Ik snap waar je frustratie vandaan komt. Maar ik vind het gewoon heel knap wat je gedaan hebtedofso schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:29:
Twee weken geleden de marathon van Rome gelopen en ontzettend stuk gegaan na 29 km, gelukkig nog wel uit kunnen lopen maar heb er een beetje een zuur gevoel aan over gehouden.
Het plan was om de marathon onder de 5:35 per km gemiddeld te lopen en dus rond de 3 uur en 55 minuten te finishen, uiteindelijk op 4 uur en 8 minuten gefinisht.
Helaas erg slecht geslapen door de spanning de nacht ervoor en het anderhalf uur staan tussen de bagagedrop en de daadwerkelijke start hielpen natuurlijk niet, ook was het redelijk warm met meer dan 20 graden (smoesjes, ik weet het).
Het is vooral jammer dat alle trainingen erg goed gingen, zo liep ik de langste training 32 km met een gemiddelde van 5:34 per km en een gemiddelde hartslag van 149, dat was binnen mijn aerobe zone. Na die training had ik ook nog het gevoel dat ik dit nog wel even zou kunnen uithouden. Met de marathon had ik een gemiddelde hartslag van 166, die kreeg ik alleen omlaag door stukjes te wandelen.
Verder was de locatie van de marathon wel erg mooi, de start en eind bij het colosseum blijven me nog wel even bij, net als de weg naar het vaticaan, de klinkers aan het begin en einde van de race heb ik maar voor lief genomen.
En uiteindelijk toch wel een PR gelopen, hiervoor heb ik de marathon van Rotterdam gelopen in 4 uur en 9 minuten, misschien die nog maar eens proberen om toch onder die 4 uur te komen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
/f/image/VaUjUvCqIrCGbV4T8urh4ULl.png?f=fotoalbum_large)