk van Body&Fit maar de smaak vind ik niet zo.
Zoek iets wat ik tijdens en na het sporten kan nemen. Benieuwd wat jullie zoal gebruiken.
Dan kom ik uit bij :
- Isostar Hydrate & Perform (al eens gehad en lekker)
- Powerbar Iso Active
- Amacx Energy Drink
- Born Iso Pro
- Maurten (alleen die is wel wat duur)
If you can see, look. If you can look, observe
rechtsboven in de kaart.Juancho schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 22:04:
weet iemand of je ergens kan terug zien in Garmin Connect of Strava wat de buitentemperatuur was bij een run in het verleden?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Tijdens sporten liefst met koolhydraten, na het sporten liefst met wat eiwitten.master_JE schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 21:55:
Wat is jullie togo sportdrink (in poedervorm) Heb nu huismerk van Body&Fit maar de smaak vind ik niet zo.
Zoek iets wat ik tijdens en na het sporten kan nemen. Benieuwd wat jullie zoal gebruiken.
Dan kom ik uit bij :
- Powerbar Iso Active
- Amacx Energy Drink
- Born Iso Pro
Vind die sportdrank met citroensmaak van Decathlon prima. Gericht op 3 uur+ duursport geloof ik, maar die neem ik altijd mee in m’n soft flasks onderweg (als ik langer dan 1,5 uur loop). Iets van €28 voor 52 halve liters aan poeder als ik het me goed herinner.
Voor na het sporten wat Upfront limonade in poedervorm. Is wel oké, niet spectaculair. Toch liever eiwitshake denk ik want dit smaakt soms wat nep. Verder veel water trouwens.
Maurtenmaster_JE schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 21:55:
Dan kom ik uit bij :
- Powerbar Iso Active
- Amacx Energy Drink
- Born Iso Pro
Ah nu je het zegt! Bij Garmin Connect op de kaart rechtsboven. Handig, thanks! Het was overigens vorig jaar 4,4 graden. Zondag zal het bijna 2x zo warm zijn volgens mij dus korte broek aan!
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Op de valreep nog 2 Fusion x-long leggings besteld: een blauwe (normaal) en een zwarte (hot). Hopelijk is hot niet too hot
Hier nog een paar Asics Novablast 5 gekocht voor €78,- (12,5% korting via ING bon) bij Zalando. Voor het eerst online hardloopschoenen gekocht. Ik loop nu op Asics Nimbus 26 die qua demping wel op zijn na 700km, dus hopelijk is de Novablast een goede vervanger. En anders kun je daar gelukkig gratis retourneren als ze niet lekker zitten.
De Superblast had ik ook nog graag willen scoren, om die naast mijn Saucony Endorphin Speed 4 te gebruiken voor mijn threshold en vo2max trainingen, maar ik heb voor mijn maat 46.5/47 nog geen goede deal gevonden helaas.
De Superblast had ik ook nog graag willen scoren, om die naast mijn Saucony Endorphin Speed 4 te gebruiken voor mijn threshold en vo2max trainingen, maar ik heb voor mijn maat 46.5/47 nog geen goede deal gevonden helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 29-11-2025 00:26 ]
Wat is je bmi? Toen mijn bmi meer dan 25 was schuurden mijn dijen tegen elkaar. Nu mijn bmi onder de 21 zit niet meer. Dus misschien kun je op dat vlak iets winnen.MiKeZZa schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 15:20:
Nu het hier toch over broeken gaat; ik heb zeer regelmatig kapotte bovenbenen. Beste resultaat haal ik nog met speciale onderbroeken gemaakt van van die gladde microfiber stof. Deze draag ik zo vaak mogelijk onder mijn broeken, omdat andere onderbroeken altijd omhoog kruipen en dan gaan mijn bovenbenen kapot van het langs elkaar schuren.
Zijn er speciale broeken die dit oplossen? Ik gok Fusion?
Een andere optie is Bodyglide. Ik gebruik het soms voor mijn voeten en dat werkt.
Als je een broek zoekt, dan kan ik ook Fusion aanbevelen. Ik koop liever een Fusion van 90€ dan een Asics van 60€.
Alleen voor een korte broek met veel vakken wijk ik daarvan af. Daarvoor heb ik de compressieshort van Evadict. De voorloper hiervan, van het merk Kalenji, draag ik na 10 jaar nog steeds.
Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.
Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.
Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.
Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.
Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.