Bij ons werd gisteren de training gegeven door een invaller aangezien de vaste trainer met vakantie is. Opzicht ging de training wel redelijk maar ik had niet het gevoel dat ik mezelf 'lekker kapot' heb gelopen. Wellicht ga ik binnenkort weer naar de dinsdagavond, dan heb ik toch net weer wat meer uitdaging aangezien het gros daar net iets sneller loopt dan ikzelf, in de huidige groep loop ik meestal voorop. Was ook meer een tijdelijke oplossing vanwege het ontlasten van de enkel.
Misschien dat ik deze week zelf een extra training toevoeg om de training van gisteren een beetje te compenseren of ik pak weer lekker de racefiets gezien de temperaturen. Weet iemand of je ergens de geschatte hersteltijd in het horloge nog ergens terug kunt vinden? De sync tussen Garmin en Runalyze is kapodt en in mijn horloge kan ik het nergens terugvinden terwijl hij het aan het einde van de workout wel weergeeft.
Misschien dat ik deze week zelf een extra training toevoeg om de training van gisteren een beetje te compenseren of ik pak weer lekker de racefiets gezien de temperaturen. Weet iemand of je ergens de geschatte hersteltijd in het horloge nog ergens terug kunt vinden? De sync tussen Garmin en Runalyze is kapodt en in mijn horloge kan ik het nergens terugvinden terwijl hij het aan het einde van de workout wel weergeeft.
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)