ahw kut........viraal is uitzieken, daar gaat antibiotica niet veel uithalen helaas.WizzlerNL schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:13:
Ik ben al 4 weken hees/m'n stem kwijt. En met de snelle/kortere intervallen begin ik te piepen dus er zit iets niet helemaal lekker boven in de longen. Geen koorts of keelpijn ofzo.
Huisarts gebeld, wellicht kunnen ze even kijken en/of luisteren. Maar nee, "het zal wel een virale infectie zijn en die kan wel 13 weken duren dus kijk dat maar even aan." en "Doe maar rustig aan richting je marathon over 6 weken".
Wat moet ik daar nou mee? Wat is precies rustig aan en hoeveel kan nog wel? Ik heb ook een sub 3 in m'n hoofd dus nu op de bank blijven zitten is wel een hele lange taper.
Behalve een lading beterschapswensen heb ik niet veel voor je. Je bent al 4 weken onderweg van de voorgeschotelde 13 dus wie weer kom je er met een sterke conditie nog op tijd redelijk van af.
Allicht wel wat blijven trainen op een flink lage intensiteit als je toch die marathon wilt gaan lopen en maar zien waar het schip strand?
Fikse domper kan ik me voorstellen, sterkte man.
[ Voor 5% gewijzigd door Fraggert op 22-10-2024 11:31 ]
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison