Ik heb een Salomon ADV Skin 5 vest. Supercomfy en genoeg ruimte voor gear.jesperber schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:41:
Goedemorgen,
Wat voor accessoires gebruiken jullie om water/gels mee te vervoeren tijdens de sessies?
Ik zat te kijken voor zoiets als dit: https://www.decathlon.nl/...168331?mc=8771848&c=ZWART
Misschien hebben jullie betere opties? of ervaringen met dit soort producten.
Wel wat zwaarder en warmer dan een ultralight drinkvestje voor alleen dat ene dextro-tje en 200ml flaskje.
De flasks aan de voorzijde gebruik ik niet, ik vind de bladder in het achterste vak een stuk prettiger lopen, veel prettiger qua gewichtsverdeling.
Ik doe hem al vrij snel aan overigens, ook op kortere lopen. Met 's avonds trainen klik ik mijn lampjes erop, voor en achter. Telefoontje in een zak links en ik kan mijn armstukken makkelijk kwijt als ik warm wordt.
Die gebruik ik zodat ik niet een longsleeve draag die ik veel lastiger kan uitrekken en dan weer iets te koud rondloop of met opgestroopte mouwen.......dat is pas echt kut.
Met langere lopen bied de 5 zat bergruimte voor 2 liter (plus dan eventueel de flasks) bananen (gepeld en in een plastic zakje, 8 gels, opvouwbeker (verplicht op veel trails), diepvrieszakje met mijn rijbewijs, bankpas en donorcodicil.
Achterin is er dan nog plek genoeg voor regenkleding (jas en broek) maar daar maak ik eigenlijk nooit gebruik van.
Ik vond overigens de Skin 5 stukken beter zitten dan de Active en zelfs de veel duurdere Sense en ik wilde ook iets meer "vest" zoals het hele lichte spul van Nathan et cetera.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison