@Rob1978 Afhankelijk van hoe belangrijk je de data vindt, verstandig 
Op zich kan de Garmin het best goed doen bij steady runs (niet bij mij alleen altijd) is het vooral voor intervallen ed een stuk minder betrouwbaar. Als je dan op hartslagzone wil lopen is het wat mij betreft heel belangrijk dat die data ook ok is.
Als je op tempo loopt, dan minder noodzakelijk maar alsnog zullen veel statistieken wel die hartslag meenemen. Is dus maar net hoeveel waarde je eraan hecht.
In mijn geval wordt lactaatdrempel automatisch aangepast, afhankelijk van de trainingen die ik doe, dus hoef ik niet perse de test zelf te doen... maar ik loop altijd met een hartslagband en vraag me af of dat ook gebeurt wanneer je met OHR loopt. (Voor de test zelf heb je een band nodig, DACHT ook voor algemene updates maar not sure)
Op zich kan de Garmin het best goed doen bij steady runs (niet bij mij alleen altijd) is het vooral voor intervallen ed een stuk minder betrouwbaar. Als je dan op hartslagzone wil lopen is het wat mij betreft heel belangrijk dat die data ook ok is.
Als je op tempo loopt, dan minder noodzakelijk maar alsnog zullen veel statistieken wel die hartslag meenemen. Is dus maar net hoeveel waarde je eraan hecht.
In mijn geval wordt lactaatdrempel automatisch aangepast, afhankelijk van de trainingen die ik doe, dus hoef ik niet perse de test zelf te doen... maar ik loop altijd met een hartslagband en vraag me af of dat ook gebeurt wanneer je met OHR loopt. (Voor de test zelf heb je een band nodig, DACHT ook voor algemene updates maar not sure)
:strip_exif()/f/image/imQkCe4YaKE7kphpqhtF3vYw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yWzJQZ9MBqCh9yBKjPWhU2eB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tqqjTQCGP39xIEDDp0zzTPz7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7tPM4umQNOyx6EbeEcDY8Dye.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/NARgHneVp6BEbAZRQwaUnXd0.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/SQ4VoZlPhLhV4WX1lPJc4kBz.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/OYG1nLswHVGLF5JAsDUzn1y2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oqxhu7Fq6L9lPK3HCAdITdur.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MtkEpKd7tITweBozZbtAX8Eb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YSEQuz8SgfSiz0dcktkUWinm.jpg?f=fotoalbum_large)